BMW 1200 GS ADVENTURE
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Re: BMW 1200 GS ADVENTURE
Felicitats, si sols queden 4 dies….:D
El teu comentari m’ha fet recordar a un parells d’amics. Es van comprar una moto elitista, vull dir de mes 15000, i desprès sortien amb bambes i texans…, no els i va quedar calers per l’equip…. jeje
Eps, que no vull dir que sigui el teu cas, eh.
El teu comentari m’ha fet recordar a un parells d’amics. Es van comprar una moto elitista, vull dir de mes 15000, i desprès sortien amb bambes i texans…, no els i va quedar calers per l’equip…. jeje
Eps, que no vull dir que sigui el teu cas, eh.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Tramunt" post="103038"] que no vull dir que sigui el teu cas, eh.[/quote]
Entonces estaria de mas tu comentario no??
Entonces estaria de mas tu comentario no??
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Que be que es condueix aquesta moto. La disfrutaràs molt. Felicitats.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="102916"]Avui m`han trucat del concesionari i m`han dit que el proper 4 de Febrer, que es el dia que BMW Espanya autoritza la venta de les novas BMW,tindrè la meva per dispossar :ban :ban :ban :ban ,menys mal, ja que no em queden ungles..................per tant i si tot va bè,vindrè a la calçotada amb moto nova,bè,vindrè si em queden calers ,potser tindrè que menjar un entrepà,o vendre kleannex,o netejar motos :crys :crys :crys
De fet la moto sera nova,pero com que la majoria encara no em coneixeu,i no podrè vindre el 24 de Gener ja que treballo,serà tot nou la moto i el que hi va al damunt.
Ara haig de fer com la MARETA i descontar dies fins el 4 de Febrer................................. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Buenoooooo... això ja està al caure.
Ja tin ganes de prov.... vull dir de veure-la. Una màquina així només es pot deixar a la parenta (mmm... ni aixó !!!) :mrgreen:
De fet la moto sera nova,pero com que la majoria encara no em coneixeu,i no podrè vindre el 24 de Gener ja que treballo,serà tot nou la moto i el que hi va al damunt.
Ara haig de fer com la MARETA i descontar dies fins el 4 de Febrer................................. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Ja tin ganes de prov.... vull dir de veure-la. Una màquina així només es pot deixar a la parenta (mmm... ni aixó !!!) :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Tramunt" post="103038"]Felicitats, si sols queden 4 dies….:D
Eps, que no vull dir que sigui el teu cas, eh.[/quote]
Ja,ja,ja en sè d`un pitjor,despres de comprar la moto,jo no l`hi voldria dir elitista comprant una adventure,pero es cert que despres de comprarla no tenia diners per sortir de viatge.
Sort que ja tinc tota la equipacio,pero potser encara podre renovar una mica el vestuari..................i això que els Reis em varen deixar molt de CARBÒ !!!!!!! :D :D :D
Eps, que no vull dir que sigui el teu cas, eh.[/quote]
Ja,ja,ja en sè d`un pitjor,despres de comprar la moto,jo no l`hi voldria dir elitista comprant una adventure,pero es cert que despres de comprarla no tenia diners per sortir de viatge.
Sort que ja tinc tota la equipacio,pero potser encara podre renovar una mica el vestuari..................i això que els Reis em varen deixar molt de CARBÒ !!!!!!! :D :D :D
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="103039"][quote user="Tramunt" post="103038"] que no vull dir que sigui el teu cas, eh.[/quote]
Entonces estaria de mas tu comentario no??[/quote]
THANKS .............DON`T WARRY
Entonces estaria de mas tu comentario no??[/quote]
THANKS .............DON`T WARRY
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="103053"][quote user="STELVIO 00" post="102916"]Avui m`han trucat del concesionari i m`han dit que el proper 4 de Febrer, que es el dia que BMW Espanya autoritza la venta de les novas BMW,tindrè la meva per dispossar :ban :ban :ban :ban ,menys mal, ja que no em queden ungles..................per tant i si tot va bè,vindrè a la calçotada amb moto nova,bè,vindrè si em queden calers ,potser tindrè que menjar un entrepà,o vendre kleannex,o netejar motos :crys :crys :crys
Ja tin ganes de prov.... vull dir de veure-la. Una màquina així només es pot deixar a la parenta (mmm... ni aixó !!!) :mrgreen:[/quote]
Mira Gearbox ,com "parenta" no n`hi ha,n`hi tan sols res amb "drets adquirits",doncs si et fa gracia ,ja la tastaras..........................pero tu veuras el que fas !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Jo la vaig tastar un dia ,i mira com m`haig de veure................. :crys :crys
Ja tin ganes de prov.... vull dir de veure-la. Una màquina així només es pot deixar a la parenta (mmm... ni aixó !!!) :mrgreen:[/quote]
Mira Gearbox ,com "parenta" no n`hi ha,n`hi tan sols res amb "drets adquirits",doncs si et fa gracia ,ja la tastaras..........................pero tu veuras el que fas !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Jo la vaig tastar un dia ,i mira com m`haig de veure................. :crys :crys
- Gearbox
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="103067"]si et fa gracia ,ja la tastaras..........................pero tu veuras el que fas !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Jo la vaig tastar un dia ,i mira com m`haig de veure................. :crys :crys[/quote]
Ah no !!!! Només em faltaria això. Llavors sí que la dona em fot fora de casa.
A mes... Això no li puc fer a la meva pobre K75 !! :crys
Jo la vaig tastar un dia ,i mira com m`haig de veure................. :crys :crys[/quote]
A mes... Això no li puc fer a la meva pobre K75 !! :crys
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Gearbox" post="103079"][quote user="STELVIO 00" post="103067"]si et fa gracia ,ja la tastaras..........................pero tu veuras el que fas !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
A mes... Això no li puc fer a la meva pobre K75 !! :crys[/quote]
No t'amoïnis, Xavier, si ell no la vol provar, a mí no em faría res de fer un tastet ;) ;) :lol: :lol:
No t'amoïnis, Xavier, si ell no la vol provar, a mí no em faría res de fer un tastet ;) ;) :lol: :lol:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="103079"][quote user="STELVIO 00" post="103067"]si et fa gracia ,ja la tastaras..........................pero tu veuras el que fas !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Ho veus !!!!!!!!!!! A mi no em foten fora de casa :b9 :b9 :b9 :b9 Sempre tens el vell truc de tastar ho .............................amb ella !!!!!!!!!! i encara te la farà comprar !!!!
Pero jo la Deauville ,no la donarè,nomès l`hi possarè les "banyes" i sortirè amb ADV. :ban :ban
Ho veus !!!!!!!!!!! A mi no em foten fora de casa :b9 :b9 :b9 :b9 Sempre tens el vell truc de tastar ho .............................amb ella !!!!!!!!!! i encara te la farà comprar !!!!
Pero jo la Deauville ,no la donarè,nomès l`hi possarè les "banyes" i sortirè amb ADV. :ban :ban
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 10:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Bravo" post="103080"][quote user="Gearbox" post="103079"][quote user="STELVIO 00" post="103067"]si et fa gracia ,ja la tastaras..........................pero tu veuras el que fas !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
No t'amoïnis, Xavier, si ell no la vol provar, a mí no em faría res de fer un tastet ;) ;) :lol: :lol:[/quote]
Ho tens mès facìl,ets mès aprop,ja farem una :cerv i la provas
No t'amoïnis, Xavier, si ell no la vol provar, a mí no em faría res de fer un tastet ;) ;) :lol: :lol:[/quote]
Ho tens mès facìl,ets mès aprop,ja farem una :cerv i la provas
- Gearbox
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="103089"]Sempre tens el vell truc de tastar ho .............................amb ella !!!!!!!!!! i encara te la farà comprar !!!! [/quote]
Osti tu !!! això sí que és una bona pensada !!! :ban
Si jo la vull comprar i ella no vol... tindrem problemes. :(
Si ella la vol comprar... és igual el que jo digui: l'acabarem comprant !!! :Saltant
Si ella la vol comprar... és igual el que jo digui: l'acabarem comprant !!! :Saltant
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Que la disfrutis :D , no es la moto del meu cor ;) ,pero es una bona makina.
Mols Quilometre amb salut,de tot cor.
Una salutacio.
Vini :D
Una salutacio.
Vini :D
.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Vini" post="103126"]Que la disfrutis :D , no es la moto del meu cor ;) ,pero es una bona makina.
Una salutacio.
Vini :D[/quote
Moltes gracies,espero compartir amb tù algùn d`aquests Km] :cerv
Una salutacio.
Vini :D[/quote
Moltes gracies,espero compartir amb tù algùn d`aquests Km] :cerv
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="103112"][quote user="STELVIO 00" post="103089"]Sempre tens el vell truc de tastar ho .............................amb ella !!!!!!!!!! i encara te la farà comprar !!!! [/quote]
Si ella la vol comprar... és igual el que jo digui: l'acabarem comprant !!! :Saltant[/quote]
Si ja ho diuen Josep,"sabe màs el diablo,por viejo,que por diablo" :twisted: :twisted:
Si ella la vol comprar... és igual el que jo digui: l'acabarem comprant !!! :Saltant[/quote]
Si ja ho diuen Josep,"sabe màs el diablo,por viejo,que por diablo" :twisted: :twisted:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Una ADVENTURE?????????????????????????
NO EM FAS PAS GENS D¨ENVEJA!!!!
Felicitats per la compra!
Felicitats per la compra!
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="103162"]Una ADVENTURE?????????????????????????
Felicitats per la compra![/quote]
Gracies Steelman,pero tampoc es la meva intenciò fer l`hi enveja a ningù ............................................
Felicitats per la compra![/quote]
Gracies Steelman,pero tampoc es la meva intenciò fer l`hi enveja a ningù ............................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="103162"]Una ADVENTURE?????????????????????????
NO EM FAS PAS GENS D¨ENVEJA!!!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I jo m'ho crec !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NO EM FAS PAS GENS D¨ENVEJA!!!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I jo m'ho crec !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ara torno del concesionari,confirmat,el dia 4 tindrè la nova Adventure negre (el groc fa a mi em fa mal a la vista) amb maletas ,alarma ,el pack confort ,el pack seguretat ??,anti-boiras i no sè que mès,el paio que m`he la ven quasi em fa signar la mort del Manolete,i això que parlem de profesional a profesional.Chapeau per el tracte rebut i això que vaig voltar concesionaris,pero com a Litoral Motor ,enlloc i això que no em pagan,pero es just de reconeixer.
Llastima que el 4 soc a Madrid i no torno fins el 9.................................................MES DIAS A PATIR !!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Llastima que el 4 soc a Madrid i no torno fins el 9.................................................MES DIAS A PATIR !!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am