Maleït Fred!
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Maleït Fred!
si la meva es va morir de cop,arrivo a cals sogres i esperant que m'obrin el garatge la paro,quan vaig a arrancarla per entrar em diu que nanai,l'intento carregar i no va haver-hi manera.
avui he anat a agafar la moto despres de 3 setmanes i dic,ja veurem si arranca,i siiiiiiii a la 1ª. :razz: :razz: :razz:
avui he anat a agafar la moto despres de 3 setmanes i dic,ja veurem si arranca,i siiiiiiii a la 1ª. :razz: :razz: :razz:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Miquelpericas" post="102644"]He trobat aquest a ebay que no té mala pinta: http://cgi.ebay.es/ARRANCADOR-BOXTER-3- ... _714wt_939
A més a més, té llanterna i compresor. :D Com ho veieu?[/quote]
Al final em vaig comprar aquest, però al carrefour: http://www.milanuncios.com/llantas-de-a ... 707888.htm
Desde que el vaig comprar, l'he tingut endollat amb un programador per a que es carregui només 6 hores per la nit. Així es va mantenint la bateria. ;)
Avui m'he trobat sense bateria i ha funcionat a la perfecció. Ni RACC ni històries, en 10 minuts la tenia de nou a punt. :D Bueno, bonito y barato.
A més a més, té llanterna i compresor. :D Com ho veieu?[/quote]
Al final em vaig comprar aquest, però al carrefour: http://www.milanuncios.com/llantas-de-a ... 707888.htm
Desde que el vaig comprar, l'he tingut endollat amb un programador per a que es carregui només 6 hores per la nit. Així es va mantenint la bateria. ;)
Avui m'he trobat sense bateria i ha funcionat a la perfecció. Ni RACC ni històries, en 10 minuts la tenia de nou a punt. :D Bueno, bonito y barato.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
la meva de injecció ha dormit al carrer amb fred i neu i ha arrancat a la primera.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="AT" post="102614"]
En fi, tot i que no es el millor moment, em sembla que s'esta acostant el dia de començar a tenir una moto més actual...[/quote]
Doncs ja ho he fet! :lol:
En fi, tot i que no es el millor moment, em sembla que s'esta acostant el dia de començar a tenir una moto més actual...[/quote]
Doncs ja ho he fet! :lol:
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="AT" post="144512"][quote user="AT" post="102614"]
Doncs ja ho he fet! :lol:[/quote]
Aviam parla,parla i no ens deixis així..... :eyes
Doncs ja ho he fet! :lol:[/quote]
Aviam parla,parla i no ens deixis així..... :eyes
Que gran aquest de Bilbao