NOVA BMW 6 CILINDRES

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

NOVA BMW 6 CILINDRES

Entrada Autor: Llagasta » dg. nov. 22, 2009 6:53 pm

Fotos del prototip de BMW 6 cilindres 1600 cc.

El motor es veu practicament acabat i a punt de ser produit, la tecnologia es la de un F1
( arbres de lleves buits i biel.les molt lleugeres ) a més a més diuen que només es uns milimetres més ample que el motor actual K1300 de 4 cilindres ( avantatges de tenir l´equip de F1 auto molt a prop ) :shock:

Sembla que anirá montat a un nou model sustitut del K1200 LT ( 4 ci.lindres longitudinal ) i també un nou model GT Sport

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Video i més informació

http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23672
Imatge

Birel
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique

Re: NOVA BMW 6 CILINDRES

Entrada Autor: Birel » dg. nov. 22, 2009 7:25 pm

Todo un espectáculo tecnológico...preciosa pero, miedo no, pánico me da lo que costará una revisión de éste bicho :eyes

Una curiosidad...como se aguanta para la foto...? :shock:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 22, 2009 9:21 pm

M'encanta! :eyes

Com ha de bufar aquest tub d'escapament.. :tremolant ..
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 23, 2009 3:36 am

uffffff....... personalment em faría POR conduir aquesta moto :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 23, 2009 6:59 am

Holaaaa,

Ostres un motor de sis cilindres de 1600 cc ha de ser tot un espectacle sentir-lo respirar a fons!!!

Però el disseny del model de moto que el suporta, ja se que no serà definitiu, s’hi podien haver escarrassat una miqueta mes, eh!

:shock: :shock: :cool:
Sort,

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dc. des. 30, 2009 9:07 pm

No entenc aquesta filosofia... no podem passar de 120 com a màxim en cap moment (autopista-autovia) en carretera menys i continuen fent motos que poden passar de 120 en segona!!!.

La moto és molt xula, però totalment desmesurada! A França la vendran limitada a 100cv? quina gràcia té llavors??? :eyes :eyes :eyes :eyes
NouSetTres l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 30, 2009 9:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dc. des. 30, 2009 9:59 pm

I "er" Vini diu........................................... ;) :roll:
I pregunta :¿Tu,t'ho creus?. Jo ejem..........una mes a la vitrina. :eyes
Que jo soc un "papaurelles".Si,pero jo,ja se que ho soc(aixi no va per ningú,mes) no mes que jo ho dupto de totes totes.(L'ho que a'ha de fer per vendre). :lol:
Un esceptic amb els peus a terra,qui sap poder NO. :shock:
¡Que hi faré!. :roll:
Salutacions ........... :D de "er" Vini :D
.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. des. 30, 2009 11:33 pm

No és ni de lluny l'estil de moto que em compraria però... M'ENCANTA!!!!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 30, 2009 11:51 pm

[quote user="NouSetTres" post="100758"]No entenc aquesta filosofia... no podem passar de 120 com a màxim en cap moment (autopista-autovia) en carretera menys i continuen fent motos que poden passar de 120 en segona!!!.

La moto és molt xula, però totalment desmesurada! A França la vendran limitada a 100cv? quina gràcia té llavors??? :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote]

Avui en dia tenim la sort -fa anys no podiem dir el mateix- de tenir molts circuïts per poder explotar tot el potencial de motors com aquest.

A França les venen limitades a 100 CV, correcte, però molts les porten deslimitades i mentre la Gendarmerie no els enxampi..... :razz:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. des. 31, 2009 9:46 am

[quote user="NouSetTres" post="100758"]No entenc aquesta filosofia... no podem passar de 120 com a màxim en cap moment (autopista-autovia) en carretera menys i continuen fent motos que poden passar de 120 en segona!!!.

La moto és molt xula, però totalment desmesurada! A França la vendran limitada a 100cv? quina gràcia té llavors??? :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote][quote user="Randy-650" post="100823"][quote user="NouSetTres" post="100758"]No entenc aquesta filosofia... no podem passar de 120 com a màxim en cap moment (autopista-autovia) en carretera menys i continuen fent motos que poden passar de 120 en segona!!!.

La moto és molt xula, però totalment desmesurada! A França la vendran limitada a 100cv? quina gràcia té llavors??? :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote]

Avui en dia tenim la sort -fa anys no podiem dir el mateix- de tenir molts circuïts per poder explotar tot el potencial de motors com aquest.

A França les venen limitades a 100 CV, correcte, però molts les porten deslimitades i mentre la Gendarmerie no els enxampi..... :razz:[/quote]

D´acord no es pot pasar de 120 Kms/h per autopista ( de moment ) però pensa que no tindria sentit limitar un vehicle la seva velocitat máxima a 120, podries anar a aquesta velocitat pel carrer Major del teu poble.

Randy: No et pensis que les deslimiten tan facilment a França ( que es pot fer en moltes motos en 5 minuts ) si no que en cas d´accident es el primer que fa la Gendarmerie o la Cia. d´assegurances, si no está dintre la limitació, es pot castigar inclús amb pena de presó , sense parlar de la ITV que allà també es passa . :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 31, 2009 9:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 31, 2009 10:10 am

Lo important d’un motor gros com aquest,es que pots anar amb marxa llarga i no reduir gaire o gens, si has de fer un adelantament o si be una pujada tens motor mes que de sobra,estar clar que no sera un motor que posin en una moto Racing ,sino que estara orientat cap als nous model de gran turisme de la marca,encara que per lo que veig si la configuracio es com es veu transversal al sentit de la marxa i com he pogut llegir tant estret com quasibe un 4 cilindres perque han aconseguit un diametre * carrera cuadrat,sera bastant adrenalinica de conduir.
Imatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dj. des. 31, 2009 9:04 pm

Voleu dir que aquest motor no és per fer la competència a l'Honda Goldwing? no ho veig aquest motor per a una R.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Respon

Torna a “General”