PAELLETA AL DELTA DIUMENGE 17??
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: PAELLETA AL DELTA DIUMENGE 17??
[quote user="Alucinamaripili" post="103101"] jo diria de trobar-nos a les 10 i poder esmorzar en condicions per fer la ruteta.
[/quote]
Em sembla que si ens trobem a les 10 i després esmorzem acabarem a les 11 i sortirem tardíssim
EP !! es la meva primera impressió, suposo que els roads-liders ja ho tenen tot controlat :lol:
Vssssssss
007
[/quote]
Em sembla que si ens trobem a les 10 i després esmorzem acabarem a les 11 i sortirem tardíssim
EP !! es la meva primera impressió, suposo que els roads-liders ja ho tenen tot controlat :lol:
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
O les 12... :mrgreen:
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Estic d acord amb el comentari de James Bond, tindriem que esmorçar una mica avans.....no obstant seguiré planning dels "jefes". Si algu surt de Barna podriem veurans a Bellaterra a les 8...algu s apunta??? La ruta perfecta....
Salut
Salut
Compartir la carretera
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
SALUTACIONS GENT!!! ;)
:eyes Jordi has fet una bona elecció amb la COVA!! A MI PERSONALMENT; EM VA AGRADAR FORÇA, viguileu en no relliscar que la patacada seria... :mrgreen: jajajajajajjajaja
QUE GAUDIU D'ALLÒ MÉS
:eyes Jordi has fet una bona elecció amb la COVA!! A MI PERSONALMENT; EM VA AGRADAR FORÇA, viguileu en no relliscar que la patacada seria... :mrgreen: jajajajajajjajaja
QUE GAUDIU D'ALLÒ MÉS

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs he rebut informacions que ens fan redreçar la visita cultural, anirem al celler modernista.http://www.lacatedraldelvi.org/
La Cristina ha trucat li han comentat que fan la visita guiada i dura entre 1/2 i 40 m. i fan una degusació de productes. Obert de 11 a 14 h. comencen les visites a l´hora i quart aproximadament (11:15, 12:15....)No fa falta reservar, jo li he comentat que podriem ser entre 10 i 15.
El motiu és que allà a les coves hi ha camins que no són gaire adients amb el terra moll, ni amb el tipus de moto que portem alguns.
L'hora de trobar-nos a Bellaterra, en Prony havia dit a 1/4 de 9, i podem arribar de sobres a 2/4 de 10 cap allà baix.
El punt de trobada llavors seria el restaurant l'Alameda del polígon agroreus que tots coneixem a 2/4 de 10, per a sortir cap a les 10.
Em sembla que així hi ha un pupurri de les idees de tots. :D :D
La Cristina ha trucat li han comentat que fan la visita guiada i dura entre 1/2 i 40 m. i fan una degusació de productes. Obert de 11 a 14 h. comencen les visites a l´hora i quart aproximadament (11:15, 12:15....)No fa falta reservar, jo li he comentat que podriem ser entre 10 i 15.
El motiu és que allà a les coves hi ha camins que no són gaire adients amb el terra moll, ni amb el tipus de moto que portem alguns.
L'hora de trobar-nos a Bellaterra, en Prony havia dit a 1/4 de 9, i podem arribar de sobres a 2/4 de 10 cap allà baix.
El punt de trobada llavors seria el restaurant l'Alameda del polígon agroreus que tots coneixem a 2/4 de 10, per a sortir cap a les 10.
Em sembla que així hi ha un pupurri de les idees de tots. :D :D
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
HOLA DE NOU!!! ;)
Jordi la catedral del vi és molt interessant, a mi em va agradar molt l'arquitectura que té (realment no me l'esperaba així) i la seva història
Però el que m'ha fet més ràbia :enfadat es saber que a vosaltres us fan un TASTET :enfaduu , no és just!!!!, jo vaig pagar entrada i no em van donar res :crys
Jordi la catedral del vi és molt interessant, a mi em va agradar molt l'arquitectura que té (realment no me l'esperaba així) i la seva història
Però el que m'ha fet més ràbia :enfadat es saber que a vosaltres us fan un TASTET :enfaduu , no és just!!!!, jo vaig pagar entrada i no em van donar res :crys

