TEMA EMISORES
Moderador: Airald
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
Re: TEMA EMISORES
Si busques un walki amb bluetooth : http://www.alan.es/ficha.asp?id=181
Preu : http://www.ondamania.com/b2c/index.php? ... &codp=1149
No t'ho poso directament, així no t'espantes ...
No t'ho poso directament, així no t'espantes ...
Es curiós... en moto mai em sento sol
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="enricp" post="101151"]Si busques un walki amb bluetooth : http://www.alan.es/ficha.asp?id=181
No t'ho poso directament, així no t'espantes ...[/quote]
Moltes gràcies per posar-ho així, però de espantar m'he espantat igual. Gracies James però es que encara m'estic recuperant de la revetlla de Sant Joan. :mrgreen:
Moltes gràcies per posar-ho així, però de espantar m'he espantat igual. Gracies James però es que encara m'estic recuperant de la revetlla de Sant Joan. :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
[quote user="enricp" post="101151"]Si busques un walki amb bluetooth : http://www.alan.es/ficha.asp?id=181
Enric , aquesta opcio del walki amb bluetooth potser em podria venir be de fet jo ja tinc els intercomunicadors Midland BT i per el que he estat veien es poden conectar al walki via bluetooth ...
Es la opcio mes economica ja que nomes tindria que comprar el walki.
Em podeu dir si aquesta opcio dels Intercomunicadors Mitland + el Walki Mitland 445 BT funciona ?
salut i gracies per la vostre ajuda .
Enric , aquesta opcio del walki amb bluetooth potser em podria venir be de fet jo ja tinc els intercomunicadors Midland BT i per el que he estat veien es poden conectar al walki via bluetooth ...
Es la opcio mes economica ja que nomes tindria que comprar el walki.
Em podeu dir si aquesta opcio dels Intercomunicadors Mitland + el Walki Mitland 445 BT funciona ?
salut i gracies per la vostre ajuda .
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ferranga" post="101161"]Em podeu dir si aquesta opcio dels Intercomunicadors Mitland + el Walki Mitland 445 BT funciona ?
[/quote]
Si que funciona ;)
Assegura-te'n a la botiga on ho compris demanant-ho abans. Pensa també a comprar un PTT (Push To Talk) o interruptor per prémer la comunicació del walkie quan vas en moto
Vsssssss
007
[/quote]
Si que funciona ;)
Assegura-te'n a la botiga on ho compris demanant-ho abans. Pensa també a comprar un PTT (Push To Talk) o interruptor per prémer la comunicació del walkie quan vas en moto
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Joan XT
- Presentats
Suposo que l'opció Scala Ryder Q2 + Midland 445bt també funcionària. La pàgina http://www.onedirect.es/productos/midland/midland-445bt el preu per la compra de 3 walkies el preu és de 109'95 euros, no se com treballen ni si són seriosos. Jo estaria interessat, si algú pot aportar alguna cosa mes ja ho sap. ;)
p.d: la tecla ptt ja el porta.
p.d: la tecla ptt ja el porta.
- Ferranga
- Presentats
[quote user="James Bond" post="101163"][quote user="Ferranga" post="101161"]Em podeu dir si aquesta opcio dels Intercomunicadors Mitland + el Walki Mitland 445 BT funciona ?
[/quote]
Si que funciona ;)
Vsssssss
007[/quote]
Gracies James , segons he vist a les especificacions tecniques es compatible , en el preu de 110 € esta inclos el PTT.
Aixi que vaig a fer la prova.
Salut
[/quote]
Si que funciona ;)
Vsssssss
007[/quote]
Gracies James , segons he vist a les especificacions tecniques es compatible , en el preu de 110 € esta inclos el PTT.
Salut
Ferranga l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 02, 2010 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ferranga
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="101164"]Suposo que l'opció Scala Ryder Q2 + Midland 445bt també funcionària. La pàgina http://www.onedirect.es/productos/midland/midland-445bt el preu per la compra de 3 walkies el preu és de 109'95 euros, no se com treballen ni si són seriosos. Jo estaria interessat, si algú pot aportar alguna cosa mes ja ho sap. ;)
p.d: la tecla ptt ja el porta.[/quote]
Hola Joan XT estan a 110 € + IVA a la pagina de Ondamania :
http://www.ondamania.com/b2c/index.php? ... land+445bt
salut
p.d: la tecla ptt ja el porta.[/quote]
Hola Joan XT estan a 110 € + IVA a la pagina de Ondamania :
http://www.ondamania.com/b2c/index.php? ... land+445bt
salut
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jo, també porto Autocom amb cables, per a 2 cascos, mp3, gps, walkie, etc.
Com a walkie, porto el Wouxun KG659 E, de locura digital:
http://www.locuradigital.com/walkies_us ... _libre.htm
i n'estic molt content
Com a walkie, porto el Wouxun KG659 E, de locura digital:
http://www.locuradigital.com/walkies_us ... _libre.htm
i n'estic molt content
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ferranga
- Presentats
[quote user="Ferranga" post="101176"][quote user="James Bond" post="101163"][quote user="Ferranga" post="101161"]Em podeu dir si aquesta opcio dels Intercomunicadors Mitland + el Walki Mitland 445 BT funciona ?
[/quote]
Si que funciona ;)
Vsssssss
007[/quote]
Salut[/quote]
Hola , els Reis han estat a l'alçada i m'han portat el Walki Mitland 445 BT :roll: ,ara em falta probar-lo.
A veure si coincidim aviat i fem la prova.
salut
[/quote]
Si que funciona ;)
Vsssssss
007[/quote]
Salut[/quote]
Hola , els Reis han estat a l'alçada i m'han portat el Walki Mitland 445 BT :roll: ,ara em falta probar-lo.
salut
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Ferranga" post="101959"][quote user="Ferranga" post="101176"]
salut[/quote]
Ostres quina sort que tens amb els Reis!! Això es que t'has portat millor que jo!!!
Per el dia que vulguis fer la proba, utilitzem el canal 8, subcanal 01, que si no anem iguals no parlariem mai!!!
;) ;) ;)
salut[/quote]
Ostres quina sort que tens amb els Reis!! Això es que t'has portat millor que jo!!!
Per el dia que vulguis fer la proba, utilitzem el canal 8, subcanal 01, que si no anem iguals no parlariem mai!!!
;) ;) ;)
Sort,
- Joan XT
- Presentats
A veure si algú em pot ajudar, estic interessat pel Mitland 445 bt, jo al casc tinc instal lat el SCALA RYDER Q2, doncs be, truco a ONDAMANIA i em van dir que no sabien quin seria el seu funcionament em van dir que truqués a la casa Midland, truco a la casa Midland i que no ho havien provat amb el Scala Ryder Q2 que en un principi no hauria de haver cap problema però seria important saber quantes línies de bluetooth té perquè si no no podria connectar res més. Algú em podria dir quantes línies te? He enviat un correu a la casa Cardo però com que està en anglès i la veritat no ho domino molt no sé si ho fet bé. A veure si algú em pot dir alguna cosa.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Joan XT" post="102238"]A veure si algú em pot ajudar, estic interessat pel Mitland 445 bt, jo al casc tinc instal lat el SCALA RYDER Q2, doncs be, truco a ONDAMANIA i em van dir que no sabien quin seria el seu funcionament em van dir que truqués a la casa Midland, truco a la casa Midland i que no ho havien provat amb el Scala Ryder Q2 que en un principi no hauria de haver cap problema però seria important saber quantes línies de bluetooth té perquè si no no podria connectar res més. Algú em podria dir quantes línies te? He enviat un correu a la casa Cardo però com que està en anglès i la veritat no ho domino molt no sé si ho fet bé. A veure si algú em pot dir alguna cosa.[/quote]
Els que porto jo son els midland BT antics, que només portan un canal + la conexió amb l'altre aparell, osigui que si tens conectat el telefon no pots conectar un altre aparell.
