Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto
Moderador: Airald
-
Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » ds. gen. 23, 2010 6:56 pm
A qui li pugui interessar...
www.mujervivelamoto.com

Ex ...moltes coses
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » ds. gen. 23, 2010 11:16 pm
.......enfocado a reivindicar esta problemática...... :shock:
Jo no sé quin problema hi ha, i ho demostra que a Mototurisme cada vegada hi han més dones/senyoretes en moto. :D
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
-
Contacta:
Entrada
Autor: Miquelpericas » dg. gen. 24, 2010 9:08 am
Agrairia moltissim que el sector femení d'aquest fòrum ens facin cinc cèntims d'aquesta problemàtica perquè, si per un casual jo estigui colaborant inconscientment a aquesta discriminació (espero que no, però em passa el mateix que el Randy, que no veig en què s'està discriminant :( ), ho pugui corregir. :roll:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
-
Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
-
Contacta:
Entrada
Autor: Ramon_vfr » dg. gen. 24, 2010 8:36 pm
[quote user="Miquelpericas" post="105203"]Agrairia moltissim que el sector femení d'aquest fòrum ens facin cinc cèntims d'aquesta problemàtica perquè, si per un casual jo estigui colaborant inconscientment a aquesta discriminació (espero que no, però em passa el mateix que el Randy, que no veig en què s'està discriminant :( ), ho pugui corregir. :roll:[/quote]
+ 1
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
-
ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Entrada
Autor: ArdnaS » dg. gen. 24, 2010 9:49 pm
[quote user="Miquelpericas" post="105203"]Agrairia moltissim que el sector femení d'aquest fòrum ens facin cinc cèntims d'aquesta problemàtica perquè, si per un casual jo estigui colaborant inconscientment a aquesta discriminació (espero que no, però em passa el mateix que el Randy, que no veig en què s'està discriminant :( ), ho pugui corregir. :roll:[/quote]
M'agradaria fer un incís, no entraré en el tema de la discriminació en general, sinó més aviat de la discriminació a Mototurisme. Fa uns quants anys que porto moto, i les reacció dels homes les he vist de tots colors, el que sí que us puc dir és que la paraula DISCRIMINACIÓ i MOTOTURISME no lliguen ni en pintura! Ben bé tot el contrari, si d'una cosa en puc estar ben orgullosa és de tots els companys de Mototurisme!!
-
JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Entrada
Autor: JoanF » dg. gen. 24, 2010 9:54 pm
Jo tampoc tinc res a dir de les fèmines de Mototurisme, ans al contrari tot son :flor :flor :flor :flor :flor L'AnnA i la Virginia, ja és un altra cosa.
:twisted: :twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dg. gen. 24, 2010 10:05 pm
[quote user="ardnaS" post="105282"]
.... si d'una cosa en puc estar ben orgullosa és de tots els companys de Mototurisme!![/quote]
M'ha agradat llegir això!!! :kiss
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
-
Contacta:
Entrada
Autor: Miquelpericas » dg. gen. 24, 2010 10:25 pm
[quote user="Randy-650" post="105290"][quote user="ardnaS" post="105282"]
.... si d'una cosa en puc estar ben orgullosa és de tots els companys de Mototurisme!![/quote]
M'ha agradat llegir això!!! :kiss[/quote]
+1 :D :D :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
-
Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Entrada
Autor: Laiona » dg. gen. 24, 2010 10:27 pm
[quote user="Randy-650" post="105290"][quote user="ardnaS" post="105282"]
M'ha agradat llegir això!!! :kiss[/quote]
JO TAMBÉ HI ESTIC DACORD!!!!! SOU GENIALS!!!!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
-
Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Entrada
Autor: Vendetta » dt. gen. 26, 2010 8:54 pm
Això son modes.
Crisis, atur, Ecologia i igualtat (o el que realment vol dir protecciò de la dona) son els temes mès candents i que mès venen.
Ho promociona l'ajuntament de bcn tb.
O ves a saber si l'objectiu és reunir tot un munt de fèmines amb ganes de donar gas, notar l'aire, i fer moltes curves. :twisted: :twisted:
O potser tot plegat. I de pasada fer algun calerò.
Però a mi el lema m'hi agrada. Dones viviu la moto!
-
AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Entrada
Autor: AnnA » dt. gen. 26, 2010 9:34 pm
[quote user="JoanF" post="105284"]Jo tampoc tinc res a dir de les fèmines de Mototurisme, ans al contrari tot son :flor :flor :flor :flor :flor L'AnnA i la Virginia, ja és un altra cosa.
:twisted: :twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ja comencem??? :hot i jo que estava tan tranquileta!
Al veure que havies donat la teva opinió en aquest fil he pensat que ho havies fet al sentir-te identificat. :flor
A mi em sembla que és més un reclam que altra cosa. (a més fémines, més mascles) i és que n'hi ha alguns que quan pensen amb una noia en moto visualitzen aquella que busca a en Jack's (que no el nostre Jack's).
He llegit una mica el programa tot i que la veritat és que no li he fet gaire cas, però a veure si em podeu donar un cop de mà.
Nos hemos marcado como objetivo abrir este mundo a la mujer, consiguiendo que los fabricantes las tengan en cuenta (això, això, que baixin els preus, així si que m'ajudaran), desarrollando productos proporcionalmente referenciados a sus caracteristicas físicas ara si que m'he perdut.
A partir d'ara el que vull per sentir-me més femenina és que m'ajudin a pujar i baixar de la moto.
-
Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
Entrada
Autor: Electra » dt. gen. 26, 2010 10:25 pm
Hola gent!!!!
JoanF: Em podríes explicar això de que l'Anna i jo som una altre cosa, aquí tens el teu text (per refrescar-te la memòria):
Jo tampoc tinc res a dir de les fèmines de Mototurisme, ans al contrari tot son :flor L'AnnA i la Virginia, ja és un altra cosa.
REFERENT AL TEMA DEL POST: jo no tinc cap queixa respecte als homes de mototurisme, sinó al cotrari!!!! :cerv SOU ELS MILLORS :bow
MOLTS PETONETS A TOS VOSALTRES :kiss
-
Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Entrada
Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 10:45 pm
[quote user="Steelman" post="105108"]A qui li pugui interessar...
www.mujervivelamoto.com

[/quote]
aquest anunci sembla mes aviat la captacio a una secta o alguna cosa semblant,es que arrivarem al segle 22 i encara estarem amb aquestes tonteries,quan la meva germana es va treure el carnet de moto gran lo primer que vem fer va ser anar a estrenar-lo per la diagonal amb la BMW del meu pare que allo si que pesava,i no va pensar si era noia o noi i el meu pare que temps abans me la havia deixat a mi,no va pensar que cauria per ser noia ni res semblant,es que ja te tela l'asunto......
-
Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Entrada
Autor: Albert » dt. gen. 26, 2010 10:54 pm
Holaaaa,
[quote user="AnnA" post="105779"]
A partir d'ara el que vull per sentir-me més femenina és que m'ajudin a pujar i baixar de la moto.[/quote]
Pots estar segura que mirarem de complir tots els teus desitjos!!
D’entrada, a la propera sortida estarem esperant-te per ajudar-te a baixar en quan arribis, i mentre esmorzes et traurem les dues rodes per que puguis pujar i baixar amb comoditat tantes vegades com vulguis!!! Es això el que et cal??
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
-
Steelman
- Presentats
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dc. gen. 27, 2010 9:32 am
Jo només ho vaig posar pq estiguessiu al corrent del tema ;)
JO també penso el mateix que hem dit més amunt tost plegats....
De totes maneres també penso que no a tot arreu es igual, i potser en altres indrests una plataforma d´aquest tipus potser si que pot arribar a ser necessaria (espero que no ho sigui de necessaria)
Ex ...moltes coses
-
JoanF
- Presentats
Entrada
Autor: JoanF » dc. gen. 27, 2010 4:59 pm
[quote user="Electra" post="105804"]
Hola gent!!!!
JoanF: Em podríes explicar això de que l'Anna i jo som una altre cosa, aquí tens el teu text (per refrescar-te la memòria):
Jo tampoc tinc res a dir de les fèmines de Mototurisme, ans al contrari tot son :flor L'AnnA i la Virginia, ja és un altra cosa.
REFERENT AL TEMA DEL POST: jo no tinc cap queixa respecte als homes de mototurisme, sinó al cotrari!!!! :cerv SOU ELS MILLORS :bow
MOLTS PETONETS A TOS VOSALTRES :kiss [/quote]
No no :oops: si jo no més voliadir que a vosaltres dos us tinc una admiració especial :twisted: el que passa és que l'AnnA tot s'ho prent pel cantó que crema.

-
Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Entrada
Autor: Geroni » dc. gen. 27, 2010 5:44 pm
Has de pensar Virginia que el Joan và quedar molt marcat per l`experiencia de la nit a la casa rural de Vic
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ai quan em veigi :sado :sado :Disparant :Disparant :Disparant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
-
JoanF
- Presentats
Entrada
Autor: JoanF » dc. gen. 27, 2010 5:49 pm
[quote user="Geroni" post="105943"]Has de pensar Virginia que el Joan và quedar molt marcat per l`experiencia de la nit a la casa rural de Vic
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ai quan em veigi :sado :sado :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Jodeeeeeeer, quina ment més perturbada que te la gent.
-
Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Entrada
Autor: Electra » dj. gen. 28, 2010 2:51 pm
jajajajajajajajajajjajajajjajajajajajajjajjajajjajjajajajjajajajajajjajajajajaja
jejejejejejejjejejejejejejejjejejejejejjejejejejejjejejejejejejejejjejejejejeje
jijijijijijijijijijijijijijijijjijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijjijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijiji
jojojojojojojojojojojoojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojo
jujujujujujujujjujujujujujujujujujjujujujujujujujujujujujjujujujujujujujujujuu
PERÒ QUE GUAPETS QUE SOU TOTS DOS, JO TAMBÉ US APRECIO MOLTÍSSIM JOAN I JESÚS, ja que vaig poder gaudir d'un cap de setmana a Vic, que va donar l'oportunitat de ... jajajajajajajajajajja
Ja veureu ara les ments....jajajajajajajajajajaja
-
Steelman
- Presentats
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dj. gen. 28, 2010 3:17 pm
[quote user="Electra" post="106164"]jajajajajajajajajajjajajajjajajajajajajjajjajajjajjajajajjajajajajajjajajajajaja
jejejejejejejjejejejejejejejjejejejejejjejejejejejjejejejejejejejejjejejejejeje
jijijijijijijijijijijijijijijijjijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijjijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijiji
jojojojojojojojojojojoojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojo
jujujujujujujujjujujujujujujujujujjujujujujujujujujujujujjujujujujujujujujujuu
[/quote]
FELICITATS!!!
Avui ja t´han ensenyat les cinc vocals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses