ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 i 31 de Gener
Moderador: Airald
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 i 31 de Gener
.
Holaaaa!!! Pels amants de les trobades invernals, ja està en marxa la XXI Estrella de Javalambre a Manzanera (Terol).
http://www.mcze.alojalo.info/index.php/ ... ambre-2010
:form :form :form
Holaaaa!!! Pels amants de les trobades invernals, ja està en marxa la XXI Estrella de Javalambre a Manzanera (Terol).
http://www.mcze.alojalo.info/index.php/ ... ambre-2010
:form :form :form
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Re: ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 I 31 DE GENER
Amb aquest cartell no sé si s'ha animará hom

Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 05, 2009 8:44 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Cristina, només de pensar-ho , m´entra pell de gallina :tremolant :tremolant :tremolant
Bueno, fes moltes fotos i així ho apreciarem millor.
:kiss
Bueno, fes moltes fotos i així ho apreciarem millor.
:kiss
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si en Siono hi torna, jo hi aniré
C.F.S. (Club de Fans d'en Siono)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ho meditarem a veuere si hi podrem anar
Si la feina ho permet ... i tot plegat.
AL menys treure el cap el diumenge
Si la feina ho permet ... i tot plegat.
AL menys treure el cap el diumenge
Ex ...moltes coses
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!
ja pode-ho conta amb mi, lo d'en Siono850, ja es una altra cosa
salut
ja pode-ho conta amb mi, lo d'en Siono850, ja es una altra cosa
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
sembla una concentracio molt maca,amb antorxes i tot plegat,que i anireu al final o no???
sembla una concentracio molt maca,amb antorxes i tot plegat,que i anireu al final o no???
- Cristina
- Presentats
Re: ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 I 31 De Gener
.
Ja queda menys, haurem de començar a maquinar ;) ;) ;)
Ja queda menys, haurem de començar a maquinar ;) ;) ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo amb amb això de les trobades de motos ni hi tinc experiència però encara que només sigui per la ruta penso que ja val la pena ;)
- Pasqual
- Presentats
Si sobrevivim a Pingüinos-Motauros, jo penso anar-hi. Ja hi podeu comptar
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Espia" post="102099"]Si sobrevivim a Pingüinos-Motauros, jo penso anar-hi. Ja hi podeu comptar[/quote]
Com que penses anar-hi ??? però si per aquelles dates hauras d'estar intentant tancar les maletes de la Patagonia !!!
Com que penses anar-hi ??? però si per aquelles dates hauras d'estar intentant tancar les maletes de la Patagonia !!!
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Ra-mon" post="102091"]Jo amb amb això de les trobades de motos ni hi tinc experiència però encara que només sigui per la ruta penso que ja val la pena ;)[/quote]
Aqui surt la crònica que va fer en Siono de l'any passat crònica JAVALAMBRE 2009 by Siono, ara veig que la ruta d'anada no hi surt però era bastant semblant a aquesta teva. Llàstima del vent, però tot i així estava molt bé.
Vinga va aquest any hi haurem de tornar i més ara que em tinc de treure l'espina de no poder anar a Motauros-Pingüinos??? :twisted:
Aqui surt la crònica que va fer en Siono de l'any passat crònica JAVALAMBRE 2009 by Siono, ara veig que la ruta d'anada no hi surt però era bastant semblant a aquesta teva. Llàstima del vent, però tot i així estava molt bé.
Vinga va aquest any hi haurem de tornar i més ara que em tinc de treure l'espina de no poder anar a Motauros-Pingüinos??? :twisted:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="102102"][quote user="Espia" post="102099"]Si sobrevivim a Pingüinos-Motauros, jo penso anar-hi. Ja hi podeu comptar[/quote]
Com que penses anar-hi ??? però si per aquelles dates hauras d'estar intentant tancar les maletes de la Patagonia !!![/quote]
Sortim el 5 de febrer. Encara em sobren dies, je, je...Com l'Eva porta tants mesos preparant-ho, jo no necessito fer gaire res. La maleta, els mapes i..."aire, que vol dir vent".
A més si ara hi va l'Itaca i en Pacs47...no hi puc faltar. Encara que ens falli en Siono :D :D seguirem ferms al CFS
Com que penses anar-hi ??? però si per aquelles dates hauras d'estar intentant tancar les maletes de la Patagonia !!![/quote]
Sortim el 5 de febrer. Encara em sobren dies, je, je...Com l'Eva porta tants mesos preparant-ho, jo no necessito fer gaire res. La maleta, els mapes i..."aire, que vol dir vent".
