Primer he anat a omplir a Figueres (ja sabeu com és el tema de les benzineres a França els diumenges...) i m'he trobat els companys de LCN que anaven cap a Banyuls. Espero que els hi hagi anat be. Son les úniques motos que he vist en tot el matí.
Autopista fins a Perpinyà i autovia fins gairebé a Prades. Temperatura entre +2.0ºC i +3.5ºC. El Canigó absolutament tapat de núvols. A partir de Vilafranca de Conflent, la carretera s'enfila fins arribar als 1.860 m de Font Romeu i quan més s'enfila més baixa la temperatura. A l'alçada de Carança +0.5ºC. La carretera molt neta, encara que hi havien algunes taques brillants al terra. Per precaució no m'he acostat a investigar de que eren
Neu, poca

Desprès d'un bon esmorzar en immillorable companyia, tornada. Sortida sense fred ni calor: 0ºC justos. Com s'ha fet tard, he tornat per la mateixa carretera fins a Perpinyà i desprès per la Nacional fins a Figueres. Tornant, la sorpresa ha estat veure sense núvols (ni gairebé neu) al Canigó. La temperatura ha anat pujant fins uns molt confortables +5-7ºC

Abans, però, parada a Mont-Louis per visitar el forn solar més gran d'Europa i admirar el paisatge

A les 4 estava dinant a casa.
Aprofito aquestes sortides teòricament de fred, per anar provant algunes samarretes tèrmiques que tinc. Sense ser un estudi "científic", fins ara les que tinc la millor impressió son les marques: EIDER i HEINGERICKE. Avui nomé sportava la samarreta EIDER i la jaqueta (sense el polar ni l'armilla elèctrica, que anaven a la maleta). Potser algú que tingui experiència, em podria aconsellar alguna marca millor. De les que jo he provat, aquestes son les millors. I les pitjors, les que vaig comprar, ja fa uns anys, a BMW (cares i escalfen menys)