Midland BT2
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Midland BT2
Doncs el dissabte vem pujar a Andorra a recollir una jaqueta per a la Montse i el divendres vaig possar a carregar els intercomunicadors. Van estar unes 8 hores carregant-se (tota la nit) i quan vem anar a possar-los resulta que cap dels dos va funcionar....bé quan vaig possar en marxa el meu vaig sentir un "bip" i ja no es va possar en marxa....ostiaaaa :enfaduu
Els vem portar, ja que ja estabem al pàrking quan ens vem adonar. Vem anar al Motocard a recollir la jaqueta i per casualitat li vaig comentar al Rafa, un dels que sempre estan allà. Em diu que com se m'acudeix possar-los a carregar tota la nit, que amb 4-5 hores n'hi ha mes que suficient i que així es fan malbé. Es va enrollar un munt i em va fer la gestió per envair-los a Midland per tal de que els reparessin amb la garantia.
Com no sabia que els hi havia passat em vaig quedar acollonit, ja que desde que els tinc molts cops els he possat a carregar tota la nit, abans d'una sortida. Ho comento per si algú de vosaltres els té....que ho tingueu en compte, però que n'opineu? jo dissabte em vaig fer cacona als calçotets al veure que no anaben, però el de Motocard m'ha fet veure la llum...pensaba que ja no els veuriem funcionar mes.
En fi, doncs aixó... espero que els tinguin aviat. Ja us diré com acaba el tema.
Apa V'ss a totkiski
Els vem portar, ja que ja estabem al pàrking quan ens vem adonar. Vem anar al Motocard a recollir la jaqueta i per casualitat li vaig comentar al Rafa, un dels que sempre estan allà. Em diu que com se m'acudeix possar-los a carregar tota la nit, que amb 4-5 hores n'hi ha mes que suficient i que així es fan malbé. Es va enrollar un munt i em va fer la gestió per envair-los a Midland per tal de que els reparessin amb la garantia.
Com no sabia que els hi havia passat em vaig quedar acollonit, ja que desde que els tinc molts cops els he possat a carregar tota la nit, abans d'una sortida. Ho comento per si algú de vosaltres els té....que ho tingueu en compte, però que n'opineu? jo dissabte em vaig fer cacona als calçotets al veure que no anaben, però el de Motocard m'ha fet veure la llum...pensaba que ja no els veuriem funcionar mes.
En fi, doncs aixó... espero que els tinguin aviat. Ja us diré com acaba el tema.
Apa V'ss a totkiski
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Midland BT2
hola Deivid.
jo crec que si estan en garantia com a minim els han de mirar i repararlos,per altre banda si que potser amb 4-5 hores de carrega ni ha prou ,pero d'aqui a que si els deixes tota la nit carregan es facin malbe,aixo sona a sopar de duro,fes-nos cinc centims de com acava l'asunte.
jo crec que si estan en garantia com a minim els han de mirar i repararlos,per altre banda si que potser amb 4-5 hores de carrega ni ha prou ,pero d'aqui a que si els deixes tota la nit carregan es facin malbe,aixo sona a sopar de duro,fes-nos cinc centims de com acava l'asunte.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones
Crec que aixo es una excusa..
Qualsevol bateria moderna detecta quant ja esta carregada, amb el que ha de ser impossible que es sobrecarregui
Es curiós!
Crec que aixo es una excusa..
Qualsevol bateria moderna detecta quant ja esta carregada, amb el que ha de ser impossible que es sobrecarregui
Es curiós!
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Renoi jo hauria de tenir cremades les bateries de tots aquells aparells que tinc a casa!!
Ho veig, si mes no, una mica estrany la veritat.
:shock: :shock: :shock:
Renoi jo hauria de tenir cremades les bateries de tots aquells aparells que tinc a casa!!
Ho veig, si mes no, una mica estrany la veritat.
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Deivid
- Presentats
Ja...si teniu raó, però el que passa es que no els vaig comprar allà :roll: ....i si el paio m'els envía a la Midland i m'els reparen com si estiguessin de garantia doncs de conya.
Es que fa mes de 2 anys que els tinc ;) ;) aixó no ho vaig, dir, no? ji ji
Ja us diré com acaba...espero que bé, es clar.
