Bloqueix de la roda del darrera.Quin susto
Moderador: Airald
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Re: Bloqueix De La Roda Del Darrera.Quin Susto
[quote user="Randy-650" post="103836"][quote user="Sacot" post="103828"]Dons a mi Jordi amb passa tot sovint, i mes quant redueixo sense tocar l'embragatge.[/quote]
:eyes Pujar marxes sense embragatge, val, però reduint també ho fas sense embragatge?????? :eyes[/quote]
Dons pujar marxes quasi sempre sense , reduir normalment quant vaig rapit.
:eyes Pujar marxes sense embragatge, val, però reduint també ho fas sense embragatge?????? :eyes[/quote]
Dons pujar marxes quasi sempre sense , reduir normalment quant vaig rapit.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Sacot" post="103850"]
Dons pujar marxes quasi sempre sense , reduir normalment quant vaig rapit.[/quote]
O sigui, quasi sempre que no vas darrera de meu i del James, no?
:evil: :evil: :evil:
[quote user="Sacot" post="103850"]
Dons pujar marxes quasi sempre sense , reduir normalment quant vaig rapit.[/quote]
O sigui, quasi sempre que no vas darrera de meu i del James, no?
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Steelman" post="103846"]EN fi ja veig que fins ara no devia haver anat massa rapid i massa fort o que havia fet reduccions mes suaus, pq veig que es una cosa bastant habitual.
En fi, aixo vol dir que cada dia quant sortim mai ens hem de confiar, ja que sempre hi ha algo a descobrir
[quote user="Randy-650" post="103836"][quote user="Sacot" post="103828"]Dons a mi Jordi amb passa tot sovint, i mes quant redueixo sense tocar l'embragatge.[/quote]
jo alguna vegada tb ho he provat....es divertit ;)[/quote]
Hay hay no es que a fet aquest Randy tots aquests anys sobre una moto, jajajaja :twisted: :twisted: :twisted:
En fi, aixo vol dir que cada dia quant sortim mai ens hem de confiar, ja que sempre hi ha algo a descobrir
jo alguna vegada tb ho he provat....es divertit ;)[/quote]
Hay hay no es que a fet aquest Randy tots aquests anys sobre una moto, jajajaja :twisted: :twisted: :twisted:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
a mi em va passar al circuit
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo crec que el Steelman, no s´ha sabut explicar o nosaltres no l´entenem.
Portant 100000 Kms. a la moto, segur que a fet mils de reduccions semblant a les que ell comenta. oi Jordi ?
em sembla que vol dir que s´ha clavat la roda de una manera diferent o mai experimentat per èll o sigui d´una manera rara.
per clavar la roda da darrera reduint UNA marxa s´ha de fer una reducció " a martell " i practicament sense tocar l´embragatge
A vegades en motors una " mica rodats " es queda la forquilla del selector( per desgast ) del canvi entre el primari i el secundari del canvi (no acaben d´engranar els pinyons -dificil-)
També pot ser que a l´hora de frenar , s´et hagui clavat momentaneament el fre de darrera ( els bombins no tornen endarrera ) ( has canviat les pastilles recentment ?? )
Intenta transmetre una mica més de detall que es el que et va passar. :roll:
Portant 100000 Kms. a la moto, segur que a fet mils de reduccions semblant a les que ell comenta. oi Jordi ?
em sembla que vol dir que s´ha clavat la roda de una manera diferent o mai experimentat per èll o sigui d´una manera rara.
per clavar la roda da darrera reduint UNA marxa s´ha de fer una reducció " a martell " i practicament sense tocar l´embragatge
A vegades en motors una " mica rodats " es queda la forquilla del selector( per desgast ) del canvi entre el primari i el secundari del canvi (no acaben d´engranar els pinyons -dificil-)
També pot ser que a l´hora de frenar , s´et hagui clavat momentaneament el fre de darrera ( els bombins no tornen endarrera ) ( has canviat les pastilles recentment ?? )
Intenta transmetre una mica més de detall que es el que et va passar. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 18, 2010 10:13 am, en total s’ha editat 3 vegades.

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Hola Gs12.
Pel que he llegit al post del Steelman, diu que anava a 120 Km/h i ha reduit de forma ràpida fins a 2ª, sense tocar el fre del darrere.
Home, reduïnt ràpid des de 120 fins a engranar 2ª per parar la moto, la roda té molts números de perdre adherència, i més un matí a l'hivern, amb l'asfalt fred i potser una mica humit i tot. :-o
Pel que he llegit al post del Steelman, diu que anava a 120 Km/h i ha reduit de forma ràpida fins a 2ª, sense tocar el fre del darrere.
Home, reduïnt ràpid des de 120 fins a engranar 2ª per parar la moto, la roda té molts números de perdre adherència, i més un matí a l'hivern, amb l'asfalt fred i potser una mica humit i tot. :-o
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="103907"]
Hay hay no es que a fet aquest Randy tots aquests anys sobre una moto, jajajaja :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Disfrutar-la i gaudir-la com sols ho sabem fer els que estimem realment el món de la moto. :mrgreen:
Fins diumenge, figurín. :D
Hay hay no es que a fet aquest Randy tots aquests anys sobre una moto, jajajaja :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Disfrutar-la i gaudir-la com sols ho sabem fer els que estimem realment el món de la moto. :mrgreen:
Fins diumenge, figurín. :D

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Gearbox" post="103916"]Hola Gs12.
Home, reduïnt ràpid des de 120 fins a engranar 2ª per parar la moto, la roda té molts números de perdre adherència, i més un matí a l'hivern, amb l'asfalt fred i potser una mica humit i tot. :-o[/quote]
completament d'acord.
A i m'ha passat alguna vegada i sempre ha sigut per anar massa rapid. Jo estic segur que es degut a velocitat + fré devanter + terra mullat...
Home, reduïnt ràpid des de 120 fins a engranar 2ª per parar la moto, la roda té molts números de perdre adherència, i més un matí a l'hivern, amb l'asfalt fred i potser una mica humit i tot. :-o[/quote]
completament d'acord.
A i m'ha passat alguna vegada i sempre ha sigut per anar massa rapid. Jo estic segur que es degut a velocitat + fré devanter + terra mullat...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
coi, quin ensurt!!! el motor de la Varadero es gros i reten molt,es normal que si t'has pasat reduint hagi tingut aquesta reaccio :eyes :eyes , si mai et torna a pasar, fes un cop de gas i desbloqueja la roda pero de totes maneres conta que Randy Mamola nomes ni ha un ;) ;) ;) ja esta be si n'has tret res de positiu......
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="103911"]jo crec que el Steelman, no s´ha sabut explicar o nosaltres no l´entenem.
Intenta transmetre una mica més de detall que es el que et va passar. :roll:[/quote]
Vaig reduir totes les marxes a sac, sense tocar el fre en cap moment, tenia suficient espai per aixi fer-ho.
Amb les anteriors motos amb cardan si que havia experimentat situacions semblants, pero amb reduccions iguals amb la varadero no m´havia passat mai.
Per aixo em vaig sorpendre
Intenta transmetre una mica més de detall que es el que et va passar. :roll:[/quote]
Vaig reduir totes les marxes a sac, sense tocar el fre en cap moment, tenia suficient espai per aixi fer-ho.
Amb les anteriors motos amb cardan si que havia experimentat situacions semblants, pero amb reduccions iguals amb la varadero no m´havia passat mai.
Per aixo em vaig sorpendre
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
pero com sou el jovent d´avui dia..... no sabeu que s´ha de donar sempre uns cops de gas mentres s´embraga i es redueix i tenir sempre dos dits sobre la maneta d´embrague......per si de cas..... ?????
Remakes dels motors de 2 temps.
