Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys
Moderador: Airald
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Re: Les BMW Recorden Les Cagiva De Fa 20 Anys
Per alusio a la pregunta feta en concret a mi(Vini).Contestare..........Com diro........Un camion es per portar carrega, una Gs 1200 es per anar de una altra manera ,un tractor es per llaurar(altres coses propies del camp) i una (com hem diuen) RRR es per anar de una altre manera.Calitat de cada una de les maquines esmentades.¡Espera!.¡Bufa!.TOTS desitgem la millor CALITAT dentre de les sevas CUALITATS.Pero per mota marca(parlavem de BMW(crec)),la seva CALITAT la pert per dies,aixo no vol dir que les ALTRES NO perdin CALITAT,pero NO amb la OMNIPOTENCIA QUE HO FA BMW.Ho sento es lo que ja en el mercat,si no ho vols veure :roll: .Que consti que se que no te CONTESTAT i deia que contestaria.
Ho sento,No es una pregunta per mi,SI per BMW.Simplemet he desglosat la teva pregunta.
Cordialment un que no es compraria una BMW(ACTUAL) :D
Vini :D
PD:Asesorament sobre avaratiment de costos(es el 80% del meu trevall).Avaratiment de costo de producció.
Ho sento,No es una pregunta per mi,SI per BMW.Simplemet he desglosat la teva pregunta.
Cordialment un que no es compraria una BMW(ACTUAL) :D
Vini :D
PD:Asesorament sobre avaratiment de costos(es el 80% del meu trevall).Avaratiment de costo de producció.
.
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
i...........................Continuem amb la gresca : :b9 :mestre :b9
Trecant de tema bon ANY NOU(tingui o no tingui BMW) ¡Vale! ¡O.K. :xmas :brindis
Trecant de tema bon ANY NOU(tingui o no tingui BMW) ¡Vale! ¡O.K. :xmas :brindis
.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
BMW

La meva es la millor!!!!!

La meva es la millor!!!!!

Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Espia" post="100477"]
[quote user="Siono1000" post="100450"]Jo no diré res, però si que m'estic divertint. :D :D :D :D
Salut.[/quote]
M'ENCANTA AQUESTS QUE NO PENSEN DIR RES.
SEGUIU IGUAL SI US PLAU. CADA COP MÉS DIVERTIT I AMB MÉS FOC
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Que vols dir... :D
També tens amagat en el fons de l'ordinador una V-Strom cremant???? :D :D
Ja tardes a posar-la.
O potser és que no en tens cap???? :roll:
Ep!!!! que sigui per avaria mecánica...eh!!!! les d'accidents no valen. ;)
Cada cop en diverteixo mes i mes i mes i mes i Mesi. :mrgreen:
Salut i Bon Nadal a tothom.
[quote user="Siono1000" post="100450"]Jo no diré res, però si que m'estic divertint. :D :D :D :D
Salut.[/quote]
M'ENCANTA AQUESTS QUE NO PENSEN DIR RES.
SEGUIU IGUAL SI US PLAU. CADA COP MÉS DIVERTIT I AMB MÉS FOC
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Que vols dir... :D
També tens amagat en el fons de l'ordinador una V-Strom cremant???? :D :D
Ja tardes a posar-la.
O potser és que no en tens cap???? :roll:
Ep!!!! que sigui per avaria mecánica...eh!!!! les d'accidents no valen. ;)
Cada cop en diverteixo mes i mes i mes i mes i Mesi. :mrgreen:
Salut i Bon Nadal a tothom.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Potser s'hauria d'anar cambiant el titul del post per:
CREUS QUE LA TEVA MOTO POT CREMAR???
Pregunta-li a l'Espia o en Randy.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ah...!!!!! BON ANY NOU A TOTS.
Salut.
PD: seguiré sense dir el que penso de les BMW's...de moment.
CREUS QUE LA TEVA MOTO POT CREMAR???
Pregunta-li a l'Espia o en Randy.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ah...!!!!! BON ANY NOU A TOTS.
Salut.
PD: seguiré sense dir el que penso de les BMW's...de moment.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 28, 2009 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys
La Deauville no es pot cremaaaar!!!! :box La Deauville no es pot cremaaaar!!!! :box La Deauville no es pot cremaaaar!!!! :box La Deauville no es pot cremaaaar!!!! :box
A veure si pico a algú perquè en busqui alguna foto. :mrgreen:
A veure si pico a algú perquè en busqui alguna foto. :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No s'acaba de veure bé si és una Deauville o una Vstrom, o potser fins i tot una Bandit o una Pan, però jo no hi posaria la mà al foc

