P.D: Jo diumenge que ve em ficaré els d'estiu (foradats) i amb el folre.
Tu ets "dels meus" Randy, quan em vaig comprar la jaqueta el de la botiga em va dir, agafa una jaqueta d'hivern i a l'estiu et treus el folre i ja esta...
si, si...vaig pensar al primer estiu..., i això que la meva jaqueta d'hivern te rejilla als costats...
Jo no puc anar a l'estiu amb aquella jaqueta..., perque m'agafaría un "soponcio". Ja suo de cullons amb una que em vaig comprar d'estiu...
Doncs visto lo visto, penso que hauré de fer dos inversions, uns pantalons d'estiu i uns altres d'hivern...
N'hi han d'estiu amb folre?[/quote]
Tú fes cas al Gran Mestre Randy :bow :bow :bow , que aniràs pel bon camí. Jo vaig comprar-me uns pantalons al Outlet Moto de Barcelona, amb folre desmuntable i n'estic molt i molt content. Els vaig estrenar per la sortida de Nadal de l'any passat, que ens va nevar fins i tot, i no vaig passar gens de fred. Me'ls poso a l'estiu sense folre i no són gens calurosos, doncs porten teixit de ret i això fa que no se't quedi enganxada la cordura a la pell amb la suor.
El cuir el trobo poc pràctic, encara que la protecció que et dona sigui inmillorable (tret dels teixits tècnics de kevlar)