Fa cert temps em vaig instalar les llums de frè al meu top case Givi E52 Maxia. Més concretament l'accessori E97, que us mostro a continuació.

Doncs bé, aquest accessori duu una pletina de plastic amb dos petits contactes metàlics (en la imatge es veu connectat a un cable llarg enrotllat) que van al suport del top case.
A la maleta, se li ha de fer a la part inferior un forat on ficar-hi una peça que conté dos pistons que surten per la part inferior. Aquests dos pistons metàlics fan contacte amb els contactes anteriorment esmentats. Són dos pistons que duen una molla cadascun d'ells, per així fer pressió sobre els contactes i estar permanentment en contacte.
Doncs bé, un dels dos pistons s'ha encallat. No sé si li ha entrat bruticia o què, però no llisca i es queda trabat. Això fa que no faci contacte i, per tant, m'he quedat sense la llum de fre. He intentat lubricar-ho amb "3 en 1", però no he tingut èxit. A algú se li acut què hi puc fer per reparar-ho? He escrit a Givi per preguntar per recanvis, però encara no m'han contestat.