Sortida Per Les Terres Gironines
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Sortida Per Les Terres Gironines
Kel, kel,
No tens rao, en tot vull dir. Descontrolat, el que?, que hem de controlar? Qui no hi sigui, es que no ve, no? aixo es tot el control que porto, ja ho veus. En referencia a la resaca, pensa que fa molt que no fem buidatge cooperetivista ;) , aixi que unes birretes de no res, per no perdre el costum.
Bolero, tal i com a dit en kel, tot controlat!!
Sidru, sap greu. Ostres aixo de treballar en dissabte hauria d'estar prohibit
:cerv
No tens rao, en tot vull dir. Descontrolat, el que?, que hem de controlar? Qui no hi sigui, es que no ve, no? aixo es tot el control que porto, ja ho veus. En referencia a la resaca, pensa que fa molt que no fem buidatge cooperetivista ;) , aixi que unes birretes de no res, per no perdre el costum.
Bolero, tal i com a dit en kel, tot controlat!!
Sidru, sap greu. Ostres aixo de treballar en dissabte hauria d'estar prohibit
:cerv
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Així, nois quedem demà dia 17?
I la ruta? Coincideix amb la "paella"? o aquesta ruta és pròpiament la de la paella? és que m'he perdut...
De fet, si en Sergi3 pot empalmar les ressaques (com quan era jove), tots nosaltres podríem empalmar les rutes, no? És només una proposta sense ànims de complicar aquest fil.
I la ruta? Coincideix amb la "paella"? o aquesta ruta és pròpiament la de la paella? és que m'he perdut...
De fet, si en Sergi3 pot empalmar les ressaques (com quan era jove), tots nosaltres podríem empalmar les rutes, no? És només una proposta sense ànims de complicar aquest fil.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Ostres! sortideta per les meves terres i no puc venir! Demà el deure em crida! Sort que cada dia queda menys pel 24 jejejejejej
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Tot descontrolar (vull dir controlat) demà hi seré!! Ja ens veurem. Si no ens veiem per culpa de les birres cap problema!!! ja en se de veure en aquest part fosca del mon!!!!!!!!!!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Ja estem preparats. I no sabem que fer aquestes dues horetes que ens queden....
Potser ens en anem a fer uns quants revolts per escalfar les gomes.... potser ens tornem a ficar al llit.... No sabem que fer.
Potser ens en anem a fer uns quants revolts per escalfar les gomes.... potser ens tornem a ficar al llit.... No sabem que fer.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
[quote user="JEPPY" post="103455"]Ja estem preparats. I no sabem que fer aquestes dues horetes que ens queden....
Potser ens en anem a fer uns quants revolts per escalfar les gomes.... potser ens tornem a ficar al llit.... No sabem que fer.[/quote]Impacients, que sou uns impacients, els de Barna arribaran ban d'hora per esmorzar :castell
Aprofita per trucar al Sr Vendetta
:Saltant :b9 :Saltant :b9 :Saltant :b9
Potser ens en anem a fer uns quants revolts per escalfar les gomes.... potser ens tornem a ficar al llit.... No sabem que fer.[/quote]Impacients, que sou uns impacients, els de Barna arribaran ban d'hora per esmorzar :castell
Aprofita per trucar al Sr Vendetta
:Saltant :b9 :Saltant :b9 :Saltant :b9
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="JEPPY" post="103455"]Ja estem preparats. I no sabem que fer aquestes dues horetes que ens queden....
Potser ens en anem a fer uns quants revolts per escalfar les gomes.... potser ens tornem a ficar al llit.... No sabem que fer.[/quote]
Al llit, home, al llit !!! :ban :ban :ban
Potser ens en anem a fer uns quants revolts per escalfar les gomes.... potser ens tornem a ficar al llit.... No sabem que fer.[/quote]
Al llit, home, al llit !!! :ban :ban :ban
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
soc dels q venia mes lluny i veig q soc el primer en arribar. Com deia en el post d'ahir, tenia ganes d'escampar la boira i realment la he escampat en molt bona companyia. Encantat de q els senyors de la cooperativa "Hijpanidad" m'hagin deixat compartir kms i taula amb ells.
Salut
soc dels q venia mes lluny i veig q soc el primer en arribar. Com deia en el post d'ahir, tenia ganes d'escampar la boira i realment la he escampat en molt bona companyia. Encantat de q els senyors de la cooperativa "Hijpanidad" m'hagin deixat compartir kms i taula amb ells.
Salut
- Bolero
- Presentats
Bones Jo també ja he arribat (de fet ja fa estona, doncs era molt a prop de casa), ia ar aj estic net i planxat!!!
ha estat una sortida rodona......... i hem disfrutat de bones carreteres i companyia.
Aquesta gent d'Hijpanidad a part de vendre aire, veig que toca be altres coses...
ha estat una sortida rodona......... i hem disfrutat de bones carreteres i companyia.
Aquesta gent d'Hijpanidad a part de vendre aire, veig que toca be altres coses...
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
Nosaltres també a casa, la companyia tal com era d'esperar quasi perfecta (sobrava en Pacs47 :enfaduu )
L'Escamot Serrallonga, molt ben camuflat, no l'hem vist en tot el dia :oops:
L'0rganització d'en Sergi3 (encara que sembli impossible) perfecte, merci Sergi i Esther :kiss
En Jeppy, La Rosa Mª, En Vendetta i l'Angeleta, en Sacot, en Bolero, en Jomila, en Ra-mon, l'Ardnas, a més dels organitzadors els esmentats Sergi3 i Esther i el meu amic Pacs47 :twisted: .... Un grup ben avingut que ha preparat propostes per un futur incert (incert en el temps).
Merci a tots i fins la propera ;)
L'Escamot Serrallonga, molt ben camuflat, no l'hem vist en tot el dia :oops:
L'0rganització d'en Sergi3 (encara que sembli impossible) perfecte, merci Sergi i Esther :kiss
En Jeppy, La Rosa Mª, En Vendetta i l'Angeleta, en Sacot, en Bolero, en Jomila, en Ra-mon, l'Ardnas, a més dels organitzadors els esmentats Sergi3 i Esther i el meu amic Pacs47 :twisted: .... Un grup ben avingut que ha preparat propostes per un futur incert (incert en el temps).
Merci a tots i fins la propera ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
:sheep :sheep
[smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]NO EM CREC[/smiley] [smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]QUE HAGIU SORTIT[/smiley] [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]DONCS NO HI HAN FOTOS[/smiley]

[smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]NO EM CREC[/smiley] [smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]QUE HAGIU SORTIT[/smiley] [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]DONCS NO HI HAN FOTOS[/smiley]

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="103531"]:sheep :sheep
[smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]NO EM CREC[/smiley] [smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]QUE HAGIU SORTIT[/smiley] [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]DONCS NO HI HAN FOTOS[/smiley][/quote]
Jo encara dic mes :
-
sheep :sheep

[smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]NO EM CREC[/smiley] [smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]QUE HAGIU SORTIT[/smiley] [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]DONCS NO HI HAN FOTOS[/smiley][/quote]
Jo encara dic mes :
-

NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ens ho hem passat molt i molt bé en tot, ruta, menjar, hem rigut moltíssim, etc.
Ha estat una sortida força atípica, només a tall d'exemple: el road lider, cruiller i moto escombra era la mateixa persona ... a que no sabeu qui ?
:b9 :b9 :b9
Ha estat una sortida força atípica, només a tall d'exemple: el road lider, cruiller i moto escombra era la mateixa persona ... a que no sabeu qui ?
:b9 :b9 :b9
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ra-mon" post="103535"] el road lider, cruiller i moto escombra era la mateixa persona ... a que no sabeu qui ?
:b9 :b9 :b9[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
El gran kel ??????????????
El gran kel ??????????????

- Bolero
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="103537"][quote user="Ra-mon" post="103535"] el road lider, cruiller i moto escombra era la mateixa persona ... a que no sabeu qui ?
El gran kel ??????????????[/quote]
Ra-mon dona alguna pista home!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ra-mon dona alguna pista home!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ostreess!!!
Ara he vist les fotus i si que han sortit al final de ruta. :shock: :shock:
Molt bé que tot vagi molt bé. ;)
Salut.
Ara he vist les fotus i si que han sortit al final de ruta. :shock: :shock:
Molt bé que tot vagi molt bé. ;)
Salut.
Salut i kilómetres
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Nosaltres també hem arribat bé. M'ha n'alegro que la organització hagi estat del vostre agrad. Ens ha costat molt planificar la ruta, coordinar els horaris, i buscar el restaurant. :mrgreen: Com aquesta en puc organitzar moltes mes :mrgreen:
Haveure si poso algunes fotos, i algun video :twisted:
Ara sóc la Esther, només volia dir que m'ha fet molta il.lusió tornar a veure al Kel i a la Sandra, espero que sigui el principi de moltes més trobades. :D Un :ksss :ksss :ksss La resta tot perfecte per variar. :mrgreen:
Haveure si poso algunes fotos, i algun video :twisted:
Ara sóc la Esther, només volia dir que m'ha fet molta il.lusió tornar a veure al Kel i a la Sandra, espero que sigui el principi de moltes més trobades. :D Un :ksss :ksss :ksss La resta tot perfecte per variar. :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Bolero" post="103541"][quote user="Randy-650" post="103537"][quote user="Ra-mon" post="103535"] el road lider, cruiller i moto escombra era la mateixa persona ... a que no sabeu qui ?
Ra-mon dona alguna pista home!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs .... feia tota aquesta feinada i encara li sobrava temps ;)
Ra-mon dona alguna pista home!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs .... feia tota aquesta feinada i encara li sobrava temps ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="103544"]Nosaltres també hem arribat bé. M'ha n'alegro que la organització hagi estat del vostre agrad. Ens ha costat molt planificar la ruta, coordinar els horaris, i buscar el restaurant. :mrgreen: Com aquesta en puc organitzar moltes mes :mrgreen: [/quote]
... diguem-ne que hi ha hagut un «control descontrolat» o potser un «descontrol controlat» :D
[quote user="Sergi3" post="103544"]Haveure si poso algunes fotos, i algun video :twisted: [/quote]
Pxiiittt ! Sergi3, vés amb compte amb el que poses :eyes
... diguem-ne que hi ha hagut un «control descontrolat» o potser un «descontrol controlat» :D
[quote user="Sergi3" post="103544"]Haveure si poso algunes fotos, i algun video :twisted: [/quote]
Pxiiittt ! Sergi3, vés amb compte amb el que poses :eyes