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
be que no i hagi cap dubte que jo el fil me le pres a conya desde el primer moment,com podeu compendre jo no soc un taliban de res i menys d'una marca de motos.
de totes maneres perque no se penjar fotos,perque si no us posaria una foto de l'ultima calçotada que vaig fer que es lo mes semblant a deauvilles goldwings i pans eiropeans que em ve ara mateix al cap.
be,no, les pans les trec del lot,perque si no.......
be que no i hagi cap dubte que jo el fil me le pres a conya desde el primer moment,com podeu compendre jo no soc un taliban de res i menys d'una marca de motos.
de totes maneres perque no se penjar fotos,perque si no us posaria una foto de l'ultima calçotada que vaig fer que es lo mes semblant a deauvilles goldwings i pans eiropeans que em ve ara mateix al cap.
be,no, les pans les trec del lot,perque si no.......
- Oscson
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
- Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana
El meu Parer, es que son casos puntuals i concrets si fesim una estadistica de totes les unitats venudes, que no hi ha cap vehicle que no s'espatlli i que una mala experiencia no qualifica una marca sencera i menys totes les motos venudes.
Força GS
Força GS
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
[quote user="Ra-mon" post="100497"]No s'acaba de veure bé si és una Deauville o una Vstrom, o potser fins i tot una Bandit o una Pan, però jo no hi posaria la mà al foc
[/quote]
Home, pels molts restos de ferro, que es veuen, jo diria que es una BMW. ;) :lol:

Home, pels molts restos de ferro, que es veuen, jo diria que es una BMW. ;) :lol:
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 28, 2009 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
"...La calidad de BMW recuerda a las de hace 20 años de Cagiva o Morini. Poco fiables, con materiales de poca calidad y a precios altos. A falta que Yamaha saque la Teneré 1200 o Honda la Africa Twin 1200 he comprado una moto alemana, que con 1800km no me ha dado ningun problema, pero ojalá fuese una japonesa..."
Vaig gaudir d'una Cagiva Trail (muntada per Gas-Gas) fa uns 35 anys -més o menys).
Clar que anava al mecànic .... sort que jo no anava al metge; li fotia una canya de nassos.
Un dia de primavera a la Vall d'Ormoier (Alta Garrotxa), tot travessant un bassal d'aigua ampla com tot el camí (que era estret) va passar-me una cosa que havia pensat moltes vegades. Al passar la bassa, aquesta era fonda, molt fonda, immensament fonda i jo moto a dins, fins al fons. Vaig sortir ràpid, però no veia la moto, els meus companys reien descarnadament i la moto era a la cinquena dimensió, ja no existia. Ja dins del fondal la varem trobar de seguida (uf), vaig seure a fer una cigarreta i escoltar els aguts acudits del dos bons companys de ruta; i després de 5 minuts la prova de foc. Donar un petó a la moto, girar la clau, al piu corresponent i al gas i la moto va engegar-se a la primera com si res.
Això és una anècdota verídica, no tinc fotos, però si records i quan vaig amb el Rav4 per muntanya i veig una gran bassa .... :twisted:
Per mi la Cagiva va ser una gran moto, clar que anava tot sovint al mecànic, això si, en el meu cas sempre per causes justificades: la meva manca de perícia con pilot i les pedres grosses de veritat de la Garrotxa, o el ficar-no per camins amb massa fang un dia que "no tocava", o fer pujades desproporciones i després de 20 o 30 metres baixar la moto d'una tirada tot fent tombarelles.
Amb la Cagiva vaig gaudir d'una gran moto i vaig aprendre moltes coses que encara avui em són d'utilitat.
Respecte les BMW, no he tingut cap i no tinc cap opinió. Només dir-vos que per tot Europa les carreteres són farcides de motos d'aquesta marca.
Vaig gaudir d'una Cagiva Trail (muntada per Gas-Gas) fa uns 35 anys -més o menys).
Clar que anava al mecànic .... sort que jo no anava al metge; li fotia una canya de nassos.
Un dia de primavera a la Vall d'Ormoier (Alta Garrotxa), tot travessant un bassal d'aigua ampla com tot el camí (que era estret) va passar-me una cosa que havia pensat moltes vegades. Al passar la bassa, aquesta era fonda, molt fonda, immensament fonda i jo moto a dins, fins al fons. Vaig sortir ràpid, però no veia la moto, els meus companys reien descarnadament i la moto era a la cinquena dimensió, ja no existia. Ja dins del fondal la varem trobar de seguida (uf), vaig seure a fer una cigarreta i escoltar els aguts acudits del dos bons companys de ruta; i després de 5 minuts la prova de foc. Donar un petó a la moto, girar la clau, al piu corresponent i al gas i la moto va engegar-se a la primera com si res.
Això és una anècdota verídica, no tinc fotos, però si records i quan vaig amb el Rav4 per muntanya i veig una gran bassa .... :twisted:
Per mi la Cagiva va ser una gran moto, clar que anava tot sovint al mecànic, això si, en el meu cas sempre per causes justificades: la meva manca de perícia con pilot i les pedres grosses de veritat de la Garrotxa, o el ficar-no per camins amb massa fang un dia que "no tocava", o fer pujades desproporciones i després de 20 o 30 metres baixar la moto d'una tirada tot fent tombarelles.
Amb la Cagiva vaig gaudir d'una gran moto i vaig aprendre moltes coses que encara avui em són d'utilitat.
Respecte les BMW, no he tingut cap i no tinc cap opinió. Només dir-vos que per tot Europa les carreteres són farcides de motos d'aquesta marca.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Les BMW recorden les Cagiva de fa 20 anys
kel, bona anècdota! :lol: Jo m'hi vaig trovar exactament el mateix amb una GasGas Halley, la primera GasGas de trial. I va engegar a la primera també. :shock:
La Cagiva que parles era semblant a aquesta?

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="100563"]kel, bona anècdota! :lol: Jo m'hi vaig trovar exactament el mateix amb una GasGas Halley, la primera GasGas de trial. I va engegar a la primera també. :shock:
[/quote]
La meva era una 500 cc, se sembla, però no ho sé. A més jo portava sempre tacs al davant i al darrera. ;) Era la primera moto grossa de veritat. havia tingut un parell de trials i vaig pensar que era millor comprar-me una trail que una carretera, i penso que vaig fer bé. Vaig gaudir com un nen, tots els camins eren nostres, no hi passava quasi ningú, amb fang, pedres, pujades, fred, L'Alta Garrotxa era nostra. Ara és quasi tot prohibit.... Tempus fugit, amic meu

La meva era una 500 cc, se sembla, però no ho sé. A més jo portava sempre tacs al davant i al darrera. ;) Era la primera moto grossa de veritat. havia tingut un parell de trials i vaig pensar que era millor comprar-me una trail que una carretera, i penso que vaig fer bé. Vaig gaudir com un nen, tots els camins eren nostres, no hi passava quasi ningú, amb fang, pedres, pujades, fred, L'Alta Garrotxa era nostra. Ara és quasi tot prohibit.... Tempus fugit, amic meu
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 29, 2009 12:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Vini" post="100350"]Ara simplement els defensors d'aquesta marca,ho tenen molt FACIL,que COMPARIR UNA BMW del 2006 i una del 2009,el mateix model o semblant(si pot ser,perque cambien molt sovint.¿Perque sera?).
I ja no dic res mes,pero si les veie-ho iguales,es "AMOR DE MADRE", :roll:[/quote]
ÉS MÉS QUE "AMOR DE MADRE":

