BMW GS 1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

BMW GS 1200

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 05, 2010 3:07 am

Molt bones, us detallo aquest enllaç pels que teniu la GS1200 ja que crec que es important, encara que igual ja esteu al corrent.

http://www.gstrail.es/foro/aviso-importante-23807/

No es per generar polémica ni mal rotllo, eh? nomès que al tractar-se de seguritat a la moto mes val estar al corrent.

Que tingueu tots uns bons Reis.

V'sss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: BMW GS 1200

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 05, 2010 3:35 am

Holaaa,

Merci Deivid per la informació. No costa res que els que tingueu alguna r-1200 li doneu una mirada a la peça en questió, encara que nomes sigui per si de cas, si es que no ho heu fet ja.

Merci.

:???: :???: :???:
Sort,

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 05, 2010 8:32 am

Gràcies DEIVID, quan ho vaig llegir vaig anar corrent a la moto a mirar-la...però no he vist res. Probablement problema de vista cansada :lol: :lol: :lol: Esperaré que coincidir amb algun expert que m'ho miri, però la veritat és que la primera sortida desprès de llegir el post del forum BMW la vaig força acollonit (a Cap de Creus) dubtant tota l'estona si la roda de darrera em feia ESES o no.... :lol:

Encara hi ha qui dubte que la qualitat de BMW ha baixat?...però m'agraden :roll:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 05, 2010 9:30 am

au vinga :eyes :eyes :eyes ,mes noticies sense fonament,sobretot si us creueu amb un cotxe que us fa llums no feu gestos ni pareu,accelereu a fons que son uns assasins i es la manera d'escollir la victima ,a la moto no cal anar a mirar res ja que si no treus la roda no ho podreu comprobar,d'aquetes animalades als foros n'es ple o sigui que estigueu tranquils.....de totes maneres, gracies.
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 05, 2010 9:51 am

es que jo flipo a vegades amb les avaries que tenen les Gs 1200.... jo amb la meva amb quasi 50000 Kms. l´unica avaria que hi tingut es que s´ha m´ha fos la bombeta de curtes ........ i no vaig fer servir la garantia per res.....us ho ben juro.

hi anat a veura la meva i tot ....bé.

Imatge

l´altre dia vaig canviar el disc de darrera per què estaba una mica fora d´especificacions. BMW diu que el gruix minim del disc de darrera es 4.5 mm. i el meu estaba a 4,20..... doncs el vaig canviar. i tot bé. i com jo la majoria.

Aquesta esquerda que es veu, podría ser provocada per un dels cargols que colla el disc que o bé s´hagi afluixat una mica
o per estar collat massa fort, penseu que aquests cargols s´han de collar a 2,3 Nm. amb una mica de Loctite per rosques,
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 05, 2010 6:08 pm

Holaaaa,

[quote user="Kpeps" post="101699"]
........au vinga :eyes :eyes :eyes ,mes noticies sense fonament ........... d'aquetes animalades als foros n'es ple o sigui que estigueu tranquils ..... de totes maneres, gracies.
[/quote]

Perdona però es una noticia que prové del fòrums de BMW i ens ho diuen amb tota la bona voluntat, per si de cas, i no em sembla la millor manera de estar agraït a un company que es preocupa per els que tenen aquests model de la marca alemanya.

Si tu no hi confies en aquestes fonts d’informació ho pots dir directament, però no cal tant de guarniment.

