Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 26 Juny 2
[quote user="Mareta" post="102050"]No he pogut penjar la ruta provisional , bueno....... més endevant
cap creus- cabo roca[/quote]
Dons jo faria això
Dons jo faria això
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Albert G" post="102051"][quote user="Mareta" post="102050"]No he pogut penjar la ruta provisional , bueno....... més endevant
Dons jo faria això[/quote]
Albert, la diferéncia en kms és mínima.
Tenim peatge fins a Valéncia i a l´altre fins a Zaragoza.
El paisatge....... si fa o no fa
Saps lo únic que em preocupa de la ruta de Valencia, el tránsit.
La sortida és en dissababte i hi ha cambi de tot i un munt de gent a la carretera.
No sé jo si per el centre d´espanya anirem millór.....
Dons jo faria això[/quote]
Albert, la diferéncia en kms és mínima.
Tenim peatge fins a Valéncia i a l´altre fins a Zaragoza.
El paisatge....... si fa o no fa
Saps lo únic que em preocupa de la ruta de Valencia, el tránsit.
La sortida és en dissababte i hi ha cambi de tot i un munt de gent a la carretera.
No sé jo si per el centre d´espanya anirem millór.....
- Eva
- Presentats
Per cert, quant varem fer Girona- Higuera de la Sierra, varem trobar un munt de autovies noves i amb gasolineres i restaurants decents i barats arreu. Hauré de repasar la ruta.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Tambè es pot agafar l`Eix a Girona ,fins LLeida,per Nac. II fins Fraga està força bè i es de franc i potser allà agafar autopista fins Saragossa per estalviar el tram de Nac. de Fraga a Saragossa plè de camions . Sols es una sugerencia............jo no mano ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="102061"]Tambè es pot agafar l`Eix a Girona ,fins LLeida,per Nac. II fins Fraga està força bè i es de franc i potser allà agafar autopista fins Saragossa per estalviar el tram de Nac. de Fraga a Saragossa plè de camions . Sols es una sugerencia............jo no mano ;)[/quote]
Si som poques motos es pot fer, però pensa que tenim moltes hores per endevant i després de 900 kms.... tot es fa molt pessat.
A 900 kms encara en quedaràn uns 600 kms i el pitjor , es la tarda. A partir de les 5 de la tarda ..... I no sé jo com serà el tram de Portugal.
Personalment , l´últim tram , els últims 50 kms van esser lo pitjor. Només mala carretera, molt de tránsit i molts de domingueros gallegos...... Fatal, però ho vaig aconseguir ;)
Si som poques motos es pot fer, però pensa que tenim moltes hores per endevant i després de 900 kms.... tot es fa molt pessat.
A 900 kms encara en quedaràn uns 600 kms i el pitjor , es la tarda. A partir de les 5 de la tarda ..... I no sé jo com serà el tram de Portugal.
Personalment , l´últim tram , els últims 50 kms van esser lo pitjor. Només mala carretera, molt de tránsit i molts de domingueros gallegos...... Fatal, però ho vaig aconseguir ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Peró si encara falta mig any !!! :shock: :shock: :shock:
Es que jo fer plans a tant llarg termini.......se'm fa feixuc, no hi estic acostumat ;)
:kiss :kiss :kiss :kiss
Vssssss
007
Es que jo fer plans a tant llarg termini.......se'm fa feixuc, no hi estic acostumat ;)
:kiss :kiss :kiss :kiss
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="102064"]Peró si encara falta mig any !!! :shock: :shock: :shock:
Es que jo fer plans a tant llarg termini.......se'm fa feixuc, no hi estic acostumat ;) [/quote]
Doncs mira, jo amb aquest mal temps que fa, fred, neu, ... ja estic pensant en que arribi el bon temps ;)
[quote user="Mareta" post="102063"][quote user="STELVIO 00" post="102061"]Tambè es pot agafar l`Eix a Girona ,fins LLeida,per Nac. II fins Fraga està força bè i es de franc i potser allà agafar autopista fins Saragossa per estalviar el tram de Nac. de Fraga a Saragossa plè de camions . Sols es una sugerencia............jo no mano ;)[/quote]
A 900 kms encara en quedaràn uns 600 kms i el pitjor , es la tarda. A partir de les 5 de la tarda ..... I no sé jo com serà el tram de Portugal.[/quote]
Ai, ai, que me'n feu venir ganes ... :eyes
No conec les carreteres per les Espanyes, fa molt temps que no hi vaig, però 1.500 qms son molts :(
El meu rècord és 1.400 en unes 18 hores, uns 1.100 per autopista (Itàlia i França, amb força trànsit i alguna cua per accident) i 300 per carreteretes (Croàcia, Eslovènia i Catalunya).
