Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Gearbox » dj. gen. 21, 2010 12:22 pm

Estic observant les dades meteorològiques que poses d'Ushuaia i veig que cada dia tenen un vent considerable, llevat d'un sol dia amb 2 Km/h.
Em pregunto si això pot ser un problema al circular per pistes "a ritme" (com dieu per aquí)? :???:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 21, 2010 12:39 pm

[quote user="Gearbox" post="104707"]Estic observant les dades meteorològiques que poses d'Ushuaia i veig que cada dia tenen un vent considerable, llevat d'un sol dia amb 2 Km/h.
Em pregunto si això pot ser un problema al circular per pistes "a ritme" (com dieu per aquí)? :???:[/quote]

Josep, a la Patagonia no anirem " a ritme" anirem " a arribar", si això passa per anar a ritme "bananero" anirem a ritme bananero, si el ritme pots ser alegre, anirem més ràpid, si el ritme és en marxa atrás, t´ho ben asseguro que aniré en marxa atrás, fins i tot i degut al vent tindrem treballs per aconseguir algún ritme, igual acabem anant de costat com els crancs :D :D .

Tots tres tenim clar que volem veure Usshuaia sans i estalvis. I ells dos tenen experiéncia en fora pistes , però jo ...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 per aixó en Xevi ( el meu entrenador) em reclama. Ens queda molt per polir i molt poc temps :???: :???: :???:

M´en enrecordo un día amb en Pasqual que el vaig deixar al.lucinat de la meva poca capacitat per anar per camins. Si aquell día el punxo, no li trec sang. Va quedar glaçat :evil:
Segur que aquell dia s´en va arrepentir de proposar-me per anar a la Patagonia :roll: :roll:

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dj. gen. 21, 2010 12:56 pm

Ok Mareta, això ho entenc perfectament.

Ho deia perquè jo no he conduït mai per pistes (bé, fa molts anys ho vaig fer amb una Bultaco 74 cc) i em sembla que el vent pot ser un problema afegit.
Ja sé que anireu a "arribar", però segurament que per "arribar" algun dia haureu de pujar el ritme tant com el terreny i/o el clima ho permetin.

Respecte al Pascual, de ben segur que quan hagis anat una setmana per pistes canviarà d'opinió. Ja veuràs com ho pelaràs de primera !!! ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 21, 2010 12:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 21, 2010 8:36 pm

[quote user="Gearbox" post="104710"]Ok Mareta, això ho entenc perfectament.

Ho deia perquè jo no he conduït mai per pistes (bé, fa molts anys ho vaig fer amb una Bultaco 74 cc) i em sembla que el vent pot ser un problema afegit.
Ja sé que anireu a "arribar", però segurament que per "arribar" algun dia haureu de pujar el ritme tant com el terreny i/o el clima ho permetin.

Respecte al Pascual, de ben segur que quan hagis anat una setmana per pistes canviarà d'opinió. Ja veuràs com ho pelaràs de primera !!! ;)[/quote]

Si tenim en compte que estarem menys de 3 setmanes dalt de la moto i tenim que fer uns 5.000 kms, (1.200 kms asfaltats, 3.800 de pistes) no tenim pas que agafar-ho en plan cursa, sinó en plan passeig.
JO crec que a mida que anem rodant, ens sentirem tots tres cada vegada més a gust amb les pistes, però ja m´han avisat... sobretot que no ens confiem, perquè les caigudes solen arribar després dels primers 50 kms, que un ja es confia i després trobes o un animal o ripio o.... qualsevol cosa.
La única avantatge que tinc es que com que sé lo mínim ( es a dir el que m´ha ensenyat en Xevi), mai em podré confiar.
De ben segur que quant tornem a casa, necessitarem uns quants dies per recuperar-nos :twisted: :twisted: .

Y un parell de fotos del ripio patagonic :
Imatge
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. gen. 21, 2010 9:11 pm

[quote user="Mareta" post="104781"]
De ben segur que quant tornem a casa, necessitarem uns quants dies per recuperar-nos :twisted: :twisted: .[/quote]

Ui tu quant tornis al menys hauràs de descansar 3 minuts, com a minim eh :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dj. gen. 21, 2010 9:23 pm

Quasi no queden dies...tic tac...tic tac....tic tac....tic tac...per la marrxa enrera......aviat comença la marxa endevant
Compartir la carretera

