Nuevo Sistema Bluetooth De Schuberth
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Nuevo Sistema Bluetooth De Schuberth
La marca alemana ha lanzado este nuevo dispositivo Bluetooth para cascos, disponible ya para el Schuberth C3 y muy pronto, en primavera, para los Schuberth C2 y Concept. Gracias a su diseño, el SRC-System se instala en el collarín acústico del casco, permitiendo una instalación simple y en cuestión de minutos.
El SRC-System ofrece una extensa gama de prestaciones:
· Modo de Conferencia con el Intercomunicador entre hasta 3 motociclistas
· Funciones del Teléfono Móvil:
· Recepción o rechazo de llamadas entrantes por comando de voz
· Inicia llamadas pulsando un botón y comando de voz
· Recibe instrucciones de voz GPS al oído
· Radio FM Incorporada con RDS:
· Hasta 6 estaciones predefinidas por el usuario
· Funcionalidad RDS - ajuste automático para una mejor frecuencia de una estación de radio
· Tiempo de Radio: 8 horas
· Recibe música estéreo a través del MP3 inalámbrico (A2DP) o desde el cable conectado al reproductor de MP3
· Comunicación por Aparatos Múltiples ("MDC") le ofrece opciones de conferencia a través del intercomunicador con otros usuarios de SRC-System y con un dispositivo Bluetooth adicional: GPS, Teléfono Móvil (directamente o a través del GPS), A2DP activado a un Reproductor de MP3 o Adaptador. El kit manos libres también puede alternarse entre su radio FM incorporada y su cable externo conectado del Reproductor de MP3
· Tecnología AGC que ajusta automáticamente el volumen de acuerdo con la velocidad de conducción y el nivel del ruido
· Tecnología VOX para recepción y rechazo de llamadas entrantes controlado por voz
· Actualización lista del Firmware* (cable USB incluido para PC)
· Tecnología DSP para funciones avanzadas
· Dobles parlantes ultra delgados para cascos ajustados
· Audio de gran calidad a velocidad de autopistas
· Hasta 10 horas de conversación/1 semana de reserva (recargando desde cualquier salida regular)
El SRC-System ofrece una extensa gama de prestaciones:
· Modo de Conferencia con el Intercomunicador entre hasta 3 motociclistas
· Funciones del Teléfono Móvil:
· Recepción o rechazo de llamadas entrantes por comando de voz
· Inicia llamadas pulsando un botón y comando de voz
· Recibe instrucciones de voz GPS al oído
· Radio FM Incorporada con RDS:
· Hasta 6 estaciones predefinidas por el usuario
· Funcionalidad RDS - ajuste automático para una mejor frecuencia de una estación de radio
· Tiempo de Radio: 8 horas
· Recibe música estéreo a través del MP3 inalámbrico (A2DP) o desde el cable conectado al reproductor de MP3
· Comunicación por Aparatos Múltiples ("MDC") le ofrece opciones de conferencia a través del intercomunicador con otros usuarios de SRC-System y con un dispositivo Bluetooth adicional: GPS, Teléfono Móvil (directamente o a través del GPS), A2DP activado a un Reproductor de MP3 o Adaptador. El kit manos libres también puede alternarse entre su radio FM incorporada y su cable externo conectado del Reproductor de MP3
· Tecnología AGC que ajusta automáticamente el volumen de acuerdo con la velocidad de conducción y el nivel del ruido
· Tecnología VOX para recepción y rechazo de llamadas entrantes controlado por voz
· Actualización lista del Firmware* (cable USB incluido para PC)
· Tecnología DSP para funciones avanzadas
· Dobles parlantes ultra delgados para cascos ajustados
· Audio de gran calidad a velocidad de autopistas
· Hasta 10 horas de conversación/1 semana de reserva (recargando desde cualquier salida regular)
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Nuevo Sistema Bluetooth De Schuberth
Y su precio... :tremolant
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Miquelpericas" post="104508"]Y su precio... :tremolant[/quote]
Luis o ens dones el preu o en dones un pitet (babero) ;)
Luis o ens dones el preu o en dones un pitet (babero) ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
En qualsevol cas, jo segueixo sent partidari del cable ;)
Autocom ha tret nous productes: http://www.autocom.co.uk/Systems/ Inclusivament un sense fils.
Autocom ha tret nous productes: http://www.autocom.co.uk/Systems/ Inclusivament un sense fils.
Album de fotos
Album de fotos
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El preu es 300€/casc

El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
Llàstima que no ho fàcin pel S1 Pro, realment queda superdiscret dins del collari acústic.
http://www.schuberth.com/sp/producto/mo ... ystem.html
http://www.schuberth.com/sp/producto/mo ... ystem.html
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Geroni" post="104545"]El preu es 300€/casc
[/quote]
Amb casc inclòs o cal afegir-hi el preu del casc ?
Amb casc inclòs o cal afegir-hi el preu del casc ?
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="104574"][quote user="Geroni" post="104545"]El preu es 300€/casc
[/quote]
Amb casc inclòs o cal afegir-hi el preu del casc ?[/quote]
El casc sol ja en val 400 :mrgreen: :mrgreen:
Amb casc inclòs o cal afegir-hi el preu del casc ?[/quote]
El casc sol ja en val 400 :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="104545"]El preu es 300€/casc
[/quote]
Ja s'ho poden quedar!
Ja s'ho poden quedar!
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
KEL , el post lha posat en Javi, no l´ha posat cap Luis!!! JAJJA
El invent fa molt bona pinta pero el preu tira enrera!! Si fos 300€ la parella encara, estaria una mica més per sobre dels BT2 .
De totes maneres 600€ segons com ja ho val un autocom...
La diferencia es que amb els autocoms no tens la obligacio d´anar amb shuberth..
I amb el de shubert no cal que vagis amb cables...
El invent fa molt bona pinta pero el preu tira enrera!! Si fos 300€ la parella encara, estaria una mica més per sobre dels BT2 .
De totes maneres 600€ segons com ja ho val un autocom...
La diferencia es que amb els autocoms no tens la obligacio d´anar amb shuberth..
I amb el de shubert no cal que vagis amb cables...
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ahir vaig estar parlant amb una persona que ven schubert i que coneix molt bé el producte. Clarament va dir-me que de moment no es pot comprar, encara no funciona prou bé. I que lo millor que hi ha de moment encara que és més incomode tema comunicació és autocom. Peró abans que el collari del schubert, gaire bé pel mateix preu tens cascos ja amb comunicació integrada, peró realment falla tot de moment encara i falta molt

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Sagal" post="104697"]Ahir vaig estar parlant amb una persona que ven schubert i que coneix molt bé el producte. Clarament va dir-me que de moment no es pot comprar, encara no funciona prou bé. I que lo millor que hi ha de moment encara que és més incomode tema comunicació és autocom. Peró abans que el collari del schubert, gaire bé pel mateix preu tens cascos ja amb comunicació integrada, peró realment falla tot de moment encara i falta molt[/quote]
Jo em tinc que comprar un casc nou i per el que veig m´hauré d´esperar :???: :???: :???:
Jo em tinc que comprar un casc nou i per el que veig m´hauré d´esperar :???: :???: :???:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
NZI, gran fabricant murcià, té des de no fa gaire un modular amb bluetooh, i en parlen molt bé. El preu: 182€.
http://www.dailymotos.com/noticias-moto ... oth/22335/
http://www.dailymotos.com/noticias-moto ... oth/22335/

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Randy-650" post="104709"]NZI, gran fabricant murcià, té des de no fa gaire un modular amb bluetooh, i en parlen molt bé. El preu: 182€.
http://www.dailymotos.com/noticias-moto ... oth/22335/[/quote]
Amb tot el respecte Randy,182€ amb Bluethoot inclós,ummmmm :tremolant :tremolant :tremolant
Per un lloc o altre hi a de faltar seguritat.Tu mirat qualsevol casc de gama mitja-alta,mira el que val,i compara amb el que dius.
De fora tos els cascs semblen iguals,pero si els desmontes,per dins,t`en adones de la diferencia de calitat amb els components.
I el que tinc molt clar es que el que em tè que salvar el cap en cas d`una caiguda que es el casc,no miro si val 100€ mes,el que miro es que sigui de calitat per poder parar el cop i aguanti.
http://www.dailymotos.com/noticias-moto ... oth/22335/[/quote]
Amb tot el respecte Randy,182€ amb Bluethoot inclós,ummmmm :tremolant :tremolant :tremolant
Per un lloc o altre hi a de faltar seguritat.Tu mirat qualsevol casc de gama mitja-alta,mira el que val,i compara amb el que dius.
