Pingüinos 2010
Moderador: Airald
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Pingüinos 2010
la questio és no fer-se mal i si la aventureta es pot explicar amb uns cubatetes, millor que millor. Ja hi haurà altres pinguinos.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Si la veritat és que tenim un cap de setmana complicat i amb
la moto sense donar-te conte vas a terra de seguida,aneu amb molt
de cuidadín.I parlant de pingüinos avui el copón de la ONCE va dedicat
a aquesta conentració,jo he comprat un de record i si toca millor,
la moto sense donar-te conte vas a terra de seguida,aneu amb molt
de cuidadín.I parlant de pingüinos avui el copón de la ONCE va dedicat
a aquesta conentració,jo he comprat un de record i si toca millor,
Que gran aquest de Bilbao

- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
:eyes OOOOOOOOOOOHHHHHHH!!!
Però que emotiu que ets OSCAR quan vols!!!
Jo aquesta faceta teva no la coneixia, m'has fet emocinar-me, :lol: jajajajajajajjajajaaja
Jo aquesta faceta teva no la coneixia, m'has fet emocinar-me, :lol: jajajajajajajjajajaaja

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Electra" post="102466"] :eyes OOOOOOOOOOOHHHHHHH!!!
Jo aquesta faceta teva no la coneixia, m'has fet emocinar-me, :lol: jajajajajajajjajajaaja[/quote]
Soc un noi molt sensible :lol: .La veritat és que jo tambè he estat a pingüinos i em porta molts records.Però la
veritat no em va agradar gaire,encara que és tota una aventura,i puc dir que ho he provat.Tu encara ets jove
per provar-ho :twisted:
Jo aquesta faceta teva no la coneixia, m'has fet emocinar-me, :lol: jajajajajajajjajajaaja[/quote]
Soc un noi molt sensible :lol: .La veritat és que jo tambè he estat a pingüinos i em porta molts records.Però la
veritat no em va agradar gaire,encara que és tota una aventura,i puc dir que ho he provat.Tu encara ets jove
per provar-ho :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
AIXÍ QUE JO SÒC JOVE, ÒSCAR???
MOLTES GRÀCIES, això sempre fa aixecar la moral, jajajajajajjajajajajajaja :lol:
Però ja et dic jo, que a aquesta no m'esperin; que no aniré a patir i passar molt de fred :mrgreen:
MOLTES GRÀCIES, això sempre fa aixecar la moral, jajajajajajjajajajajajaja :lol:
Però ja et dic jo, que a aquesta no m'esperin; que no aniré a patir i passar molt de fred :mrgreen:

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
[quote user="Storm" post="102458"]Ben fet Danielot!!!
Del perdut treu-ne el que puguis
El que m'intriga és saber on para la colla de gironins
Salut!!![/quote]
Ningu sap res dels gironins?
Del perdut treu-ne el que puguis
El que m'intriga és saber on para la colla de gironins
Salut!!![/quote]
Ningu sap res dels gironins?
Rodar en moto es lo meu
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Els Gironins ja hem arribat i hem vist i viscut forces trams com el de la foto. :???:
No ens hem trobat amb en Jordir80r, però hem vist la seva moto parada pasat Tarazona, deuria estar dinant, espero que hagi arribat be, si ha fet l'Eix avui... :???: :???: hi havia algunes plaques de gel d'aquell que no és veu però es nota. :tremolant
Salut.
No ens hem trobat amb en Jordir80r, però hem vist la seva moto parada pasat Tarazona, deuria estar dinant, espero que hagi arribat be, si ha fet l'Eix avui... :???: :???: hi havia algunes plaques de gel d'aquell que no és veu però es nota. :tremolant
Salut.
Salut i kilómetres
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Hola, he arrivat a casa cap les 7:30, me duixat tres vegades, estic sopadet, i acaba de trucarme en MikelGS, estic be, ha fet molt de fred , he vist un termometre a la 1 del migdia a -8º pasat Soria, pero les carreteres castellanes eren totes blanques de la sal que hivian posat( la moto també es mereix una dutxa freda), he pasat per la N122, i autopista fins Lleida , despres A2 fins Martorell i AP7 fins Hostalric, el EIX C-25 el tinc prohibit pasarlo de nit o de matinada... es un cau de llop fred i fosc que no saps que et trovaràs. Per mí es una de les carreteres mes perillosses que conec.
Aquet Pingüinos si que ha fet fred, son d'aquells que els redordaré, tenien de pasar un parell d´hores de fer volta i volta a la foguera per anarte a la tenda amb -6º , de totes maneres, no paso fred una vegada estic instalat a dintre del sac de dormir.
Au siau, dema penjaré alguna foto.
Ah, el viatge d´anada va ser força bo, amb la mateixa ruta que de tornada, la carretera completament neta, blanca de sal, el dijous va comencar a nevar pasat Fraga i va deixar de nevar abans de arrivar a Soria, allà extranyament feia un dia tapat i molt de fred, va tornar a nevar uns 100 km mes i vam arrivar al campament sobre les 4 amb un sol /nubolos...al vespre va nevar intensament durant poc temps, divendres i dissapte i diumenge va sortir el sol al matí i al tarda nuvolos amb neus copioses i esporadiques...
salut i km
Aquet Pingüinos si que ha fet fred, son d'aquells que els redordaré, tenien de pasar un parell d´hores de fer volta i volta a la foguera per anarte a la tenda amb -6º , de totes maneres, no paso fred una vegada estic instalat a dintre del sac de dormir.
Au siau, dema penjaré alguna foto.
Ah, el viatge d´anada va ser força bo, amb la mateixa ruta que de tornada, la carretera completament neta, blanca de sal, el dijous va comencar a nevar pasat Fraga i va deixar de nevar abans de arrivar a Soria, allà extranyament feia un dia tapat i molt de fred, va tornar a nevar uns 100 km mes i vam arrivar al campament sobre les 4 amb un sol /nubolos...al vespre va nevar intensament durant poc temps, divendres i dissapte i diumenge va sortir el sol al matí i al tarda nuvolos amb neus copioses i esporadiques...
salut i km
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 10, 2010 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En els fòrums hi ha tres temes que no deurien tocar-se mai, política, futbol i religió, nomes en el cas de persones que es coneixin personalment i que no s´ho agafin gaire en serio.
un amic meu

un amic meu

- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ben tornat a casa, deu-n'hi-do quin cap de setmana més "ben" aprofitat. :tremolant :tremolant
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="jordi r80r" post="102584"]el EIX C-25 el tinc prohibit pasarlo de nit o de matinada... es un cau de llop fred i fosc que no saps que et trovaràs. Per mí es una de les carreteres mes perillosses que conec.[/quote]
Per mi es la mes perillosa de Catalunya !!!!
Me n'alegro de que al final a tots ho hagi anat be.
Espero les cròniques !!!
Vsssssssss
007
Per mi es la mes perillosa de Catalunya !!!!
Me n'alegro de que al final a tots ho hagi anat be.
Espero les cròniques !!!
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Celebro que ja estigueu tots de retorn a casa. Les carreteres, pel que hem pogut veure per internet, no estaven per gaires floritures.
Jo també espero les cròniques, i sobretot... les fotos !!!! :razz:
Jo també espero les cròniques, i sobretot... les fotos !!!! :razz:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Us poso un article tret de la web "nortecastilla" referent a les desventures d'un "malagueño" a pingüinos.
Diu que hi va haver gent que va caure FINS A 5 VEGADES de la moto :eyes
Malagueño
Hola qué tal a todos, he ido a Pingüinos, salí de Valladolid junto con un grupo de amigos esta mñn a las 9.00 de la mñn y llegué a Casa a la 1:30 de la madrugada, nosotros, porque las motos están en La Carolina (Jaén). Ha sido toda una Odisea, ante las previsiones meteorológicas decidimos bajar por Madrid en vez de por la ruta de la Plata como hiciéramos el Viernes. Por Guadarrama pasamos a
º Grados, no obstante todo transcurría genial, las carreteras no estaban muy heladas y se podía circular con normalidad. El problema ha sido cuando hemos llegando a Andalucía, justo al pasar despeñaperros empezó a nevar fuertemente, la suerte nos ha "acompañado" ya que cuando comenzó a nevar estábamos en un Área de Servicio comiendo. Al intentar salir a la carretera, presenciamos un accidente entre 8 coches por lo que decidimos quedarnos en el área de servicio. Pues bien, los pocos que han llegado después que nosotros ¡¡TODOS!! habían sufrido alguna caida, algunos hasta 5 veces. Hay cientos de moteros atrapados en Castilla la Mancha y Despeñaperros.
Nosotros al final nos hemos venido en un autobús que hace la ruta Madrid-Málaga y ya iremos cuando mejore el temporal por las motos (las hemos guardado en el Salón de bodas del área de Servicio, todo un detalle).
A todos los compañeros, les deseo lo mejor y que puedan volver pronto a sus casas.
Enviado por Malagueño el Lun, 11/01/2010 - 11:35
Diu que hi va haver gent que va caure FINS A 5 VEGADES de la moto :eyes
Malagueño
Hola qué tal a todos, he ido a Pingüinos, salí de Valladolid junto con un grupo de amigos esta mñn a las 9.00 de la mñn y llegué a Casa a la 1:30 de la madrugada, nosotros, porque las motos están en La Carolina (Jaén). Ha sido toda una Odisea, ante las previsiones meteorológicas decidimos bajar por Madrid en vez de por la ruta de la Plata como hiciéramos el Viernes. Por Guadarrama pasamos a

Nosotros al final nos hemos venido en un autobús que hace la ruta Madrid-Málaga y ya iremos cuando mejore el temporal por las motos (las hemos guardado en el Salón de bodas del área de Servicio, todo un detalle).
A todos los compañeros, les deseo lo mejor y que puedan volver pronto a sus casas.
Enviado por Malagueño el Lun, 11/01/2010 - 11:35
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Be, m'alegro que tot hagi anat be, i que hagiu pogut travesar les espanyes nevadas 2 cops, i sense pendre mal. Ara haveure si ens ensenyeu alguna fotillo ;)
:cerv
:cerv
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Vinga va, què passa amb les fotos i els comentaris ?
Entenc que ahir quan vau arribar estaveu massa cansats i teniu els dits encarcarats, però ara ja deveu estar en plena forma (o no) i ja no hi ha cap excusa que valgui ;)
Volem la crònica i les fotos ! :pc
Entenc que ahir quan vau arribar estaveu massa cansats i teniu els dits encarcarats, però ara ja deveu estar en plena forma (o no) i ja no hi ha cap excusa que valgui ;)
Volem la crònica i les fotos ! :pc
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Tor arriba Ra-Mon, i quins Pingüinos mes moguts Danielot ¡
La Cronica
Dies abans de sortir evitava mirar el temps a les Espanyes i hem vaig dedicar a preparar el equipatge i la moto, la nit de reis ja ho tenia tot fet i vaig començar a veure el temps, semblava que el dijous hivia previst un passadis sense precipitacions per arrivar a Valladolid...
A les 7:20 del dijous enfilava cap Sant Celoni, primer repostatge i cap l'autopista fins Martorell, després A-2 fins Lleida i encaro altre vegada l'autopasta, 292 km despres del primer repostatge, paro a la segona betzinera dels Monegros,veig que hi han uns motoristas amb KTM noves i se m'acostan un parell, resulta que son del grup de Cunit que ara fa 10 anys que acampem junts.... ells estaven a punt de marxar i jo faig benzina, un riu, i un tallat i quedem al proxim punt que esta a 120 km per esmorzar. en aquestes començar a nevar de veritat, pero la neu no agafa perque el asfalt, ja te sal del dia anterior...

Arribo a Bulbuente, sobre las 12, menjem i enfilem encara nevant cap Soria, segueix nevant i sembla que no ha de parar... a Soria deixa de nevar i la pasem a -2º , ja son casi les 2 , al cap de poc torna a nevar i arredera d'un camió es impossible de seguir , la visera es torna blanca de cop i no es veu res, deixo passar als meus companys davant i adelanto al camió, próxima parada Aranda de Duero (ja quedan pocs km.) ja no neva pero fa un fred que pela, anem tirant... Peñafiel...hem paro a fer una foto, Tudela de Duero, Boecillo, i arrivo a Puente Duero, ja hi som , 733 km exactament, ara munta la tenda, encendre el foc i anar a comprar el sopar i següents dinars, i els aditius necesaris per pasar l'estona.
Activitats pròpies de PinGúinos: menjar, dormir i xerrar

seguirà...
La Cronica
Dies abans de sortir evitava mirar el temps a les Espanyes i hem vaig dedicar a preparar el equipatge i la moto, la nit de reis ja ho tenia tot fet i vaig començar a veure el temps, semblava que el dijous hivia previst un passadis sense precipitacions per arrivar a Valladolid...
A les 7:20 del dijous enfilava cap Sant Celoni, primer repostatge i cap l'autopista fins Martorell, després A-2 fins Lleida i encaro altre vegada l'autopasta, 292 km despres del primer repostatge, paro a la segona betzinera dels Monegros,veig que hi han uns motoristas amb KTM noves i se m'acostan un parell, resulta que son del grup de Cunit que ara fa 10 anys que acampem junts.... ells estaven a punt de marxar i jo faig benzina, un riu, i un tallat i quedem al proxim punt que esta a 120 km per esmorzar. en aquestes començar a nevar de veritat, pero la neu no agafa perque el asfalt, ja te sal del dia anterior...

Arribo a Bulbuente, sobre las 12, menjem i enfilem encara nevant cap Soria, segueix nevant i sembla que no ha de parar... a Soria deixa de nevar i la pasem a -2º , ja son casi les 2 , al cap de poc torna a nevar i arredera d'un camió es impossible de seguir , la visera es torna blanca de cop i no es veu res, deixo passar als meus companys davant i adelanto al camió, próxima parada Aranda de Duero (ja quedan pocs km.) ja no neva pero fa un fred que pela, anem tirant... Peñafiel...hem paro a fer una foto, Tudela de Duero, Boecillo, i arrivo a Puente Duero, ja hi som , 733 km exactament, ara munta la tenda, encendre el foc i anar a comprar el sopar i següents dinars, i els aditius necesaris per pasar l'estona.
Activitats pròpies de PinGúinos: menjar, dormir i xerrar

seguirà...
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2010 9:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
En els fòrums hi ha tres temes que no deurien tocar-se mai, política, futbol i religió, nomes en el cas de persones que es coneixin personalment i que no s´ho agafin gaire en serio.
un amic meu

un amic meu