A més si ara hi va l'Itaca i en Pacs47...no hi puc faltar. Encara que ens falli en Siono :D :D seguirem ferms al CFS
- Cristina
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="102091"]Jo amb amb això de les trobades de motos ni hi tinc experiència però encara que només sigui per la ruta penso que ja val la pena ;)[/quote]
Eii Ra-mon!!! Ara que ja has fet els 18 anys i has anat a Àfrica la propera que et quedar per fer és venir a una concentra ;) ;) ;)
Eii Ra-mon!!! Ara que ja has fet els 18 anys i has anat a Àfrica la propera que et quedar per fer és venir a una concentra ;) ;) ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="102140"][quote user="Ra-mon" post="102091"]Jo amb amb això de les trobades de motos ni hi tinc experiència però encara que només sigui per la ruta penso que ja val la pena ;)[/quote]
Eii Ra-mon!!! Ara que ja has fet els 18 anys i has anat a Àfrica la propera que et quedar per fer és venir a una concentra ;) ;) ;)[/quote]
Si, si, ja veig que m'hi hauré d'apuntar ;)
El que em fa tirar enrera és dormir en tenda amb aquest fred :tremolant
Jo no sóc tant agosarat i valent com els CFS :eyes
Veig que a la concentració de l'any passat hi havia alberg i bungalow, això ja és una altra cosa.
Algú s'apunta a dormir en un lloc d'aquests ?
Si és així reserveu-me una plaça sisplau i feu-m'ho saber per poder confirmar si vinc.
Eii Ra-mon!!! Ara que ja has fet els 18 anys i has anat a Àfrica la propera que et quedar per fer és venir a una concentra ;) ;) ;)[/quote]
Si, si, ja veig que m'hi hauré d'apuntar ;)
El que em fa tirar enrera és dormir en tenda amb aquest fred :tremolant
Jo no sóc tant agosarat i valent com els CFS :eyes
Veig que a la concentració de l'any passat hi havia alberg i bungalow, això ja és una altra cosa.
Si és així reserveu-me una plaça sisplau i feu-m'ho saber per poder confirmar si vinc.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Ramon!
Encara no tinc segur d'anar-hi, al final la Montse em fotrà fora de casa. :eyes :eyes :eyes
Però amb una bona dosis de Post-its a la nevera poder ho soluciono.... :twisted: :twisted: :twisted:
Si vols, la nostra tenda es de tres places i t´hi podríem acollir, com més apretadets menys de fred farà...oi? :D :D :D
Salut!
Encara no tinc segur d'anar-hi, al final la Montse em fotrà fora de casa. :eyes :eyes :eyes
Però amb una bona dosis de Post-its a la nevera poder ho soluciono.... :twisted: :twisted: :twisted:
Si vols, la nostra tenda es de tres places i t´hi podríem acollir, com més apretadets menys de fred farà...oi? :D :D :D
Salut!
- Amoteros
- Presentats
- Entrades: 62
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
- Ubicació: Vinaròs
[quote user="Ra-mon" post="102164"]
Si és així reserveu-me una plaça sisplau i feu-m'ho saber per poder confirmar si vinc.[/quote]
Si tens pensat fer una d'aquestes opcións hauras de espabilar-te que les plaçes solen acabarse aviat.
Si és així reserveu-me una plaça sisplau i feu-m'ho saber per poder confirmar si vinc.[/quote]
Si tens pensat fer una d'aquestes opcións hauras de espabilar-te que les plaçes solen acabarse aviat.
Salutacions.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Ra-mon" post="102164"]Veig que a la concentració de l'any passat hi havia alberg i bungalow, això ja és una altra cosa.
+1
+1
- Cristina
- Presentats
.
Tema bungalow i alberg: el divendres vaig parlar amb el Pedro, un dels organitzadors, només quedava una habitació per 3 pax a l´alberg, reservada in extremis per l´enricp, un amic de Castelló i moi.
Li vaig dir que si hi ha alguna baixa que em faci un truc i m´ho digui, però la cosa està una mica complicada.
Diu que al poble també hi han allotjaments rurals petits i alguna pensió; a uns 3 Km de Manzanera hi ha un hotel però aquesta opció ja no agrada tant. Per aquests llocs ja s´ha de contactar directament.
Però en tenda es dorm molt bé Ra-mon ;) ;) ;)
Tema bungalow i alberg: el divendres vaig parlar amb el Pedro, un dels organitzadors, només quedava una habitació per 3 pax a l´alberg, reservada in extremis per l´enricp, un amic de Castelló i moi.
Li vaig dir que si hi ha alguna baixa que em faci un truc i m´ho digui, però la cosa està una mica complicada.
Diu que al poble també hi han allotjaments rurals petits i alguna pensió; a uns 3 Km de Manzanera hi ha un hotel però aquesta opció ja no agrada tant. Per aquests llocs ja s´ha de contactar directament.
Però en tenda es dorm molt bé Ra-mon ;) ;) ;)
- Cristina
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="102168"]Ep Ramon!
Salut![/quote]
Eiii!! Ja poses com excusa a la Montse :evil: :evil: :evil: Amb lo bé que s´ho va passar a Ligüerre, potser ets tu que tens por del fred ;) ;) ;)
Salut![/quote]
Eiii!! Ja poses com excusa a la Montse :evil: :evil: :evil: Amb lo bé que s´ho va passar a Ligüerre, potser ets tu que tens por del fred ;) ;) ;)