Que Passa Amb La Convalidació Dels Carnets B ?
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Que Passa Amb La Convalidació Dels Carnets B ?
Ahir el vespre comentava amb la dona que havia escoltat l´informe de la Guardia Urbana de Barcelona, que deia que els accidents que més havien augmentat a Bcn eren els de motos de 125, i es queixaven de que no els hi donessin una formació més especifica.
Casualitat o no, aquest matí a Bcn, circulant pel lateral de la Gran Via, comencen a frenar els cotxes i la moto que tenia al davant comença a derrapar del darrera, cap un costat i l´altre, fins i tot he tingut temps de pensar, co...ns que deixi anar el fre de darrera qu se la fot.... i així ha sigut, no ha estat res per sort, a la noia l´hi ha quedat el peu agafat sota la moto ( scooter ), l´he aixecada, he aparcat la seva moto i he corroborat de que estava bé, on està el problema ? moto de 125 i carnet convalidat de fa res, a aquesta noia ningú l´hi ha dit que amb la carretera molla no es poden clavar els frens i molt menys anar enganxat amb el vehicle de davant quan es una furgoneta que no tens visibilitat.
No ho sé m´ha fet pensar una bona estona
Dwsssss
Casualitat o no, aquest matí a Bcn, circulant pel lateral de la Gran Via, comencen a frenar els cotxes i la moto que tenia al davant comença a derrapar del darrera, cap un costat i l´altre, fins i tot he tingut temps de pensar, co...ns que deixi anar el fre de darrera qu se la fot.... i així ha sigut, no ha estat res per sort, a la noia l´hi ha quedat el peu agafat sota la moto ( scooter ), l´he aixecada, he aparcat la seva moto i he corroborat de que estava bé, on està el problema ? moto de 125 i carnet convalidat de fa res, a aquesta noia ningú l´hi ha dit que amb la carretera molla no es poden clavar els frens i molt menys anar enganxat amb el vehicle de davant quan es una furgoneta que no tens visibilitat.
Dwsssss

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Que Passa Amb La Convalidació Dels Carnets B ?
[quote user="PEPI600" post="104376"]Ahir el vespre comentava amb la dona que havia escoltat l´informe de la Guardia Urbana de Barcelona, que deia que els accidents que més havien augmentat a Bcn eren els de motos de 125, i es queixaven de que no els hi donessin una formació més especifica.
Dwsssss[/quote]
Bueno Pep, i qué..... suposo que li hauràs explicat com ho te que fer no? per si un altra vegada..........
Es tracta de apendre'n. és igual si el carnet és comvalidat o el te de fa molt temps. Jo el tinc des de el 18 anys, i fins ara no en començo apendre. dona temps a la gent.
Que vols dir que el que te carnet de moto de tota la vida, i porte milions de kms.....no se la fot ho qué.
Salut company
Dwsssss[/quote]
Bueno Pep, i qué..... suposo que li hauràs explicat com ho te que fer no? per si un altra vegada..........
Es tracta de apendre'n. és igual si el carnet és comvalidat o el te de fa molt temps. Jo el tinc des de el 18 anys, i fins ara no en començo apendre. dona temps a la gent.
Que vols dir que el que te carnet de moto de tota la vida, i porte milions de kms.....no se la fot ho qué.
Salut company
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
no me estraña ya que en Bnc lo normal es que vallan aciendo zigi zaga
y tu que circula bien tiene la sensacion que estas aciendo el panolis :enfadat :enfaduu
demodo que si se la van pegando ya aprederan mientra no hagan daño anadie
y tu que circula bien tiene la sensacion que estas aciendo el panolis :enfadat :enfaduu
demodo que si se la van pegando ya aprederan mientra no hagan daño anadie
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 19, 2010 11:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El que es clar,es que la convalidació es una mesura "politica" per donar sortida al sector de la motocicleta,amb els seues ventatges i els mes inconvenients.
Per una banda es dona mes fluidesa al transit i aparcament que s`estalvien de cotxes pero per un altra aumenta considerablement els accidents del ram de la moto,primer perqué clar ,no es el mateix que rodin 20000 motos que 100000 (ho dic a bulto) isegon perque molts de els que porten aquestes motos (ciclomotors i 125cc),no tenen l`experiencia que es necesita per viatjar amb aquest tipus de transport.
