Assetjament De La DGT A La Seguretat Viària
Moderador: Airald
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Assetjament De La DGT A La Seguretat Viària
Dons si, com que hi ha un Guardia Civil, Juan Carlos Toribio, un Guàrdia Civil de Trànsit que en les seves hores lliures es dedica a col.laborar amb l'Associació Mútua Motera per denunciar els defectes de les nostres carreteres que posen en perill la vida de motoristes i resta d'usuaris de les vies. Ara, des de la Guàrdia Civil i la DGT volen suspendre'l de sou i feina per sis mesos per desenvolupar aquesta activitat. :enfadat
Link de la noticia a Solomoto
Link de la noticia a Solomoto
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: Assetjament De La DGT A La Seguretat Viària
Aquest tipus de coses o actuacions, son les que no entendre mai a la vida... :enfaduu :enfaduu
Aquesta es la manera de ajudar a les persones que tenen quelcom d'inquietud per la Seguretat Vial?
En contes de donar-hi suport amb aquest Guardia Civil per la seva iniciativa, com que posa en evidencia
a tota la plana major de la DGT, ministeri de Foment, etc, etc. La solució es tapar-li la boca no? :enfadat :enfadat
En fi no se pas on anirem a parar.
Aquesta es la manera de ajudar a les persones que tenen quelcom d'inquietud per la Seguretat Vial?
En contes de donar-hi suport amb aquest Guardia Civil per la seva iniciativa, com que posa en evidencia
a tota la plana major de la DGT, ministeri de Foment, etc, etc. La solució es tapar-li la boca no? :enfadat :enfadat
En fi no se pas on anirem a parar.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No patiu,no l`aturaran pas amb el Toribio,el conec personalment,he estat amb ell a reunions amb l`administracio quan jo era president de la associacio moteros en accion,i no es el primer cop que intentan possar entrebancs a la seva tasca,però es cabut com una mala cosa i un gran entès amb seguretat vial.
Diu les veritats i això no interesa.........................
Diu les veritats i això no interesa.........................
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Vaja tela!!
Quin mal hi ha en detectar i arreglar el llocs on la gen es pot fer mal, si el que haurien de fer es pagar-li hores extres!
Quanta hipocresia!!!, potser si que haurien de conduir per nosaltre aquestst de la DGT, i després de caure unes quantes vegades s'ho repensarien!
Quin mal hi ha en detectar i arreglar el llocs on la gen es pot fer mal, si el que haurien de fer es pagar-li hores extres!
Quanta hipocresia!!!, potser si que haurien de conduir per nosaltre aquestst de la DGT, i després de caure unes quantes vegades s'ho repensarien!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Doncs des d'aquí li donarem tot el suport que es mereix !! :mestre
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 12, 2010 4:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Doncs des d'aquí li donarem tot el suport que es mereix !!
+ 1
+ 1
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Aquest país funciona així. El que diu la veritat.....cataclac, calvot, i anant xupan i engrossin els comptes a suissa.
quina merda de país el que per imperativo legal ens toca viure.
Tot el meu suport pel Juan Carlos.
:form
V'ssss
quina merda de país el que per imperativo legal ens toca viure.
Tot el meu suport pel Juan Carlos.
:form
V'ssss
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
El que em sembla es que aquest xicot,es a la DGT,lo mateix que aquell que fa documentals als EEUU que fan emprenyar a alguna gent.
Fan baixar la velocitat i per lo tant els accidents mortals,pero la gent que pren mal per culpa de guardarrails forats i demes coses de la carretra que es podrien arreglar,d’aixo passan i els molesta que algu els hi recordi.
Per lo tant en Toribio te el meu suport.
Fan baixar la velocitat i per lo tant els accidents mortals,pero la gent que pren mal per culpa de guardarrails forats i demes coses de la carretra que es podrien arreglar,d’aixo passan i els molesta que algu els hi recordi.
Per lo tant en Toribio te el meu suport.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Teniu que pensar que el Toribio esta fent una cosa que pot fer qualsevol de nosaltres,que es denunciar,qualsevol irregularitat ,denunciar ho,evidentment ell ho fà a nivell particular,sempre va amb la camara de fotos al damunt i fa fotos de tot allò que es incorrecte.Cosa que la majoria de nosaltres no fà,en molts casos per mandra i en altres molts per ignorancia,ben entessa,pero ignorancia.
Molts ajuntaments fan servir senyalitzacio vertical en llocs amb poca visibilitat,pinturas que no son anti-lliscants,el pas de vianants pintat en dos colors,blanc i vermell,cosa incorrecte,allò que els francessos anomenen "gendarme couchee" que son els petits estris de goma collats a terra per reduir la velocitat,es un altre cosa que no es legal i tot aixo qualsevol de nosaltres ho pot denunciar al ajuntament oportù o al organisme de qui depengui la carretera en questiò.precisament a Viladecans i desde la associacio varem tindre alguna picaberalla amb el cap de policia per aquest tema dels "gendarme couchee"qui conegui la zona sabra que el cami de les Filipines era plè i despres de estiras i arronças ho varen tenir que treure.Hi han tantas cosas !!!!!!!!!!!!!!
Si tots fessim una mica com el Toribio,aniria molt millor,pero ja vos dic que no es gens facil,jo ho vaig fer un temps i es esgotador i al final et rendeixes,es lluitar contra una pared,ens rendim tots.................................menys el Toribio.Animo Juan Carlos ,sabes que tienes todo mi apoyo y ahì estarè siempre que me necesites !!! :bow :bow :bow :bow :bow
Molts ajuntaments fan servir senyalitzacio vertical en llocs amb poca visibilitat,pinturas que no son anti-lliscants,el pas de vianants pintat en dos colors,blanc i vermell,cosa incorrecte,allò que els francessos anomenen "gendarme couchee" que son els petits estris de goma collats a terra per reduir la velocitat,es un altre cosa que no es legal i tot aixo qualsevol de nosaltres ho pot denunciar al ajuntament oportù o al organisme de qui depengui la carretera en questiò.precisament a Viladecans i desde la associacio varem tindre alguna picaberalla amb el cap de policia per aquest tema dels "gendarme couchee"qui conegui la zona sabra que el cami de les Filipines era plè i despres de estiras i arronças ho varen tenir que treure.Hi han tantas cosas !!!!!!!!!!!!!!
Si tots fessim una mica com el Toribio,aniria molt millor,pero ja vos dic que no es gens facil,jo ho vaig fer un temps i es esgotador i al final et rendeixes,es lluitar contra una pared,ens rendim tots.................................menys el Toribio.Animo Juan Carlos ,sabes que tienes todo mi apoyo y ahì estarè siempre que me necesites !!! :bow :bow :bow :bow :bow
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Avui mhan enviat aquest comunicat des de la Plataforma Motera per la Seguretat Vial
COMUNICADO DE APOYO A JUAN CARLOS TORIBIO RAMOS
La Plataforma Motera para la Seguridad Vial, Asociación que entre septiembre y octubre del pasado año organizó la 1ª Vuelta a España en Moto por la Seguridad Vial, que se debe solamente a los objetivos del colectivo motociclista al que pertenece en materias de Seguridad Vial, y políticamente independiente.
Manifiesta:
Ante la noticia aparecida en distintos Medios de Comunicación, y difundida en los círculos moteros sobre el EXPEDIENTE DISCIPLINARIO ABIERTO DESDE LA DIRECCIÓN GENERAL DE LA GUARDIA CIVIL AL DIRECTOR DEL DPTO DE SEGURIDAD VIAL DE LA ASOCIACIÓN MUTUA MOTERA D. JUAN CARLOS TORIBIO RAMOS, la PMSV reiteramos:
1º.- El apoyo incondicional a cualquier persona que luche por mejorar la Seguridad Vial del colectivo motero, y en este caso, al trabajo desempeñado por D. Juan Carlos Toribio.
2º.- El más enérgico rechazo a cualquier medida de presión por parte de las Administraciones y/o personas que dependan de ellas, destinadas a frenar el avance que el colectivo motorista está experimentando en nuestro país en defensa de la Seguridad de los usuarios de los vehículos de dos ruedas.
3º.- La firme determinación de continuar en esta lucha hasta conseguir que los motoristas podamos circular en España en condiciones de igualdad con el resto de usuarios de las vías públicas.
Éste apoyo y disponibilidad es comunicado personalmente a Juan Carlos Toribio, a la vez que ponemos públicamente de manifiesto nuestro apoyo.
PMSV – Plataforma Motera para la Seguridad Vial
Ex ...moltes coses