Outlet
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Outlet
Hola,
tinc intenció de baixar a Barcelona a l'outlet un dia d'aquests que estic de vacances per mirar-me uns panatalons de cordura per la sortida del 24. La resta de l'equip ja la tinc. Era mes que res que per demanar consell per si val la pena anar-hi a comprar alla. Segurament hi baixo divendres que veig que no tanquen al migdia. Si algu s'apunta per anar a remenar....... jejejeje
Una abraçada!
tinc intenció de baixar a Barcelona a l'outlet un dia d'aquests que estic de vacances per mirar-me uns panatalons de cordura per la sortida del 24. La resta de l'equip ja la tinc. Era mes que res que per demanar consell per si val la pena anar-hi a comprar alla. Segurament hi baixo divendres que veig que no tanquen al migdia. Si algu s'apunta per anar a remenar....... jejejeje
Una abraçada!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Outlet
Doncs potser m'apunto. On és aquest Outlet ??
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Laiona
- Presentats
Si Sergi es aquesta la web! Gearbox! Està al carrer Pallars 65! Si vols venir ja saps!
Laia
Laia
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Laiona" post="103008"]Hola,
Una abraçada![/quote]
Et puc aconsellar absolutament aquest lloc. És un lloc on trobaràs les millors marques a uns preus inmillorables. La gent que t'atèn és gent a qui agrada el món de la moto i l'atenció és exquisita. Si hi vas, ja m'ho diràs. Segur que trobes el que busques. :D
Una abraçada![/quote]
Et puc aconsellar absolutament aquest lloc. És un lloc on trobaràs les millors marques a uns preus inmillorables. La gent que t'atèn és gent a qui agrada el món de la moto i l'atenció és exquisita. Si hi vas, ja m'ho diràs. Segur que trobes el que busques. :D
- Laiona
- Presentats
Moltes gràcies Bravo!
Doncs hi aniré ben aviat perquè tinc ganes de veure què hi trobo!
Si algú també vol venira remenar i a fer la maruja ja ho sap! jejejeje Jo hi anire divendres.
Si algú també vol venira remenar i a fer la maruja ja ho sap! jejejeje Jo hi anire divendres.
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Laiona" post="103046"]Moltes gràcies Bravo!
Si algú també vol venira remenar i a fer la maruja ja ho sap! jejejeje Jo hi anire divendres.[/quote]
Ja m'agradaría poder anar-hi però treballo fins les 15'00. :( A més, tinc la botiga a dos carrers de la meva feina a la Vila Olímpica. T'aconsello que abans d'anar-hi donis un cop d'ull a la seva pàgina web.
Si algú també vol venira remenar i a fer la maruja ja ho sap! jejejeje Jo hi anire divendres.[/quote]
Ja m'agradaría poder anar-hi però treballo fins les 15'00. :( A més, tinc la botiga a dos carrers de la meva feina a la Vila Olímpica. T'aconsello que abans d'anar-hi donis un cop d'ull a la seva pàgina web.
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 10:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Hola, nosaltres varem anar a ooulet de figueres varem comprar tot el l equipament per la meva dona i per mi uns pantalons i botes , al comprar varies coses ens varen fer a mes ames un desconte i algun regalet, per nosaltres del tot recomable aquesta gent, trempats i simpatics...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Laiona
- Presentats
Hola Bravo!
no tanquen al migdia el divendres jajajaajaja
no tanquen al migdia el divendres jajajaajaja
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tenen Jaquetes Spidi a 79 euros + iva :shock: :shock: :shock: :shock:
A mi me'n va costar mes de 300 !!!! :eyes :eyes :eyes
Vssssssss
007
A mi me'n va costar mes de 300 !!!! :eyes :eyes :eyes
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo hi vaig anar el dilluns,i em vaig quedar la jaqueta, realment tenen coses que valen la pena, d´altres que potser no tenen totes les talles i algunes que la qualitat es justeta. Però com que treballen amb moltes restes de stoc de primeres marques pots trobar oportunitats que de vegades no surten ni a la web.
Per cert els mitjons que tenen de thermolite, totalment recomenables pel fred
Per cert els mitjons que tenen de thermolite, totalment recomenables pel fred

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="103093"]Jo hi vaig anar el dilluns,i em vaig quedar la jaqueta,[/quote]
Pep si l'Spidi te la vares comprar aquí i em dius que es de qualitat, ara que em caldrà comprar-ne una de vermella ho tindré en compte. :D :D
Vsssssssssss
007
Pep si l'Spidi te la vares comprar aquí i em dius que es de qualitat, ara que em caldrà comprar-ne una de vermella ho tindré en compte. :D :D
Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Laiona
- Presentats
Nois! m'apunto tots els consells! ja em frego les mans! A veure que trobo! Gràcies ehhhhh jejejeje
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Laiona, jo de tu deixería la VISA a casa, que pots fer molt de mal... ;)
- Laiona
- Presentats
Gràcies pel consell Deivid!!!! jejejeje Ho tindré en compte!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ostres jaquetes SPIDI a 79€!!!!!!!
JO divendres igual m´apropo a locura digital a Granollers igual doncs tb em paso a veure el famos OUTLET ..amb aquests preus!!!
JO divendres igual m´apropo a locura digital a Granollers igual doncs tb em paso a veure el famos OUTLET ..amb aquests preus!!!
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Steelman" post="103118"] JO divendres igual m´apropo a locura digital a Granollers [/quote]
a Granollers??? ja has demanat permís???????????

a Granollers??? ja has demanat permís???????????
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Steelman" post="103121"]Si Maria!!! Ahir ja vaig omplir aquesta solicitut![/quote]
si, si..........molta solicitut.......però una cosa és que la Natàlia et doni permís i l'altre que jo et deixi entrar!! :b9 :b9 :b9 :b9
si, si..........molta solicitut.......però una cosa és que la Natàlia et doni permís i l'altre que jo et deixi entrar!! :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!