:???: :???:
Per una banda es dona mes fluidesa al transit i aparcament que s`estalvien de cotxes pero per un altra aumenta considerablement els accidents del ram de la moto,primer perqué clar ,no es el mateix que rodin 20000 motos que 100000 (ho dic a bulto) isegon perque molts de els que porten aquestes motos (ciclomotors i 125cc),no tenen l`experiencia que es necesita per viatjar amb aquest tipus de transport.
:???: :???:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Geroni" post="104392"]
...no tenen l`experiencia que es necesita per viatjar amb aquest tipus de transport.
:???: :???:[/quote]
I tenen el mateix respecte per els altres que quan circulen amb el cotxe, o sigui cap, i fins que no se’n adonen quin pa s’hi dona, ja se l’han fotut!!!
No es el mateix començar a circular en moto, especialment per les grans ciutats, que aprendre a circular en cotxe, la concepció del trànsit i del respecte (o falta de respecte) es totalment diferent.
:( :( :(
[quote user="Geroni" post="104392"]
...no tenen l`experiencia que es necesita per viatjar amb aquest tipus de transport.
:???: :???:[/quote]
I tenen el mateix respecte per els altres que quan circulen amb el cotxe, o sigui cap, i fins que no se’n adonen quin pa s’hi dona, ja se l’han fotut!!!
No es el mateix començar a circular en moto, especialment per les grans ciutats, que aprendre a circular en cotxe, la concepció del trànsit i del respecte (o falta de respecte) es totalment diferent.
:( :( :(
Sort,
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
El gran problema de la gent a la que se li convalida el carnet sense haver agafat mai una moto és que condueixen la moto pensant que és un cotxe (que frena igual, que vas igual de protegit, que se't veu igual), amb l'avantatge que passa per tot arreu. Això fa que passi el que passa. No n'he vist tantes de motos enganxades als cotxes (tant si plou com si no) que em fan patir. Sempre penso "Ai mare, com el de davant clavi frens, aquest se la fot". De fet ahir li va anar a una el canto d'un duro per culpa d'això.
Solució: una convalidació amb PRACTIQUES obligatories
[quote user="Lujoisla" post="104386"]y tu que circula bien tiene la sensacion que estas aciendo el panolis :enfadat :enfaduu [/quote]No t'amoinis. Jo circulo cada dia per Barcelona i vaig darrere els cotxes. A la que t'hi acostumes, és molt més relaxat que haver d'estar pendent de si pots o no pots passar. (Bé, algun cop si faig entrecotxing, però ni molt menys com les scooters :P)
Solució: una convalidació amb PRACTIQUES obligatories
[quote user="Lujoisla" post="104386"]y tu que circula bien tiene la sensacion que estas aciendo el panolis :enfadat :enfaduu [/quote]No t'amoinis. Jo circulo cada dia per Barcelona i vaig darrere els cotxes. A la que t'hi acostumes, és molt més relaxat que haver d'estar pendent de si pots o no pots passar. (Bé, algun cop si faig entrecotxing, però ni molt menys com les scooters :P)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="104376"](...) a aquesta noia ningú l´hi ha dit que amb la carretera molla no es poden clavar els frens i molt menys anar enganxat amb el vehicle de davant quan es una furgoneta que no tens visibilitat.
Dwsssss[/quote]
És clar que els falta formació, però crec que quan et treus el carnet tampoc ningú no t'ho diu, no? (no ho sé del cert perquè jo me'l vaig treure per lliure, però el llibre de teòrica era el mateix que pel cotxe i no deia res apart de les quatre recomanacions generals).
Dwsssss[/quote]
És clar que els falta formació, però crec que quan et treus el carnet tampoc ningú no t'ho diu, no? (no ho sé del cert perquè jo me'l vaig treure per lliure, però el llibre de teòrica era el mateix que pel cotxe i no deia res apart de les quatre recomanacions generals).
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
El problema que tenim amb el carnet B crec que es el mateix que tenim amb el cotxe.
Pots sortir de l'autoescola i agfar un cotxe de 800CV.
Pots sortir de l'autoescola i agfar un cotxe de 800CV.
Ex ...moltes coses