Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 11, 2010 6:11 pm

Benvolguts Mototuristes :

Ja sabeu que una servidora és de pagés i no habia vist mai un carnet internacional :oops: .
No crec que sigui el vostre cas, però per si hi ha algú que com jo no n´hagi vist cap, deixo algunes imatges :eyes

El carnet de conduir internacional es com una llibreta de racionament, més terçermundista que el carnet rosa d´abans, aixó sí amb un munt de págines e idiomes ( és un conveni del any 1949 :eyes :eyes :eyes :eyes ):

Imatge

Imatge

Imatge

La resta de págines : http://picasaweb.google.es/mareta05/25#

A la última hi ha la foto ( aquesta la he obviat)

Ah i válid per un any :enfadat
Per cert, només val uns 10 €.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 6:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 11, 2010 9:48 pm

dons si que es veu anticuat,si.......encara que el conveni sigui del 1949 podrien fer-lo mes modernet,pero be si fa el servei ja esta be i despres un record mes.
Imatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. gen. 11, 2010 10:29 pm

Sent del 1949, pot estar contenta, ha tingut sort que no li donessin un pergamí
[img]http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDep ... rgami2.jpg[/img]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 12, 2010 5:36 am

Avui falten 24 dies per la nostre excursió de 24 díes i si fa bon temps al migdia toca entreno.

Ahir vaig anar a la SS per el carnet internacional ( hi ha conveni amb Xile), però novament la cua de gent arribava fins el carrer.
Crec que abdico en aquest tema. Ja farem l'assegurança que ens cobrirà.
L'Assegurança ja està casi bé resolta. Falta acabar de llegir la lletra petita i ja està.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 12, 2010 12:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 12, 2010 5:49 am

- em queden 2 sessions amb en Xevi a Bescanó: el primer amb la KTM i el segon anem a fer pistes amb la 800 ( m´ha de corregir un parell de coses que jo veig que faig malament per pistes)
- he abdicat amb el tema de la piscina, no tinc temps.
- sortides off road ho porto molt bé ( dins la meva més modesta capacitat fora pista, es a dir , on abans quedava bloquejada al entrar a pistes...... mira.... ara senzillament vaig fent)

Això és el més important.

Ara ja de nou a la feina , em queden 3 setmanes per acabar de lligar moltes coses, però on abans pensava, tranquil.la, encara tens temps... ara ja vaig a tancar temes i no divagar més.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 12, 2010 5:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 12, 2010 12:40 pm

La moto tal i com ens se l´entrega la Sónia :

Imatge

wala ... quina ilu !!!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 12, 2010 12:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 12, 2010 12:56 pm

OOOOOHHHHHH, que maca, és quasi igual que la meva "cabreta" ;)
A més a més, tu ja n'havies tingut una com aquesta, no?
Serà com fer un salt enrera en el temps... això si, al cap dels kms, potser haureu d'anar alerta amb el final de les vostres esquenes, per dir-ho finament :oops: , penseu-hi, molts kms, amb el ferm en mal estat i molts sotracs, t'acaben passant factura. Fa temps algú parlava d'un coixí d'aire (airhawk em sembla) que es pot inflar i desinflar al gust i que em sembla que rondava els 100eurets, potser seria una bona inversió? :eyes
Només ho dic per si de cas, val més preveure-ho tot abans de marxar, tot i que si un cop sou allà teniu problemes d'aquesta mena, sempre podeu comprar un coixí normal de cadira i apa ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 12, 2010 8:30 pm

:tremolant :tremolant :tremolant Un tema que encara no hem tocat i avui n´he parlat amb un amic meu de L´Estartit.
Ell está molt acostumat a fer bicicleta i per dos anys consecutius ha sortit de Estartit fins a Santiago de Compostela en bicicleta i en solitari.
Ja feia masses dies que no ens veiem i m´ha passat a veure al despatx.
Com que ja em coneix , ja m´ha vist que estic feta un "manyoc" de nervis .
Després de parlar novament de la ruta i de ´les alçades, hem parlat del esforç físic.
M´ha dit : Eva, tu no saps el que és això.
Son moltes hores diàries i el teu cos necessita molta hidratació.
M´ha apuntat que per ells en bicicleta és bàsic un camelbag . Com a mínim, el cos necesitará uns 3 litres d´aigua diaris per anar bé.
JO pensava agafar una ampolla de com a molt litre i mig , però ell m´ha dit que ni pensar-ho.
Apa més pes a la motxilla.

També m´ha apuntat que per ells és bàsic arribar d´hora i anar a passejar una bona estona i sopar d´hora.
Jo amb el tema del menjar...... començo a sospitar que ho passaré malament.

A hores d´ara ja estic a regim amb molt de peix , verdura i fruites.
Al despatx (únic lloc on la temptació es troba a la nevera - amb un munt de xocolates que ens porten els clients) ja hem erradicat qualsevol símbol de distracció dels nostres objectius.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 12, 2010 8:31 pm

[quote user="Cabreta" post="102866"]OOOOOHHHHHH, que maca, és quasi igual que la meva "cabreta" ;)
A més a més, tu ja n'havies tingut una com aquesta, no?
Serà com fer un salt enrera en el temps... això si, al cap dels kms, potser haureu d'anar alerta amb el final de les vostres esquenes, per dir-ho finament :oops: , penseu-hi, molts kms, amb el ferm en mal estat i molts sotracs, t'acaben passant factura. Fa temps algú parlava d'un coixí d'aire (airhawk em sembla) que es pot inflar i desinflar al gust i que em sembla que rondava els 100eurets, potser seria una bona inversió? :eyes
Només ho dic per si de cas, val més preveure-ho tot abans de marxar, tot i que si un cop sou allà teniu problemes d'aquesta mena, sempre podeu comprar un coixí normal de cadira i apa ;)[/quote]

Cabreta, crec que en Pasqual, ja ha demanat algo d´aixó als reis.
Jo m´ho pensaré.
Gracies per pensar-hi :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 3:38 am

Falten 23 dies i els nervis començan a pasar factura ...... insomni ( per exemple :enfadat ).
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 3:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 4:03 am

Val a dir que cuasi bé ho tinc tot :

[*]roba : em falta acabar de decidir un parell de prendes, però degut al aspecte minimalista de la nostra posibilitat de vestimenta, no empenso pas amoinar massa.
La roba més important és la d´anar en moto i aquesta ja la tinc casi a punt.
La jaqueta em fa divagar une mica. La levior és més llarga que la jaqueta bmw. Em fa por patir de fred al runyons.
Els pantalons , els de sempre amb el forro corresponent i unes mallas térmiques a sota i ja está.
Botes les que porto últimament per les sortides . Em van molt bé i protegeixen molt.
Casc aquí continuu amb el meu problema: m´afogo dins el casc integral. Deixaré fins l´últim minut la decissió d´agafar-ne un o l´altre.
Faixa , ja fa temps que la tinc i no m´emociona portar-la, però crec que la necesitaré.
Neckbrace malgrat lo engorrós que és, m´el emportaré. En cas de caiguda protegeix molt i com que el tema de caigudes serà bastant obvi, m´el emporto i ja está.
Samarretes térmiques *3 i ja está.

La resta de roba, es a dir la normal de carrer :enfadat :enfadat uns 2 pantalons , bambes , 1 camisa, 2 samarretes i un polar ( m´emporto més coses per un cap de setmana aquí que les que em puc físicament emportar a la Patagonia)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 4:11 am

Tal i com em va comentar en Pasqual, he començat a pensar amb tots els carregadors que necesitaré, però tampoc son tants.

Coses que m´emporto :

1.- Cámara de fotos.- Va a piles. Porto el cargador de piles
2.- Notebook.- Carregador
3.- Teléfon via satel.lit.- Carregador
4.- Teléfon normal.- Carregador

Ja está. Personalment ja no porto res més (crec :oops: ).

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dc. gen. 13, 2010 10:37 am

Hola de nou guapa, sobre el tema jaqueta una cosa, l'has anat portant la BMW que et vas comprar?
Ho dic perquè, ja que la BMW és nova i no hi has fet gaires kms, potser et sents més comode amb la Levior a la que ja estas molt acostumada. Així, a més a més, conserves la BMW per quan tornis, ja que segurament allà, la roba de moto, també "patirà" una mica.
La opció "camelbag" crec que és la millor, apart del pes, la resta son tot aventatges, pensa que pots veure sense haver de parar i buscar l'ampolla (tot i que així tindries una excusa :shock: ), et penges la motxilleta, el tubet a la boca per sota el casc i a beure quan vulguis, això facilita anar fent petits glopets i mantenir el cos ben hidratat en tot moment.
En fi, això ja comença a estar moolt apropet, així que, tisanetes pels nervis i a seguir entrenant. :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 12:33 pm

Com que a la feina veig coses molt rares, he optat per fer-me una cópia del pasaport compulsat per la Notaria i apostillat perque serveixi a nivell internacional.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 12:35 pm

[quote user="Cabreta" post="103006"]Hola de nou guapa, sobre el tema jaqueta una cosa, l'has anat portant la BMW que et vas comprar?
Ho dic perquè, ja que la BMW és nova i no hi has fet gaires kms, potser et sents més comode amb la Levior a la que ja estas molt acostumada. Així, a més a més, conserves la BMW per quan tornis, ja que segurament allà, la roba de moto, també "patirà" una mica.
La opció "camelbag" crec que és la millor, apart del pes, la resta son tot aventatges, pensa que pots veure sense haver de parar i buscar l'ampolla (tot i que així tindries una excusa :shock: ), et penges la motxilleta, el tubet a la boca per sota el casc i a beure quan vulguis, això facilita anar fent petits glopets i mantenir el cos ben hidratat en tot moment.
En fi, això ja comença a estar moolt apropet, així que, tisanetes pels nervis i a seguir entrenant. :kiss[/quote]

Otres, Cabreta, moltes gracies.

D´aquí a poca estona surto a entrenar i demà aniré a mirar lo del camelbag a Girona.
La jaqueta.... encara tinc dubtes.... ja ho veurem.....

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. gen. 13, 2010 1:00 pm

[quote user="Mareta" post="103014"]
D´aquí a poca estona surto a entrenar i demà aniré a mirar lo del camelbag a Girona.
La jaqueta.... encara tinc dubtes.... ja ho veurem.....[/quote]

Tens poques estones per dubtar .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 4:12 pm

Seguint amb el lema de sempre ... NO FOTO = NO SORTIDA ......

Imatge

Imatge

Un petit comentari...... a les pistes conegudes el meu ritme és bó ( 65-70 Km/h que per a mí vaig de fábula).
A les pistes que no conec o que hi ha molta pedra, vaig més en compte i si puc les evito , per la sençilla raó que si caic no puc aixecar la moto :enfadat , la 800 pesa massa. La KTM sí que l´he aixecat més d´una vegada, però la 800..... :enfaduu :enfaduu .

El problema de sortir aquests díes es que quedo molt i molt bruta. Hi ha fang a per tota arreu :enfaduu :enfaduu .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 19, 2010 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 4:14 pm

[quote user="Kel" post="103019"][quote user="Mareta" post="103014"]
La jaqueta.... encara tinc dubtes.... ja ho veurem.....[/quote]

Tens poques estones per dubtar .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss[/quote]

Cada vegada tinc menys estones per dubtar :???: :kiss

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dc. gen. 13, 2010 8:53 pm

tic tac, tic tac, tic tac, tic tac, tic tac, avui falta menys que ahir pero mes que demà............tic tac, tic tac, tic tac
Compartir la carretera

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 13, 2010 9:02 pm

[quote user="Mareta" post="103036"]Seguint amb el lema de sempre ... NO FOTO = NO SORTIDA ......

Imatge

Imatge

Un petit comentari...... a les pistes conegudes el meu ritme és bó ( 65-70 Km/h que per a mí vaig de fábula).
A les pistes que no conec o que hi ha molta pedra, vaig més en compte i si puc les evito , per la sençilla raó que si caic no puc aixecar la moto :enfadat , la 800 pesa massa. La KTM sí que l´he aixecat més d´una vegada, però la 800..... :enfaduu :enfaduu .

El problema de sortir aquests díes es que quedo molt i molt bruta. Hi ha fang a per tota arreu :enfaduu :enfaduu .[/quote]

Un petit truc que no sè si el coneixes................si caus ,no intentes aixecar la moto de cara amb ella,ho fas de esquenas ,es mès facil i l`esquena no pateix tant.Si cau de la banda dreta,primer treus el caballet i despres l`aixeques d`esquena agafant el manillar i de sota el seint,no sè si t`ho sè explicar prou bè,pero si ho fas veuras que amb menys força pots aixecarla.
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”