A falta de 33 dies per marxar, aquest matí l’he agafat amb molta tranquil•litat.
A les 2 , desprès de dinar m’he equipat i amb la avenia del meu fill, he agafat la 800gs i cap a entrenar.
He començat anant a l’Estartit a fer el cafè al bar “Alba” al bel mig del poble. Les propietàries son molt amigues meves i m’he entaulat, hem rigut molt i evidentment m’ha costat molt marxar.
Tot seguit camins i més camins, com que el terra estava moll amb basals, he anat amb molt de compte i hi han hagut trams que veient que no ho feia prou bé els repetia fins millorar.
Com que no tenia massa temps, m’he dedicat a fer pistes conegudes:
Estartit a Torroella per la mota del riu, cap a Verges tot seguint el riu i avui he girat cap a
ULTRAMORT :
D´allà he seguit cap a
La Sala i a pocs metres m’he parat a fer fotos del castell de
Foixà:

He provat el zoom de la càmera i m’he fixat amb una casa que vaig vendre a Foixà.

Aquesta casa era d´en Lluís LLach i la vaig vendre a uns alemanys primer, després a uns holandesos , actuals propietaris. La casa era molt especial i el millor de tot les vistes. En Lluís hi va composar moltes i moltes cançons. Quant me la va portar a vendre , ell ja vivia a Parlavà en una Masia brutal.
Desprès he anat a
Foixà i he fet foto del Castell amb unaltre façana

I amb el zoom , Estartit es veia així :
D´allà cap a
Rupia i he fet una foto a l’església :
I m’he arribat fins a la plaça de la vila on m’he trobat amb els patges dels Reis Mags i he aprofitat per saludar-los :

I per últim un detall de la façana :
Al arribar a casa, ja fosc, volia fer una mica de bicicleta, però…. Feia tard per anar a ensajar……. M’he canviat i cap a ensajar.
Si veniu a veure els reis a Estartit ens s’hi trovareu.
La Mar porta una bandera i jo de “TITI” dels reis.
Abans que ho pregunteu…… som 6 TITIS i ens ocupem de :
- repartir caramels als més menuts,
- demanar-los si s’han portat bé, si estudien, si ajuden als pares.,.......
- acompanyar-los a portar les cartes als reis
- dir-lis que vagin a dormir d’hora que tenim molta feina aquella nit
- i sobretot, que ens facin un petó.
La meva especialitat son els nens i nenes “guiris” i la gent grant a partir de 75 anys.
O sigui que si veniu a Estartit i os veig ....., prepareu-vos a ésser interrogats per una “TITI” que os donarà un munt de caramels.
I porteu-vos bé , que els Reis ho saben tot (gracies a l´ajuda de les TITIS , es clar ;) )