PROPOSTA DE "SUADERES"" O Dutxa Hidrofugada
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: PROPOSTA DE "SUDADERES"
FRIKIS AL PODER, LAIONA. :D :D
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Jo també en vull una, però posats a demanar en patronatge femení..., perquè aixó de talla "Alfa fins Omega o equivalent", ja m'informareu...
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Alucinamaripili" post="104244"]FRIKIS AL PODER, LAIONA. :D :D[/quote]
Clar que si! Donaríem el pego! Això si! caldria afegir mitjons blancs i sandalies jajajajajajajaja I el model seria perfecte!
Clar que si! Donaríem el pego! Això si! caldria afegir mitjons blancs i sandalies jajajajajajajaja I el model seria perfecte!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
O així...

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 L'has clavada! jajajajajajaja
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
[quote user="Alucinamaripili" post="104236"]Si es fa a l'estiu.....jo vull un tanga de mototurisme. :D[/quote]
Alucina, pensa en posar la part del darerera al seu lloc. No em puc imaginar-te si et poses lo del darerera al davant
Jo també en voldré de desuadora, vull dir.
Alucina, pensa en posar la part del darerera al seu lloc. No em puc imaginar-te si et poses lo del darerera al davant
Jo també en voldré de desuadora, vull dir.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo, si és la mateixa que alguns ja tenim, (vull dir el model) doncs....això, que ja la tinc. M'apunto però amb això del tanga turbo paquet, de lleopart.... i la barretina, esclar.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Nosaltres tambe en volem de roba de tot tipus aixo si , amb el logo eh
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep de desuadera en vull també :jump peró aixó del tallapets NO(altrament dit tallaculs, trencaculs, enganya-merdes, etc...), prefereixó anar a Ecapae Lliure !!!!! :form
Sidru l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 19, 2010 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Doncs a mi també m'agradaria un jersei d'aquests (a la meva època en deiem jerseis, una desuadora potser seria una dutxa :b9 :b9 :b9 ).
La barretina ja la tinc i el tanga potser no cal, gràcies. ;)
La barretina ja la tinc i el tanga potser no cal, gràcies. ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Hijpanitat" post="104100"]Copia de l’acta de la reunió extraordinària de Hijpanitat SCI
A les Terres Gironines a, 17 o potser 16 de gener de 2010
Desprès de la reunió de cooperativistes i simpatitzants de Hijpanitat S.C.I.. – a partir d’ara la Cooperativa.
Sent-hi presents la majoria de cooperativistes actius de la Societat. Es signa entre exclamacions i fets, que no venen al cas –però que hi van ser-hi-
Es decideix:
Sancions
4º sancionar a James Bond, a partir d’ara Torrente, per no vindre a la reunió
[/quote]
Se'm sanciona injustament, ja que jo estava de missió secreta i no vaig poguer venir a la reunió i això els alts responsables de La Cooperativa n'estaven assabentats, ja que estava de missió secreta fent buidatge selectiu en terres estranyes per obrir noves seus de La Cooperativa.
S'utilitza la meva imatge sense demanar-me permís, d'amagat i saben que jo avui estava treballant en un altra missió i que no podria veure-ho fins al vespre quan ja la meva imatge ja ha donat la volta per tot el fòrum present i segurament molts altres fòrums mundials, ara d'agent secret ja no en tinc res.
Impugnaré l'acta de la reunió en la que se'm degrada i se'm treu la imatge d'agent secret glamourós, i em reservo el dret de demanar danys i perjudicis als responsables intencionats d'aquests atemptats a la meva imatge.
El soci-cooperativista Kel em farà costat ja que em sembla que ell no te res a veure amb aquest escrit.
I ara ja us fotaré, No vull cap jersei d'aquests negres, ale !!! Que us en ha semblat aquesta ? no us l'esperàveu eh ?
[quote user="AT" post="104109"] P.D.: No foteu que us posseu barretina als esmorzars/dinars que feu? Mira que la porto a la propera sortida!! :D[/quote]
No ho sabies ?? :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssssssss
007
A les Terres Gironines a, 17 o potser 16 de gener de 2010
Desprès de la reunió de cooperativistes i simpatitzants de Hijpanitat S.C.I.. – a partir d’ara la Cooperativa.
