Pingüinos 2010
Moderador: Airald
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Pingüinos 2010
Bones... com cada d'any des de el 2000 aquest dies els passo a Valladolid, http://www.lapinguinos.com/ quedo allà amb una facció d'un moto club anomenat Pakí Payá de Cunit, surto sempre el dijous a les 7 del matí i faig la ruta Hostalric-Martorell-A2 LLeida-Fraga-Zaragoza-N122Soria-Valladolid parant a posar benzina i dinar, arribo sobre les 4 a la concentració a velocitats legals... si algú vol compartir ruta, cap problema.
salut i Qm.
salut i Qm.
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 9:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
En els fòrums hi ha tres temes que no deurien tocar-se mai, política, futbol i religió, nomes en el cas de persones que es coneixin personalment i que no s´ho agafin gaire en serio.
un amic meu

un amic meu

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Pingüinos 2010
Jordi, que et vagi molt bé ;)
Jo de moment encara sóc massa jove per anar a fer aquestes ximpleries d'anar a muntar la tenda en ple hivern :tremolant
Un altre any serà.
Jo de moment encara sóc massa jove per anar a fer aquestes ximpleries d'anar a muntar la tenda en ple hivern :tremolant
Un altre any serà.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Aquestes dates no puc, però m'estic plantejant d'anar a Javalambre.
Que et vagi molt bé... i compte amb el glaç.
Vsss i km !!
Que et vagi molt bé... i compte amb el glaç.
Vsss i km !!
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Jordi , que et vagi molt be , jo fare com el Ra-mon............encara no !!!!!
Bona ruta company !!!
Bona ruta company !!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Nosaltres ens estem plantejant anar-hi aquest any, però encara no hem decidit res.
De moment anem a Motauros. Al final ...ja veurem si anem a una o l'altre.
Ja ens veurem per allà, o no. ;)
Salut.
De moment anem a Motauros. Al final ...ja veurem si anem a una o l'altre.
Ja ens veurem per allà, o no. ;)
Salut.
Salut i kilómetres
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Nosaltres sortim divendres a migdia (tema de curro).
Anem a Motauros,suposo que ja ens veurem.
Anem a Motauros,suposo que ja ens veurem.
Rodar en moto es lo meu
- Jordi r80r
- Presentats
Osti, ja no miro la previsió meteo fins dema al vespre, cada vegada esta pitjor...neu a cotes baixes i molt fred, si les carreteres estan netes, surtiré dijous, sino divendres, sino hem quedo a casa :( ja he caigut amb neu i no m'agrada gaire.
salut
salut
En els fòrums hi ha tres temes que no deurien tocar-se mai, política, futbol i religió, nomes en el cas de persones que es coneixin personalment i que no s´ho agafin gaire en serio.
un amic meu

un amic meu

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="jordi r80r" post="101687"]Osti, ja no miro la previsió meteo fins dema al vespre, cada vegada esta pitjor...neu a cotes baixes i molt fred, si les carreteres estan netes, surtiré dijous, sino divendres, sino hem quedo a casa :( ja he caigut amb neu i no m'agrada gaire.
salut[/quote]
Sobretot prudència, Jordi. És millor està a casa i voler estar a fora, que estar a fora i voler estar a casa !!
salut[/quote]
Sobretot prudència, Jordi. És millor està a casa i voler estar a fora, que estar a fora i voler estar a casa !!
- Caliquenyo
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dj. març 26, 2009 10:02 am
- Ubicació: Sarrià de Ter
Bon dia Jordi,
nosaltres sortim des de Sarrià de Ter (gironès) el dijous a les 2 del migdia i anirem a fer nit a Saragossa; el nostre destí és els Pingüinos i marxem un grup de sis motos; si vols aprofitar la companyia seràs benvingut.
Salutacions pingüineres que diuen per allà baix.
nosaltres sortim des de Sarrià de Ter (gironès) el dijous a les 2 del migdia i anirem a fer nit a Saragossa; el nostre destí és els Pingüinos i marxem un grup de sis motos; si vols aprofitar la companyia seràs benvingut.
Salutacions pingüineres que diuen per allà baix.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gearbox" post="101691"] És millor està a casa i voler estar a fora, que estar a fora i voler estar a casa !![/quote]
Molt bona dita, si senyor!!
Molt bona dita, si senyor!!

