Un Altre Moto Per "er" Vini.
Moderador: Airald
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Re: Un Altre Moto Per "er" Vini.
[quote user="Randy-650" post="100574"]Randy ------------> :sado <----------J@N
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
:eyes :eyes :( :( :crys :crys :kiss :kiss
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
:eyes :eyes :( :( :crys :crys :kiss :kiss
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
[quote user="Randy-650" post="100559"]Que guapa es veu! :D
Una pregunta: quins pneumàtics porta de sèrie? :shock:[/quote]
Bonjour mon ami.
Porta Brigestone devant i radera els mateixos que la CBR(de carrer),pero 120 i 160,la roda de radera una mica meins que la CBR.
Ets un "crac" de les motos i no diguem del neumatics(vas aconsellar-me molt bé).Reconeixo publicament que els de la Deauville en van molt be i aixo que els faig arribar al limit.
Fis aviat.
Vini :D
Una pregunta: quins pneumàtics porta de sèrie? :shock:[/quote]
Bonjour mon ami.
Porta Brigestone devant i radera els mateixos que la CBR(de carrer),pero 120 i 160,la roda de radera una mica meins que la CBR.
Ets un "crac" de les motos i no diguem del neumatics(vas aconsellar-me molt bé).Reconeixo publicament que els de la Deauville en van molt be i aixo que els faig arribar al limit.
Fis aviat.
.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Acaba de venir el Vini a casa, la veritat que la moto al natural guanya encara més. La veritat per 4.800 € posada a carretera no sé que més es pot demenar, i realment esta guapa, eh.

- Vini
- Presentats
Hola las de el cocesionari i......... :twisted:
http://picasaweb.google.com/ViniTensi/H ... directlink
Sense masa "canelo fino" ;) que no es pot pasar de 7000 voltas.
Salutacions de "er"Vini :D
http://picasaweb.google.com/ViniTensi/H ... directlink
Sense masa "canelo fino" ;) que no es pot pasar de 7000 voltas.
Salutacions de "er"Vini :D
.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Molt guapa Vini ;) ;)
A veure quan la podem veure "in person" :D
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Vini
- Presentats
[quote user="James Bond" post="100715"]Molt guapa Vini ;) ;)
Vssssssss
007[/quote]
Si puc tenir el "rodatge :roll: " fet,segurament per el 24 d'aquest mes de Gener(per la sortida de Mototurisme).Crec que si,ja porto 378 Kms fets i fa dos dies que la tinc.Tinc de fer 1000 Kms sense pasar de 7000 voltas i revisió,despres anar pujant les voltas fins a las 9500 voltas que es el "tope"("el tope" son 10500 r,p.ms., pero no s'aconsella arribar-hi).L'ho,se-ho es 8500/9000 R.p.ms.
Ara amb 6ª a 7000 r,p.ms. anava a 170 Kms/h.
Vsssssss Wapas Wapas.
Vssssssss
007[/quote]
Si puc tenir el "rodatge :roll: " fet,segurament per el 24 d'aquest mes de Gener(per la sortida de Mototurisme).Crec que si,ja porto 378 Kms fets i fa dos dies que la tinc.Tinc de fer 1000 Kms sense pasar de 7000 voltas i revisió,despres anar pujant les voltas fins a las 9500 voltas que es el "tope"("el tope" son 10500 r,p.ms., pero no s'aconsella arribar-hi).L'ho,se-ho es 8500/9000 R.p.ms.
Ara amb 6ª a 7000 r,p.ms. anava a 170 Kms/h.
Vsssssss Wapas Wapas.
.
- Vini
- Presentats
En el meu 55 aniversari tambe anava inclos,pero m'arrivat ara:
http://picasaweb.google.com/ViniTensi/M ... directlink
Ja tambe una foto de la CBR (que sent moto d'un altre ......foro(mes de mar***n,l'ultim),tambe la poso).
Weno meins "rotllo"Vini.
Es el nou mono de cuir,per anar de "canelo fino",Tinc l'altre per la CBR i aquest poder tambe(depent de com es comporti la Hyosung cuant l'hi dongui una mica de "canelo fino",ja m'el vaig posar amb la Hyosung,pero com no puc pasar de 7000 voltas(r.p.m.). :roll:
Salut i Bon Any.
De tot cor Vini :D i Tensi :D
Pd: Per si algú es vogues posar en contacte amb nosaltre,per favor al movil,estarem d'hotel.
Ja tambe una foto de la CBR (que sent moto d'un altre ......foro(mes de mar***n,l'ultim),tambe la poso).
Weno meins "rotllo"Vini.
Es el nou mono de cuir,per anar de "canelo fino",Tinc l'altre per la CBR i aquest poder tambe(depent de com es comporti la Hyosung cuant l'hi dongui una mica de "canelo fino",ja m'el vaig posar amb la Hyosung,pero com no puc pasar de 7000 voltas(r.p.m.). :roll:
Salut i Bon Any.
De tot cor Vini :D i Tensi :D
Pd: Per si algú es vogues posar en contacte amb nosaltre,per favor al movil,estarem d'hotel.
.
- Vini
- Presentats
Aquest sera el mono oficial de la Hyosung.
Per anar de "canelo fino".
Salut Vini :D
http://picasaweb.google.com/lh/photo/s7 ... directlink
Per anar de "canelo fino".
Salut Vini :D
http://picasaweb.google.com/lh/photo/s7 ... directlink
.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
la moto te una pinta bonissima i el mono esta molt com dius '' canelo fino ''
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Vini" post="99566"]
Weno el Jordi ja l'ha posada(no la meva)pero si el model(antic del 2007) jo tindre la del 2009 la bicolor,injecció,frens millorats i forquilla invertida.El motor..........una altra burreta per anar fent.Per donar-me "canelo fino",ja tinc la CBR.
(...)
Vini :D[/quote]
Felicitats per la nova moto, Vini.
Tenint la de carretera i una CBR 600 RR per circuit, ¿què és el que et va fer decidir per aquesta hyosung? Dubtaves amb algun altre model? Serà per sortides curtes per carretera? ja dius que el preu tan interessant va ajudar en la decisió, però què més? va explica, explica...
Salut.
Weno el Jordi ja l'ha posada(no la meva)pero si el model(antic del 2007) jo tindre la del 2009 la bicolor,injecció,frens millorats i forquilla invertida.El motor..........una altra burreta per anar fent.Per donar-me "canelo fino",ja tinc la CBR.
(...)
Tenint la de carretera i una CBR 600 RR per circuit, ¿què és el que et va fer decidir per aquesta hyosung? Dubtaves amb algun altre model? Serà per sortides curtes per carretera? ja dius que el preu tan interessant va ajudar en la decisió, però què més? va explica, explica...
Salut.
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vini
- Presentats
[quote user="Leclerk" post="101863"][quote user="Vini" post="99566"]
(...)
Salut.[/quote]
Weno explicar,explicar,no te gaire de explicar,pero t'explico.La Deauville per anar de tranki(per mi super ranki esta molt be.Ara be el problema jo pensaba que la CBR amb seria mes polivalent(ja que ja n´havia tingut una ja fa uns cuans anys),pero resulta que no(no m'enrecordava),axis que vaig optar per una tercera moto,una que no fos tan radical com una CBR 600 RR i una tan trankila com la Deauville que es ben be per anar de paseig.A les hores com soc un trevallador,tenia que optar per una moto intermitja pero al mateix tems que estigues be de preu/calitat.Preguntan indagant,llegint......Informanme.Vaig provarne una al circuit de Castelloli i a la primeras de camvi no hem va agradar gens ,pero............estaba molt comode per vist que era una "R",per mes "inri",bicilindrica com la Deauville pero amb mes potencia i mes racing,amb una entrega de potencia mes suau,i de diversio amb una mica de "canelo fino"amb unas bones plegades(poguent arribar al limit del neumatic,sense tinguer que apretar el cul com amb la CBR,ja que no es l'ho mateix).
L'explicacio a la compra de la Hyosung GT 650 R efi.¿Si havia altres motos "in mentis"?.Si.Pero el preu/calitat? era contundent.Mes preu que res mes ;)
(...)
Salut.[/quote]
Weno explicar,explicar,no te gaire de explicar,pero t'explico.La Deauville per anar de tranki(per mi super ranki esta molt be.Ara be el problema jo pensaba que la CBR amb seria mes polivalent(ja que ja n´havia tingut una ja fa uns cuans anys),pero resulta que no(no m'enrecordava),axis que vaig optar per una tercera moto,una que no fos tan radical com una CBR 600 RR i una tan trankila com la Deauville que es ben be per anar de paseig.A les hores com soc un trevallador,tenia que optar per una moto intermitja pero al mateix tems que estigues be de preu/calitat.Preguntan indagant,llegint......Informanme.Vaig provarne una al circuit de Castelloli i a la primeras de camvi no hem va agradar gens ,pero............estaba molt comode per vist que era una "R",per mes "inri",bicilindrica com la Deauville pero amb mes potencia i mes racing,amb una entrega de potencia mes suau,i de diversio amb una mica de "canelo fino"amb unas bones plegades(poguent arribar al limit del neumatic,sense tinguer que apretar el cul com amb la CBR,ja que no es l'ho mateix).
L'explicacio a la compra de la Hyosung GT 650 R efi.¿Si havia altres motos "in mentis"?.Si.Pero el preu/calitat? era contundent.Mes preu que res mes ;)
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Avui ha vingut el Vini a ensenyar-me-la, i la conclusió és que la Hyosung.......està molt més ben feta que la meva Bandy!! :shock:
Disfruta les pistonades, Vini!!!! :D
Disfruta les pistonades, Vini!!!! :D

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Enhorabona vini, es molt maca que la disfrutis força
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- Vini
- Presentats
Sobre l´ho de recopilar informacio:
Detalls del Brigestone BT56 R.Com es pot comprovar son dels racing (sobre tot per la durada). ;)
Pero si s'agafen(i molt). :twisted:
Salut.
Vini
Detalls del Brigestone BT56 R.Com es pot comprovar son dels racing (sobre tot per la durada). ;)
Pero si s'agafen(i molt). :twisted:
Salut.
Vini
.
- Vini
- Presentats
Weno,demá la Hyosung la("Rapaciña"el nom oficial que jo l'hi dono),va a la revisio dels 1000 Kms.. De moment(tocant fusta),va força be,no es com la CBR,pero deu n`hi do."er" Vini diu: Te bastant bon "canelo fino".Avui ja l'hi e fet unes cuantes pleades al limit per la carretera de Cardona a Motmajor i cap a Berga,i s'aguanta força be.
Axis que cuasi segur que la sortida de Mototurisme la faig amb la Hyosung.
Salut.
Axis que cuasi segur que la sortida de Mototurisme la faig amb la Hyosung.
Salut.
.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
culleras amb la moto,ademes vas tot conjuntat,eh??realment es veu amb molt bona pinta.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
hola,molt maca si senyor,que la disfrutis i vigila amb l´asfalt que esta molt fret per les rodes.
- Vini
- Presentats
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :twisted: :D :D
.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Os3 Vini, disculpa no havia vist aquest post.
Amb altra feina que genera el forum no havia tingut temps!
FELICITATS PER LA NOVA ADQUISICIÓ!!
Ja m´havies parlat que faries aquest pas , al esmorzar de la sortida de novembre. FELICITATS i a veure quant la veiem en una sortida ;)
Amb altra feina que genera el forum no havia tingut temps!
FELICITATS PER LA NOVA ADQUISICIÓ!!
Ja m´havies parlat que faries aquest pas , al esmorzar de la sortida de novembre. FELICITATS i a veure quant la veiem en una sortida ;)
Ex ...moltes coses