Es que fa mes de 2 anys que els tinc ;) ;) aixó no ho vaig, dir, no? ji ji
Ja us diré com acaba...espero que bé, es clar.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Deixant a banda el tema dels Midland, et juro que és la primera vegada que sento dir que a Motocard tracten a un client de la manera que ho han fet a tú. :shock:
La propera vegada que hi vagi preguntaré pel Rafa, obviament. ;)
La propera vegada que hi vagi preguntaré pel Rafa, obviament. ;)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="104132"]Deixant a banda el tema dels Midland, et juro que és la primera vegada que sento dir que a Motocard tracten a un client de la manera que ho han fet a tú. :shock:
La propera vegada que hi vagi preguntaré pel Rafa, obviament. ;)[/quote]
Doncs aquí ens tens un altra que n'està molt i molt content del tracte de Motocard. Mai he tingut cap problema al contrari, tot han estat facilitats. Acostumo anar a veure sempre la mateixa dependenta, si no esta enfeinada, i el tracte es immillorable, em fa dos petons i em regala una camiseta. :mrgreen:
L'ultim cop que hi vaig comprar va ser quan hi vam amb els Xurrumecus, ens va atendre un altra noia, també molt trempada, no tenien la meva mida de botes i me les varen enviar a casa sense cap cost addicional, al cap de quatre dies ja les tenia.
Que mes puc demanar ?
Vssssssssss
007
Doncs aquí ens tens un altra que n'està molt i molt content del tracte de Motocard. Mai he tingut cap problema al contrari, tot han estat facilitats. Acostumo anar a veure sempre la mateixa dependenta, si no esta enfeinada, i el tracte es immillorable, em fa dos petons i em regala una camiseta. :mrgreen:
L'ultim cop que hi vaig comprar va ser quan hi vam amb els Xurrumecus, ens va atendre un altra noia, també molt trempada, no tenien la meva mida de botes i me les varen enviar a casa sense cap cost addicional, al cap de quatre dies ja les tenia.
Que mes puc demanar ?
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="James Bond" post="104332"][quote user="Randy-650" post="104132"]Deixant a banda el tema dels Midland, et juro que és la primera vegada que sento dir que a Motocard tracten a un client de la manera que ho han fet a tú. :shock:
Que mes puc demanar ?
Vssssssssss
007[/quote]
+1
Que mes puc demanar ?
Vssssssssss
007[/quote]
+1
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs aquí ens tens un altra que n'està molt i molt content del tracte de Motocard. Mai he tingut cap problema al contrari, tot han estat facilitats. Acostumo anar a veure sempre la mateixa dependenta, si no esta enfeinada, i el tracte es immillorable, em fa dos petons em regala una camiseta. :mrgree
Vols dir que no hi vas per això ?????????? Ara en serio.....estas millor dels cops ??????????
Vols dir que no hi vas per això ?????????? Ara en serio.....estas millor dels cops ??????????
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
En aquestes botigues depèn molt de qui t’atengui. Jo hi vaig anar, ja fa temps, a demanar una pantalla per un casc Shoei i em van dir que ells no en tenien de recanvis, no es podia confondre de marca per que duia el casc a la ma. I vaig tornar al cap de un parell de mesos i xerrant amb l’encarregat, li vaig dir que com ells no en tenien si sabia qui ho tenia i en cinc minuts la tenia posada i ajustada per ells mateixos.
L’any passat els hi vaig demanar dues pantalles per dos cascs Shoei diferents i com no les tenien em van dir que me les demanaven, en cap moment en van dir d’enviar-me-les, però com em van demanar una paga i senyal obligatòriament ja els hi vaig pagar. Als quinze dies les vaig a buscar i me’n donen una, l’altre no la tenen i tampoc la tindran mes. Vaig haver de barallar-me amb l’encarregat per que em tornessin els diners d’allò que m’havien cobrat i no em podien donar!!! Que si volia que comprés un altra cosa!!! Quins collons!!!
Jo, per poc que pugui no hi compro res de res, com a molt a mirar.
:evil: :evil: :evil:
En aquestes botigues depèn molt de qui t’atengui. Jo hi vaig anar, ja fa temps, a demanar una pantalla per un casc Shoei i em van dir que ells no en tenien de recanvis, no es podia confondre de marca per que duia el casc a la ma. I vaig tornar al cap de un parell de mesos i xerrant amb l’encarregat, li vaig dir que com ells no en tenien si sabia qui ho tenia i en cinc minuts la tenia posada i ajustada per ells mateixos.
L’any passat els hi vaig demanar dues pantalles per dos cascs Shoei diferents i com no les tenien em van dir que me les demanaven, en cap moment en van dir d’enviar-me-les, però com em van demanar una paga i senyal obligatòriament ja els hi vaig pagar. Als quinze dies les vaig a buscar i me’n donen una, l’altre no la tenen i tampoc la tindran mes. Vaig haver de barallar-me amb l’encarregat per que em tornessin els diners d’allò que m’havien cobrat i no em podien donar!!! Que si volia que comprés un altra cosa!!! Quins collons!!!
