SORTIDA DE GT PER LES GABARRES
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Ra-mon
- Presentats
Re: SORTIDA DE GT PER LES GABARRES
Per cert, per a qui li pugui interessar:
Dels Àngels a la badia de Roses: 28 kms

Dels Àngels al Montseny: 48 kms

Dels Àngels a la badia de Roses: 28 kms

Dels Àngels al Montseny: 48 kms

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="100964"]En una paraula: fantàstic ![/quote]
+ 1 :D :D :D :D :D
+ 1 :D :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Ra-mon,
ja fa dies que et volia preguntar per que quant obro els teus links de fotos, em donen error!!!
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
No he pogut veure cap foto del teu viatje i ara tampoc veig las dues que has penjat ara mateix.
només em pasa amb las teves imatges!!
saps quin pot eser el motiu?.
Salutacions
ja fa dies que et volia preguntar per que quant obro els teus links de fotos, em donen error!!!
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
No he pogut veure cap foto del teu viatje i ara tampoc veig las dues que has penjat ara mateix.
només em pasa amb las teves imatges!!
saps quin pot eser el motiu?.
Salutacions
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
La primera GT que faig i bona bona de veritat. :D
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Ostres tù!!
Vull parlar amb els administradors!!!! :enfaduu
Què passa aqui?? M'ha desaparegut el meu logo, si vell i obselet però meu. Ara hi surt una angeleta.
Sòc en vendetta.
Vull parlar amb els administradors!!!! :enfaduu
Què passa aqui?? M'ha desaparegut el meu logo, si vell i obselet però meu. Ara hi surt una angeleta.
Sòc en vendetta.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Per ser una sortida de GT organitzada en poques hores, el resultat ha estat excel·lent.
A esmentar varies coses :
la pujada als Àngels amb en Sacot al davant (portava la Kawa 1.000 i no l'Africa Twin) en la que em sembla que ha deixat que el seguis :mrgreen: . ha estat impressionant, fins i tot ell ha rascat a terra amb les botes noves.
L'esmorzar a Monells amb la companyia de la Mareta, a on ens ha passat l'¡estona volant i no hem pogut parlat de tot el que haguéssim volgut (Eva, a veure si quedem un altre dia, organitza alguna sortida ;) )
La pujada Santa Pellaia on ja m'he quedat sense avisadors als estrebs i gairebé sense estrebs també (per anar massa a poc a poc :D )
La visita a una fàbrica de galetes on hem estat informats de primera mà de tot el procés d'elaboració i amb degustació inclosa.
I el prendre un refresc en una terrassa i allargar la gresca dinant. En un moment donat em tingut de parar la conya perque era impossible riure mes.
I a la tornada la visita al santuari dels Àngels on en Kel ens ha fet una explicació contundent, clara i concisa de tots els paisatges, comarques, muntanyes i de tot fins on allargava la vista.
En fi, un dia per recordar em semble que per tota la vida.
Gràcies companys, sou collonuts !!!!!
Us deixo unes quantes fotos

Vsssssssssss
007
la pujada als Àngels amb en Sacot al davant (portava la Kawa 1.000 i no l'Africa Twin) en la que em sembla que ha deixat que el seguis :mrgreen: . ha estat impressionant, fins i tot ell ha rascat a terra amb les botes noves.
L'esmorzar a Monells amb la companyia de la Mareta, a on ens ha passat l'¡estona volant i no hem pogut parlat de tot el que haguéssim volgut (Eva, a veure si quedem un altre dia, organitza alguna sortida ;) )
La pujada Santa Pellaia on ja m'he quedat sense avisadors als estrebs i gairebé sense estrebs també (per anar massa a poc a poc :D )
La visita a una fàbrica de galetes on hem estat informats de primera mà de tot el procés d'elaboració i amb degustació inclosa.
I el prendre un refresc en una terrassa i allargar la gresca dinant. En un moment donat em tingut de parar la conya perque era impossible riure mes.
I a la tornada la visita al santuari dels Àngels on en Kel ens ha fet una explicació contundent, clara i concisa de tots els paisatges, comarques, muntanyes i de tot fins on allargava la vista.

Vsssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 31, 2009 8:52 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ra-mon des dels Àngels a la ciutat de Roses dóna 37,8 Km. I a la punta que veiem del començament del Cap de Creus 40,3 Km mesurat des de el mirador.
Que és molt diferent de la xifra que tu dónes, manipulador, com sempre :twisted:
Al Montseny 45.6 Km, sense comentaris :enfaduu
Que és molt diferent de la xifra que tu dónes, manipulador, com sempre :twisted:
Al Montseny 45.6 Km, sense comentaris :enfaduu
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
[quote user="James Bond" post="100990"]Per ser una sortida de GT organitzada en poques hores, el resultat ha estat excel•lent.

Vssssssss
007[/quote]
No se que passa no puc veure les fotos.

Vssssssss
007[/quote]
No se que passa no puc veure les fotos.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Jordi, les estava reduint de mida ja que l primera vegada havien quedat massa grans, ja està sol·lucionat ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
No si ja ho diuen, hi ha gent que s'ho monta la mar de bé.
Apa que es nota que heu disfrutat. :evil: :evil:
Bon Any a tots.
Bon Any a tots.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Kel" post="100994"]Ra-mon des dels Àngels a la ciutat de Roses dóna 37,8 Km. I a la punta que veiem del començament del Cap de Creus 40,3 Km mesurat des de el mirador.
Al Montseny 45.6 Km, sense comentaris :enfaduu[/quote]
Vale, vale, senyor agrimensor, el que jo he posat és del 'Angels fins a la badia de Roses, no pas fins a la ciutat.
Has tingut en compte la curvatura del globus terraqui, AH, SEGUR QUE NO :enfaduu
A més a més, tu quina definició de metre fas servir ?
Una d'equivocada, segur
Al Montseny 45.6 Km, sense comentaris :enfaduu[/quote]
Vale, vale, senyor agrimensor, el que jo he posat és del 'Angels fins a la badia de Roses, no pas fins a la ciutat.
Has tingut en compte la curvatura del globus terraqui, AH, SEGUR QUE NO :enfaduu
A més a més, tu quina definició de metre fas servir ?
Una d'equivocada, segur
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Enhorabona per la vostra passejada matinal i merci per fer-nos dentetes amb les fotos.
:D :D ;)
Enhorabona per la vostra passejada matinal i merci per fer-nos dentetes amb les fotos.
:D :D ;)
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Caram, quines, fotos, OO7!!!! :D
Dues coses (molt importants): com és que al 50% de les fotos surt una cosa o altre per jalar? :lol: I la seguent: me n'alegro que en kel ja torni a estar operatiu. :ban
Dues coses (molt importants): com és que al 50% de les fotos surt una cosa o altre per jalar? :lol: I la seguent: me n'alegro que en kel ja torni a estar operatiu. :ban

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
[quote user="Itaca" post="100999"]No si ja ho diuen, hi ha gent que s'ho monta la mar de bé.
Bon Any a tots.[/quote]
+1
Bon Any a tots.[/quote]
+1
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
recoi,quins entrepans de truita,encara us van quedar ganes de dinar???
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Kpeps" post="101242"]recoi,quins entrepans de truita,encara us van quedar ganes de dinar???[/quote]
Com vols que no tinguin gana ....... despres d'esmorzar estan dues hores amb la llima i paper de vidre fregan les botes i estrebs :b9 :b9 :b9 :b9 per poder penjar les afotos :box :box
Salut :brindis
Com vols que no tinguin gana ....... despres d'esmorzar estan dues hores amb la llima i paper de vidre fregan les botes i estrebs :b9 :b9 :b9 :b9 per poder penjar les afotos :box :box
Salut :brindis
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
+1 :lol:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 02, 2010 2:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Booona GT
Amb el Figo i tot!!!
Grans fotos James Bond!
Amb el Figo i tot!!!
Grans fotos James Bond!
- Oscar