Sent-hi presents la majoria de cooperativistes actius de la Societat. Es signa entre exclamacions i fets, que no venen al cas –però que hi van ser-hi-
Es decideix:
Sancions
4º sancionar a James Bond, a partir d’ara Torrente, per no vindre a la reunió
[/quote]
Se'm sanciona injustament, ja que jo estava de missió secreta i no vaig poguer venir a la reunió i això els alts responsables de La Cooperativa n'estaven assabentats, ja que estava de missió secreta fent buidatge selectiu en terres estranyes per obrir noves seus de La Cooperativa.
S'utilitza la meva imatge sense demanar-me permís, d'amagat i saben que jo avui estava treballant en un altra missió i que no podria veure-ho fins al vespre quan ja la meva imatge ja ha donat la volta per tot el fòrum present i segurament molts altres fòrums mundials, ara d'agent secret ja no en tinc res.
Impugnaré l'acta de la reunió en la que se'm degrada i se'm treu la imatge d'agent secret glamourós, i em reservo el dret de demanar danys i perjudicis als responsables intencionats d'aquests atemptats a la meva imatge.
El soci-cooperativista Kel em farà costat ja que em sembla que ell no te res a veure amb aquest escrit.
I ara ja us fotaré, No vull cap jersei d'aquests negres, ale !!! Que us en ha semblat aquesta ? no us l'esperàveu eh ?
[quote user="AT" post="104109"] P.D.: No foteu que us posseu barretina als esmorzars/dinars que feu? Mira que la porto a la propera sortida!! :D[/quote]
No ho sabies ?? :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 19, 2010 9:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Com que la barretina (musca, clar), ja la tinc, demano un parell de desuadores. La Rosa Mª. també en vol una...
No pensem fer samarretes, també????.
No pensem fer samarretes, també????.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo també m'apunto per la dessuadora, però posats a tocar una mica allò que no sona, jo preferiria que el logo de Mototurisme fos en gran al centre del pit, per tal que es vegi bé. I posats a suggerir altres articles de merchandising, jo votaria per fer uns brodats amb el logo, de tal forma que tothom se'ls podés cosir allà on volgués (a la barretina, per exemple).
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote=Ra-mon]......i el tanga potser no cal, gràcies. [/quote]
Siono, en Ramon de pantis doncs ;)
Siono, en Ramon de pantis doncs ;)
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
La veritat és que el tema del MERCHANDAISING està força malament en aquesta casa, tot i que a la nostra Cooperativa està força pitxor.
Hem fet una prova de dessuadora i l'anagrama que ens ha sortit posa:
Hijpamorisme Hijpa-mo-risme
Com és d'esperar ho hem deixat córrer, una ajuda que volíem fer als Administradors; i l'hem cagada, per manca d'organització, com sempre.
Desitgem poder col·laborar amb alguna cosa. Ho farem quan estiguem preparats. Portem molt temps preparant-nos, som una gent metòdica, tot i que encara no hem assolit el cim de la perfecció.
Ah! nosaltres també volem algunes dessuadores.
Hem fet una prova de dessuadora i l'anagrama que ens ha sortit posa:
Hijpamorisme Hijpa-mo-risme
Com és d'esperar ho hem deixat córrer, una ajuda que volíem fer als Administradors; i l'hem cagada, per manca d'organització, com sempre.
Desitgem poder col·laborar amb alguna cosa. Ho farem quan estiguem preparats. Portem molt temps preparant-nos, som una gent metòdica, tot i que encara no hem assolit el cim de la perfecció.
Ah! nosaltres també volem algunes dessuadores.
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 20, 2010 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
pero be,es faran o no?a mi particularment em faria gracia tenir-ne una,donç ja direu el que......perque semblava tenir acceptacio aquesta proposta.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="104587"]pero be,es faran o no?a mi particularment em faria gracia tenir-ne una,donç ja direu el que......perque semblava tenir acceptacio aquesta proposta.[/quote]
Si home si, no facis gaire gas de Hijpanitat que només fa que enterbolir la cosa ;)
Només cal que els administradors agafin fil i agulla i es posin a fer mitja aquests capvespres d'hivern
Si home si, no facis gaire gas de Hijpanitat que només fa que enterbolir la cosa ;)
Només cal que els administradors agafin fil i agulla i es posin a fer mitja aquests capvespres d'hivern
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Ra-mon" post="104588"]
[/quote]
Aquesta si que m'ha agradat Ramon!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Albert" post="104642"]Holaaaa,
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ah, no ? Però que no és brodat a ma ? :shock:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ah, no ? Però que no és brodat a ma ? :shock:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
EN un parell de dies ja posarem un anunci a INFOJOBS buscant alguna persona que sapiga brodar ;)
Ex ...moltes coses