Pinlock Schubert C3
Moderador: Airald
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Pinlock Schubert C3
Avui un company meu que anava a Andorra, li he encomanat un pinlock pel schubert C3, li he dit que anés a les botigues que va ficar el James en la seva escapadeta a Andorra de no fa massa, i li han dit que es te que quedar la visera i tot, que suelto no el venen.
Algú em pot comfirmar aquesta putada?
:twisted:
:twisted:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Pinlock Schubert C3
[quote user="JoanF" post="104601"]Avui un company meu que anava a Andorra, li he encomanat un pinlock pel schubert C3, li he dit que anés a les botigues que va ficar el James en la seva escapadeta a Andorra de no fa massa, i li han dit que es te que quedar la visera i tot, que suelto no el venen.
:twisted:[/quote]
Jo diria que t'has de quedar tot el casc, i hauràs d'agafar una talla més, perquè es veu que el pinlock surt bastant i et tocara el nas, ;)
Jo diria que t'has de quedar tot el casc, i hauràs d'agafar una talla més, perquè es veu que el pinlock surt bastant i et tocara el nas, ;)

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
[quote user="JoanF" post="104601"]
Jo no ho se si el venen a banda o no, però en tot cas a fi d’obtenir-ne un millor rendiment no està malament comprar-ho tot junt... o posar-hi un pin-look com el que portem el James i jo, que son adhesius.
:roll: :roll: :roll:
Jo no ho se si el venen a banda o no, però en tot cas a fi d’obtenir-ne un millor rendiment no està malament comprar-ho tot junt... o posar-hi un pin-look com el que portem el James i jo, que son adhesius.
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- JoanF
- Presentats
[quote user="Sagal" post="104637"][quote user="JoanF" post="104601"]Avui un company meu que anava a Andorra, li he encomanat un pinlock pel schubert C3, li he dit que anés a les botigues que va ficar el James en la seva escapadeta a Andorra de no fa massa, i li han dit que es te que quedar la visera i tot, que suelto no el venen.
Jo diria que t'has de quedar tot el casc, i hauràs d'agafar una talla més, perquè es veu que el pinlock surt bastant i et tocara el nas, ;)[/quote]
No saps quant t'enyoraba.
:enfaduu :enfaduu
Jo diria que t'has de quedar tot el casc, i hauràs d'agafar una talla més, perquè es veu que el pinlock surt bastant i et tocara el nas, ;)[/quote]
No saps quant t'enyoraba.
:enfaduu :enfaduu
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Fa un moment en MiquelPericas demanava on aconseguir un pinlock pel seu C2.
Que teniu por que diumenge us faci falta ? :b9 :b9 :b9
De fet em sembla que una mica d'humitat si que hi serà aquest diumenge a la sortida a la Selva :shock:
De fet em sembla que una mica d'humitat si que hi serà aquest diumenge a la sortida a la Selva :shock:
- JoanF
- Presentats
[quote user="Albert" post="104645"]Holaaaaa,
:roll: :roll: :roll:[/quote]
Posiblement tingues raó. Esperaré que la visera estigui més atrotinada. Ara només és el pinlock el que te un parell de ralladetes, però la visera la tinc força be.
;)
:roll: :roll: :roll:[/quote]
Posiblement tingues raó. Esperaré que la visera estigui més atrotinada. Ara només és el pinlock el que te un parell de ralladetes, però la visera la tinc força be.
;)
- JoanF
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="104656"]Fa un moment en MiquelPericas demanava on aconseguir un pinlock pel seu C2.
De fet em sembla que una mica d'humitat si que hi serà aquest diumenge a la sortida a la Selva :shock:[/quote]
Que més voldria jo que necessitar això per la sortida del diumenge. Malauradament no puc estar en aquesta sortida (eh Albert"")
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
De fet em sembla que una mica d'humitat si que hi serà aquest diumenge a la sortida a la Selva :shock:[/quote]
Que més voldria jo que necessitar això per la sortida del diumenge. Malauradament no puc estar en aquesta sortida (eh Albert"")
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="JoanF" post="104660"]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Vaja!!! Si t'ho prens a riure que hi farem!!!!
:tremolant :roll: :b9 :b9 :b9
:tremolant :roll: :b9 :b9 :b9
Sort,
- JoanF
- Presentats
[quote user="Albert" post="104663"]Holaaaa,
:tremolant :roll: :b9 :b9 :b9[/quote]
Si cada vegada que no puc vindre tingués que plorar, ja no em quedarien llàgrimes. Algún dia arrivarà que podré vindre a totes, llavors no em fotreu fora ni amb fum de sabatots.
:tremolant :roll: :b9 :b9 :b9[/quote]
Si cada vegada que no puc vindre tingués que plorar, ja no em quedarien llàgrimes. Algún dia arrivarà que podré vindre a totes, llavors no em fotreu fora ni amb fum de sabatots.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- JoanF
- Presentats
[quote user="PEPI600" post="104801"]Joan, a 2tmoto et venen el pinlock sol
Pinlock a 2tmoto[/quote]
Ja l'he vist, però no és la meua talla de casc, i és molt cara "culloooons"
Gràcies per la informació
Pinlock a 2tmoto[/quote]
Ja l'he vist, però no és la meua talla de casc, i és molt cara "culloooons"
Gràcies per la informació
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 21, 2010 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.