Equipament
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dc. des. 16, 2009 12:32 pm
- Ubicació: lleida
Equipament
:oops: Bon dia, voldria consell. Estic mirant per comprar-me l'equip, pantalons, jaqueta etc, ja ho tenia decidit , ara al veure un post que vaig trobar al foro. Pregunto, es fiable la compra de roba on-line, com ho faig per la talla. Quina densitat de cordura es bona. El preu es nolt mes baix, la jaqueta 90 i els pantalons 85. Que faig
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Equipament
bon dia,
jo el primer que faria és anar a alguna botiga a veure si trobo alguna cosa que estigui bé, pensa que hi ha els oulets o les típiques botigues que tenen restes d'stock. A mi personalment em fa una mica de por comprar on-line........
jo el primer que faria és anar a alguna botiga a veure si trobo alguna cosa que estigui bé, pensa que hi ha els oulets o les típiques botigues que tenen restes d'stock. A mi personalment em fa una mica de por comprar on-line........
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo penso que millor et puguis provar la roba, la roba online a mi no em fa gaire gracia

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Hola xaisa, no tinc cap experiencia en comprar roba online, pensu que la roba tel as de emprobar, cuan nosaltres ( la meva dona i jo) varem haber de comprar equipament de vestuari, varem anar a oulet-moto ( figueres) almenys in situ et pots triar i remanar i emprobar la roba, i amb els preus que dius segur que alla inclus pots trobar algu mes barat, depent de les marcas i models, els nostres panatalons si mal no recordu varen costar menys dels que dius tu, be no se si ta ajuadad gaire el meu comentari, fins aviat i sort en la compra
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo també sóc del parer que la roba és millor comprar-la in situ ja que t'hi has de sentir còmode. Acosta't a un outlet i remena. De ben segur que trobes quelcom adient a les teves necessitats. 
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Com tots ...tb soc del perer de comprar la roba in-situ
Diferent que tinguessis clar roba i model pq sigui el maetix que tens ara i has trobat per internet algun producte en molt bones condicions, pero ..si no IN SITU
Diferent que tinguessis clar roba i model pq sigui el maetix que tens ara i has trobat per internet algun producte en molt bones condicions, pero ..si no IN SITU
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
:D Gracies pel consell. Vosaltres esteu aprop de la capital i teniu mes varietat de tot, pero aqui la terra de la boira no, sabeu d'algun oulet o cosa similar per les nostres contrades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Xaisa" post="105875"]:D Gracies pel consell. Vosaltres esteu aprop de la capital i teniu mes varietat de tot, pero aqui la terra de la boira no, sabeu d'algun oulet o cosa similar per les nostres contrades.[/quote]
De Lleida a BCN tens la mateixa distancia que de Reus a BCN :(
De LLeida a Andorra estas relativament a prop.
A Solsona tens un Motocard
...
De Lleida a BCN tens la mateixa distancia que de Reus a BCN :(
De LLeida a Andorra estas relativament a prop.
A Solsona tens un Motocard
...
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Doncs per mi, una bona opció és fer una escapadeta a Andorra, jo ho he comprat gairebé tot allà. No només és pel tema preu, ja que de vegades als outlets trobes millors ofertes puntuals, sinó bàsicament pel tema varietat, en molt poc tros trobes varies botigues diferents amb mooltes marques i models on poder triar, remenar i sobretot provar!! :eyes
De tota manera, com diu l'Steelman, tens un Motocard a Solsona.
Tot i així, jo prefereixo AMR, o Motosprint a Andorra. Si mires per internet trobaràs les adreces exactes, però tal com deia en Bond fa temps en un post, hi ha una zona on trobés gairebé seguits, AMR, MOtosprint, General Motos i alguna botiga més en molt pocs metres :shock:
Bona sort en la compra, i sobretot mireu, re-mireu i proveu!!!
Ah, crec que algunes d'aquestes botigues andorranes encara estan de rebaixes ;) I pensa que els preus que trobaràs allà son millors (quasi sempre) que els que et posen a les seves pàgines web.
De tota manera, com diu l'Steelman, tens un Motocard a Solsona.
Tot i així, jo prefereixo AMR, o Motosprint a Andorra. Si mires per internet trobaràs les adreces exactes, però tal com deia en Bond fa temps en un post, hi ha una zona on trobés gairebé seguits, AMR, MOtosprint, General Motos i alguna botiga més en molt pocs metres :shock:
Bona sort en la compra, i sobretot mireu, re-mireu i proveu!!!
Ah, crec que algunes d'aquestes botigues andorranes encara estan de rebaixes ;) I pensa que els preus que trobaràs allà son millors (quasi sempre) que els que et posen a les seves pàgines web.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es veritat,millor anar a una botiga,pensa que al tenir que portar roba a sota d'una xaqueta de manera diferent que amb una de vestir de carrer las tallas no et coincideixen,i els pantalons tambe els has de trobar comodes i has de flexionar i probartels be,jo aniria a una botiga.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Sempre tens un altra alternativa;
Agafes una manta, hi fas un bon forat, (que ti passi el cap) després aquest forat hi dones uns repuns perque no et se desfirarxi. i te la fiques a l'estic mexicà. ja veuras que be hi vas. I a molt bon preu.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vinga Xavi, ves al Parcerisses de Lleida i et gastes 300€. Que a tu també et passarà lo mateix que al Jordi (steelman) el més ric del cementiri.
:enfaduu
Agafes una manta, hi fas un bon forat, (que ti passi el cap) després aquest forat hi dones uns repuns perque no et se desfirarxi. i te la fiques a l'estic mexicà. ja veuras que be hi vas. I a molt bon preu.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vinga Xavi, ves al Parcerisses de Lleida i et gastes 300€. Que a tu també et passarà lo mateix que al Jordi (steelman) el més ric del cementiri.
:enfaduu
-
- Presentats
El millor consell el del JoanF. Qui vol tindre enemics, encara que de mexica estaria be i sino fas una colecta, que tinc dona i crios i no puc gastar tant 300 bufffff.
PD. Es molt complicat conduir i escriire desde un tlf, be mes dificil es per tu (les lletres son petites).
PD. Es molt complicat conduir i escriire desde un tlf, be mes dificil es per tu (les lletres son petites).