Merci

:| :| :|
Sort,

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 07, 2010 9:42 am

Perdoneu,no volia pas ser desagradable,pero tinc la meva teoria al dir el que vaig dir.
M’explico: per comprovar la suposada anomalia,es te que treure la roda,oi?fins aquí tots d’acord,una roda de radere de GS es te que apretar amb dinamometrica a 60 Newtons,si ho fas amb el peu ja que el que va fer la trencadisa aixi ho va fer,aquesta es la consecuencia…..com diu aquell ‘’zapatero a tus zapatos’’.
dels foros de BMW,en aquestes questions,la meitat de la meitat t'has de creure !!!
en aquestes informacions,no i tinc gaire fe,no,pero be,com tothom pot escruire el que vol.....de la manera que vol....i sempre tenim al que li agrada enganyarse per no sentirse tan culpable (aixo que dic no va per en Deivid ni molt menys,si no per el que va donar la noticia en primer ordre)
De totes maneres al acavar l’escrit vaig donar les gracies.
Imatge

cumpanye
Presentats
Entrades: 66
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
Ubicació: Esplugues de Llobregat

Entrada Autor: cumpanye » dj. gen. 07, 2010 8:48 pm

Hola a tothom, després d´haver llegit el missatge he anat ràpidament a veure que tal esta la peça en questio i sembla que de moment esta be, tot i que per veure-ho perfectament s´ha de desmuntar la roda del darrere i ni tinc els coneixements necessaris ni les eines que s´han de fer servir.

Demà pel mati m´en vaig cap al mecànic/concessionari a que em desmotin les rodes i li facin una miradeta per si de cas, doncs la moto te tres mesos i no esta la cosa per anar peças.

De totes maneres us haig de dir que abans vaig tenir una altre 1200 GS del 2005 i l´únic problema greu que em va donar va ser de la roda dentada del cardan, després de 40.000 Km a tota castanya......bastant normal. Personalment jo segueixo confiant amb la marca bavara i en concret en aquest model o es que potser les altres marques no s´espatllen????????? Son màquines i es normal que s´espatllin siguin d´una marca o d´una altre i si algú pensa que la seva moto mai s´espatllarà que es tregui la idea del cap.

Al Deivid donar-li les gracies per l´avis.

Salutacions...

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. gen. 07, 2010 8:53 pm

[quote user="cumpanye" post="102058"]Hola a tothom, després d´haver llegit el missatge he anat ràpidament a veure que tal esta la peça en questio i sembla que de moment esta be, tot i que per veure-ho perfectament s´ha de desmuntar la roda del darrere i ni tinc els coneixements necessaris ni les eines que s´han de fer servir.

Demà pel mati m´en vaig cap al mecànic/concessionari a que em desmotin les rodes i li facin una miradeta per si de cas, doncs la moto te tres mesos i no esta la cosa per anar peças.

De totes maneres us haig de dir que abans vaig tenir una altre 1200 GS del 2005 i l´únic problema greu que em va donar va ser de la roda dentada del cardan, després de 40.000 Km a tota castanya......bastant normal. Personalment jo segueixo confiant amb la marca bavara i en concret en aquest model o es que potser les altres marques no s´espatllen????????? Son màquines i es normal que s´espatllin siguin d´una marca o d´una altre i si algú pensa que la seva moto mai s´espatllarà que es tregui la idea del cap.

Salutacions...
[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes .Si tu ho dius..... :brindis
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 07, 2010 9:22 pm

aneu ,aneu a que us desmontin la roda,que a 66 € l'hora els del taller estaran contents.
no entenc res. :eyes :eyes :eyes
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 08, 2010 9:54 am

[quote user="Geroni" post="102060"][quote user="cumpanye" post="102058"]Hola a tothom, després d´haver llegit el missatge he anat ràpidament a veure que tal esta la peça en questio i sembla que de moment esta be, tot i que per veure-ho perfectament s´ha de desmuntar la roda del darrere i ni tinc els coneixements necessaris ni les eines que s´han de fer servir.

Salutacions...
[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes .Si tu ho dius..... :brindis[/quote]

si només has de descollar i tornar a collar 5 cargols :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 08, 2010 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. gen. 09, 2010 2:49 am

Ei, que jo no m'ofenc per res, eh? vaig pensar que al menys pels que teniu al GS sería, si més no, interessant de llegir....encara que fos per donar la vostre opinió al respecte...o simplement perque estiguessiu informats.

Cap problema

V'sss

Respon

Torna a “General”