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 21, 2010 9:46 pm

descansaaaaaarrrrr,noooooo,aixi que vaigis del avio a la tornada, directe a buscar la moto i a fer,no se,un entrenament per la ruta de los penitentes.
veient aqueste pedres i las bicicletes m'ha vingut un cansament de cop que no m'aguanto :martell :martell :martell
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 21, 2010 10:52 pm

[quote user="Sagal" post="104795"][quote user="Mareta" post="104781"]
De ben segur que quant tornem a casa, necessitarem uns quants dies per recuperar-nos :twisted: :twisted: .[/quote]

Ui tu quant tornis al menys hauràs de descansar 3 minuts, com a minim eh :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 quant torni hauré de fer :

1.- una desintoxicació de "Pasqualitis" i "Monchos"
2.- avisar a la meva massatgista que em torni a posar-ho tot al seu lloc
3.- reestructuració mental i recuperació dels habits catalans.... es a dir.... anar a totes unaltre vegada.
4.- recuperar l´autoestima que de ben segur s´em quedarà en terres patagóniques
5.- tornar-me a vestir de persona normal i rependre el feeling que hi ha algo més que moto i moto a aquesta vida
6.- ..................
i un munt de coses més.......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 21, 2010 11:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 21, 2010 11:05 pm

[quote user="Digamjordi" post="104797"]Quasi no queden dies...tic tac...tic tac....tic tac....tic tac...per la marrxa enrera......aviat comença la marxa endevant[/quote]

Queden prous dies per acabar-ho de preparar tot i posar-me més nerviosa encara.
L´aventatge de que quedin tants pocs díes és que no deixes mai les coses per demà.

Jordi, el meu exercici mental diari es repasar el que em farà falta allà. Sort que de tant en tant em truca en Pasqual o en Moncho i anem aclarint molts de temes.

Si per exemple vas a fer un viatge per Europa, saps que trovaràs tota mena d´hotels .... allà.... :tremolant :tremolant :tremolant em veig dormint en un catre amb bichos i escoltant tota mena de sorolls estranys :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
[img]http://2.bp.blogspot.com/_4LqWqIKG1RI/S ... /Araña.JPG[/img]
I jo que no soporto ni els bichos ni els animals amb plomes !!!! :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 21, 2010 11:06 pm

[quote user="Kpeps" post="104808"]descansaaaaaarrrrr,noooooo,aixi que vaigis del avio a la tornada, directe a buscar la moto i a fer,no se,un entrenament per la ruta de los penitentes.
veient aqueste pedres i las bicicletes m'ha vingut un cansament de cop que no m'aguanto :martell :martell :martell[/quote]

Kpeps, explica que es aixó de la ruta de los penitentes ?????

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 21, 2010 11:27 pm

[quote user="Mareta" post="104834"]

Kpeps, explica que es aixó de la ruta de los penitentes ?????[/quote]

És aquesta volteta.

Ja et veig fent-la..... :razz:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 22, 2010 7:19 am

[marquee direction=left]Avui falten 14 dies.......... ja hi som.............wala que bé :D :D :D :D .[/marquee]

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 22, 2010 7:24 am

[quote user="Randy-650" post="104836"][quote user="Mareta" post="104834"]

Kpeps, explica que es aixó de la ruta de los penitentes ?????[/quote]

És aquesta volteta.

Ja et veig fent-la..... :razz:[/quote]

OSTRES M´ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ara només és questió d´agenda.

Kpeps o Randy, ja avisareu per les dates del 2010,veritat ? Moltes gracies :kiss

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. gen. 22, 2010 7:53 am

És l´1 de Maig,.

Fa bona pinta, em sembla que hi donaré un cop d'ull ;)

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dv. gen. 22, 2010 8:06 am

[quote user="Ra-mon" post="104847"]És l´1 de Maig,.

Fa bona pinta, em sembla que hi donaré un cop d'ull ;)[/quote]

Ummmmmmm... de bona pinta sí que en fa !!!
Ja m'esteu liant !! :???:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 22, 2010 8:20 am

Tema penitentes....durant no se quins dies de febrer es fa la inscripcio, hi ha molta cua per fer-ho.
Tant que durant el gener ja s´han pogut apuntar els que ja han estat alguna vegada...
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 22, 2010 9:35 am

[quote user="Gearbox" post="104848"][quote user="Ra-mon" post="104847"]És l´1 de Maig,.

Fa bona pinta, em sembla que hi donaré un cop d'ull ;)[/quote]

Ummmmmmm... de bona pinta sí que en fa !!!
Ja m'esteu liant !! :???:[/quote]

Dons si et deixes liar... estas al lloc ideal ;) .

Prepara la K per fer k+ms !!!!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 22, 2010 9:17 pm

Aquesta tarda he aprofitat per anar a recollir la f800gs (tenia revisió) a can BMW de Girona.

Albert G m'hi ha portat, però val a dir que mira que hi han carreteres per anar a Girona.... nosaltres hem acabat passant per els Angels . Malgrat el dia no era del tot clar hi havia una vista de les que a mí m'agraden. Amb molt bona companyia hem fet el cafè, sense cap pressa i desprès hem enfilat cap a Girona.

Avui ja m´he despedit de tothom al taller i ens han desitjat un molt bon viatge i que sobretot fem moltes fotos ( no em coneixen prou - :D :D -). En Pau té un board amb fotos i la propera ha d'ésser la nostra desde Usshuaia ;) i el més important a la foto hi sortirem TOTS TRES.

Aquesta recta final em costa molt , si fos per un altre tipus de viatge , francament no soc pas de les que neguitejant constantment, però ara tinc molts dubtes no del viatge en sí, sinó de les possibilitats reals que tinc d'Arribar.

Mai m´hagués pensat embarcar-me en un repte que per a mi serà molt difícil. Al principi , potser per ignorància no sabia ni el que volia dir Ripio, ara el podria descriure de deu maneres diferents però sobretot el definiria com una alerta constant. L´ avantatge és que el meu company de ruta, en Pasqual m´ho posa tot molt i molt fàcil i m´ajuda ( com tots vosaltres) a mentalitzar-me de que ho aconseguirem.

JO, com que em coneix-ho..... espero arribar-hi , sinó repetiré fins aconseguir-ho ( soc molt i molt dura ) , per això el meu ferm propòsit d'aconseguir-ho , perquè desprès hi han molts altres indrets per visitar :cool: :cool: :cool: .
No ho aconseguiré si caic i em faig suficientment mal per no poguer continuar, però sinó..... malgrat plogui ( cosa que no m´agrada conduir amb pluja), faci vent ( molt de vent), estigui cansada, feta una m----a, no em penso pas queixar ( considero que no hi ha cosa més penosa que una persona que s'estigui queixant contínuament).
La meva condició de maruja motera també és un element important a considerar :???: :???: La meva capacitat per aguantar el que ens depara el viatge es molt diferent al que pogui aguantar en Pasqual o en Moncho :???: :???: :???:
De totes maneres, si ho aconsegueixo no tingueu cap mena de dubte que hi hauré arribat gracies a la seva ajuda. Jo el màxim que he anat han sigut 3 dies seguits en moto, però aquesta vegada em passaré dalt de la moto aproximadament 18-20 dies seguits :tremolant :tremolant .

Bueno, més val que aquests díes pasin ràpits perque aquestes parrafades no convenen i menys ara que arriba el cap de setmana ;)

Bon cap de setmana a tothom i si algú pasar per Estartit en moto.... anirem a fer un café .
A totes i Tots :kiss :kiss

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dv. gen. 22, 2010 9:49 pm

Ei Mareta... cada dos per tres escric en aquest post, però és que no ho puc evitar.

Mira, només ens coneixem de la sortida el dia 1 al Cap de Creus, però ja en vaig tenir prou per veure de quina pasta estas feta.

Evidentment que pots caure i fer-te prou mal com per no poder continuar, però aixó tambe li pot passar a en Pascual o a en Moncho. Que et penses que tenen els ossos gaire més forts que tú ??? Si això passes, doncs seria un bon contratemps, però pensa que es quasi impossible d'eliminar totes les possibilitats de que passi.

I si això no passa, doncs en sembla que ets prou intrèpida i tossuda com per fer el que calgui per arribar. O sigui que no hi donis més voltes. Prepareu el viatge tant bé com pugueu i endavant !!!!

I recorda: el que es quedi per fer avans de sortir no serà imprescindible per arribar !!! :mestre
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 22, 2010 10:25 pm

mareta meva,quina parrafada t'ha sortit,aquesta es de les bones,preparante com t'has preparat i amb les ganes que tens,no dubtis que arrives!!!!!!em pregunto????es que hi ha res que una dona amb voluntat no aconsegueixi si s'ho ha proposat??????au,au pensa en positiu sempre,que aquest viatge ens agradaria fer-lo a tots i gracies a les fotos que ens faras arrivar es com si el fesim.
le de La Penitentes veig que ja t'ho han aclarit,fins aviat.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”