De fora tos els cascs semblen iguals,pero si els desmontes,per dins,t`en adones de la diferencia de calitat amb els components.
I el que tinc molt clar es que el que em tè que salvar el cap en cas d`una caiguda que es el casc,no miro si val 100€ mes,el que miro es que sigui de calitat per poder parar el cop i aguanti.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Geroni" post="104712"]Per un lloc o altre hi a de faltar seguritat.Tu mirat qualsevol casc de gama mitja-alta,mira el que val,i compara amb el que dius.
I el que tinc molt clar es que el que em tè que salvar el cap en cas d`una caiguda que es el casc,no miro si val 100€ mes,el que miro es que sigui de calitat per poder parar el cop i aguanti.[/quote]
Amb això discrepo, Geroni. :(
Els cascs, per poder sortir a la venda, han d'haver passat uns tests de seguretat i els han d'haver homologat. Amb això tens la seguretat garantida.
Una altra cosa ben diferent és el grau de comoditat, el nivell de soroll interior i la qualitat i durabilitat dels seus components... com es ara la transparència de la visera, la duresa front a les ratllades o la durabilitat de les tanques.
Un casc barat, segurament que s'et farà malbé abans que un de més car, però mentres duri no li mancarà seguretat... ep, al meu entendre !!
I el que tinc molt clar es que el que em tè que salvar el cap en cas d`una caiguda que es el casc,no miro si val 100€ mes,el que miro es que sigui de calitat per poder parar el cop i aguanti.[/quote]
Amb això discrepo, Geroni. :(
Els cascs, per poder sortir a la venda, han d'haver passat uns tests de seguretat i els han d'haver homologat. Amb això tens la seguretat garantida.
Una altra cosa ben diferent és el grau de comoditat, el nivell de soroll interior i la qualitat i durabilitat dels seus components... com es ara la transparència de la visera, la duresa front a les ratllades o la durabilitat de les tanques.
Un casc barat, segurament que s'et farà malbé abans que un de més car, però mentres duri no li mancarà seguretat... ep, al meu entendre !!
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="104742"]Els cascs, per poder sortir a la venda, han d'haver passat uns tests de seguretat i els han d'haver homologat. Amb això tens la seguretat garantida.[/quote]
És cert que els cascos surten amb un nivell de seguretat garantida, però quin nivell de seguretat? El nivell de seguretat que marca alguna entitat pública. Però això no significa que un casc més car no sigui més segur encara. Penso que amb el preu també estas pagant un major nivell de seguretat (superior al mínim obligatori), a part d'altres prestacions.
És cert que els cascos surten amb un nivell de seguretat garantida, però quin nivell de seguretat? El nivell de seguretat que marca alguna entitat pública. Però això no significa que un casc més car no sigui més segur encara. Penso que amb el preu també estas pagant un major nivell de seguretat (superior al mínim obligatori), a part d'altres prestacions.
Album de fotos
Album de fotos
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Aquest és el vídeo de promoció, si mes no es divertit.
[youtube]XiVeRpBLsOg[/youtube]
[youtube]XiVeRpBLsOg[/youtube]
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
A 2T moto tenen el Schubert C3 +SRC per 705€
Jo, de moment amb el meu Schubert C3 i els Autocom vaig més que servit.
Jo, de moment amb el meu Schubert C3 i els Autocom vaig més que servit.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gearbox.... jo també discrepo amb tu.
Passen uns controls pero per a tenir un MINIM de seguretat en tots els cascos. No el mateix nivell.
Aixo passa amb tot, es com als cotxes. Tb tots tenen un minim de seguretat per poder-los posar en producció pero...
I amb tots els respectes (per si algu te una de les dos marques) no t´ofereix el maetix grau de seguretat un Audi Q7 que un Tata Indico
També he de dir que el Preu no marca la calitat, pq molts cops amb el preu paguem les carreres la publicitat que porten els pilots en les difernts competicions
Passen uns controls pero per a tenir un MINIM de seguretat en tots els cascos. No el mateix nivell.
Aixo passa amb tot, es com als cotxes. Tb tots tenen un minim de seguretat per poder-los posar en producció pero...
I amb tots els respectes (per si algu te una de les dos marques) no t´ofereix el maetix grau de seguretat un Audi Q7 que un Tata Indico
També he de dir que el Preu no marca la calitat, pq molts cops amb el preu paguem les carreres la publicitat que porten els pilots en les difernts competicions
Ex ...moltes coses