MOTAUROS 2010 7,8,9 I 10 Gener
Moderador: Airald
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Re: MOTAUROS 2010 7,8,9 I 10 Gener
Benvinguts sou uns Machotes!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
La neu que quedaba a la moto al arribar a Lleida.

Començament de l'Eix avui.

Començament de l'Eix avui.

Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Enhorabona campions per haver tornat sans i estalvis, tal com cal. Molt malament si no heu fet gaires fotos, però en tot cas esperarem les fotos i les explicacions per quan ja esteu mes calentets.
:D :D :D
Enhorabona campions per haver tornat sans i estalvis, tal com cal. Molt malament si no heu fet gaires fotos, però en tot cas esperarem les fotos i les explicacions per quan ja esteu mes calentets.
:D :D :D
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
una hivernal com es manat,de les que es recorden,ja penjareu fotos,eh???
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles

Uns kms abans de Cervera, a partir d'aqui ja em fan falta les dues mans!!!!

Un xic de glaç ............. :form

Foc ....... per donar i vendre :b9 :b9 :b9

El CFS als teus peus ......... ningu se la tro.... :bow :b9 :b9

Per donar un cop de mà amb el Espia, em fet un tram de "RIPIO" ...... :b9 :b9 Bé una latre dia més
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Benvinguts !!!!!!! Ostres quina ruta !!!! :tremolant :tremolant :tremolant
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
La veritat es que s´han de tindre collons per conduir amb les carreteras en aquest estat ,sort que ja esteu a casa i be .
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssss.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
be nois, no esperaba menys de valtros
estic content, de que en Siono127, torni al bon cami
ens veiem a Javalambre??????????????????
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
salut
be nois, no esperaba menys de valtros
estic content, de que en Siono127, torni al bon cami
ens veiem a Javalambre??????????????????
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Jo quant sigui gran vull ser com vosaltres.
Esperem les anecdotes...
Esperem les anecdotes...
Rodar en moto es lo meu
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
M'alegra llegir que ja sou a casa, esteu fets uns cracks. Enhorabona!!!
:cerv :cerv :cerv
:cerv :cerv :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Pel que veig ja esteu a casa sans i estalvis, deu ni do sortir de casa amb aquets temps :eyes , que esteu sonats o que :D ? Au, pastorets a descansar, ja es veu que us ho paseu molt be....ens veurem en alguna altre ruta.
salut i km.
salut i km.
En els fòrums hi ha tres temes que no deurien tocar-se mai, política, futbol i religió, nomes en el cas de persones que es coneixin personalment i que no s´ho agafin gaire en serio.
un amic meu

un amic meu

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
marededeu del carme !!!!!! us admiro nois, els teniu molt ben posats !!! :shock: :shock: :shock:
espero la crònica i mes fotos, amb aquestes ja m'he quedat glaçat !!
Vsssssssss
007
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, nois benvinguts a casa!
Si us plau si algú em pot apuntar al CFS, em faria un gran favor. :eyes :eyes
Salut!
PD: Com diu en Pacs, ens veiem a Javalambre? ;)
Si us plau si algú em pot apuntar al CFS, em faria un gran favor. :eyes :eyes
Salut!
PD: Com diu en Pacs, ens veiem a Javalambre? ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="James Bond" post="102597"]marededeu del carme !!!!!! us admiro nois, els teniu molt ben posats !!! :shock: :shock: :shock:
Vsssssssss
007[/quote]
+1 :kiss
Vsssssssss
007[/quote]
+1 :kiss
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
M'alegro molt que hagiu arribat sans i estalvis. No tothom podrà dir el mateix.
Bé... us vull suggerir que prepareu una xerrada de "consells bàsics i avançats per a la conducció amb glaç", ja que veig que n'heu fet un "master" !!! :lol:
Bé... us vull suggerir que prepareu una xerrada de "consells bàsics i avançats per a la conducció amb glaç", ja que veig que n'heu fet un "master" !!! :lol:
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Com en Bond, espero tambe la vostre cronica.
CFS?? Soc massa jove encara :mrgreen: pero algun dia....
:cerv
CFS?? Soc massa jove encara :mrgreen: pero algun dia....
:cerv
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Benvinguts !
Carai que en sou de valents i agosarats d'anar a fer aquestes ximpleries d'anar-s'en tant lluny de casa amb aquest temps :shock:
M'apuntu amb els que reclamen les cròniques i fotos !
Carai que en sou de valents i agosarats d'anar a fer aquestes ximpleries d'anar-s'en tant lluny de casa amb aquest temps :shock:
M'apuntu amb els que reclamen les cròniques i fotos !
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Com que cap dels professionals assistents a Motauros s'anima a explicar el viatge, intentaré apaivagar les demandes de cròniques. Que quedi clar, és només un intent fins que els professionals es decideixin (SioNO....... :???: )
Divendres 8 de gener Hem quedat a les 07.30 al café d'Argelaguer. Temperatura exterior +1,5ºC. Ens trobem en carles, en Sidru, en Siono i jo. A les 08.00 intentem sortir. No hem fet ni 500 metres quan veig que en Siono i en Sidru no venen. Mitja volta. La "millor moto del món" (o haig de dir ex-millor?) no arrenca. Quan li dona gas, es talla l'electricitat de tota la moto :shock:
Com sempre en aquests casos, tothom diu la seva: és l'indicador de la marxa, és el cavallet, son els punys calentables, son...També com sempre, tothom remena. Desmontem i munten seients, tapes, cables....ara va, ara no va... Quan ja estem a punt de tirar la tovallola ("marxeu, no m'espereu...." :halfcry ) .... el terminal de la bateria està fluix (i brut) i fa mal contacte. Netejat i apretat, iniciem el viatge a les 09.00
Aquí els "mecànics". De fred no entenien,no.

