Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 9:37 pm

[quote user="STELVIO 00" post="103072"][quote user="Mareta" post="103036"]

Un petit truc que no sè si el coneixes................si caus ,no intentes aixecar la moto de cara amb ella,ho fas de esquenas ,es mès facil i l`esquena no pateix tant.Si cau de la banda dreta,primer treus el caballet i despres l`aixeques d`esquena agafant el manillar i de sota el seint,no sè si t`ho sè explicar prou bè,pero si ho fas veuras que amb menys força pots aixecarla.[/quote]

Saps que pasa ????? Que si la moto en cau, tant la 800 com la 1200.... espero que algú m´ajudi, si estic sola com una óliba i no tinc cap posibilitat de que pasi algú.... ja ho tinc més fotut, però en cap cas , malgrat la técnique i tot el que volguis...... NO intentaria aixecar la moto.

Al final sempre acaba pasant un alma caritativa. Recordo a la sortida de Berguedà reloaded, que em vaig quedar a fer fotos a a les motos:

Imatge

i a l´hora d´agafar la 1200, em va vençre i em va caure. Un guarda forestal, en Jordi, em va ajudar a posar-la novament de peu.

Veus d´altre banda la 650 sí que m´en veig encord de aixecar-la.

Quand vaig fer la transpirenaica, propo de Lourdes, en Joan, el meu company de ruta em va donar un cop i vaig anar a parar a terra. A mi em va agafar un atac de riure i en cap cas vaig poguer ajudar a n´en Joan a aixecar-la. Prácticament ell la va aixecar tot sol.
Jo tota sola, sençillament no m´en veig encord.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 9:41 pm

[quote user="Digamjordi" post="103068"]tic tac, tic tac, tic tac, tic tac, tic tac, avui falta menys que ahir pero mes que demà............tic tac, tic tac, tic tac[/quote]
Imatge ;)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 13, 2010 10:05 pm

aixecar la moto es cosa de traça,pero el millor es demanar ajut perque es facil fer-te mal a l'esquena.jo quan em va caure un cop la meva de costat la vaig acompanyar fins terra i despres em van ajudar.
Mareta ets molt VALENTA !!!!
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 13, 2010 10:08 pm

Avui, desde Tarragona, m´han comentat que en llistat de básics a emportar em falten un parell o tres coses, com per exemple:

- pops o corretges per si hem de portar algo al seient del darrera,
- cadena per si hem de lligar la moto al vespre,
- ............... ;) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Per cert i despres de parlar amb en Pasqual, no fará falta el sac de dormir.... ufffffffffffffffffffff menys mal !!!!!! I jo que patia !!!!!!!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 10:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 11:33 am

Falten Imatge dies

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 11:36 am

Avui a la SS de la Bisbal he aconseguit en 5 minuts :

Imatge

Es a nivell europeo, però hi ha conveni amb Xile, no serveix per Marroc, Tunisia, Turquia,..... hi han molts pocs països amb conveni.

És gratuit i l´emeten a l´instant.
Caduca en 1 any.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 14, 2010 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 11:39 am

Les coses que escric avui al fil de la Patagonia, només ho faig per si os pot servir alguna vegada o si res més no, de vegades va bé sapiguer les coses.
De ben segur que molts de vosaltres ja sabeu tt el que explico, però si explicat-ho puc ajudar a una sola persona , a mí ja em serveix el posar-ho a a quest fil.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 11:47 am

Ja vaig comentar ahir que el principal es anar tranquil.la i si ens roba'n el passaport, avui l´he fet una còpia compulsada a Notaria :

Imatge
a diferencia de les copies compulsades normals, aquesta va amb paper d´Estat.

Tant mateix i perquè tingui valideç internacional TOT document ha anat APOSTILLAT.

Aquesta apostilla no l´emet la Notaria , sino que s´ha d´enviar al Col.legi de Notaris, en aquest cas a Barcelona, juntament amb el següent document adjunt :
Imatge

En aquest document i per apostillar el document compulsat, fa falta dir la primera destinació, es a dir Xile i Argentina.
Per les properes sortides també serà vàlid ( fins que caduqui el passaport) i no farà falta avisar a on anem.

Apa, ja queda menys per fer :roll: :roll:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 11:51 am

[quote user="Kpeps" post="103081"]
Mareta ets molt VALENTA !!!![/quote]

Moltes gracies, però no soc pas més valenta que cualsevol de les SRes. MOTOTURISTES ;) :kiss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 14, 2010 11:58 am

Eva, el tema de la documentacio..
Un "truco" que es fa servir es escanejar tota la documentació i enviar-tela a tu mateixa en alguna compte de correu de hotmail,gmail.... que es pot accedir des de qualsevol ordinador del mon.