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Pinguinos...... no crec que s´hi pogui anar amb pareo..... NO ES PAS PER A MÍ.
Que ho disfruteu molt i molt ;)
Que ho disfruteu molt i molt ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti Jordi, quan tinguem els fills prou grandets ( i no vulguin saber res de nosaltres) farem aquest tipus de bestieses com quant erem joves.
Que vagi molt bé a tothom que hi va....i esperarem les fotos. ;)
Que vagi molt bé a tothom que hi va....i esperarem les fotos. ;)
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Bona ruta !!!!!!! i ull al temps :tremolant :tremolant
- Jordi r80r
- Presentats
Gràcies a tothom, la previsió meteo es molt dolenta, per sort estan activats els plans de neu per netejar carreteras, un altre cosa es que funcionin... la experiencia hem diu que he de pasar no mes tard de la 14 hores per Soria que es el punt mes fred, si trovo neu o gel hem paro i hem quedo a dormir al primer hotel que trobi...
Au salut, vaig a acabar de fer una maleta, sopar i dormir si puc
salut i km.
Au salut, vaig a acabar de fer una maleta, sopar i dormir si puc
salut i km.
un amic meu

un amic meu

- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Recordat d'agafar la màquina de fer "retratus" que ja saps que quant no treballes.....et deixes fins i tot la maquineta a casa.
Apa, Bon Viatje i que disfrutis de la "FOGUERA" de Pingüinos.
A10siau
Apa, Bon Viatje i que disfrutis de la "FOGUERA" de Pingüinos.
A10siau
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
al tanto amb la carretera que esta molt malament a algunes zonas,a la tele han sortit uns xicots que a Cervera han tingut que parar.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mireu quina foto volta per internet, feta ahir. :shock: Es veu que es va trencar una cama.

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Randy-650" post="102339"]Mireu quina foto volta per internet, feta ahir. :shock: Es veu que es va trencar una cama.
[/quote]
Coll-ns¡¡¡¡¡¡¡ :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Aneu amb moooooooolt de compte.

Coll-ns¡¡¡¡¡¡¡ :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Aneu amb moooooooolt de compte.
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 09, 2010 7:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Molt Bones!!
Be doncs nosaltres vam sortir ahir a les 5 de la tarde de Lleida, vam fer nit a Saragossa, aprofitant per veure a uns amics, molt fred pero tot correcte.
Aquest mati hem sortit a les 9.30h direcció Madrid per agafar el desvio de Almazan i aixi sortir a Burgo de Osma i continuar fins Tordesillas, doncs be, a uns 10km de Almazan la carretera estaba impracticable plena de gel al começament nomes habia alguna placa que feia gracia i tot pero a arribat un punt on ens hem trobat a dos moteros que ja habien caigut, habia una placa que ocupaba tota la carretera de mes de 100m de llarg, aixi que hem decidit donar mitg tomb i tornar a enfilar cap a Saragossa.
I aqui hem teniu al internet corner de l'hotel El Principe despres de haber dinat unes bones "migas de pastor" i ternasco amb la seba mitgdia de 3 hores inclosa. Si es que no hi ha "mal que por bien no venga" que diuen per les Espanyes.
Fa molt fred, un vent gelat que talla la cara.
Aquest mati a la altura del El Frasno ens ha arribat a nevar molt.
Hem sembla que aquest any hem equivocat la ruta potser per la N-122 haguessim pogut arribar.
Be, os deixo que ara ens prepararem per anar a sopar i anar a fer uns cubatetes. "Si es que no hay mal que por bien no venga" ;)
Be doncs nosaltres vam sortir ahir a les 5 de la tarde de Lleida, vam fer nit a Saragossa, aprofitant per veure a uns amics, molt fred pero tot correcte.
Aquest mati hem sortit a les 9.30h direcció Madrid per agafar el desvio de Almazan i aixi sortir a Burgo de Osma i continuar fins Tordesillas, doncs be, a uns 10km de Almazan la carretera estaba impracticable plena de gel al começament nomes habia alguna placa que feia gracia i tot pero a arribat un punt on ens hem trobat a dos moteros que ja habien caigut, habia una placa que ocupaba tota la carretera de mes de 100m de llarg, aixi que hem decidit donar mitg tomb i tornar a enfilar cap a Saragossa.
I aqui hem teniu al internet corner de l'hotel El Principe despres de haber dinat unes bones "migas de pastor" i ternasco amb la seba mitgdia de 3 hores inclosa. Si es que no hi ha "mal que por bien no venga" que diuen per les Espanyes.
Fa molt fred, un vent gelat que talla la cara.
Aquest mati a la altura del El Frasno ens ha arribat a nevar molt.
Hem sembla que aquest any hem equivocat la ruta potser per la N-122 haguessim pogut arribar.
Be, os deixo que ara ens prepararem per anar a sopar i anar a fer uns cubatetes. "Si es que no hay mal que por bien no venga" ;)
Rodar en moto es lo meu
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ben fet Danielot!!!
Del perdut treu-ne el que puguis
El que m'intriga és saber on para la colla de gironins
Salut!!!
Del perdut treu-ne el que puguis