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user=
Però el que m'ha fet més ràbia :enfadat es saber que a vosaltres us fan un TASTET :enfaduu , no és just!!!!, jo vaig pagar entrada i no em van donar res :crys [/color][/size][/font][/quote]
Això es perquè no venies amb nosaltres :b9 :b9
Però el que m'ha fet més ràbia :enfadat es saber que a vosaltres us fan un TASTET :enfaduu , no és just!!!!, jo vaig pagar entrada i no em van donar res :crys [/color][/size][/font][/quote]
Això es perquè no venies amb nosaltres :b9 :b9
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Eii!! Doncs això ja està a punt :lol: :lol: :lol:
Ara només falta que es decideixen els indecissos o si s´afegeix algú més.
Ens veiem diumenge, 9:30 al restaurant Alameda al Poligon Agro-Reus (Reus), ho trobaras STELVIO?
Aaah!! Gràcies Jordi ;) ;) ;)
Ens veiem diumenge, 9:30 al restaurant Alameda al Poligon Agro-Reus (Reus), ho trobaras STELVIO?
Aaah!! Gràcies Jordi ;) ;) ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Alucinamaripili" post="103186"]L'hora de trobar-nos a Bellaterra, en Prony havia dit a 1/4 de 9, i podem arribar de sobres a 2/4 de 10 cap allà baix.[/quote]
Ei, els de Vic i rodalies !
Que us sembla si quedem a [strike]3/4 de 8[/strike] 2/4 de 8 a Can Pamplona per arribar a 1/4 de 9 a Bellaterra.
[strike]Amb 1/2 hora arribem, oi ?[/strike]
Ei, els de Vic i rodalies !
Que us sembla si quedem a [strike]3/4 de 8[/strike] 2/4 de 8 a Can Pamplona per arribar a 1/4 de 9 a Bellaterra.
[strike]Amb 1/2 hora arribem, oi ?[/strike]
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2010 2:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
És fàcil de trobar, és el polígon AgroReus. Venint per la T11 (N420) hi ha una sortida de l´autovia que ja posa AGROREUS.
Coordenades:
N 41º09.143
E 1º05.061'
A 2/4 de 10 hora zulú. ;)
Ho passarem de conya Virgínia, i t'ho perdràs....elis elis putxinelis. :D
Coordenades:
N 41º09.143
E 1º05.061'
A 2/4 de 10 hora zulú. ;)
Ho passarem de conya Virgínia, i t'ho perdràs....elis elis putxinelis. :D
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Dieu a 1/4 de 9 a Bellaterra? Vale naltros hi serem ;)
:cerv
:cerv
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Electra" post="103188"]Però el que m'ha fet més ràbia es saber que a vosaltres us fan un TASTET, no és just!!!!, jo vaig pagar entrada i no em van donar res [/quote]
Com deia l'acudit del genial Eugenio:
"¿¿¿Fuiste tu????" :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony"
Com deia l'acudit del genial Eugenio:
"¿¿¿Fuiste tu????" :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="103196"].
Aaah!! Gràcies Jordi ;) ;) ;)[/quote]
Gracies Cristina,segur que hi serè,encara que tambè pots anar llençant molles de pà i jo les eguirè...... ;) ;) ;)
Amb la tecnologia que aporta el Jordi,Hora zulu,coodinadas " JIPI S",no soc prou habil per arribar hi,ja cal que plegui :martell :martell :martell
Aaah!! Gràcies Jordi ;) ;) ;)[/quote]
Gracies Cristina,segur que hi serè,encara que tambè pots anar llençant molles de pà i jo les eguirè...... ;) ;) ;)
Amb la tecnologia que aporta el Jordi,Hora zulu,coodinadas " JIPI S",no soc prou habil per arribar hi,ja cal que plegui :martell :martell :martell
- Escamot Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 23
- Membre des de: dv. nov. 06, 2009 5:16 pm
hola!!
nosaltres varem fer prospeccions per la zona la setmana passada i tot i que estem acostumats a la climatologia de les Guilleries................fotia un fred..................ens estudiarem la proposta

nosaltres varem fer prospeccions per la zona la setmana passada i tot i que estem acostumats a la climatologia de les Guilleries................fotia un fred..................ens estudiarem la proposta
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Escamot Serrallonga" post="103272"]hola!!
[/quote]
Doncs estudieu ràpìd que estem a dijous... :D
Doncs estudieu ràpìd que estem a dijous... :D
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Ja se que es putser es massa tar pro pudriau apuntar 1 de mes
Ra mon (can panplona es ala plaça de Vic ) si no us far rres pudria venir em vusaltres...
Ra mon (can panplona es ala plaça de Vic ) si no us far rres pudria venir em vusaltres...
- Alucinamaripili
- Presentats
Apreciat company Jack's, tard seria si ja haguessim tornat de la sortida. :D
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Jacks" post="103279"]Ja se que es putser es massa tar pro pudriau apuntar 1 de mes
Ra mon (can panplona es ala plaça de Vic ) si no us far rres pudria venir em vusaltres...[/quote]
Enllaç per anar de la Plaça de Vic a Can Pamplona
Can Pamplona és al creaument de l'antiga N-152 i la crtra. de Prats.
Hi ha l'Hotel i el restaurant Can Pamplona i la benzinera Movilsa.

Ra mon (can panplona es ala plaça de Vic ) si no us far rres pudria venir em vusaltres...[/quote]
Enllaç per anar de la Plaça de Vic a Can Pamplona
Can Pamplona és al creaument de l'antiga N-152 i la crtra. de Prats.
Hi ha l'Hotel i el restaurant Can Pamplona i la benzinera Movilsa.

- Alucinamaripili
- Presentats
Acabo de trucar a ca la Nuri i està tancat fins al dia 25, algú de la zona coneix una alternativa que es pugui reservar i ens facin un paellorro de tres pares de huevetes??????????
- Ra-mon
- Presentats
Alucina, ja veig que encara ens faràs portar un entrepà :enfadat