Ara bé hem sembla que els nous intercomunicadors com els que porta l'Alucinamaripili, permeten conectar mes aparells, haviam si ens ho pot aclarir...
Segons he llegit amb aquesta web el Scala Rider Q2 permet fins a 3 conexions a la vegada
http://www.blauden.com/blog/nuevo-scala ... motoristas
Salut.
Els que porto jo son els midland BT antics, que només portan un canal + la conexió amb l'altre aparell, osigui que si tens conectat el telefon no pots conectar un altre aparell.
Ara bé hem sembla que els nous intercomunicadors com els que porta l'Alucinamaripili, permeten conectar mes aparells, haviam si ens ho pot aclarir...
Segons he llegit amb aquesta web el Scala Rider Q2 permet fins a 3 conexions a la vegada
http://www.blauden.com/blog/nuevo-scala ... motoristas
Salut.
Sharky l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 08, 2010 7:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Joan XT
- Presentats
[quote user="Sharky" post="102239"][quote user="Joan XT" post="102238"]A veure si algú em pot ajudar, estic interessat pel Mitland 445 bt, jo al casc tinc instal lat el SCALA RYDER Q2, doncs be, truco a ONDAMANIA i em van dir que no sabien quin seria el seu funcionament em van dir que truqués a la casa Midland, truco a la casa Midland i que no ho havien provat amb el Scala Ryder Q2 que en un principi no hauria de haver cap problema però seria important saber quantes línies de bluetooth té perquè si no no podria connectar res més. Algú em podria dir quantes línies te? He enviat un correu a la casa Cardo però com que està en anglès i la veritat no ho domino molt no sé si ho fet bé. A veure si algú em pot dir alguna cosa.[/quote]
Ara bé hem sembla que els nous intercomunicadors com els que porta l'Alucinamaripili, permeten conectar mes aparells, haviam si ens ho pot aclarir...[/quote]
A veure, a veure ...
Ara bé hem sembla que els nous intercomunicadors com els que porta l'Alucinamaripili, permeten conectar mes aparells, haviam si ens ho pot aclarir...[/quote]
A veure, a veure ...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo porto els nou Midlants BT2 pero encara no he pogut posar-me en el tema de les emisores.
Un dia m´escapare a Locura digital a veure que em diuen
Un dia m´escapare a Locura digital a veure que em diuen
Ex ...moltes coses
- Ferranga
- Presentats
[quote user="Albert" post="101985"]Holaaaa,
salut[/quote]
;) ;) ;)[/quote]
Perfecte ,dons a veure si ho provem aviat !!!! ;) ;) ;) ;)
salut[/quote]
;) ;) ;)[/quote]
Perfecte ,dons a veure si ho provem aviat !!!! ;) ;) ;) ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Joan XT" post="102238"]A veure si algú em pot ajudar, estic interessat pel Mitland 445 bt, jo al casc tinc instal lat el SCALA RYDER Q2, doncs be, truco a ONDAMANIA i em van dir que no sabien quin seria el seu funcionament em van dir que truqués a la casa Midland, truco a la casa Midland i que no ho havien provat amb el Scala Ryder Q2 que en un principi no hauria de haver cap problema però seria important saber quantes línies de bluetooth té perquè si no no podria connectar res més. Algú em podria dir quantes línies te? He enviat un correu a la casa Cardo però com que està en anglès i la veritat no ho domino molt no sé si ho fet bé. A veure si algú em pot dir alguna cosa.[/quote]
Aquí hi han uns quants entesos amb emissores bluetooh, Randy, Sharky, Kel.......
Em sembla que ells et podran aconsellar i orientar ;)
Vsssssssss
007
Aquí hi han uns quants entesos amb emissores bluetooh, Randy, Sharky, Kel.......
Em sembla que ells et podran aconsellar i orientar ;)
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jo he desistit d'emissores BT. Les bateries no duren prou :enfadat
Estic en fase autista i només porto el TomTom, els midland i punt.
Quan tingui cèntims muntaré un sistema com déu mana, endollat a la moto.
Quan tingui cèntims muntaré un sistema com déu mana, endollat a la moto.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Kel" post="102705"]Jo he desistit d'emissores BT. Les bateries no duren prou :enfadat
Quan tingui cèntims muntaré un sistema com déu mana, endollat a la moto.[/quote]
+1
Quan tingui cèntims muntaré un sistema com déu mana, endollat a la moto.[/quote]
+1
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Jo estic donant un cop d'ull per la meva propera montura, i vaig bastant liat (en general) en quant a accessoris. El que he llegit sobre la PUTXING 777 és que no és PMR (sortida de 4 o 5W, etc.) i per tant cal llicència. Això implica que si et paren els de la benenmérita, te la poden requisar i no sé si posar-te una multa. Per altra banda, han de saber que la tens, i al estar amagada no és evident que la trobin (però si busquen, la troben, clar). I al tenir 4 o 5W, pues té més potència, clar!
La meva pregunta del milió és : existeix un model bo i bé de preu que tingui totes les funcions que utilitzeu? La llista de coses que crec que s'han de valorar són:
- que sigui PMR
- que tingui subtons
- bona cobertura (5km seria fantàstic)
- bateries que durin 12h mínim;
- que no falli
- que tingui el botonet PTT que es pugui posar al manillar (millor: que reconegui la veu. Existeix això?)
- IP 65 (que permeti pluja, no sé si les porteu fora o amagades)
- que sigui compatibñe amb l'Autocom
- ... em deixo algo?
Així que si algú em dóna marca i model d'una BBB (buena bonita i barata) que compleixi amb els requisits li estaré eternament agraït?
Per cert, sobre l'Autocom també vaig liat. Rescataré el fil i hi posaré cullerada...
La meva pregunta del milió és : existeix un model bo i bé de preu que tingui totes les funcions que utilitzeu? La llista de coses que crec que s'han de valorar són:
- que sigui PMR
- que tingui subtons
- bona cobertura (5km seria fantàstic)
- bateries que durin 12h mínim;
- que no falli
- que tingui el botonet PTT que es pugui posar al manillar (millor: que reconegui la veu. Existeix això?)
- IP 65 (que permeti pluja, no sé si les porteu fora o amagades)
- que sigui compatibñe amb l'Autocom
- ... em deixo algo?
Així que si algú em dóna marca i model d'una BBB (buena bonita i barata) que compleixi amb els requisits li estaré eternament agraït?
Per cert, sobre l'Autocom també vaig liat. Rescataré el fil i hi posaré cullerada...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Jo no hi donaria tantes voltes.
En Jesús, en Miquel Pericas, en Pepi1600, en Sagal i jo mateix, i em sembla que em deixo algú altre, portem la Puxing, fins i tot algú la porta a la vista.
Ens ha parat la G.C., l'Erzaintza i els de l'esquadra, i anem endollats amb els autocom i ningú ens ha dit mai res.
Com ja hem dit altres vegades aaui al fòrum, amb el tema de emissores, intercomunicadors etc. si te la volen fotre te la fotran tant si portes emissora com walkie o el que sigui.
Vssssssss
007
En Jesús, en Miquel Pericas, en Pepi1600, en Sagal i jo mateix, i em sembla que em deixo algú altre, portem la Puxing, fins i tot algú la porta a la vista.
Ens ha parat la G.C., l'Erzaintza i els de l'esquadra, i anem endollats amb els autocom i ningú ens ha dit mai res.
Com ja hem dit altres vegades aaui al fòrum, amb el tema de emissores, intercomunicadors etc. si te la volen fotre te la fotran tant si portes emissora com walkie o el que sigui.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep