S'ha Acabat El Fred!!!!!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: S'ha Acabat El Fred!!!!!

Entrada Autor: Deivid » dg. gen. 17, 2010 3:29 am

[quote user="Deivid" post="103596"]Ostres, doncs avui hem anat a Andorra a recollir una jaqueta per a la meva dona que vem encarregar (una Dainese amb Gore-tex per anar per la ciutat) i ha passat bastant de fred. Ella sempre pateix de les mans i avui m'he decidit a comprar-li uns guants i que s'acabi el fred per a ella, perque ho passa malament la veritat...

Entenc que si passes fred s'et treguin les ganes de sortir en moto i la Montse li passa en les sortides hivernals. Espero solucionar-ho amb aixó.

Per a mí...doncs m'acabo de comprar fa un parell de setmanes uns guants d'hivern i aques estiu em va vendre el germà d'un amic unes manoples, per lo que espero amortitzar aixó un parell d'anys...però si van de conya aquets calefactables m'ho pensaré...

Sharky...els ha probat la teva dona? com li ha anat?

Gràcies per a les respostes

V'sss[/quote]

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dg. gen. 17, 2010 9:43 pm

[quote user="Deivid" post="103597"][quote user="Deivid" post="103596"]Ostres, doncs avui hem anat a Andorra a recollir una jaqueta per a la meva dona que vem encarregar (una Dainese amb Gore-tex per anar per la ciutat) i ha passat bastant de fred. Ella sempre pateix de les mans i avui m'he decidit a comprar-li uns guants i que s'acabi el fred per a ella, perque ho passa malament la veritat...

Entenc que si passes fred s'et treguin les ganes de sortir en moto i la Montse li passa en les sortides hivernals. Espero solucionar-ho amb aixó.

Per a mí...doncs m'acabo de comprar fa un parell de setmanes uns guants d'hivern i aques estiu em va vendre el germà d'un amic unes manoples, per lo que espero amortitzar aixó un parell d'anys...però si van de conya aquets calefactables m'ho pensaré...

Sharky...els ha probat la teva dona? com li ha anat?

Gràcies per a les respostes

V'sss[/quote][/quote]

Encare no han sortit de la seva bossa, l'instal-lació a la moto esta feta, segurament els probará a la sortida de la Selva.
Així que anirem informant.
V'sss
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. gen. 18, 2010 6:46 pm

La Núria va provar els soto-guants anant a la concentració de Ligüerre de Cinca i va quedar molt contenta.
sergibuda

they called me an accident

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 19, 2010 12:02 am

Gràcies Sergibuda, espero que la Montse es decideixi allà, si els guants o els soto-guants.

Bé, de fet encara no li he dit que li compraré... els hi vaig enviar un mail als de COMOF per si obren els dissabtes i m'han dit que sí, de 10 a 13:30 h..a veure si ens acostem aquest dissabte...

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”