Jo, per poc que pugui no hi compro res de res, com a molt a mirar.
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Tema Motocard.
Jo normalment que hi he anat he trobat dependents que podrien vendre igual una rentadora que una jaqueta de moto.
De totes maneres l´ultim dia vaig trovar un noi (ple de tatuatjes) que em va antendre molt be
Tema Midland
Avui he deixat tota la nit (mes de 10hores) cargant els midlands, de fet el de la natalia encara ho esta carregant-se o endollat, icap problema.
Jo normalment que hi he anat he trobat dependents que podrien vendre igual una rentadora que una jaqueta de moto.
De totes maneres l´ultim dia vaig trovar un noi (ple de tatuatjes) que em va antendre molt be
Tema Midland
Avui he deixat tota la nit (mes de 10hores) cargant els midlands, de fet el de la natalia encara ho esta carregant-se o endollat, icap problema.
Ex ...moltes coses
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
JO sempre abans d'una sortida els deixo tota la nit carregant i fins ara cap problema.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixi no estavan en garantia,oi?be,ja ens diras de totes maneres si ha tingut solucio,que esperem que si.
les botigues depen de qui t'aten pots estar mes o menys a gust,pero a vegades si que hi han situacions que son desagradables.
jo he anat a mirar els Arai i tenen coses interesants,pero si que semble que els dependents no son gaire botiguers.
les botigues depen de qui t'aten pots estar mes o menys a gust,pero a vegades si que hi han situacions que son desagradables.
jo he anat a mirar els Arai i tenen coses interesants,pero si que semble que els dependents no son gaire botiguers.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Tal i com ja s'ha comentat, actualment no hi ha problema en deixar una bateria carregant-se més del temps estipulat de càrrega. Els propis carregadors ja es cuiden de no seguir alimentant si no hi ha res a carregar. Jo sempre deixo les coses carregant per la nit (mp3, mobil, walkies...). Això no ha estat més que una excusa.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Deivid
- Presentats
Entenc els comentaris...jo també deixo tot carregant la nit anterior a fer-ho servir i mai m'ha passat res de res, però el que segur que no es, és una excusa per part d'ells, ja que com us dic no vaig comprar els Midland allà, per lo que tampoc tenien perque enviar-los ells a la casa, m'haguessin pogut dir: Ves on els has comprat i ja t'ho faràs....de fet no estan ni en garantía.
A veure com acaba. Igual truco demà o divendres a veure que m'en diuen...
A veure com acaba. Igual truco demà o divendres a veure que m'en diuen...
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hola David, jo recordo (i soposo que tu també) el merdé que hi va haver amb els primers midland 2 que van sortir, i la quantitat d'errors que tenien. Si fas memòria recordaràs en Hudsin (de Vstrom) que anava de cul enviant correus a Midland i que ells mateixos es van registrar al foro per donar explicacions de totes les cagades que tenien els aparells.
De tota manera a mi m'han sortit prou bé i tot i deixar-los tota la nit, sempre que hem de sortir.....no ha passat mai res.
P.D. Quan vagis a fer una pujadeta a Andorra avisa, mariquita.
Un petó a la Montse i una colleja per tú. :kiss
De tota manera a mi m'han sortit prou bé i tot i deixar-los tota la nit, sempre que hem de sortir.....no ha passat mai res.
P.D. Quan vagis a fer una pujadeta a Andorra avisa, mariquita.
Un petó a la Montse i una colleja per tú. :kiss
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Ahir vaig probar els Midland amb el nou casco.
Ah, els midlands els tinc amb els altaveus Hi-fi.
Es una passada! vaig dir a la natalia que em truques i em vaig posar una estona a 160km/h per l´autovia per si amb mes soroll com es sentia i em sentia..
Jo sentia la natalia millor que en un telefon (al tenir dos altaveus ) ila natalia igual que si anes caminant per al carrer.
Amb els Autocom no he aconseguit mai que algu per telefon em sentis be....
Ah, els midlands els tinc amb els altaveus Hi-fi.
Es una passada! vaig dir a la natalia que em truques i em vaig posar una estona a 160km/h per l´autovia per si amb mes soroll com es sentia i em sentia..
Jo sentia la natalia millor que en un telefon (al tenir dos altaveus ) ila natalia igual que si anes caminant per al carrer.
Amb els Autocom no he aconseguit mai que algu per telefon em sentis be....
Ex ...moltes coses
- Deivid
- Presentats
Ualaaaaa, doncs m'han trucat de Motocard dient que dimars ja puc anar a recollir els BT2, que guai :jump :jump
La veritat es que s'han portat de conya....
La veritat es que s'han portat de conya....