Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
[quote user="Kpeps" post="101314"]no dubtis que estarem atents,amb les fotos xules que fas alla on vas, ja espero els reportatges.[/quote]
Moltes gracies :kiss
Moltes gracies :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="101369"]Així m'agrada Mareta, entrenament i mentalització.
Per cert Espia, gràcies pel cop de ma amb les "Muñecas" i efectivament, jo no havia nascut al 70, em vaig esperar una mica.
En fi, seguirem a l'espera de les fotos dels entrenaments i al cas de les últimes novetats que ens vagis fent arribar.
Pel que fa al tema adhesius, jo sense saber-ho, a la propera reclamo :razz: ;)[/quote]
Cabreta, acabo de vuere l´anunci de les nuñecas de famosa per la tele :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert Espia, gràcies pel cop de ma amb les "Muñecas" i efectivament, jo no havia nascut al 70, em vaig esperar una mica.
En fi, seguirem a l'espera de les fotos dels entrenaments i al cas de les últimes novetats que ens vagis fent arribar.
Pel que fa al tema adhesius, jo sense saber-ho, a la propera reclamo :razz: ;)[/quote]
Cabreta, acabo de vuere l´anunci de les nuñecas de famosa per la tele :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="101371"]Ja era hora!!
Ja t´ho havia comentat alguna vegada que la millor opcio era el netbook.
De totes maneres no t´esperis trobar molta cobertura wifi a la patagonia eh! MIRa ..
Lo idea hauria estat poder agafar un USB de 3G de alguna companyia argentina de prepagament i aixi ds de qualsevol lloc...
Pero a Argentina no hi ha molta cobertura :(
En 3G mira com estan de cobertura.
[/quote]
Steelman, però als hotels tindran wi fi, oi ?????? :tremolant :tremolant :tremolant :crys :crys :crys :crys
Ja t´ho havia comentat alguna vegada que la millor opcio era el netbook.
De totes maneres no t´esperis trobar molta cobertura wifi a la patagonia eh! MIRa ..
Lo idea hauria estat poder agafar un USB de 3G de alguna companyia argentina de prepagament i aixi ds de qualsevol lloc...
Pero a Argentina no hi ha molta cobertura :(
En 3G mira com estan de cobertura.

Steelman, però als hotels tindran wi fi, oi ?????? :tremolant :tremolant :tremolant :crys :crys :crys :crys
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="101384"]Eva aquesta tarda estava a casa el meu germà mirant fotos d'un dels viatges que ell ha fet a l'Argentina. Me quedat 3 fotos que hem fa gracia posar-te
La Fi del Mon

I aquesta és Ushuaia de nit

Aqui arribaràs tu amb tots nosaltres a la senyera. :kiss[/quote]
Ostres, Santi, moltes gracies per compartir les fotos :kiss :kiss
Per cert, aquesta tarda reia sola pensant amb el missatge que m´has enviat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss :kiss
La Fi del Mon

I aquesta és Ushuaia de nit

Aqui arribaràs tu amb tots nosaltres a la senyera. :kiss[/quote]
Ostres, Santi, moltes gracies per compartir les fotos :kiss :kiss
Per cert, aquesta tarda reia sola pensant amb el missatge que m´has enviat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="101407"]Ara si que ja queda poc, ja podeu començar a gaudir intensament del GRAN VIATGE. :ksss
Cada cop tinc mes clar que algun dia hi aniré a veure amb els meus ulls tot el que s'intueix en les magnifiques fotos que aneu penjant. Però ara no és pot. :???:
M'hauré de conformar en veure i viure el viatge amb les vostres explicacions i cróniques.
Quina enveja "bandidus".
Salut.[/quote]
Siono, encara teniu 33 dies per acabar-ho de pensar ;)
Cada cop tinc mes clar que algun dia hi aniré a veure amb els meus ulls tot el que s'intueix en les magnifiques fotos que aneu penjant. Però ara no és pot. :???:
M'hauré de conformar en veure i viure el viatge amb les vostres explicacions i cróniques.
Quina enveja "bandidus".
Salut.[/quote]
Siono, encara teniu 33 dies per acabar-ho de pensar ;)
- Eva
- Presentats
Demà baixo a Girona per:
1.- assegurança d'accidents ( en cas d'accident, repatriació.... ufff quin mal rotllu). Començaré per el Racc.
2.- tarja ss internacional, només ens servirà a Xile. A Argentina no val (catxis)
3.- carnet de conduir internacional.
Hi aniré a primera hora així podré recollir una signatura molt important que ens falta a la senyera.
A la tarda toca novament entreno :???: :???: :???: :???:
1.- assegurança d'accidents ( en cas d'accident, repatriació.... ufff quin mal rotllu). Començaré per el Racc.
2.- tarja ss internacional, només ens servirà a Xile. A Argentina no val (catxis)
3.- carnet de conduir internacional.
Hi aniré a primera hora així podré recollir una signatura molt important que ens falta a la senyera.
A la tarda toca novament entreno :???: :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 7:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Mareta,amb la tarja del RACC ,tens assistencia sanitaria a Argentina,t`ho dic per experiencia propia . :roll:
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
És ben bé que no saps estar-te quieta ni un moment,eh!!!
Ara ja ho tinc clar, si mai passo per les terres del nord i veig que s'hi organitza algún "fregao", només haig de demanar per tu que segur que t'hi trobo :b9 :b9 :b9
Ets increïble i no deixes de sorprendre'm! Felicitats per aquesta vitalitat i energia, sempre positiva.
Per cert, jo també vaig veure al TN l'anunci original de "las muñecas" i encara estic rient ara... ;)
:kiss
Ara ja ho tinc clar, si mai passo per les terres del nord i veig que s'hi organitza algún "fregao", només haig de demanar per tu que segur que t'hi trobo :b9 :b9 :b9
Ets increïble i no deixes de sorprendre'm! Felicitats per aquesta vitalitat i energia, sempre positiva.
Per cert, jo també vaig veure al TN l'anunci original de "las muñecas" i encara estic rient ara... ;)
:kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
Avui molt i molt malament :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :
Tema carnet de conduir internacional : Transit ple a petar :enfadat
Tema ss internacional : SS a repetar :enfadat
Tema assegurança medique -Racc- : Hem anat a la central i hem explicat el viatge, el medi, les carreteres.... tot i la noia ens ha dit que cap problema. Total a punt de pagar ja i com que no m´enfio de ningú li he dit, truca a central i demana que no s´ens consideri esport d´alt risc i no estiguem coberts.
Apa.... sol·licitud denegada. SOM CONSIDERATS ESPORT D´ALT RISC I SI ENS PASA ALGO NO ESTAREM COBERTS. :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Farta de cues i noticies penoses, he anat de compres tant atabalada que no he comprat res.
A més m´ha telefonat en Pasqual i m´ha dit que ja té el botiquin bàsic per emportar-nos i m´ha dit una paraula que atabalada i farta he entès com PILDORA POST MORTEM i aquí ja m´ha matat, ..... he decidit que per avui s´ha acabat les compres i la Patagònia. Vaig a fer bicicleta.
Tema carnet de conduir internacional : Transit ple a petar :enfadat
Tema ss internacional : SS a repetar :enfadat
Tema assegurança medique -Racc- : Hem anat a la central i hem explicat el viatge, el medi, les carreteres.... tot i la noia ens ha dit que cap problema. Total a punt de pagar ja i com que no m´enfio de ningú li he dit, truca a central i demana que no s´ens consideri esport d´alt risc i no estiguem coberts.
Apa.... sol·licitud denegada. SOM CONSIDERATS ESPORT D´ALT RISC I SI ENS PASA ALGO NO ESTAREM COBERTS. :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Farta de cues i noticies penoses, he anat de compres tant atabalada que no he comprat res.
A més m´ha telefonat en Pasqual i m´ha dit que ja té el botiquin bàsic per emportar-nos i m´ha dit una paraula que atabalada i farta he entès com PILDORA POST MORTEM i aquí ja m´ha matat, ..... he decidit que per avui s´ha acabat les compres i la Patagònia. Vaig a fer bicicleta.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Buenooooooooo !!!!
Hi han dies que son així, Mareta. No t'apuris.
Jo, quan les coses no em surten bé, sempre dic... "val més dormir-hi". Segur que després de dormir una nit, les coses es veuen millor.
I això de la píndola post mortem... sí és el que entenc, no cal que la poseu a la farmaciola. Perquè NINGÚ ES MORIRÀ, co**ons !!!!!
I si és referent a la píndola del "dia después"... això ja és cosa teva :razz:
Vinga... ves a fer una estona de bici, una bona dutxa, sopar lleuger i a dormir !! ;)
Hi han dies que son així, Mareta. No t'apuris.
Jo, quan les coses no em surten bé, sempre dic... "val més dormir-hi". Segur que després de dormir una nit, les coses es veuen millor.
I això de la píndola post mortem... sí és el que entenc, no cal que la poseu a la farmaciola. Perquè NINGÚ ES MORIRÀ, co**ons !!!!!
I si és referent a la píndola del "dia después"... això ja és cosa teva :razz:
Vinga... ves a fer una estona de bici, una bona dutxa, sopar lleuger i a dormir !! ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 5:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Per cert, avui falten 32 dies i a partir de demà cambio els cafés per les tiles :tremolant :tremolant :tremolant
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Mareta" post="101532"]
Apa.... sol·licitud denegada. SOM CONSIDERATS ESPORT D´ALT RISC I SI ENS PASA ALGO NO ESTAREM COBERTS. :enfaduu :enfaduu :enfaduu [/quote]
Una pregunta: com saben ells que aneu a fer ESPORT D'ALT RISC si lo que aneu a fer es Mototurisme ;) ?
Apa.... sol·licitud denegada. SOM CONSIDERATS ESPORT D´ALT RISC I SI ENS PASA ALGO NO ESTAREM COBERTS. :enfaduu :enfaduu :enfaduu [/quote]
Una pregunta: com saben ells que aneu a fer ESPORT D'ALT RISC si lo que aneu a fer es Mototurisme ;) ?
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Tu tranqui,respira a fons i ja està.I comte amb les infusions que
hi ha algunes herbes que et relaxen massa :twisted:
hi ha algunes herbes que et relaxen massa :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Eva
- Presentats
A veure si algún día m´atreveixo a penjar TOTS ELS COMENTARIS que em fan les meves amigues o vosaltres i que m´animen molt i molt. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="101541"][quote user="Mareta" post="101532"]
Una pregunta: com saben ells que aneu a fer ESPORT D'ALT RISC si lo que aneu a fer es Mototurisme ;) ?[/quote]
Precisament, Joan.... els mototuristes començem a estar considerats "esportistes d´alt risc" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall
Una pregunta: com saben ells que aneu a fer ESPORT D'ALT RISC si lo que aneu a fer es Mototurisme ;) ?[/quote]
Precisament, Joan.... els mototuristes començem a estar considerats "esportistes d´alt risc" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai tu! a veure, anem a pams, evidentment que ningú finirà, però és que igualment, només hi ha dues opcions:
1) o en Pasqual té la pindola capaç de ressucitar als morts, cosa que li obre un futur prometedor si la patenta o...
2) dic jo que un cop mort, dubto que et puguis prendre cap píndola ni que serveixi de gaire res, no???? :shock:
En fi Mareta, tranquila, que demà serà un nou dia i segur que tot rutlla millor, no t'atabalis, let it flow...
I ja ho saps, des d'aquí, un sac enorme d'ànims i :kiss
1) o en Pasqual té la pindola capaç de ressucitar als morts, cosa que li obre un futur prometedor si la patenta o...
2) dic jo que un cop mort, dubto que et puguis prendre cap píndola ni que serveixi de gaire res, no???? :shock:
En fi Mareta, tranquila, que demà serà un nou dia i segur que tot rutlla millor, no t'atabalis, let it flow...
I ja ho saps, des d'aquí, un sac enorme d'ànims i :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Eva
- Presentats
[quote user="Oscar" post="101542"]Tu tranqui,respira a fons i ja està.I comte amb les infusions que
hi ha algunes herbes que et relaxen massa :twisted:[/quote]
Oscar, precisament avui i parlant de les altures Xilenes m´han recomanat mastegar " fulles de coca" per el cansanci i el mal d´alçada ????!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
Si tornem une mica raros o millor dit, uns més raros que els altres..... ja sabeu, entre el mate i tot el que beurem i alguns es fumaran..... :box :box :box segur que les cróniques no seràn mai més el que eran ;)
hi ha algunes herbes que et relaxen massa :twisted:[/quote]
Oscar, precisament avui i parlant de les altures Xilenes m´han recomanat mastegar " fulles de coca" per el cansanci i el mal d´alçada ????!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
Si tornem une mica raros o millor dit, uns més raros que els altres..... ja sabeu, entre el mate i tot el que beurem i alguns es fumaran..... :box :box :box segur que les cróniques no seràn mai més el que eran ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 6:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="101553"]Carai tu! a veure, anem a pams, evidentment que ningú finirà, però és que igualment, només hi ha dues opcions:
I ja ho saps, des d'aquí, un sac enorme d'ànims i :kiss[/quote]
Cabreta..... soc jo que atabalada com anaba he entés malament en Pasqual.
I ja ho saps, des d'aquí, un sac enorme d'ànims i :kiss[/quote]
Cabreta..... soc jo que atabalada com anaba he entés malament en Pasqual.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
OSTRASSS!!!
A veure que et demanaran per aqui que portis de souvenir ... :mrgreen: :mrgreen:
A veure que et demanaran per aqui que portis de souvenir ... :mrgreen: :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="101559"]OSTRASSS!!!
A veure que et demanaran per aqui que portis de souvenir ... :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
NO EM QUEDA LLOC A LA MALETA !!!!!!!!!!!!!! :666 :666 :666
A veure que et demanaran per aqui que portis de souvenir ... :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
NO EM QUEDA LLOC A LA MALETA !!!!!!!!!!!!!! :666 :666 :666