Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 26 Juny 2
[quote user="Gearbox" post="101306"]No se, no se... jo tirades de 1000 Km sí que les he fet, però 1400 ???? :oops:
A més, en l'aproximació de Castellolí a Cap de Creus ja hi tinc 200 Km més.
Ho parlem a la sortida d'aquest mes de gener.
P.D. Quantes motos vols portar, com a màxim ? (pensa que en els repostatges, com més motos vagin mes temps es perderà)[/quote]
Tens raó, l'idea és anar a dormir a Cadaqués, perquè al matí el sol surt a les 6 del matí més o menys i no val a badar.
Jo recordo que s´em varen menjar els mosquits de bon matí.
La idea és veure sortir el sol (bàsic) i directe a Cabo Roca.
Sobre e nombre de motos.... jo ho vaig fer en solitari , malgrat tant punt vaig publicar el repte vaig dir que no em faria res anar acompanyada, per`al final.... vaig sortir sola.
Francament, tampoc pensava que arribaria.
Aquesta vegada i potser també perquè he rodat une mica més crec que ho podem fer.
El que esta clar, es que la velocitat i les parades son el més important :
velocitat.- rondant el límit de lo legalment permès
parades.- repostar , estiraments, café, wc i ..... dalt de la moto.
Josep, et deixo l´enllaç del fil de Cap de Creus- Finisterre.
viewtopic.php?f=2&t=6052
A més, en l'aproximació de Castellolí a Cap de Creus ja hi tinc 200 Km més.
Ho parlem a la sortida d'aquest mes de gener.
P.D. Quantes motos vols portar, com a màxim ? (pensa que en els repostatges, com més motos vagin mes temps es perderà)[/quote]
Tens raó, l'idea és anar a dormir a Cadaqués, perquè al matí el sol surt a les 6 del matí més o menys i no val a badar.
Jo recordo que s´em varen menjar els mosquits de bon matí.
La idea és veure sortir el sol (bàsic) i directe a Cabo Roca.
Sobre e nombre de motos.... jo ho vaig fer en solitari , malgrat tant punt vaig publicar el repte vaig dir que no em faria res anar acompanyada, per`al final.... vaig sortir sola.
Francament, tampoc pensava que arribaria.
Aquesta vegada i potser també perquè he rodat une mica més crec que ho podem fer.
El que esta clar, es que la velocitat i les parades son el més important :
velocitat.- rondant el límit de lo legalment permès
parades.- repostar , estiraments, café, wc i ..... dalt de la moto.
Josep, et deixo l´enllaç del fil de Cap de Creus- Finisterre.
viewtopic.php?f=2&t=6052
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 02, 2010 10:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Mareta ja pots apuntar me,segur que es una bona experiencia i per el que veig amb molt bona companyia.
De fet ,ja he fet un Bcn - Vigo el mateix dia, 1.250 km.............pero un 2 de Gener ,amb menys horas de llum,i coincideixo amb tù,no es gaire dur,pero sol ,es fa pessat.
De fet ,ja he fet un Bcn - Vigo el mateix dia, 1.250 km.............pero un 2 de Gener ,amb menys horas de llum,i coincideixo amb tù,no es gaire dur,pero sol ,es fa pessat.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
estic llegint el post i cada vegada tinc mes clar que esteu fets uns megamototurismeros,quina ruta mes llarga!!!!!!!vaig fer d'una tirada aquest any la tornada de Jerez i em sembla que encara m'estic recuperant,no descarto venir,pero fins que no ho tingui molt clar no vull dir res,teniu data maxima per apuntarse???
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="101311"]Mareta ja pots apuntar me,segur que es una bona experiencia i per el que veig amb molt bona companyia.
De fet ,ja he fet un Bcn - Vigo el mateix dia, 1.250 km.............pero un 2 de Gener ,amb menys horas de llum,i coincideixo amb tù,no es gaire dur,pero sol ,es fa pessat.[/quote]
A més és molt diferent l´estiu que l´hivern :tremolant :tremolant
A l´estiu el día és més llarg, de fet la data de l´any passat me la varen proposar en aquest forum.
Lo bo que te aquest forum es que tots els seus integrants hi aportan les seves idees , de tots els colors, però sempre amb una visió molt constructiva, per aixó de mica en mica et vas engrescant. I el que en un principi et sembla una sortida titánica acaba éssent un passeig per recordar :roll: :roll: .
Ja anirem parlant ;)
De fet ,ja he fet un Bcn - Vigo el mateix dia, 1.250 km.............pero un 2 de Gener ,amb menys horas de llum,i coincideixo amb tù,no es gaire dur,pero sol ,es fa pessat.[/quote]
A més és molt diferent l´estiu que l´hivern :tremolant :tremolant
A l´estiu el día és més llarg, de fet la data de l´any passat me la varen proposar en aquest forum.
Lo bo que te aquest forum es que tots els seus integrants hi aportan les seves idees , de tots els colors, però sempre amb una visió molt constructiva, per aixó de mica en mica et vas engrescant. I el que en un principi et sembla una sortida titánica acaba éssent un passeig per recordar :roll: :roll: .
Ja anirem parlant ;)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="101313"]
... per aixó de mica en mica et vas engrescant. I el que en un principi et sembla una sortida titánica acaba éssent un passeig per recordar :roll: :roll: .
Ja anirem parlant ;)[/quote]
LA QUE NO HABIA SORTIT MAI DE GIRONA!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
... per aixó de mica en mica et vas engrescant. I el que en un principi et sembla una sortida titánica acaba éssent un passeig per recordar :roll: :roll: .
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="101312"]estic llegint el post i cada vegada tinc mes clar que esteu fets uns megamototurismeros,quina ruta mes llarga!!!!!!!vaig fer d'una tirada aquest any la tornada de Jerez i em sembla que encara m'estic recuperant,no descarto venir,pero fins que no ho tingui molt clar no vull dir res,teniu data maxima per apuntarse???[/quote]
Falten 6 mesos ... Kpeps, només es per tenir la data present i ja está.
Lo únic clar és la fita, la resta ho començarem a polir a principis de Maig.
La veritat és que son molts de kms.... però de bona carretera. No es una transpirenaica.
Jo crec que podem fer-ho ;)
Falten 6 mesos ... Kpeps, només es per tenir la data present i ja está.
Lo únic clar és la fita, la resta ho començarem a polir a principis de Maig.
La veritat és que son molts de kms.... però de bona carretera. No es una transpirenaica.
Jo crec que podem fer-ho ;)
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Penseu que amb una Suzuki GS500 es pot realitzar aquest repte?
Si puc convinar'm-ho, m'agraderia acompanyar-vos. ;)
Si puc convinar'm-ho, m'agraderia acompanyar-vos. ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="AT" post="101337"]Penseu que amb una Suzuki GS500 es pot realitzar aquest repte?
Si puc convinar'm-ho, m'agraderia acompanyar-vos. ;)[/quote]
Jo no hi entenc de motos.
Si vols quant ens veiem en alguna sortida en parlem ;) .
Si puc convinar'm-ho, m'agraderia acompanyar-vos. ;)[/quote]
Jo no hi entenc de motos.
Si vols quant ens veiem en alguna sortida en parlem ;) .
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="101316"]Holaaaa,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Albert, és un problema de relativització geográfique :
Girona s´ha engrandit considerablement :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Albert, és un problema de relativització geográfique :
Girona s´ha engrandit considerablement :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ja sé ue vaig una mica tard, he estat dies sense conectar-me, però el dia 01-01-10, vaig anar a Salitja (costat de Girona) a dinar a casa d'uns parents per part de la companya (anavem enllaunats) i no vaig deixar de mirar la carretera a veure si trobavem alguna moto i de sobte, quan ja gairebé sortiem de l'eix infernal, veig una Pan fosca, equipde pell negre i un inconfusible schubert vermell !!!! suposo que no m'equivoco i si dic que era en Ra-mon, anava amb algú més a darrera a qui no vaig poder identificar. Era sobre les 11:40h aproximadament.
La veritat, em va fer moltíssima gràcia, us semblarà una tonteria, però a mi em va fer certa il.lusió.
Salutacions des d'aquí Ra-mon i cia. :cerv
Nosaltres no vam estrenar any-motero fins al dia 02, que vam sortir a fer un voltet, però feia molt de vent i es va fer una mica pesat. :enfadat
La veritat, em va fer moltíssima gràcia, us semblarà una tonteria, però a mi em va fer certa il.lusió.
Nosaltres no vam estrenar any-motero fins al dia 02, que vam sortir a fer un voltet, però feia molt de vent i es va fer una mica pesat. :enfadat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Avui per anar escalfant he agafat la moto i m'he posat a la A2 tram lleida-tarrega,no he vist cap moto aixo que no feia massa fred i pocs cotxes . he posat l'agulla de la velocitat a 75m uns 120kh,
per ganes no hauria parat fins a cabo roca,pero be nomes ha estat un petit entrenamen de cara a lany nou.
per ganes no hauria parat fins a cabo roca,pero be nomes ha estat un petit entrenamen de cara a lany nou.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cabreta" post="101372"]Ja sé ue vaig una mica tard, he estat dies sense conectar-me, però el dia 01-01-10, vaig anar a Salitja (costat de Girona) a dinar a casa d'uns parents per part de la companya (anavem enllaunats) i no vaig deixar de mirar la carretera a veure si trobavem alguna moto i de sobte, quan ja gairebé sortiem de l'eix infernal, veig una Pan fosca, equipde pell negre i un inconfusible schubert vermell !!!! suposo que no m'equivoco i si dic que era en Ra-mon, anava amb algú més a darrera a qui no vaig poder identificar. Era sobre les 11:40h aproximadament.
Nosaltres no vam estrenar any-motero fins al dia 02, que vam sortir a fer un voltet, però feia molt de vent i es va fer una mica pesat. :enfadat[/quote]
Cabreta, si que ho era ;)
Anava amb en Gearbox (Josep i Dolors), tornàvem del Cap de Creus i anàvem cap a l'Anoia per l'eix i Can Massana.
Nosaltres no vam estrenar any-motero fins al dia 02, que vam sortir a fer un voltet, però feia molt de vent i es va fer una mica pesat. :enfadat[/quote]
Cabreta, si que ho era ;)
Anava amb en Gearbox (Josep i Dolors), tornàvem del Cap de Creus i anàvem cap a l'Anoia per l'eix i Can Massana.
- Eva
- Presentats
[quote user="Saneja" post="101380"]Avui per anar escalfant he agafat la moto i m'he posat a la A2 tram lleida-tarrega,no he vist cap moto aixo que no feia massa fred i pocs cotxes . he posat l'agulla de la velocitat a 75m uns 120kh,
per ganes no hauria parat fins a cabo roca,pero be nomes ha estat un petit entrenamen de cara a lany nou.[/quote]
SIIIIIIIIIII
Ara només cal entrenar uns 1.000 kms més ;)
Quedan molts de mesos per endevant ;)
per ganes no hauria parat fins a cabo roca,pero be nomes ha estat un petit entrenamen de cara a lany nou.[/quote]
SIIIIIIIIIII
Ara només cal entrenar uns 1.000 kms més ;)
Quedan molts de mesos per endevant ;)
-
- Presentats
- Entrades: 39
- Membre des de: dt. gen. 27, 2009 11:00 am
- Ubicació: TARRAGONA
Aquest es un lloc molt xulo per la destinacio d'aquest nou repte

Bon any a tots
kuk :razz:

Bon any a tots
kuk :razz:
si no aportas solucions formes part del problema
- Eva
- Presentats
[quote user="KUK" post="101999"]Aquest es un lloc molt xulo per la destinacio d'aquest nou repte

Bon any a tots
kuk :razz:[/quote]
Hola Kuk :
gracies per la foto.
Per cert, aquest any em saltaré la KUKÇOTADATREFFEN :crys :crys
Que os vagi molt bé. Ens veiem a la Paella Treffen ???????
Treballa molt que algú ha d´aguantar el país ;)

Bon any a tots
kuk :razz:[/quote]
Hola Kuk :
gracies per la foto.
Per cert, aquest any em saltaré la KUKÇOTADATREFFEN :crys :crys
Que os vagi molt bé. Ens veiem a la Paella Treffen ???????
Treballa molt que algú ha d´aguantar el país ;)
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Jo aquesta vegada no se si podré venir. repeteixo nose.
- Eva
- Presentats
[quote user="Bul1256" post="102012"]Jo aquesta vegada no se si podré venir. repeteixo nose.[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ni posant nou espelmes a Santa Tecla .
Que es l´estiu i la teva tasca rural no t´ho permet :b9 :b9 :b9 :b9
A més voltants de Sant Joan !!!!??????
Val més que vinguis a la Patagonia, que ara et pots escaquejar i uns kms de sorra t´anirán bé ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ni posant nou espelmes a Santa Tecla .
Que es l´estiu i la teva tasca rural no t´ho permet :b9 :b9 :b9 :b9
A més voltants de Sant Joan !!!!??????
Val més que vinguis a la Patagonia, que ara et pots escaquejar i uns kms de sorra t´anirán bé ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 07, 2010 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Hora i lloc de sortida no sigui que per cinc minuts no podes venir, repeteixo no sigui :form aquest del gif fa trial oi oi oi.Val més que vinguis a la Patagonia, que ara et pots escaquejar i uns kms de sorra t´anirán bé
- Eva
- Presentats
05/02/2010 18:00 h. Aeroport de Barcelona destí..... la fí del mon. Porta alguna muda per si la cosa s´allarga une mica, no sé ... potser uns 24 díes ????!!!!!Hora i lloc de sortida no sigui que per cinc minuts no podes venir, repeteixo no sigui :form aquest del gif fa trial oi oi oi.Val més que vinguis a la Patagonia, que ara et pots escaquejar i uns kms de sorra t´anirán bé
Agafa el raspall de dents i el Pasaport ( amb aquestes sortides de Mototurisme mai se sap :tremolant :tremolant ), jo porto el NORIT , en Pasqual el GPS i en Moncho hi pose les ganes....
Vinga que falta menys !!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 07, 2010 1:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
No he pogut penjar la ruta provisional , bueno....... més endevant
cap creus- cabo roca
Crec que es la mateixa ruta que va explicar GS12red.
cap creus- cabo roca
Crec que es la mateixa ruta que va explicar GS12red.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 07, 2010 8:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.