BUSCO MOTO DE CROSS
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: BUSCO MOTO DE CROSS
Jo vaig una mica tard però a casa tinc 5 catàleg de joguets i l´he trobat
a la primera a la cadena de tendes JAC.D´aquestes hi ha per tot arreu
i el símbol de la tenda és un os petit.El preu que marca el catàleg és de 130 euros.
La seva pàgina és jartoys.com.
a la primera a la cadena de tendes JAC.D´aquestes hi ha per tot arreu
i el símbol de la tenda és un os petit.El preu que marca el catàleg és de 130 euros.
La seva pàgina és jartoys.com.
Que gran aquest de Bilbao

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ei James, suposo que a hores d'ara ja la deus haver trobat o t'has buscat una alternativa, però jo avui he anat a Calafell a fer el voltet i veure una mica el sol, i tot passejant n'he vist una en un aparador d'una botiga de joguines que hi ha al carrer paral.lel al passeig maritim, no se com es diu, però és on hi ha totes les botiguetes i bazars, just per sobre del passeig. Per si et pot servir la info. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Gràcies Oscar i Cabreta per les gestions.
Com he dit a l'altra pàgina, al final la vaig trobar i me l'enviaran a casa la propera setmana.
Repeteixo, gràcies.
Vssssssss
007
Com he dit a l'altra pàgina, al final la vaig trobar i me l'enviaran a casa la propera setmana.
Repeteixo, gràcies.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Bond si tens dues motos "xules" podem sortir demà a fer una GT per les Gavarres i fer la carretera de la Ganga, la de Sta Pallaia i la de Romanyà. Per fer una mica d'enveja al bon jan dit Siono1000 que segur que demà pringa
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 30, 2009 6:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="100733"]Eps, si sortiu aviseu ![/quote]
He penjat un fil a sortides però els moderador han censurat el post :twisted:
Parlant seriosament ;) l'ordinador s'ha penjat i pensava que havia tingut sort; però no, els vents no han estat favorables
Sortida des de Vic, parla amb en Bond
Sortida des de Girona, a la Rotonda de l'aeroport de Girona, tot just al final de l'Eix Infernal a 3/4 de 10 del matí
He penjat un fil a sortides però els moderador han censurat el post :twisted:
Parlant seriosament ;) l'ordinador s'ha penjat i pensava que havia tingut sort; però no, els vents no han estat favorables
Sortida des de Vic, parla amb en Bond
Sortida des de Girona, a la Rotonda de l'aeroport de Girona, tot just al final de l'Eix Infernal a 3/4 de 10 del matí
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 30, 2009 8:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Acabo de muntar i deixar preparada la moto per el meu nebot i el piano per la neboda.
Tal com havia dit abans, havia trobat la moto a JARDINITIS ( www.jardinitis.com ) d' Arenys de Munt.
Lamentable actuació com a empresa, impresentables.
El dimecres de la setmana passada em confirma'n que a la tarda els hi arriba el camió amb les joguines de la casa Feber, quedem que si no tenen temps de fer-me-la arribar per transportista els hi vaig a buscar jo els dijous o ahir dilluns, em diuen que no cal que ho tenen tot controlat i que no hi haurà problema en l'entrega, i que si hi hagués qualsevol incidència em trucarien al mòbil.
Ahir a les 6 de la tarda els truco per confirmar l'entrega i em diuen que el camió no els hi va arribar, que no tenen la moto i que la casa Feber es tancada i fins divendres dia 8 no podran contactar amb ells. Si no els arribo a trucar encara estaria esperant....
Vaja que l'únic regal que demana el meu nebot no serà possible de que el tingui i es queda sense reis.
Imagineu-vos com em vaig quedar.......
Em vaig posar a buscar altra vegada per Internet a corre cuita i sobre 2/4 de 8 del vespre en localitzo una a Bailen (Jaén) i 60 € més cara. però confirmo que en tenen en estoc i que serà possible tenir-la per abans de reis i la compro. ( www.tusjuguetes.com ).
A les 10 del dematí ja la tenia a casa.
Ara esperar demà dematí que vindran els nebots a veure que els hi han passat els reis i a fer una petita ruta per el jardí de casa amb la companyia d'en Biel i l'Avril.
Ja ho sabeu, si aneu a espetegar a JARDINITIS vigileu no tenen paraula ni son professionals.
