Parlant D'equipament...

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Quin vestit d'aigua preferiu més?

Dues peces
24
71%
"Mono"
10
29%

Vots totals: 34

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Parlant D'equipament...

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 05, 2010 12:45 am

[quote user="Albert" post="101670"]Holaaaa,

Jo també he votat el dues peces. Els tic tots dos, i el de dues peces em sembla que no l’he estrenat, tot i haver-lo dut a la maleta en 1 viatge per Itàlia em sembla. Sempre n’he tingut prou amb el dues peces, i he agafat força aigua viatjant per tot arreu.

:smile: :smile: :smile:[/quote]

Albert, què t'has pres? Has estrenat o no el dues peces? Sembles en Siono. :D :D :D

Jo fa temps (des de que vaig deixar la pell) que no n'utilitzo, però tinc un mono que m'anava de fàbula i sobretot, mantenia les parts "nobles" seques... :lol: :lol: (ull! com l'Stelvio :lol: )

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 05, 2010 3:40 am

Holaaaa,

[quote user="Espia" post="101674"]

Albert, què t'has pres? Has estrenat o no el dues peces? Sembles en Siono. :D :D :D
[/quote]

Ja ho he arreglat, mira que et fixes en tot eh!!! Que tambe em fareu un CFA???

:twisted: :twisted: ;)
Sort,

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 05, 2010 8:19 am

[quote user="Albert" post="101681"]Holaaaa,

[quote user="Espia" post="101674"]

[/quote]

Ja ho he arreglat, mira que et fixes en tot eh!!! Que tambe em fareu un CFA???

:twisted: :twisted: ;)[/quote]

HO ESTEM PENSANT, però només funcionarà amb bon temps. Amb fred es quedarà a casa :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :lol:

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Xgal » dt. gen. 05, 2010 8:42 am

Jo, he fet servir els dos models.

El mono d'aigua, crec que protegeix més, però també és més "engorros" de posar i treure també ocupa més espai plegat.

El de dues peçes, el veig més pràctic, només faig servir els pantalons que els porto sempre sota el seïent de la moto i m'el poso quant plou, la part de dalt porto només la chaqueta i és suficient.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 05, 2010 9:47 am

jo en tinc un per estrenar dos peçes a veure si el probo i us dic que tal va.
com anecdota fa anys tenia un traje de pesca d'altura,goma pura,pero que no pesava,els que van fer servir per un anunci de la tele i allo si que era qualitat encara que per durlo en un viatge era incomodo.
Imatge

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dt. gen. 05, 2010 10:28 am

Jo a l'hivern 2 peces de 1 talla + (portes més roba) i a l'estiu un mono

I això que des que porto jaqueta i pantaló de cordura, no porto impermeable

:lol: :lol: :lol:
Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. gen. 05, 2010 11:24 am

El dues peces és més pràctic per posar i treure, tot i que tens més possibilitats que hi entri aigua.

Per això, normalment faig servir el dues peces, tot i que si sé positivament que m'ha de ploure tot el dia agafo el mono.

Això sí, amb el mono suo bastant (potser és perquè és dolent).

El dues peces és del Decathlon, però tots acaben calant, així que toca canviar-los sovint (quan t'ha entrat aigua un cop, ni que sigui poqueta, ja no val).

Els que em van causar molt bona impressió són els que vaig veure a la botiga Dafy de Terrassa (el proper serà d'allà).

Per acabar, un truc que funciona molt bé: per evitar que t'entri aigua per l'entrecuix has de portar una samarreta i posar-la per fora, lleugerament assegut al damunt per tal que no voli, i no n'entrarà gens (a mi m'ha funcionat portant uns pantalons de pluja rebentats).
sergibuda

they called me an accident

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 05, 2010 11:55 am

[quote user="Sergibuda" post="101723"]

El dues peces és del Decathlon, però tots acaben calant, així que toca canviar-los sovint (quan t'ha entrat aigua un cop, ni que sigui poqueta, ja no val).

[/quote]

Això és el que volia sentir !!!!! :twisted:

En un mono (al menys el de l'Aldi que porto jo) això no passa. :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. gen. 05, 2010 12:00 pm

yo tengo un mono, aunque sea mas engorroso ponerlo y sacarlo creo que es mejor que un 2 piesas

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. gen. 05, 2010 1:17 pm

[quote user="Randy-650" post="101735"][quote user="Sergibuda" post="101723"]

[/quote]

Això és el que volia sentir !!!!! :twisted:

En un mono (al menys el de l'Aldi que porto jo) això no passa. :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban[/quote]

Doncs al meu de DECATHLON no m'ha calat mai... i és un 2 peces... :twisted: :twisted: Això sí, la transpiració és, diguem-ne, justeta :roll: :roll: :roll:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. gen. 05, 2010 1:44 pm

Jo sempre he portat dues péçes i cap problema i això que a vegades he agafat pluja de debó...