Vejam, 1.500 qms a 130 son 11.5 hores.
Sumem-hi parades: cada 250 qms per fer benzina i reposar, total 5 parades: 4 de 20 minuts (=1.5 h) i una de més llarga per dinar i fer la migdiada (2 h)
Sumem: 11.5 + 1.5 + 2 = 15 hores
A finals de juny el sol a Cap de Creus surt a les 6:10 i a Cabo Roca es posa a les 22:07, 16 hores de sol :???:
Es que jo fer plans a tant llarg termini.......se'm fa feixuc, no hi estic acostumat ;) [/quote]
Doncs mira, jo amb aquest mal temps que fa, fred, neu, ... ja estic pensant en que arribi el bon temps ;)
[quote user="Mareta" post="102063"][quote user="STELVIO 00" post="102061"]Tambè es pot agafar l`Eix a Girona ,fins LLeida,per Nac. II fins Fraga està força bè i es de franc i potser allà agafar autopista fins Saragossa per estalviar el tram de Nac. de Fraga a Saragossa plè de camions . Sols es una sugerencia............jo no mano ;)[/quote]
A 900 kms encara en quedaràn uns 600 kms i el pitjor , es la tarda. A partir de les 5 de la tarda ..... I no sé jo com serà el tram de Portugal.[/quote]
Ai, ai, que me'n feu venir ganes ... :eyes
No conec les carreteres per les Espanyes, fa molt temps que no hi vaig, però 1.500 qms son molts :(
El meu rècord és 1.400 en unes 18 hores, uns 1.100 per autopista (Itàlia i França, amb força trànsit i alguna cua per accident) i 300 per carreteretes (Croàcia, Eslovènia i Catalunya).
Vejam, 1.500 qms a 130 son 11.5 hores.
Sumem-hi parades: cada 250 qms per fer benzina i reposar, total 5 parades: 4 de 20 minuts (=1.5 h) i una de més llarga per dinar i fer la migdiada (2 h)
Sumem: 11.5 + 1.5 + 2 = 15 hores
A finals de juny el sol a Cap de Creus surt a les 6:10 i a Cabo Roca es posa a les 22:07, 16 hores de sol :???:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ra-mon ,vols dir que es pon a les 22,07 hrs??? A Galicia diria que a les 23 hrs hi ha claror,clar que es mes al Nord,tot hi aixis encara hi ha marge d`una hora................no tens excusa !!!! ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="102080"]Ra-mon ,vols dir que es pon a les 22,07 hrs??? A Galicia diria que a les 23 hrs hi ha claror,clar que es mes al Nord,tot hi aixis encara hi ha marge d`una hora................no tens excusa !!!! ;)[/quote]
Eps, una cosa és que hi hagi claror i l'altra és quan el sol despunta (o s'amaga) per l'horitzó ;)
Eps, una cosa és que hi hagi claror i l'altra és quan el sol despunta (o s'amaga) per l'horitzó ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Tens tota la raò ,Ra - mon,no ho havia vist aixis......................mira que si despres de fer el viatge,faig tard per 20 minuts :wall :wall :wall :martell :martell :martell
Pero com t`escapoleixes..................encara no dius res d`anar hi :cerv :cerv
Pero com t`escapoleixes..................encara no dius res d`anar hi :cerv :cerv
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Mareta" post="102063"]A 900 kms encara en quedaràn uns 600 kms i el pitjor , es la tarda. A partir de les 5 de la tarda ..... I no sé jo com serà el tram de Portugal.[/quote]
Aquesta afirmació sí que fa mal !!!!