Vsssssssss
007
Tal com havia dit abans, havia trobat la moto a JARDINITIS ( www.jardinitis.com ) d' Arenys de Munt.
Lamentable actuació com a empresa, impresentables.
El dimecres de la setmana passada em confirma'n que a la tarda els hi arriba el camió amb les joguines de la casa Feber, quedem que si no tenen temps de fer-me-la arribar per transportista els hi vaig a buscar jo els dijous o ahir dilluns, em diuen que no cal que ho tenen tot controlat i que no hi haurà problema en l'entrega, i que si hi hagués qualsevol incidència em trucarien al mòbil.
Ahir a les 6 de la tarda els truco per confirmar l'entrega i em diuen que el camió no els hi va arribar, que no tenen la moto i que la casa Feber es tancada i fins divendres dia 8 no podran contactar amb ells. Si no els arribo a trucar encara estaria esperant....
Vaja que l'únic regal que demana el meu nebot no serà possible de que el tingui i es queda sense reis.
Imagineu-vos com em vaig quedar.......
Em vaig posar a buscar altra vegada per Internet a corre cuita i sobre 2/4 de 8 del vespre en localitzo una a Bailen (Jaén) i 60 € més cara. però confirmo que en tenen en estoc i que serà possible tenir-la per abans de reis i la compro. ( www.tusjuguetes.com ).
A les 10 del dematí ja la tenia a casa.
Ara esperar demà dematí que vindran els nebots a veure que els hi han passat els reis i a fer una petita ruta per el jardí de casa amb la companyia d'en Biel i l'Avril.
Ja ho sabeu, si aneu a espetegar a JARDINITIS vigileu no tenen paraula ni son professionals.
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
Si noi, hi ha gent que passen olímpicament des compromisos adquirits, és una pena :(
Has tingut molta sort de trobar-ne una altra i que t'arribi amb tant poc temps, el teu nebot estarà molt content del seu «rei» Bond ;)
Osti, per muntar el piano has hagut de posar les tecles una a una ? :eyes Vigila que no li falti cap nota :b9
Has tingut molta sort de trobar-ne una altra i que t'arribi amb tant poc temps, el teu nebot estarà molt content del seu «rei» Bond ;)
Osti, per muntar el piano has hagut de posar les tecles una a una ? :eyes Vigila que no li falti cap nota :b9
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="101861"]Osti, per muntar el piano has hagut de posar les tecles una a una ? :eyes Vigila que no li falti cap nota :b9[/quote]
No hi falta cap tecla, estan totes ben muntades :D :D . Acabo de tocar-hi el primer moviment de la Simfonia nº 1 per a piano i orquestra d'en Txaikovski i fins i tot l'he afinat que no ho estava be del tot.
A la moto si esta carregant la bateria :D
Vssssss
007
No hi falta cap tecla, estan totes ben muntades :D :D . Acabo de tocar-hi el primer moviment de la Simfonia nº 1 per a piano i orquestra d'en Txaikovski i fins i tot l'he afinat que no ho estava be del tot.
A la moto si esta carregant la bateria :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Biel i Avril
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 16, 2007 2:43 pm
- Ubicació: Osona
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Que feliços que esteu amb la moto eh ? que la disfruteu força, petonets
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Biel i Avril" post="101898"]
[/quote]
Ja va a "ritme", oi??????? :eyes
Teniu un tiet com una casa de pagés!!!!!! :D

[/quote]
Ja va a "ritme", oi??????? :eyes
Teniu un tiet com una casa de pagés!!!!!! :D

- Ra-mon
- Presentats
Carai quins reis més esplèndids, segur que us deveu portar molt bé ;)
Avril, quan pugis a la moto no et descuidis de posar-te el cas, no t'ho ha explicat el tiet això ? :sado
Avril, quan pugis a la moto no et descuidis de posar-te el cas, no t'ho ha explicat el tiet això ? :sado
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Enhorabona per el Reis tan esplendits. :eyes :eyes
Teniu un tiet malalt de moto :twisted: :twisted:
Teniu un tiet malalt de moto :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
L'horabona pels esplèndits regals de reis.
Quant tingueu temps poseu una foto de l'oncle Ramon que veure'm com li cau la bava.
:b9 :b9 :b9 :b9
Quant tingueu temps poseu una foto de l'oncle Ramon que veure'm com li cau la bava.
:b9 :b9 :b9 :b9