I ja no dic res mes,pero si les veie-ho iguales,es "AMOR DE MADRE", :roll:[/quote]
ÉS MÉS QUE "AMOR DE MADRE":

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Amb aquesta vaig fer més de 30000 Kms. de Trail Enduro finet-finet

per cert: algú ewm podria dir com passar ( i si es posible ) bastantes cintes de videos de sortides i traveses del format VHS a CD ?
Es pot fer ?
PS,.- També a alguna sortida venien algunes Cagiva Elephant i Gileras RC 600 i quasi sempre s´en havien de tornar cap a casa a mitja travesa amb la cua entre cames. :twisted:

per cert: algú ewm podria dir com passar ( i si es posible ) bastantes cintes de videos de sortides i traveses del format VHS a CD ?
Es pot fer ?
PS,.- També a alguna sortida venien algunes Cagiva Elephant i Gileras RC 600 i quasi sempre s´en havien de tornar cap a casa a mitja travesa amb la cua entre cames. :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 29, 2009 9:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="100596"]per cert: algú ewm podria dir com passar ( i si es posible ) bastantes cintes de videos de sortides i traveses del format VHS a CD ?
Es pot fer ?[/quote]
Se m'acuden varies alternatives:
1-Portes la cinta a una casa de fotografia per a que te la passin a DVD. Senzill, ràpid i sense necessitat de coneixements i/o inversió en material. Només et costarà en funció del nº de cintes que tinguis
2-Et compres un video que també tingui gravadora de DVD's. La inversió inicial pot ser una mica més alta, però en podras gravar tants com vulguis.
3-Si ets una mica manetes, et compres una capturadora de video pel PC i hi connectes un VHS que tinguis per casa. Graves la pelicula al PC, li retoques el que vulguis, i després ho graves al DVD, al CD o al disc dur (o allà on vulguis). La inversió inicial és més econòmica, però requereix paciència i un xic d'habilitat.
Es pot fer ?[/quote]
1-Portes la cinta a una casa de fotografia per a que te la passin a DVD. Senzill, ràpid i sense necessitat de coneixements i/o inversió en material. Només et costarà en funció del nº de cintes que tinguis
2-Et compres un video que també tingui gravadora de DVD's. La inversió inicial pot ser una mica més alta, però en podras gravar tants com vulguis.
3-Si ets una mica manetes, et compres una capturadora de video pel PC i hi connectes un VHS que tinguis per casa. Graves la pelicula al PC, li retoques el que vulguis, i després ho graves al DVD, al CD o al disc dur (o allà on vulguis). La inversió inicial és més econòmica, però requereix paciència i un xic d'habilitat.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Miquelpericas" post="100601"][quote user="Gs12 red" post="100596"]per cert: algú ewm podria dir com passar ( i si es posible ) bastantes cintes de videos de sortides i traveses del format VHS a CD ?
Es pot fer ?[/quote]
3-Si ets una mica manetes, et compres una capturadora de video pel PC i hi connectes un VHS que tinguis per casa. Graves la pelicula al PC, li retoques el que vulguis, i després ho graves al DVD, al CD o al disc dur (o allà on vulguis). La inversió inicial és més econòmica, però requereix paciència i un xic d'habilitat.[/quote]
Moltissimes gràcies Miquel
Miraré aixó que dius e la capturadora de Videoper conectar al PC.-
la veritat es que en tinc bastantes de les travesses per camins d´andorra - Sabadell Serra de gÚdar- Sabadell Alps etc. i m´agradaria recuperar-ho.....doncs fa moooolts anys que no me les miro..... :roll:
Es pot fer ?[/quote]
3-Si ets una mica manetes, et compres una capturadora de video pel PC i hi connectes un VHS que tinguis per casa. Graves la pelicula al PC, li retoques el que vulguis, i després ho graves al DVD, al CD o al disc dur (o allà on vulguis). La inversió inicial és més econòmica, però requereix paciència i un xic d'habilitat.[/quote]
Moltissimes gràcies Miquel
Miraré aixó que dius e la capturadora de Videoper conectar al PC.-
la veritat es que en tinc bastantes de les travesses per camins d´andorra - Sabadell Serra de gÚdar- Sabadell Alps etc. i m´agradaria recuperar-ho.....doncs fa moooolts anys que no me les miro..... :roll:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="100596"]
PS,.- També a alguna sortida venien algunes Cagiva Elephant i Gileras RC 600 i quasi sempre s´en havien de tornar cap a casa a mitja travesa amb la cua entre cames. :twisted:[/quote]
Diga'm-ho a mí!!!!!!!!!!!!!!! :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
I per cert, una mer%&%&% de pinyó del motor d'arranc, 50.000 peles!!!!!!!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Reparar-la i vendre-la. I al cap de dues sortides el que me la va comprar va trencar la corretja de distribució en marxa i va clavar el motor. :enfadat :enfaduu :enfadat
Gilera= mai més!!!
PS,.- També a alguna sortida venien algunes Cagiva Elephant i Gileras RC 600 i quasi sempre s´en havien de tornar cap a casa a mitja travesa amb la cua entre cames. :twisted:[/quote]
Diga'm-ho a mí!!!!!!!!!!!!!!! :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
I per cert, una mer%&%&% de pinyó del motor d'arranc, 50.000 peles!!!!!!!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Reparar-la i vendre-la. I al cap de dues sortides el que me la va comprar va trencar la corretja de distribució en marxa i va clavar el motor. :enfadat :enfaduu :enfadat
Gilera= mai més!!!