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 05, 2010 1:46 pm

[quote user="Bravo" post="101751"]

Doncs al meu de DECATHLON no m'ha calat mai... i és un 2 peces... :twisted: :twisted: Això sí, la transpiració és, diguem-ne, justeta :roll: :roll: :roll:[/quote]

Home, no comparis la protecció contra les inclemències meterològiques de la teva DeauvilleSport amb la Harley naked de Sergibuda. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 05, 2010 3:33 pm

Tinc un mono que ja té uns quants dies però va molt bé, només m'ha entrat aigua un parell de cops al despistar-me a no tapar bé la cremallera amb el velcro, si no no hi entra ni gota.

Jo he enganxat molts temporals, l'últim aquest estiu passat als Pirineus i vaig quedat moll com un ànec per que no vaig tenir temps de parar a posar-me l'equip per la pluja :cry:
En aquella estona, no més de 10 minuts, s'ens van ofegar diversos aparells electrònic, oi Bond ? ;)

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dt. gen. 05, 2010 4:55 pm

Jo el de dues peçes.Et protegeix el mateix i ademés es molt mes fácil de ficar sobre tot cuand tens que ferlo a la vorera de la carrtera i ploguent.Ademés la part superior et serveix com a prenda d'abrig en un viatge en cas de anar a visitar coses y no tindre així que anar amb la chaqueta de la moto.

Al principi de anar amb moto ,fa uns cuants anys, em vaig comprar un de una sola peça y crec quele utilitzat un parell de vegades tan sols.Cuand vaig descobrir el de dos peçés l'altre el vaig arraconar en un calaix.
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salutacions.

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dt. gen. 05, 2010 5:11 pm

l'important és que les costures siguin termoselladas que es per on cola l'aigua

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 05, 2010 5:13 pm

[quote user="Coes" post="101802"]l'important és que les costures siguin termoselladas que es per on cola l'aigua[/quote]

Totalment d'acord, Coes. Això encara ningú ho havia dit, i crec que és bàsic.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. gen. 05, 2010 5:20 pm

[quote user="Randy-650" post="101755"][quote user="Bravo" post="101751"]

Doncs al meu de DECATHLON no m'ha calat mai... i és un 2 peces... :twisted: :twisted: Això sí, la transpiració és, diguem-ne, justeta :roll: :roll: :roll:[/quote]

Home, no comparis la protecció contra les inclemències meterològiques de la teva DeauvilleSport amb la Harley naked de Sergibuda. :mrgreen:[/quote]

Primer, puntualitzar que cap de les meves motos és de la marca Harley, tot i que alguna sí que porta alguna peça (xassís, per exemple) d'aquesta marca.

Segon, tal i com diu el Randy, la meva posició de conducció no és la millor per evitar les inclemències, doncs apart de no portar cap mena de protecció, el cos el porto bastant recte i els braços ben oberts, com si em volés quedar tota la pluja per a mi sol.

Imatge

Imatge
sergibuda

they called me an accident

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 05, 2010 5:34 pm

Doncs un altre que porta els 2 peces del Decathlon. Em va perfecte, de fet tinc un mono d'aigua que he fet servir 1 cop i el tinc mort de risa. Et diré mes, jo també anaba fins fa 2 mesos a la feina en moto ploguès o nevès i pels peus em vaig comprar unes botes d'aigua de les de tota la vida i em van de mort !! ho porto tot al baul de la moto, en una motxileta.

A la feina vaig vestit amb camisa i corbata per lo que si plou al sortit de casa o a l'oficina, em poso les 2 peces a sobre la roba de moto i em canvio les sabates per les botes d'aigua i de fàbula.

En fí, aixó es tot. Jo he votat per les 2 peces ;)

V'ssss

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 05, 2010 5:35 pm

[quote user="Sergibuda" post="101805"][quote user="Randy-650" post="101755"][quote user="Bravo" post="101751"]

Home, no comparis la protecció contra les inclemències meterològiques de la teva DeauvilleSport amb la Harley naked de Sergibuda. :mrgreen:[/quote]

Primer, puntualitzar que cap de les meves motos és de la marca Harley, tot i que alguna sí que porta alguna peça (xassís, per exemple) d'aquesta marca.

Segon, tal i com diu el Randy, la meva posició de conducció no és la millor per evitar les inclemències, doncs apart de no portar cap mena de protecció, el cos el porto bastant recte i els braços ben oberts, com si em volés quedar tota la pluja per a mi sol.

Imatge

Imatge
[/quote]

Sergibuda,sens dubte portes poca poteccio per la pluja,ara el casc i els peus els duus molt poc protegits i aixo si que es perillos.
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 05, 2010 5:40 pm

[quote user="Xurrumeku" post="101711"]Jo a l'hivern 2 peces de 1 talla + (portes més roba) i a l'estiu un mono

I això que des que porto jaqueta i pantaló de cordura, no porto impermeable

:lol: :lol: :lol:[/quote]
Fa dos anys tornant de la Toscana,des de Firenze concretament,a la alçada de Marsella va començar a ploure........................i no va parar fins Barcelona,no t`imaginas com va quedar la CORDURA,la del tratje i la meva :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :enfadat :enfadat :enfadat
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”