Aixi tot i que no te validesa legal, sempre tens la documentacio
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 12:08 pm

[quote user="Steelman" post="103134"]Eva, el tema de la documentacio..
Un "truco" que es fa servir es escanejar tota la documentació i enviar-tela a tu mateixa en alguna compte de correu de hotmail,gmail.... que es pot accedir des de qualsevol ordinador del mon.

Aixi tot i que no te validesa legal, sempre tens la documentacio[/quote]

Ja ho faré.
Moltes gracies

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. gen. 14, 2010 12:12 pm

[quote user="Mareta" post="103129"]Les coses que escric avui al fil de la Patagonia, només ho faig per si os pot servir alguna vegada o si res més no, de vegades va bé sapiguer les coses.
De ben segur que molts de vosaltres ja sabeu tt el que explico, però si explicat-ho puc ajudar a una sola persona , a mí ja em serveix el posar-ho a a quest fil.[/quote]

No t'ho pensis, Mareta. Sempre hi ha quelcom a apendre de tothom.
Jo mateix, desconeixia el tràmit de " l'apostillat " que comentes.

Gràcies per dedicar el teu temps a compartir aquestst aspectes del viatge. :ksss
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 14, 2010 2:07 pm

Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="103129"]Les coses que escric avui al fil de la Patagonia, només ho faig per si os pot servir alguna vegada o si res més no, de vegades va bé sapiguer les coses.
De ben segur que molts de vosaltres ja sabeu tt el que explico, però si explicat-ho puc ajudar a una sola persona , a mí ja em serveix el posar-ho a a quest fil.[/quote]

Al final potser n’hauràs de fer un resum per temes, no? Tanta informació potser ens pot confondre!!!

Merci.

:twisted: :twisted: ;)
Sort,

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 14, 2010 7:58 pm

[quote user="Steelman" post="103134"]Eva, el tema de la documentacio..

Un altre truco,es portar ho escanejat amb un pendrive........... ;)
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 8:34 pm

[quote user="Albert" post="103144"]Holaaaa,

Al final potser n’hauràs de fer un resum per temes, no? Tanta informació potser ens pot confondre!!!

Merci.

:twisted: :twisted: ;)[/quote]

No... ni pensar-ho.
Ah i a la que marxi, la crónique día a día que quand torni toca treballar de valent.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 8:36 pm

[quote user="STELVIO 00" post="103167"][quote user="Steelman" post="103134"]Eva, el tema de la documentacio..

Un altre truco,es portar ho escanejat amb un pendrive........... ;)[/quote]

Ara sí que veig que hi han moltes opcions.

Gracies

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 14, 2010 8:45 pm

Necesito ajuda ..... tema rellotge:

No tinc rellotge per marxar.

Podría anar sense rellotge , ja que al móbil veig l´hora. El que pasa es que estic acostumada a portar-lo.

Ja que n´he de comprar un voldría trovar-ne un que tingués alguna utilitat, com per exemple altímetre o la posició nostre vía satel.lit, coordenadas..... no sé... alguna idea ??????

Moltes gracies per endevant

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. gen. 14, 2010 11:00 pm

No se si portes el Rider de tomtom,si fos que si,se li pot instalar un altimetre bastant fiable,els dels rellotges(el meu en porta) no ho son gaire,van relacionats amb els hectopascals del barometre i aquest nomes que cambiis de altitud, :wall ,en fí,o es que no el se fer anar prou bè. :halfcry :???:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 14, 2010 11:09 pm

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 15, 2010 7:48 am

[quote user="Geroni" post="103202"]No se si portes el Rider de tomtom,si fos que si,se li pot instalar un altimetre bastant fiable,els dels rellotges(el meu en porta) no ho son gaire,van relacionats amb els hectopascals del barometre i aquest nomes que cambiis de altitud, :wall ,en fí,o es que no el se fer anar prou bè. :halfcry :???:[/quote].

En Pasqual porta el seu gps de garmin i jo no en portaré cap, només un mapa i ..... cap el sur fins que s´acabi la carretera.
Geroni, el rellotge que necesito és de muñeca.
He vist a través de la web rellotges Casio i :???: :???: , no m´acaben de fer el pes els models que he vist.
Moltes gracies :kiss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”