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="Kel" post="100561"](...)
Això és una anècdota verídica, no tinc fotos, però si records (...)[/quote]
Sort que jo hi era i vaig poder fer una bona foto...

Això és una anècdota verídica, no tinc fotos, però si records (...)[/quote]
Sort que jo hi era i vaig poder fer una bona foto...

- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Bé, nois jo sols puc dir que tinc una gs 1200 de fa 3 mesos, amb 5400 km. La calitat d abans no se ?? pero crec que totes les marques i fabricacio han millorat amb coses i amb altres han empitxorat!!
Jo q he tingut bmw de cotxe desde 1982, els acabats dels cotxes d ara no son iguals, pero son diferents, ni millors ni pitjors, al igual soposo que les motos!! ara si , un problema que vaig tenir al ultim cotxe, sense dir res van camviar tot el que donaba problemes, potser perque era un model nou i tenien 3 incidencies mes!!
L´atencio al client?? depen dels llocs no? jo sempre soc respectuos i crec que m atenen be, sempre hi ha moments que...... clar!! Bmw , no es la marca d´uns quants , com abans , d´elit ,.... es una marca mes.
Deu ser per la globalitzacio ?? o com amb tot la calitat baixa per els costos ? per guanyar més !!
Bé, si no esteu contens, sols queda no comprar i si no.. fotrala al mar com la foto anterior !!!!!!!!!!!!!!!!! ( amb perdo per l´ecologia!!!)
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :D
Jo q he tingut bmw de cotxe desde 1982, els acabats dels cotxes d ara no son iguals, pero son diferents, ni millors ni pitjors, al igual soposo que les motos!! ara si , un problema que vaig tenir al ultim cotxe, sense dir res van camviar tot el que donaba problemes, potser perque era un model nou i tenien 3 incidencies mes!!
L´atencio al client?? depen dels llocs no? jo sempre soc respectuos i crec que m atenen be, sempre hi ha moments que...... clar!! Bmw , no es la marca d´uns quants , com abans , d´elit ,.... es una marca mes.
Deu ser per la globalitzacio ?? o com amb tot la calitat baixa per els costos ? per guanyar més !!
Bé, si no esteu contens, sols queda no comprar i si no.. fotrala al mar com la foto anterior !!!!!!!!!!!!!!!!! ( amb perdo per l´ecologia!!!)
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :D
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 29, 2009 1:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS