Crec Que Em De Reflexionar

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Re: Crec Que Em De Reflexionar

Entrada Autor: Amoteros » dg. gen. 10, 2010 5:56 pm

Desconeixo la problemática del que a passat, i simplement afegeixo que el que espero d'un forum de motos es parlar del mon de la moto i deixar de banda els altres temes, sobre tot la política el fútbol i religió, que penso son els tres temes que mes problemes creen a la nostra societat.Per a parlar d'aquestes coses segur que hi an forums especialitzats.

Per altra banda felicitar als que heu estat involucrats i als administradors, per demostrar que encara que es tinguen opinións diferents, dialogant amb educació i respecte es pot arribar a un acord.

P.D.:Una vegada mes demanar disculpes per no escriure massa bè amb català, encara que el valencià es pareix bastant a l'hora d'escriure em costa molt i pot ser que algunes paraules no s'entenguen, però que sapigueu que intento escriure el poquet que vaig dependre :oops: .
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 10, 2010 6:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salutacions.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 10, 2010 6:33 pm

Hola company amoteros!
Tu tampoc No t'has de disculpar de res, home! Tots en fem de faltes!
Si saps escriure en valencià perfecte, així n'aprenem! Sinó pots escriure en castellà o en el que et sembli si et ve de gust.
Aquí, com a fòrum no se li ha dit mai a ningú en quin idioma pot o no escriure o parlar, al contrari de molts altres forums espanyols, encara que doni la impressió que això passi aquí per uns pocs comentaris de mala gent. Deu ser cosa dels qui estan interessats a prohibir que ens expressem com vulguem.
ImatgeUnforgiven

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. gen. 10, 2010 6:57 pm

[quote user="amoteros" post="102540"].... simplement afegeixo que el que espero d'un forum de motos es parlar del mon de la moto i deixar de banda els altres temes, sobre tot la política el fútbol i religió, que penso son els tres temes que mes problemes creen a la nostra societat.Per a parlar d'aquestes coses segur que hi an forums especialitzats.
[/quote]

Completament d`acord :bow :bow :bow :bow :bow :brindis
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dl. gen. 11, 2010 4:46 pm

Hola a tothom:
Fa poc que he aterrat al forum i desconec el cnflicte que hi ha agut, però com es tracta de debatre donaré la meva opinió.
Com ja s'ha dit aquest es un forum de motos i de turisme, i es llogic que siguin aquests els temes que es tractin principalment, però les motos les conduim persones amb opinions, pensaments i passions, per el que crec que no es extrany que paralelament pugui sortir algun altre tema.
Jo soc dels que pensa que amb respecte i bones paraules es pot dir tot, però també soc conscient que hi ha a qui li agrada imposar el que pensa o ferir al seu interlocutor (que per el que he anat llegint crec que no es la tònica d'aquest forum, si no ja no estaria escribint aquetstes linies), i penso que es un llastima que s'hagin de censurar temes per la manca de respecte dels que els tracten ja que de tothom es pot aprendre i treuren una part positiva.
Apa ja està dit!!, ara tornem a les motos!

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. gen. 11, 2010 5:36 pm

Jo no vaig ser-hi a l'acte fundacional de Mototurisme.

Sé perfectament els motius pels quals vaig entrar-hi en aquest fòrum, i no crec que difereixin gaire del motius de molts mototuristes. Quants fòrums de motos hi ha en castellà i quants en català?

Pel mateix motiu que EL BARÇA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

AIXÒ ÉS MÉS QUE UN FÙRUM.

Ho vulguem o no, aquest no és un país normalitzat, i en conseqüència qualsevol acte social i/o cultural que fem no pot ser normal.

Penso per aquest motiu que aquest fòrum és "diferent" que la resta de fòrums moto..... que rodolen per la xarxa.

nota final: els Administradors no heu de demanar disculpes per la feina ben feta en aquest cas i quasi sempre ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dl. gen. 11, 2010 7:31 pm

[quote user="Kel" post="102698"]Jo no vaig ser-hi a l'acte fundacional de Mototurisme.

Sé perfectament els motius pels quals vaig entrar-hi en aquest fòrum, i no crec que difereixin gaire del motius de molts mototuristes. Quants fòrums de motos hi ha en castellà i quants en català?

Pel mateix motiu que EL BARÇA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

AIXÒ ÉS MÉS QUE UN FÙRUM.

Ho vulguem o no, aquest no és un país normalitzat, i en conseqüència qualsevol acte social i/o cultural que fem no pot ser normal.

Penso per aquest motiu que aquest fòrum és "diferent" que la resta de fòrums moto..... que rodolen per la xarxa.

nota final: els Administradors no heu de demanar disculpes per la feina ben feta en aquest cas i quasi sempre ;)[/quote]

+1,totalment d'acord.
felicitats per la capacitat de sintesis al fer la reflexio.

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dl. gen. 11, 2010 8:17 pm

M'agrada passar per aquí a visitar-vos no tan sols per poder parlar de motos en la meva llengua, sino perquè els administradors, tant a la seva tasca a la web, com fins i tot en el taranna de les sortides, demostren una manera de fer especialment curosa, educada i correcte, al meu entendre.
Sempre hi ha moments de tensió, perquè les persones som i sentim diferent (sort n´hi ha!), però reconduir les desavinences amb el diàleg si es pot, o èsser ferm amb l'aplicació de les normes si és imprescindible, és una qualitat que crec cal agrair-els-hi.
Salutacions.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 11, 2010 9:27 pm

quan vaig tenir la pensada d'escriure aquest fil,en cap cas vaig tenir al cap la feina dels administradors i com podeu compendre molt menys jutjar la seva feina ni per be ,ni per mal,el titol del post,em sembla que va esser ben clar : ''reflexionar'', per lo tant,crec que ara no cal dies despres de tornar-lo a engegar.
us agrairia que no seguisiu escrivint en ell,ni donant les vostres opinions (d'altre banda completament lliures) ja que em sembla que els implicats al seu moment van aclarir les seves postures.
molt agrait.
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 12, 2010 12:30 am

Bona nit,

[quote user="Kel" post="102698"]
nota final: els Administradors no heu de demanar disculpes per la feina ben feta en aquest cas i quasi sempre ;)[/quote]

Sense paraules.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. gen. 12, 2010 9:38 am

[quote user="Albert" post="102817"]Bona nit,

[quote user="Kel" post="102698"]

Sense paraules.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Benvolgut Albert, vaig posar quasi sempre, per no dir sempre, que és una frase una mica xirucaire :twisted:

El que si que crec és que: els pares de "la criatura" són només això, els pares. Han de moderar-la, educar-la, fer-la forta, fer-la créixer. Per un altre costat, "la criatura", té una mena de "vida pròpia", que cal preservar i fer que cada dia a dia sigui més forta i més sabia col·col·lectivament (com ens social que és, com eina social que és).
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. gen. 12, 2010 3:10 pm

Cre que en Kel ha parlat en nom de la majoria de nosaltres.Almenys jo estic d´acord
en el que ell pensa.Per mi aquest foro és diferent i desde que vaig arribar m´he sentit
de puta mare,cap problema i espero que segueixi així,que els moderadors,els motxileros,els cruillers,i
tots els seus membres seguim fent-lo gran.Es clar que hi ha diferents opinions,colors,olors i discrepances,però
suposo que amb això tambè està el "feeling".Per mi tot és resumeix en una sola paraula RESPECTE,i
tenint això clar ja podem posar-hi una mica de discusiò,humor,batalletes,opinions,etc...i a la coctelera. :mrgreen: :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Respon

Torna a “General”