Penitentes

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Penitentes

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 22, 2010 5:46 pm

En un altre post s´ha parlat.
Per que estigui a informació de tothom...

La nit del 6 al 7 de Febrere a les 0.00 h s´obrira les inscripcions a la V RUTA PENITENTES:
http://www.monrepos.es/

Per qui no sapiga que es...

Codi: Selecciona’ls tots

La Ruta de los Penitentes en un evento NO COMPETITIVO de carácter turístico. Su objetivo es planificar una penitencia a través de un recorrido de gran belleza con el fin de que los participantes sigan dicho itinerario y disfruten de un placentero día a lomos de su moto. Este recorrido resulta en algunos tramos extremadamente duro, por la cantidad de curvas que contiene y la longitud del mismo.

El itinerario consta de 650 kilómetros y  dependiendo de los años entre 11 y 15 puertos de montaña de diversos tipos, y dentro del mismo se realiza un almuerzo-comida con lo mejor de la gastronomía tradicional aragonesa.

A lo largo del recorrido hay repartidos 8 puntos de control, que se encargan de comprobar la situación de los participantes en cada tramo de ruta, siendo útil en el caso de accidente o avería. Además, el paso por estos puntos de control justifica el haber completado íntegramente el recorrido propuesto sin atajos, por lo que el participante que justifique el paso por los 8 puntos de control sin  abandonar, recibirá un diploma por realizar con éxito el recorrido de la Ruta de los Penitentes.
También existen varias unidades móviles conectadas por radio, que se encargan de solucionar los posibles incidentes que pudieran surgir en ruta.
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Penitentes

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 22, 2010 8:31 pm

Jo, si aconsegueixo plaça segur que hi vaig.
Em fa molta il.lussió .
Gracies per l´informació Steelman :kiss

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dv. gen. 22, 2010 8:55 pm

Hi ha algú d'aquí que l'hagi fet alguna vegada?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Una ànima Caritativa, Si Us Plau!

Entrada Autor: Pasqual » dv. gen. 22, 2010 9:18 pm

Algú em podrà fer el favor de fer-me la inscripció el 7 de febrer a les 00.01? Jo no hi seré i no tindré accés a internet

Gràcies :pc

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Una ànima Caritativa, Si Us Plau!

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 22, 2010 9:20 pm

[quote user="Espia" post="104960"]Algú em podrà fer el favor de fer-me la inscripció el 7 de febrer a les 00.01? Jo no hi seré i no tindré accés a internet

Gràcies :pc[/quote]

+1

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 22, 2010 10:32 pm

es complicat apuntar-si,pero potser aquest any...........ja estaria be,ja,fer-le en bona companyia.
jo fare la inscripcio,pero aixo no vol dir que la puguis fer,ja que depen dels que s'hagin inscrit dels ''veteranos'' de totes ,maneres no esta de mes intentar-ho.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 22, 2010 10:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. gen. 22, 2010 10:36 pm

Jo fa 3 anys que intento apuntar-m'hi i no ho he aconseguit mai :evil: :evil:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 22, 2010 10:39 pm

[quote user="James Bond" post="104980"]Jo fa 3 anys que intento apuntar-m'hi i no ho he aconseguit mai :evil: :evil:[/quote]

mira,els mateixos que jo :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » ds. gen. 23, 2010 2:02 am

[quote user="Frank" post="104958"]Hi ha algú d'aquí que l'hagi fet alguna vegada?[/quote]

Jo vaig asistir a la edicio de l'any passat.

Ho tenen ben montat, aquesta gent del C.M. Monrepos, son un grup amb ganes de fer coses i aixo es nota a l'hora de organitzar una ruta com aquesta.

Lo cert que es força atractiu el fet de no saber exactament per on sera la ruta i que quant et donen el road book fa gracia mirar a veure si hi ha alguna carretera que no coneixes.

De l'any passat no hem va agradar, que el dia avans de la sortida et feien anar a un briefing informatiu sobre la ruta. Al qual era obligatorai la seva assitencia ja que t'habien de posar el primer segell a la teva targeta i si no tens tots el segells no pots optar al "diploma" que es la gracia de aquest tipo de sortides.

Doncs be, no hi haura cap problema de asistir al briefing si hagessin parlat de les particularitats de la ruta.

Pero no, hens vam parlar de les lesions medulars, dels perills de la moto, de les dificultats de viure en una cadira de rodes, etc...

Tot molt interessant i molt instructiu pero jo crec que no era el lloc ni la manera de fer-ho i molt menys obligatoria la seva assistencia.

Imatge
El nostre diploma del 2009

Imatge

Una foto de la ruta.

Com a "veterano" tinc prioriat a l'hora de inscriurem aquest any, de fet ja tinc la preincripcio feta.Ara a veure si s'alineen els estels per poder assistir-hi.
Rodar en moto es lo meu

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. gen. 23, 2010 8:17 pm

[quote user="Kpeps" post="104982"][quote user="James Bond" post="104980"]Jo fa 3 anys que intento apuntar-m'hi i no ho he aconseguit mai :evil: :evil:[/quote]

mira,els mateixos que jo :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]

Bé, nois... si és tant difícil apuntar-se lo seu seria organitzar uns "penitents a la catalana" i fer-ho nosaltres des d'aquí... voleu dir que no ens en sortiríem ???? :razz:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. gen. 23, 2010 8:32 pm

[quote user="Gearbox" post="105140"][quote user="Kpeps" post="104982"][quote user="James Bond" post="104980"]Jo fa 3 anys que intento apuntar-m'hi i no ho he aconseguit mai :evil: :evil:[/quote]

Bé, nois... si és tant difícil apuntar-se lo seu seria organitzar uns "penitents a la catalana" i fer-ho nosaltres des d'aquí... voleu dir que no ens en sortiríem ???? :razz:[/quote]

+1
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. gen. 23, 2010 9:07 pm

L'Escuderia Cop de Gas de La Bisbal, alguns dels seus membres mes honorables volten per aquest fòrum, organitza una sortida semblant una vegada a l'any.

Si ens ho propose'm ........................ es podria fer :D :D no tant gran com fan els de monrepos, però per nosaltres ja fariem.

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » ds. gen. 23, 2010 9:20 pm

[quote user="James Bond" post="105156"]Si ens ho propose'm ........................ es podria fer :D :D no tant gran com fan els de monrepos, però per nosaltres ja fariem.

Vssssssssss
007[/quote]

Quan dius "no tant gran" et deus referir al nombre de participants, ja que la ruta la podem fer tant o més gran que els de monrepos... ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. gen. 23, 2010 9:24 pm

OK ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. gen. 23, 2010 9:48 pm

[quote user="Mareta" post="104961"][quote user="Espia" post="104960"]Algú em podrà fer el favor de fer-me la inscripció el 7 de febrer a les 00.01? Jo no hi seré i no tindré accés a internet

Gràcies :pc[/quote]

+1[/quote]

Va per tots dos, si en Danielot ens explica quines dades fan falta per inscriure's, em doneu les dades a la meva adreça de hotmail tots dos i jo hem comprometro a provar de apuntar-vos.
ImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. gen. 23, 2010 10:03 pm

[quote user="Gearbox" post="105140"][quote user="Kpeps" post="104982"][quote user="James Bond" post="104980"]Jo fa 3 anys que intento apuntar-m'hi i no ho he aconseguit mai :evil: :evil:[/quote]

Bé, nois... si és tant difícil apuntar-se lo seu seria organitzar uns "penitents a la catalana" i fer-ho nosaltres des d'aquí... voleu dir que no ens en sortiríem ???? :razz:[/quote]

Jo m'apunto a la idea d'organitzar-ne una nosaltres i com diu en Sir James Bond, hauriem d'aprofitar l'experiència i els coneixements de "Cop de Gas". Aquest any vaig sortir amb ells i vaig quedar encantat (si o no). Ja proposo la tardor com a dates per organitzar-ho, si la gent s'anima...

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » ds. gen. 23, 2010 10:09 pm

[quote user="Espia" post="105170"]Jo m'apunto a la idea d'organitzar-ne una nosaltres i com diu en Sir James Bond, hauriem d'aprofitar l'experiència i els coneixements de "Cop de Gas". Aquest any vaig sortir amb ells i vaig quedar encantat (si o no). Ja proposo la tardor com a dates per organitzar-ho, si la gent s'anima...[/quote]

Jo m'apunto.

Si no podem disfrutar de la "seva ruta" perquè no hi han places, disfrutem de la nostra!! :lol:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 24, 2010 11:16 pm

no cal que digui que ha disposicio per el que faci falta,em sembla que a Catalunya tambe podem trobar 650 km de curves i ports de munyanya,oi???
de totes maneres em fa l'efecte que els del Monrepos el que no volen es que el tema sl's envagi de les mans i aixo tambe ho comprenc (encara que no l'hagi fet mai ni mi hagin convidat) heu de pensar que aquesta aventura va comensar a la barra d'un bar i no a un despatx de negocis.
sobre lo de les explicacions al breefing que dieu que donen tambe em semblen correctes no fos cas que algu s'ho prengues com una illa de Man de llarga distancia per aficionats.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 24, 2010 11:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. gen. 26, 2010 12:05 am

[quote user="Sagal" post="105166"]

Va per tots dos, si en Danielot ens explica quines dades fan falta per inscriure's, em doneu les dades a la meva adreça de hotmail tots dos i jo hem comprometro a provar de apuntar-vos.[/quote]

Hi ha un formulari per rellenar amb els datos habituals.

Nom i cognoms, DNI, model moto, matricula, etc... mes o menys :oops:

La veritat es que volen una fitxa molt completa.
Rodar en moto es lo meu

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 26, 2010 12:14 am

Algú dels veterans del fòrum feia fa 20 anys la Ronda500 aqui a Catalunya, pregunto? És el mateix que fan a Penitentes, el què passa és que allí no tenen radars. :mad:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”