Una Altra Carretera Desconeguda

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Una Altra Carretera Desconeguda

Entrada Autor: GRUM » ds. gen. 23, 2010 10:13 am

Ja ho he posat en un altre post, perdoneu la insistència, però és que, des que la vaig "descobrir" al mapa ha despertat en mi una enorme curiositat.
Posaré els dos mapes, el primer més gran per poder-vos ubica i el segon amb més detall per poder veure bé la carretera en qüestió:
Imatge

Imatge

La pregunta que em faig és si algú la coneix i/o hi ha passat? i sobretot, sabeu si aquesta carretera acaba just a la frontera o pel contrari continua cap a l'altre costat???
A veure si algú en sap alguna cosa, sinó ja procuraré, si finalment hi passo, documentar i explicar-ho després.
Gràcies per endavant ;)

EDITO: Em refereixo concretament a la carretera que surt de la població de Faup en direcció a la frontera :eyes
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 23, 2010 10:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: Una Altra Carretera Desconeguda

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. gen. 24, 2010 7:01 am

hola cabreta, jo no hi he estat pero et puc afegir alguna informacio

si vas al google maps i li dones a l'etiqueta "satèl·lit" i desactives l'opcio "sobreposa carrers, veuras una imatge recent de satellit.

he anat allà on dius i jo veig que la carretera que dius, en el tram final, no esta asfaltada i no continua cap a la frontera

el satellit de google maps es força util per planificar rutes off road ;)

et posso una captura de la zona, fins i tot sembla que hi ha un 4x4 en un revolt.

Imatge
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Una Altra Carretera Desconeguda

Entrada Autor: Kel » dg. gen. 24, 2010 11:43 am

Jo faig fer el mateix que l'Atramuntanat, però sense donar-te tantes explicacions. Sorry.

Penso que un cop a Catalunya el camí passa a ser un camí de vaques. l'Alçada crec recordar era de més de 2.200 metres i la circulació evidentment prohibida (manca l'amplada necessària). Si amés de la foto poseu el link, és més fàcil de identificar la zona del mapa.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”