1 Gener 2010 Sortida Sol A Cap De Creus
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: 1 Gener 2010 Sortida Sol A Cap De Creus
Home... el dia que vulgueu rodar per l'Anoia estaré encantat d'organitzar-vos una ruta.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="101139"]Home... el dia que vulgueu rodar per l'Anoia estaré encantat d'organitzar-vos una ruta.[/quote]
Cap problema, tu posa-hi dia, prepara ruta i busca restaurant i nosaltres ja hi posarem la gana i els quilòmetres.
Cap problema, tu posa-hi dia, prepara ruta i busca restaurant i nosaltres ja hi posarem la gana i els quilòmetres.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="101135"][quote user="Ra-mon" post="101122"]Josep, també en pots organitzar tu i nosaltres t'acompanyarem ;)[/quote]
Amb això també tens raó Ra-mon ;)
Per cert.............. em sembla que tu encara t'has d'estrenar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007[/quote]
Fa un vent que no se sent res. :roll:
Per cert.............. em sembla que tu encara t'has d'estrenar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007[/quote]
Fa un vent que no se sent res. :roll:
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ara que ja he dormit tres horetes em conecto i poso quatre fotos que he fet,
bon ambient i una manera "diferent" de començar l'any :castell :castell
(de fet jo tampoc havia vist sortir el sol a Cap de Creus des d'el dia que vàrem sortir correns cap a Fisterra.)

Com sempre un plaer compartir km. amb vosaltres, els coneguts d'abans i els d'avui. :cerv
bon ambient i una manera "diferent" de començar l'any :castell :castell
(de fet jo tampoc havia vist sortir el sol a Cap de Creus des d'el dia que vàrem sortir correns cap a Fisterra.)

Com sempre un plaer compartir km. amb vosaltres, els coneguts d'abans i els d'avui. :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ra-mon" post="101119"][quote user="Sidru" post="101052"]Un que ja fa estona que soc a casa!!!! A quina hora hauria de sortir el sol .....???????????????????????? Em sembla que aquest si que tenia resaca. A anat molt bé i ja conec a més gent del foro. Afotussssssssssssssss si, la jefa de la trobada porta la caixa plena.
Apa sia111111111111111111111111111111[/quote]
Puntualment a 1/4 de 9, descreguts ;)
El que passa és que hi havia núvols arran de mar i no l'hem vist fins una estona més tard.
Per cert, Espia, què ens hi jugàvem ?
:cerv[/quote]
[quote user="Ra-mon" post="101148"][quote user="James Bond" post="101135"][quote user="Ra-mon" post="101122"]Josep, també en pots organitzar tu i nosaltres t'acompanyarem ;)[/quote]
Vssssssss
007[/quote]
Fa un vent que no se sent res. :roll:[/quote]
"Pequeño Saltamontes: la respuesta está en tí" :lol: :lol:
Cap problema. Entre Olot i Vic el dia que vulguis. Per exemple dins els tunels de Bracons que no hi fa vent :lol: I no una, sinò :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
per si algú més s'anima, estan pagades
Apa sia111111111111111111111111111111[/quote]
Puntualment a 1/4 de 9, descreguts ;)
El que passa és que hi havia núvols arran de mar i no l'hem vist fins una estona més tard.
Per cert, Espia, què ens hi jugàvem ?
:cerv[/quote]
[quote user="Ra-mon" post="101148"][quote user="James Bond" post="101135"][quote user="Ra-mon" post="101122"]Josep, també en pots organitzar tu i nosaltres t'acompanyarem ;)[/quote]
Vssssssss
007[/quote]
Fa un vent que no se sent res. :roll:[/quote]
"Pequeño Saltamontes: la respuesta está en tí" :lol: :lol:
Cap problema. Entre Olot i Vic el dia que vulguis. Per exemple dins els tunels de Bracons que no hi fa vent :lol: I no una, sinò :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
per si algú més s'anima, estan pagades
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Felicitats per la sortida Mareta, i companyia.
Molt guapes les fotos.
Jo vaig veure sortir el sol a les 13:00 de aqui de Tarrega,
i es que fins a les hores, no van començar a martxar, els nuvols del meu cap...... ;)
Bon Any 2010!!!!!
Molt guapes les fotos.
i es que fins a les hores, no van començar a martxar, els nuvols del meu cap...... ;)
Bon Any 2010!!!!!
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
[quote user="James Bond" post="101145"][quote user="Gearbox" post="101139"]Home... el dia que vulgueu rodar per l'Anoia estaré encantat d'organitzar-vos una ruta.[/quote]
Cap problema, tu posa-hi dia, prepara ruta i busca restaurant i nosaltres ja hi posarem la gana i els quilòmetres.[/quote]
+ 1 :mrgreen:
Cap problema, tu posa-hi dia, prepara ruta i busca restaurant i nosaltres ja hi posarem la gana i els quilòmetres.[/quote]
+ 1 :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ferranga" post="101178"][quote user="James Bond" post="101145"][quote user="Gearbox" post="101139"]Home... el dia que vulgueu rodar per l'Anoia estaré encantat d'organitzar-vos una ruta.[/quote]
+ 1 :mrgreen:[/quote]
+2 ( Si hay que ir se va !!!!!!!!) :???: :???:
+ 1 :mrgreen:[/quote]
+2 ( Si hay que ir se va !!!!!!!!) :???: :???:
- Eva
- Presentats
[quote user="J@N LINCE" post="101171"]Felicitats per la sortida Mareta, i companyia.
Molt guapes les fotos.
Bon Any 2010!!!!![/quote]
Si, nosaltres també varem veure que de tant en tant el sol a cap de Creus surt a l´horari de Vic :???: :???: :???:
A veure si ens veiem a alguna sortida ;)
Molt guapes les fotos.
Bon Any 2010!!!!![/quote]
Si, nosaltres també varem veure que de tant en tant el sol a cap de Creus surt a l´horari de Vic :???: :???: :???:
A veure si ens veiem a alguna sortida ;)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Una bona estrena d'any, l'únic que no en lliga és que en Bond, James Bond, no hagi vingut ja que no se'n perd mai cap de sortida ell, potser tenia alguna misió secreta entre mans???:D
La resta de la gent, doncs a alguns ja els conec i puc dir que "no hi son tots"..."que els hi falta un bull" ;)
Sembla que dels nous també n'hi ha mes d'un "de tocat per la tramontana" encara que per les seves terres no ni hagi. :D :D :D
És ben be, que perque t'agradi la moto, has de tenir certes mancances psicológiques que et facin creure que anar a veure sortir el sol a Cap de Creus el dia 1 de Gener és del tot "normal". :D
Jo perque no hi era, que sino també hauria vingut. :roll:
Salut.
La resta de la gent, doncs a alguns ja els conec i puc dir que "no hi son tots"..."que els hi falta un bull" ;)
Sembla que dels nous també n'hi ha mes d'un "de tocat per la tramontana" encara que per les seves terres no ni hagi. :D :D :D
És ben be, que perque t'agradi la moto, has de tenir certes mancances psicológiques que et facin creure que anar a veure sortir el sol a Cap de Creus el dia 1 de Gener és del tot "normal". :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Siono1000" post="101386"]
Salut.[/quote]
SI O NO
Salut.[/quote]
SI O NO

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="101386"]l'únic que no en lliga és que en Bond, James Bond, no hagi vingut ja que no se'n perd mai cap de sortida ell, potser tenia alguna misió secreta entre mans???:D [/quote]
La missió secreta la tenia entre llençols :D :D :D
Que be que si estava al llit !!!!!! ;) ;)
Vsssssss
007
La missió secreta la tenia entre llençols :D :D :D
Que be que si estava al llit !!!!!! ;) ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Sagal" post="101402"][quote user="Siono1000" post="101386"]
Salut.[/quote]
SI O NO[/quote]
Que aquest cop no era per que dubtés, que sempre ho faig, aquest cop era molt dificil ja que estava força lluny, aixis no ha calgut dubtar fins l'últim moment...com sempre. :D ;)
Salut.
Salut.[/quote]
SI O NO[/quote]
Que aquest cop no era per que dubtés, que sempre ho faig, aquest cop era molt dificil ja que estava força lluny, aixis no ha calgut dubtar fins l'últim moment...com sempre. :D ;)
Salut.
Salut i kilómetres
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Despues de unos cuantos problemas con el ordeñador :pcenfado :pc por fin podemos colgar las fotos.
http://picasaweb.google.es/rivefusa/MTC100101CAPDECREUS#
Saludos a todos, hasta la proxima. :cerv :cerv
http://picasaweb.google.es/rivefusa/MTC100101CAPDECREUS#
Saludos a todos, hasta la proxima. :cerv :cerv
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Be, feia temps que volia anar a Cap de Creus per cap d'any... i mira per on... hi he anat en moto i bona companyia, ja guardo plaça per repetir l'any que be... fins avui no he pogut conectar i veig que ja esta tot dit i penjades les fotos, un altre dia espero ser dels primers de penjar la cronica.
Finsa aviat, ja ens anirem coneixent, veig que esta ple de personatges aquest foros :shock:
salut i Qm.
Finsa aviat, ja ens anirem coneixent, veig que esta ple de personatges aquest foros :shock:
salut i Qm.
En els fòrums hi ha tres temes que no deurien tocar-se mai, política, futbol i religió, nomes en el cas de persones que es coneixin personalment i que no s´ho agafin gaire en serio.
un amic meu