:sado :sado :sado :sado
el abuelo cebolleta ataca de nuevo
Remakes dels motors de 2 temps.
el abuelo cebolleta ataca de nuevo
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 18, 2010 6:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="104003"]pero com sou el jovent d´avui dia..... no sabeu que s´ha de donar sempre uns cops de gas mentres s´embraga i es redueix i tenir sempre dos dits sobre la maneta d´embrague......per si de cas.....
el abuelo cebolleta ataca de nuevo[/quote]
Aixo de donar cop de gas mentres embrago i redueixo ja ho faig.
Pero gracies xl consell!
el abuelo cebolleta ataca de nuevo[/quote]
Aixo de donar cop de gas mentres embrago i redueixo ja ho faig.
Pero gracies xl consell!
Ex ...moltes coses
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
a mi me apasado 2 veces con la pan y me ha dejado de
coño que susto!!!!!!y lo que no suena de palonita
coño que susto!!!!!!y lo que no suena de palonita
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Sacot" post="103850"][quote user="Randy-650" post="103836"][quote user="Sacot" post="103828"]Dons a mi Jordi amb passa tot sovint, i mes quant redueixo sense tocar l'embragatge.[/quote]
Molt bones,
De debó que redueixes sense embragar?? Doncs em sembla una manera de fer malbé el canvi bastant gratuïta.
Pujar marxes sense embragar (sobretot amb el motor alt de voltes) no comporta pràcticament cap problema pel canvi, però, constructivament, la reducció no es igual de suau i crec que li fas una putada bastant grossa a la teva moto.
I fins i tot en conducció esportiva, el tacte que es guanya al desembragar després de reduir crec que comporta molts més avantatges que inconvenients (almenys per a mi).
Salut.
Molt bones,
De debó que redueixes sense embragar?? Doncs em sembla una manera de fer malbé el canvi bastant gratuïta.
Pujar marxes sense embragar (sobretot amb el motor alt de voltes) no comporta pràcticament cap problema pel canvi, però, constructivament, la reducció no es igual de suau i crec que li fas una putada bastant grossa a la teva moto.
I fins i tot en conducció esportiva, el tacte que es guanya al desembragar després de reduir crec que comporta molts més avantatges que inconvenients (almenys per a mi).
Salut.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Leclerk" post="104058"][quote user="Sacot" post="103850"][quote user="Randy-650" post="103836"][quote user="Sacot" post="103828"]Dons a mi Jordi amb passa tot sovint, i mes quant redueixo sense tocar l'embragatge.[/quote]
Molt bones,
Salut.[/quote]
+1
Molt bones,
Salut.[/quote]
+1
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Sacot" post="103828"]Dons a mi Jordi amb passa tot sovint, i mes quant redueixo sense tocar l'embragatge.[/quote]
Ostia Sacot ....... ara no els hi diguis que portes el ralenti a 6.500 voltes!!!!!!! :b9 :b9 :b9 Ens fotran fora del forus!!!! :sado El que s'ha de fer per seguir el road lider i fer de cruiller al-hora.
:form :patada :form :patada :form
Ostia Sacot ....... ara no els hi diguis que portes el ralenti a 6.500 voltes!!!!!!! :b9 :b9 :b9 Ens fotran fora del forus!!!! :sado El que s'ha de fer per seguir el road lider i fer de cruiller al-hora.
:form :patada :form :patada :form
- Llagasta
- Presentats
Anant amb la bici per la carretera a vegades em passen les motos i hi se sent cada reducció........ que...
sobretot les RR ...reduir dues o tres marxes de cop ( sense embragar ????)
Com pateixo a vegades per la moto ....uff :tremolant :tremolant , aixó es fa amb una Harley o una Guzzi dels 80 i es trenca el motor per la meitat.....
sobretot les RR ...reduir dues o tres marxes de cop ( sense embragar ????)
Com pateixo a vegades per la moto ....uff :tremolant :tremolant , aixó es fa amb una Harley o una Guzzi dels 80 i es trenca el motor per la meitat.....