Com és de "maco" veure com s'estimen quan la moto ja funciona

Desprès del petit "incident" agafem els túnels de Bracons (per cert, vaig pensar en la cervesa d'en Ra-mon) per anar a Vic a buscar l'Eix. Carretera en bon estat, poc trànsit, el Pirineu nevat...quasi perfecte. Penses: "aquests de TV3 sempre tant exagerats!". Desprès de Manresa, la temperatura comença a baixar. Aviat estem entre 0º i -2ºC. Desprès de Calaf comença a nevar ("què bonic!"). Abans d'arribar a San Ramon, ja no es veu el terra. Seguim les roderes que hi han. La temperatura baixa, però no ho notem..... En Xavi em truca. Quin ensurt que et soni el telèfon dins el casc! i m'anima: "La nacional està tallada a la Panadella i a Cervera". Anire'm tirant mentre pode'm.
Quan entre'm a l'autovia de Lleida (N-II) trobem els camions aturats a l'altre costat. Nosaltres anem tirant com podem. Començem a trobar motos aturades, altres intentant entrar en un àrea de servei, altres quasi aturades....la majoria BMW. Adelantem alguns camions i d'altres ens adelanten. Cada cop pitjor i cada cop més a poc a poc. Penses "ens hauriem d'aturar?". La cosa empitjora fins al trencant de Mollerusa. A partir d'aqui...una meravella. No neva i carretera molla, però neta. Arribem a Alcoletge per esmorzar amb en Xavi. Hem passat el tall pitjor de tot el viatge. I crec que ho hem fet amb bona nota. Ningú a caigut i hem anat a una velocitat acceptable.
Les motos a l'hora d'esmorzar encara tenien neu a sobre

Desprès d'un bon bon esmorzar, decidim seguir. Ja son les 13.00
El camí una delicia. La ratlla negre de la carretera trenca el blanc del paisatge nevat. La temperatura no puja dels 0ºC, però circulem lleugerament per sobre dels limits legals i es fa via. Ens aturem només a posar gasolina (i alguns a fumar...). Portem bon promig. Passem per Borja, Tarazona...El Moncayo, ni el veiem. De cop a uns 20 km d'Aranda del Duero és fa fosc. Una boira grisa i gelada ho enfosqueix tot. La carretera desapareix. Tot és blanc i gris. No hi ha cap cotxe en cap sentit. No hi ha roderes. Només silenci. Algun ensurt amb el gel amagat, però arribem a Aranda, on ens aturem per recuperar-nos i decidir si anem a Pinguinos o a Motauros. Decidim Motauros. I anem de dret per el camí més curt. Arribem a les 18.30 a punt per plantar les tendes i "intentar" fer foc. Però això ja és un altre tema que ja explicaré (o NO)

Aqui un detall de "profesional" deixant la moto "super-assegurada" per no caure.... :eyes

I per acabar la crònica del primer dia (que no de la nit) imatge tradicional de pessebre amb els pastorets i el sopar

........à suivre
Divendres 8 de gener Hem quedat a les 07.30 al café d'Argelaguer. Temperatura exterior +1,5ºC. Ens trobem en carles, en Sidru, en Siono i jo. A les 08.00 intentem sortir. No hem fet ni 500 metres quan veig que en Siono i en Sidru no venen. Mitja volta. La "millor moto del món" (o haig de dir ex-millor?) no arrenca. Quan li dona gas, es talla l'electricitat de tota la moto :shock:
Com sempre en aquests casos, tothom diu la seva: és l'indicador de la marxa, és el cavallet, son els punys calentables, son...També com sempre, tothom remena. Desmontem i munten seients, tapes, cables....ara va, ara no va... Quan ja estem a punt de tirar la tovallola ("marxeu, no m'espereu...." :halfcry ) .... el terminal de la bateria està fluix (i brut) i fa mal contacte. Netejat i apretat, iniciem el viatge a les 09.00
Aquí els "mecànics". De fred no entenien,no.

Com és de "maco" veure com s'estimen quan la moto ja funciona

Desprès del petit "incident" agafem els túnels de Bracons (per cert, vaig pensar en la cervesa d'en Ra-mon) per anar a Vic a buscar l'Eix. Carretera en bon estat, poc trànsit, el Pirineu nevat...quasi perfecte. Penses: "aquests de TV3 sempre tant exagerats!". Desprès de Manresa, la temperatura comença a baixar. Aviat estem entre 0º i -2ºC. Desprès de Calaf comença a nevar ("què bonic!"). Abans d'arribar a San Ramon, ja no es veu el terra. Seguim les roderes que hi han. La temperatura baixa, però no ho notem..... En Xavi em truca. Quin ensurt que et soni el telèfon dins el casc! i m'anima: "La nacional està tallada a la Panadella i a Cervera". Anire'm tirant mentre pode'm.
Quan entre'm a l'autovia de Lleida (N-II) trobem els camions aturats a l'altre costat. Nosaltres anem tirant com podem. Començem a trobar motos aturades, altres intentant entrar en un àrea de servei, altres quasi aturades....la majoria BMW. Adelantem alguns camions i d'altres ens adelanten. Cada cop pitjor i cada cop més a poc a poc. Penses "ens hauriem d'aturar?". La cosa empitjora fins al trencant de Mollerusa. A partir d'aqui...una meravella. No neva i carretera molla, però neta. Arribem a Alcoletge per esmorzar amb en Xavi. Hem passat el tall pitjor de tot el viatge. I crec que ho hem fet amb bona nota. Ningú a caigut i hem anat a una velocitat acceptable.
Les motos a l'hora d'esmorzar encara tenien neu a sobre

Desprès d'un bon bon esmorzar, decidim seguir. Ja son les 13.00
El camí una delicia. La ratlla negre de la carretera trenca el blanc del paisatge nevat. La temperatura no puja dels 0ºC, però circulem lleugerament per sobre dels limits legals i es fa via. Ens aturem només a posar gasolina (i alguns a fumar...). Portem bon promig. Passem per Borja, Tarazona...El Moncayo, ni el veiem. De cop a uns 20 km d'Aranda del Duero és fa fosc. Una boira grisa i gelada ho enfosqueix tot. La carretera desapareix. Tot és blanc i gris. No hi ha cap cotxe en cap sentit. No hi ha roderes. Només silenci. Algun ensurt amb el gel amagat, però arribem a Aranda, on ens aturem per recuperar-nos i decidir si anem a Pinguinos o a Motauros. Decidim Motauros. I anem de dret per el camí més curt. Arribem a les 18.30 a punt per plantar les tendes i "intentar" fer foc. Però això ja és un altre tema que ja explicaré (o NO)

Aqui un detall de "profesional" deixant la moto "super-assegurada" per no caure.... :eyes

I per acabar la crònica del primer dia (que no de la nit) imatge tradicional de pessebre amb els pastorets i el sopar

........à suivre
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Segueixo.
Desprès de muntar tendes (alguns amb més éxit que d'altres) i anar a buscar llenya (gràcies Sidru i Siono), els expert van decidir fer una GRAN foguera. :lol: :lol: Em va quedar ben clar que la gent de "pagès", amb experiència motera i d'acampada podien fer foc gairebé sense llenya. No tinc fotos, però puc assegurar que recordarem molt de temps la GRAN foguera: Més de 5 hores per no aconseguir el mínim de brasa per fer el sopar i escalfar-nos. La culpa (segons els experts) és que la llenya no era bona i per això van aconseguir el miracle de tenir foc que no escalfava (ni cremava).....
Desprès d'un bon sopar, anem cap a les carpes.
Camí de les carpes veiem el sopar que donaven amb l'inscripció i en honor a la Mareta vam fer les fotos de rigor

En arribar a les carpes, primera decepció. Havien més botiguetes i "xiringuitos" que els Pinguinos de l'any anterior. "bussines is bussines". On era l'esperit autèntic de Motauros? Aquell que fa fer que es separessin de Pinguinos, acusant-los de mercantilistes? No hi faig trobar cap diferència.
A la carpa principal, calor, fum i ambientorro a l'espera de l'actuació de MEDINA AZAHARA. Semblava que tothom els coneixia. La gent saltaven, cridaven i cantaven totes les cançons. Faig fer un parell de videos, però no se com pujar-los, així que us deixo el més semblant que he trobat (en ambient i cançons) al concert d'aquella nit
[youtube]183tWhSdhCY[/youtube]
Aqui obro un parèntesi: No sé res del que alguns van beure o fumar, No sé res de les noies de Tordesilles i No sé res de quan alguns van anar (i a on) a dormir. Tanco parèntesi.
Que ens ho vam passar d'allò més be en donen fe aquestes fotos

A l'endema...adivineu...clar! alguns tenien certa resaca. I és que els glaçons d'alguns llocs no son de fiar... :lol: El campament, com dir-ho, estava....solitari i silenciós

Dissabte 9 de gener
Aquell dia, en Siono ens portaria a una trobada de "les millors motos del món mundial". Com que teniem temps, vam aprofitar per seguir el seu GPS i anar primer a donar una volta per Pingüinos i arribar justet per el dinar. Quan vam arribar a la gran trobada, totes les V-Strom que hi havien eren aquestes

"Les millors motos del món" arribaven tard. És que venien amb GPS.... Les motos, no ho sé, però el dinar va ser excel·lent. (sense fotos) "Cocido castellano". Absolutament reconfortant. Tant, que vam sortir quasi de fosc. Tornada a Motauros per recuperar-nos i pair el dinar.
Aquell vespre i amb la perspectiva dels quilometres a fer el diumenge, ens ho vam prendre amb suavitat. Voltes per les carpes i retirada aviat.

Desprès de muntar tendes (alguns amb més éxit que d'altres) i anar a buscar llenya (gràcies Sidru i Siono), els expert van decidir fer una GRAN foguera. :lol: :lol: Em va quedar ben clar que la gent de "pagès", amb experiència motera i d'acampada podien fer foc gairebé sense llenya. No tinc fotos, però puc assegurar que recordarem molt de temps la GRAN foguera: Més de 5 hores per no aconseguir el mínim de brasa per fer el sopar i escalfar-nos. La culpa (segons els experts) és que la llenya no era bona i per això van aconseguir el miracle de tenir foc que no escalfava (ni cremava).....
Desprès d'un bon sopar, anem cap a les carpes.
Camí de les carpes veiem el sopar que donaven amb l'inscripció i en honor a la Mareta vam fer les fotos de rigor

En arribar a les carpes, primera decepció. Havien més botiguetes i "xiringuitos" que els Pinguinos de l'any anterior. "bussines is bussines". On era l'esperit autèntic de Motauros? Aquell que fa fer que es separessin de Pinguinos, acusant-los de mercantilistes? No hi faig trobar cap diferència.
A la carpa principal, calor, fum i ambientorro a l'espera de l'actuació de MEDINA AZAHARA. Semblava que tothom els coneixia. La gent saltaven, cridaven i cantaven totes les cançons. Faig fer un parell de videos, però no se com pujar-los, així que us deixo el més semblant que he trobat (en ambient i cançons) al concert d'aquella nit
[youtube]183tWhSdhCY[/youtube]
Aqui obro un parèntesi: No sé res del que alguns van beure o fumar, No sé res de les noies de Tordesilles i No sé res de quan alguns van anar (i a on) a dormir. Tanco parèntesi.
Que ens ho vam passar d'allò més be en donen fe aquestes fotos

A l'endema...adivineu...clar! alguns tenien certa resaca. I és que els glaçons d'alguns llocs no son de fiar... :lol: El campament, com dir-ho, estava....solitari i silenciós

Dissabte 9 de gener
Aquell dia, en Siono ens portaria a una trobada de "les millors motos del món mundial". Com que teniem temps, vam aprofitar per seguir el seu GPS i anar primer a donar una volta per Pingüinos i arribar justet per el dinar. Quan vam arribar a la gran trobada, totes les V-Strom que hi havien eren aquestes

"Les millors motos del món" arribaven tard. És que venien amb GPS.... Les motos, no ho sé, però el dinar va ser excel·lent. (sense fotos) "Cocido castellano". Absolutament reconfortant. Tant, que vam sortir quasi de fosc. Tornada a Motauros per recuperar-nos i pair el dinar.
Aquell vespre i amb la perspectiva dels quilometres a fer el diumenge, ens ho vam prendre amb suavitat. Voltes per les carpes i retirada aviat.

Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 19, 2010 7:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.