un amic meu

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Espia" post="101167"]
Cap problema. Entre Olot i Vic el dia que vulguis. Per exemple dins els tunels de Bracons que no hi fa vent :lol: I no una, sinò :cerv :cerv :cerv
per si algú més s'anima, estan pagades[/quote]
Perfecte, ja ho tinc !
El dia que posin un radar de tram als tunels de Bracons (que esperem que triguin mooooooolt temps) podem quedar, fem una bona cargolada a l'entrada del túnel i ens parem una estoneta al mig i mentrestant fem la cervesa :b9 :b9 :b9
Cap problema. Entre Olot i Vic el dia que vulguis. Per exemple dins els tunels de Bracons que no hi fa vent :lol: I no una, sinò :cerv :cerv :cerv
Perfecte, ja ho tinc !
El dia que posin un radar de tram als tunels de Bracons (que esperem que triguin mooooooolt temps) podem quedar, fem una bona cargolada a l'entrada del túnel i ens parem una estoneta al mig i mentrestant fem la cervesa :b9 :b9 :b9
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ra-mon" post="101567"][quote user="Espia" post="101167"]
Perfecte, ja ho tinc !
El dia que posin un radar de tram als tunels de Bracons (que esperem que triguin mooooooolt temps) podem quedar, fem una bona cargolada a l'entrada del túnel i ens parem una estoneta al mig i mentrestant fem la cervesa :b9 :b9 :b9[/quote]
FET, I TAMBÉ PODEM FER-HO AL TUNEL DEL CADI I AL DE LA VAL D'ARAN I .... :lol:
Perfecte, ja ho tinc !
El dia que posin un radar de tram als tunels de Bracons (que esperem que triguin mooooooolt temps) podem quedar, fem una bona cargolada a l'entrada del túnel i ens parem una estoneta al mig i mentrestant fem la cervesa :b9 :b9 :b9[/quote]
FET, I TAMBÉ PODEM FER-HO AL TUNEL DEL CADI I AL DE LA VAL D'ARAN I .... :lol:
- Eva
- Presentats
Es una tonteria , però m´ha fet gracia :
Avui he anat per feina a Girona i mentre feia gestions al Govern Civil, la noia que de retén que hi ha de vegades se m’ha quedat mirant i de cop em diu :
-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
Jo li he repòs després de recuperar-me de l’ensurt i descartar que hagués fet res mal fet :
- Perdó ??????
- Si, sí, eres tu a CAP DE CREUS el 1 de Gener a la sortida del sol , amb un grup de motos
- SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, érem TOTS els MOTOTURISTES
Avui he anat per feina a Girona i mentre feia gestions al Govern Civil, la noia que de retén que hi ha de vegades se m’ha quedat mirant i de cop em diu :
-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
Jo li he repòs després de recuperar-me de l’ensurt i descartar que hagués fet res mal fet :
- Perdó ??????
- Si, sí, eres tu a CAP DE CREUS el 1 de Gener a la sortida del sol , amb un grup de motos
- SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, érem TOTS els MOTOTURISTES
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Mareta" post="102677"]Es una tonteria , però m´ha fet gracia :
-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
- Perdó ??????
- SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, érem TOTS els MOTOTURISTES [/quote]
Mira que és petit el món, eh !!!! :shock:
-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
- Perdó ??????
Mira que és petit el món, eh !!!! :shock:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Bona tardaaaa,
-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
- Perdó ??????
Només un petit detall: has anar a fer gestions de feina a Girona en moto i vestida de motera??
Si no es així la veritat es que te moooolt de mèrit que a una persona que has vist uns moments vestida de moto la reconeguis vestida “de carrer” deu dies després, o no?
:shock: :shock: :shock:
-SÍ QUE ERAS TÚ !!!!!!!!
- Perdó ??????
Només un petit detall: has anar a fer gestions de feina a Girona en moto i vestida de motera??
Si no es així la veritat es que te moooolt de mèrit que a una persona que has vist uns moments vestida de moto la reconeguis vestida “de carrer” deu dies després, o no?
:shock: :shock: :shock:
Sort,