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="102090"]Pero com t`escapoleixes..................encara no dius res d`anar hi :cerv :cerv[/quote]
Ei, ei, que no he dit ni si ni no, només que m'estic engrescant i potser hauré de començar a meditar :roll:
Ei, ei, que no he dit ni si ni no, només que m'estic engrescant i potser hauré de començar a meditar :roll:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="102092"][quote user="Mareta" post="102063"]A 900 kms encara en quedaràn uns 600 kms i el pitjor , es la tarda. A partir de les 5 de la tarda ..... I no sé jo com serà el tram de Portugal.[/quote]
[/quote]
La Mareta ........fent amics ,res ,res que no es tan greu,al Juny no fà la temperatura d`avui i als 900 km es quan comença a entrar ganas de fer km ;) ;)
I les carrteras de Portugal..................doncs algunas millor que las nostras ,a mès abans d`arribar hi ,podem parar 15 min. per Sintra i a fer salivera..................... :D :D :D
La Mareta ........fent amics ,res ,res que no es tan greu,al Juny no fà la temperatura d`avui i als 900 km es quan comença a entrar ganas de fer km ;) ;)
I les carrteras de Portugal..................doncs algunas millor que las nostras ,a mès abans d`arribar hi ,podem parar 15 min. per Sintra i a fer salivera..................... :D :D :D
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
I tù ,Gearbox ,amb la foto que tens a l`Avatar ,em diras que et fa por Cabo da Roca......................... :sado
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="102098"]I tù ,Gearbox ,amb la foto que tens a l`Avatar ,em diras que et fa por Cabo da Roca......................... :sado[/quote]
Es que l'afirmació de la Mareta m'ha deixat K.O. :(
Recordo quan vàrem anar al NK feiem tirades de 1000 Km. Quan en portavem 900 ja buscavem càmping com desesperats. Si en aquell moment ens haguessin dit que encara en faltaven 600, em sembla que ho haguerem engegat tot a dida !! :crys
Es que l'afirmació de la Mareta m'ha deixat K.O. :(
Recordo quan vàrem anar al NK feiem tirades de 1000 Km. Quan en portavem 900 ja buscavem càmping com desesperats. Si en aquell moment ens haguessin dit que encara en faltaven 600, em sembla que ho haguerem engegat tot a dida !! :crys
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="102080"]Ra-mon ,vols dir que es pon a les 22,07 hrs??? A Galicia diria que a les 23 hrs hi ha claror,clar que es mes al Nord,tot hi aixis encara hi ha marge d`una hora................no tens excusa !!!! ;)[/quote]
El sol a Finisterre es va pondre a les 22:30 exactes.
Nosaltres hem d´arribar abans de les 22:00 hores.
Vinga que si ha pogut una maruja motera no podrem tornar-ho a fer ??????
I tant que sí ;)
El sol a Finisterre es va pondre a les 22:30 exactes.
Nosaltres hem d´arribar abans de les 22:00 hores.
Vinga que si ha pogut una maruja motera no podrem tornar-ho a fer ??????
I tant que sí ;)
- Eva
- Presentats
Ja veig que al voltants de Setmana Santa haurem de programar alguna previa per anar escalfant motors :roll: :roll: :roll:
- Eva
- Presentats
Aixó si.... veure sortir el sol i ni una foto més , anar per arribar.
La tornada serà tranquila i més maca.
Agafarem carreteres secundaries i ja está.
La tornada serà tranquila i més maca.
Agafarem carreteres secundaries i ja está.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
No compteu amb mì per Setmana Santa,ja tinc plans...........................................SI !! AVIAT OBRIRÈ EL POST AMB LA MEVA MAL I FETA :form :form :form :form :form :form
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="102110"]No compteu amb mì per Setmana Santa,ja tinc plans...........................................SI !! AVIAT OBRIRÈ EL POST AMB LA MEVA MAL I FETA :form :form :form :form :form :form[/quote]
Amb la moto nova, oi ??????
De quin color serà ??????
Amb la moto nova, oi ??????
De quin color serà ??????