VFR

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: VFR

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 25, 2010 3:16 pm

Vaig llegir que la VFR 800 la continuarien tenint en el mercat.

Per lo dels tubs sota el seient...a la varadero van aixi i no hi ha cap problema
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 25, 2010 8:54 pm

La 800 la continuaran venen en la categoria de Sport touring

Per la VFR han creat una categoria nova : Road Sport

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. gen. 25, 2010 9:26 pm

[quote user="James Bond" post="105493"]La 800 la continuaran venen en la categoria de Sport touring

Per la VFR han creat una categoria nova : Road Sport

Vsssssssss
007[/quote]

Ei, avui ja n'he vist una pel carrer !!!
És una passada !
Per cert, el tub d'escapament i el cardan no m'han pas semblat tant voluminosos com les fotos anteriors.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 25, 2010 9:32 pm

esperarem a llegir la comparativa,pero la millor comparativa es veurela a les carreteras, com funciona aixo em sembla que ja ho sabem per avansat:de conya,aquestes maquines son fabulosas i pilotarlas un gust.
Imatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 25, 2010 9:34 pm

[quote user="Ra-mon" post="105512"]Ei, avui ja n'he vist una pel carrer !!!
És una passada ![/quote]

:b9 :b9

Amb aquesta, Ra-mon, podríes fer vídeos sense preocupar-te d'amagar el comptaquilòmetres !!!!! :cool: :cool:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 25, 2010 9:46 pm

[quote user="Gearbox" post="105517"][quote user="Ra-mon" post="105512"]Ei, avui ja n'he vist una pel carrer !!!
És una passada ![/quote]

:b9 :b9

Amb aquesta, Ra-mon, podríes fer vídeos sense preocupar-te d'amagar el comptaquilòmetres !!!!! :cool: :cool:[/quote]

Jo quan tingui el carnet vui aquesta que no caldrà limitar-la! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 25, 2010 9:53 pm

Holaaaa,

James, no els hi tinguis en compte tot el que diuen, estic casi segur de que ho diuen per enveja, com la que tinc jo per exemple!!!

:roll: :roll: :roll:
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 25, 2010 9:59 pm

[quote user="Kpeps" post="105515"]esperarem a llegir la comparativa,pero la millor comparativa es veurela a les carreteras, com funciona aixo em sembla que ja ho sabem per avansat:de conya,aquestes maquines son fabulosas i pilotarlas un gust.[/quote]

La comparativa no serà exacte ja que no pertany al mateix sector, la K1300 S es una pura "fast bike" com la Kawa ZZr 1400 i la Hayabusa 1300

En totes les comparatives la VFR 1200F i surt perdent :

menys cilindrada, menys cavalls, menys acceleració, menys capacitat de dipòsit, menys pes/potència, menys potència màxima al embrague, menys par motor.

Crec que Honda ho endevina quan diu que ha creat una nova categoria : Road Sport, la VFR 1200 F no es tant "pura sang" com les "fast bikes" però es molt més turística i crec que es aquí on hi ha el seu segment de mercat, molt mes esportiva que la Pan € però sense arribar a als alts nivells d'aquestes altres motos.

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 25, 2010 10:14 pm

em sembla que no estas en el cert,la K 1300 s,es una fast bike? crec mes aviat que es una moto supersport de gran cilindrada i no crec que sigui la comparacio exacte amb una Hayabusa o una zzr 1400,ademes Honda diu que la VFR donara 175 CV + Ó -,per lo que no se perque han d'inventarse un nom categoric nou,[quote user="James Bond" post="105529"][quote user="Kpeps" post="105515"]esperarem a llegir la comparativa,pero la millor comparativa es veurela a les carreteras, com funciona aixo em sembla que ja ho sabem per avansat:de conya,aquestes maquines son fabulosas i pilotarlas un gust.[/quote]

La comparativa no serà exacte ja que no pertany al mateix sector, la K1300 S es una pura "fast bike" com la Kawa ZZr 1400 i la Hayabusa 1300

En totes les comparatives la VFR 1200F i surt perdent :

menys cilindrada, menys cavalls, menys acceleració, menys capacitat de dipòsit, menys pes/potència, menys potència màxima al embrague, menys par motor.

Crec que Honda ho endevina quan diu que ha creat una nova categoria : Road Sport, la VFR 1200 F no es tant "pura sang" com les "fast bikes" però es molt més turística i crec que es aquí on hi ha el seu segment de mercat, molt mes esportiva que la Pan € però sense arribar a als alts nivells d'aquestes altres motos.

Vsssssss
007
Vsssssss
007[/quote]

em sembla que no estas en el cert,la K 1300 s,es una fast bike? crec que mes aviat que es una moto supersport de gran cilindrada i no crec que sigui exacte compararla amb una Hayabusa o una zzr 1400,que encara que tambe es porten be no son tant esportives com la K,crec que seria com compararla amb una cbr o una gixer i tampoc seria correcte,Honda diu que la VFR donara 175 CV + Ó -,per lo que no se perque han d'inventarse un nom categoric nou,de totes maneres si els que la compreu ho veieu aixi,perfecte,com he dit abans,lo que poden oferir no ho pots aprofitar,per lo menys,jo.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 25, 2010 10:33 pm

[quote user="Kpeps" post="105535"]em sembla que no estas en el cert,la K 1300 s,es una fast bike? crec que mes aviat que es una moto supersport de gran cilindrada i no crec que sigui exacte compararla amb una Hayabusa o una zzr 1400,que encara que tambe es porten be no son tant esportives com la K,crec que seria com compararla amb una cbr o una gixer i tampoc seria correcte,Honda diu que la VFR donara 175 CV + Ó -,per lo que no se perque han d'inventarse un nom categoric nou,de totes maneres si els que la compreu ho veieu aixi,perfecte,com he dit abans,lo que poden oferir no ho pots aprofitar,per lo menys,jo.[/quote]

Això es el que diuen les revistes :D :D , ells si entenen mes que jo. :razz: i com que demanàveu comparatives, aquesta es la que he trobat ;)

Imatge

Imatge

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 25, 2010 10:40 pm

coll......anem apanyats :eyes :eyes :eyes aquets de les revistas ja no saben que fer,si ells ho diuen sera veritat,potser tindran el valor de dir:aquesta o aquesta altre queda curta en aixo o en allo.....be ja llegirem a veure que diuen al respecte.
d'aixo Fast bike no n'havia ni sentit parlar mai.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 25, 2010 10:40 pm

[quote user="Kpeps" post="105535"],per lo que no se perque han d'inventarse un nom categoric nou,[/quote]

Això d'un nom de categoria nou ho he dit abans perquè a la llista de preus de Honda ho han fet així ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 25, 2010 10:42 pm

James,

Quina foto mes maca la de la revista! Les 4 motos ben posadetes i quines maquines jejejejeje Gairebé m'he hagut de posat el pitet!

Me'n vaig a clapar que demà toca el despertador a les 5! (com cada dia :cry: )
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. gen. 25, 2010 11:02 pm

Decididament.....la trobo massa esportiva per fer a turisme i massa ample per a ser esportiva.

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 25, 2010 11:23 pm

Holaaaa,

[quote user="Laiona" post="105548"]
Quina foto mes maca la de la revista! Les 4 motos ben posadetes i quines maquines jejejejeje
[/quote]

Es un fotomuntatge aquesta foto. Al moment que la van publicar encara no hi havia cap revista que disposes de la moto per fer-ne probes.

:???: :???: :???:
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 25, 2010 11:49 pm

[quote user="James Bond" post="105545"][quote user="Kpeps" post="105535"],per lo que no se perque han d'inventarse un nom categoric nou,[/quote]

Això d'un nom de categoria nou ho he dit abans perquè a la llista de preus de Honda ho han fet així ;) ;)[/quote]

La categoria de fast-bike fa anys que en parlen els nord-americans. O sigui, que no és una paraula nova. :razz:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 26, 2010 12:50 am

[quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:

Imatge
Imatge

[/quote]

Vols dir que hi veus gaires diferències?

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 26, 2010 12:56 am

Holaaaa,

[quote user="Espia" post="105593"]

Vols dir que hi veus gaires diferències?[/quote]

Jo no, però com tinc la vista cansada....

:roll: :roll: :roll:
Sort,

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dt. gen. 26, 2010 4:59 am

[quote user="Albert" post="105559"]Holaaaa,

[quote user="Laiona" post="105548"]
Quina foto mes maca la de la revista! Les 4 motos ben posadetes i quines maquines jejejejeje
[/quote]

Es un fotomuntatge aquesta foto. Al moment que la van publicar encara no hi havia cap revista que disposes de la moto per fer-ne probes.

:???: :???: :???:[/quote]

Apaaaaaa Ara ja m'ha tret la gràcia jejejejejeje. Però de tota manera segueix sent una bona foto"muntatge" jeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 2:50 pm

[quote user="Randy-650" post="105568"][quote user="James Bond" post="105545"][quote user="Kpeps" post="105535"],per lo que no se perque han d'inventarse un nom categoric nou,[/quote]

Això d'un nom de categoria nou ho he dit abans perquè a la llista de preus de Honda ho han fet així ;) ;)[/quote]

La categoria de fast-bike fa anys que en parlen els nord-americans. O sigui, que no és una paraula nova. :razz:[/quote]

donç sincerament jo del unic FAST que havia sentit parlar era d'en FAST FREDIE,i dels fastic food (que aixo es un altre historia)
Imatge

Respon

Torna a “General”