Pantalons Per Anar Amb Moto

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Pantalons Per Anar Amb Moto

Entrada Autor: Bravo » ds. gen. 16, 2010 9:33 pm

[quote user="AT" post="103554"][quote user="Randy-650" post="103495"]Lo ideal és tenir dos pantalons, un d'hivern i un d'estiu, i ficar-se els que es creguin convenient segons el temps que faci. Ara, si sols vols tenir uns pantalons per tot l'any, millor uns d'hivern amb folre, i l'estiu el treus i ja està.

P.D: Jo diumenge que ve em ficaré els d'estiu (foradats) i amb el folre. :cool:[/quote]

Tu ets "dels meus" Randy, quan em vaig comprar la jaqueta el de la botiga em va dir, agafa una jaqueta d'hivern i a l'estiu et treus el folre i ja esta...

si, si...vaig pensar al primer estiu..., i això que la meva jaqueta d'hivern te rejilla als costats...

Jo no puc anar a l'estiu amb aquella jaqueta..., perque m'agafaría un "soponcio". Ja suo de cullons amb una que em vaig comprar d'estiu...

Doncs visto lo visto, penso que hauré de fer dos inversions, uns pantalons d'estiu i uns altres d'hivern...

N'hi han d'estiu amb folre?[/quote]

Tú fes cas al Gran Mestre Randy :bow :bow :bow , que aniràs pel bon camí. Jo vaig comprar-me uns pantalons al Outlet Moto de Barcelona, amb folre desmuntable i n'estic molt i molt content. Els vaig estrenar per la sortida de Nadal de l'any passat, que ens va nevar fins i tot, i no vaig passar gens de fred. Me'ls poso a l'estiu sense folre i no són gens calurosos, doncs porten teixit de ret i això fa que no se't quedi enganxada la cordura a la pell amb la suor.
El cuir el trobo poc pràctic, encara que la protecció que et dona sigui inmillorable (tret dels teixits tècnics de kevlar)
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dg. gen. 17, 2010 10:28 am

[quote user="James Bond" post="103462"]Jo no he vist mai a ningun que s'ajunti els pantalons i la jaqueta amb la cremallera. Quedi clar que dic que jo no ho he vist.

Per cert, els pantalons de cordura.

Vsssssssss
007[/quote]

Lamento molt Sr. Bond portar-li la contraria, perquè sí que hi ha models de jaqueta i pantaló que s'uneixen amb cremallera.

Jo els tinc, són Dainese i la veritat si se'm demana que els recomani, doncs us diré que no. Estem parlant d'un equipament que és de cordura amb les seves proteccions i folres corresponents. Aquests equips, per dir-ho d'alguna, són de l'estil d'un "mono" una equipació de dalt a baix, més aviat cenyida i que parteixen per la meitat amb l'esmentada cremallera. Per tant l'inconvenient és que si s'hi vol afegir algun jersei extra no pot ser gaire més gruixut ja que s'ha d'encabir també dins dels pantalons. Es pot portar separat però llavors penseu que la jaqueta pot quedar una mica "curta".

Una qualitat que tenen és que si es porta posat correctament no passa gens d'aire i per tant no es passa gens de fred.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. gen. 17, 2010 10:38 am

Sandra, crec que el Ramon no et deia que no n'hi ha o no n'havia vist...
Sino que no ha vist a ningu fer-ne utilitat de la opcio de ajuntar-se jaqueta i pantalons ;)
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. gen. 17, 2010 11:01 am

Respectat Cap;

En Sir James Bond ha estat present centenars, per no dir milers de vagades quan la Sra. Ardnas es corda les dues peces. Que personalment considero perfectament inútils, obsoletes i passades de moda.

El que passa és que El Sr. Bond veu d'amagat i oblida el que beu.

És només un aclariment, només ha estat present quan es corda aquestes peces, i mai quan es corda o descorda altres peces més íntimes. Nosoltres sóm una família senzilla però honrada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. gen. 17, 2010 11:03 am

[quote user="Kel" post="103665"]

És només un aclariment, només ha estat present quan es corda aquestes peces, i mai quan es corda o descorda altres peces més íntimes. Nosoltres sóm una família senzilla però honrada.[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dg. gen. 17, 2010 11:56 am

[quote user="Kel" post="103665"]
El que passa és que El Sr. Bond veu d'amagat i oblida el que beu.

[/quote]

Osties¡¡¡¡¡ Ramon, mira què diuen¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :eyes :eyes :eyes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NI DIOS NI AMO

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. gen. 26, 2010 6:54 pm

Seguint el tema dels pantalons...a part dels Clover Airtek que em van comentar el Randy, sabeu d'alguna marca i model en concret que tingui aquest tipus de pantalons d'estiu amb folre per l'hivern? Es per comparar una mica...

Bravo: Aquests que t'has comprat al Outlet motos dius que porten rejilla? Com les jaquetes d'estiu que porten rejilla i t'entra l'aire?

Gràcies.

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dt. gen. 26, 2010 9:49 pm

[quote user="AT" post="105702"]
Bravo: Aquests que t'has comprat al Outlet motos dius que porten rejilla? Com les jaquetes d'estiu que porten rejilla i t'entra l'aire?

Gràcies.[/quote]

Doncs no, exactament. Porten rejilla per la part de dins. Això fa que es faci una capa d'aire que et refresca una mica les cames, i impedeix que se't quedi pegada la pell per la suor a la cordura. Jo, que sòc mooooooooolt caluròs, no passo gaire calor a l'estiu amb aquests pantalons. Inclús et diría que passo menys calor que amb uns texans. És clar que això sempre seràn apreciacions subjectives de cadascú. :smile: :smile:
NI DIOS NI AMO

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » ds. gen. 30, 2010 11:37 am

JA TINC ELS PANTALONS I LES BOTESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! QUE CHULU L'OUTLET!!!!!!!!! JEJEJEJE

A VEURE SI HO ESTERNO JA! QUE OSTI EL DIA Q FA I JO A CASA TU!!!!!!!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 30, 2010 12:06 pm

[quote user="Laiona" post="106474"]JA TINC ELS PANTALONS I LES BOTESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]

NO FOTO= NO PANTALONS NI BOTES :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » ds. gen. 30, 2010 12:12 pm

[quote user="Randy-650" post="106475"][quote user="Laiona" post="106474"]JA TINC ELS PANTALONS I LES BOTESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]

NO FOTO= NO PANTALONS NI BOTES :mrgreen:[/quote]

Randy!!!!!! ja faré els deures!!!! però t'asseguro que ho tinc ben guardadet jejejej I amb unes ganes d'estrenar-ho q em costarà esperar al dia 7 jajajajajaja
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dg. gen. 31, 2010 3:36 pm

Al final t'has quedat els del Outlet moto Laia? Nomes en tenen uns no? Al menys a la web només n'anuncien uns.

Jo penso que al final m'agafaré els clover airtek que te el Randy, perque si m'agafo els del outlet no m'els posaré a l'estiu...

Fins la propera! :D

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”