VFR

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: VFR

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 3:53 pm

[quote user="Espia" post="105593"][quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll: [/quote]

Vols dir que hi veus gaires diferències?[/quote]

L'angle és diferent però no crec que vingui d'aquests pocs graus ;)

A més en el cas d'una caiguda aquesta no porta «l'aleta de tauró», ja cal que vigilis :cool:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 3:59 pm

[quote user="Ra-mon" post="105672"][quote user="Espia" post="105593"][quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll: [/quote]

Vols dir que hi veus gaires diferències?[/quote]

L'angle és diferent però no crec que vingui d'aquests pocs graus ;)

A més en el cas d'una caiguda aquesta no porta «l'aleta de tauró», ja cal que vigilis :cool:[/quote]

que es l'aleta de tauro???
de totes maneres el millor es no caure que en aquestes motos surt caret,i de rascar al terra els cardan ni l'una ni l'altre que abans de sortir al mercat estan mes que probades,tindries que fer una plegada que ni el Pedrosa.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 26, 2010 6:00 pm

[quote user="Kpeps" post="105675"]

[/quote]

És una vigueta de ferro en forma de U collada al xassís, i tapada amb una tapa de plàstic negre. Les Deauville 650 i 700 també ho porten.

La peça que va salvar del desastre a la moto de l'Albert diumenge:

Imatge

Aqui es pot veure com està la del OO7 esperant el recanvi despres de la trompada de fa 8 dies:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. gen. 26, 2010 6:44 pm

M'agrada com va titular aquest diumenge La Vanguardia un article sobre la propera moto del James Bond: "Viatgera aristocràtica"
Tinc moltes ganes de veure-la!!!

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 26, 2010 7:17 pm

Suposo que en Mr. Bond, degut a la seva feina (i pels cuartos que li van), ja ho sabrà, però per si de cas, informo de les poques coses que m'assebento. He llegit que la nova adquisició d'en 007 es comença a comercialitzar a partir de finals d'aquest mes de Gener.
Vinga, a veure si li donen aviat i així la podem babejar una mica entre tots.
Si senyor, una viatgera aristocràtica pel sr. Bond, ideal!!!!
Malgrat tots els comentaris anteriorment exposats per la resta de Mototuristes, personalment, crec que és una moto que s'adequa força al sr. Bond, així podrà aplanar sense polir els estreps del darrera ;)
Fora bromes, et felicito per l'elecció Ramon. :bow
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 26, 2010 7:35 pm

Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="105696"]
[/quote]

Homeee Randy, desastre, desastre potser tampoc!!! Però una bona refregada pel terra de tots els plàstics ja ho crec que si!!!!

Després de lliscar pel terra uns 15 metres (Randy ho poso a ull, que no en tincsni idea!!) no hi va haver cap mes dany que la esmentada aleta, ni maletes, ni tub d'escapament, ni retrovisor (una petita ratlladeta) ni res mes. La veritat es que va genial!!

:| :| ;)
Sort,

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. gen. 26, 2010 7:43 pm

[quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:

Imatge[/quote]

Em sembla complicat tocar amb el cardan amb aquesta moto ;)

Intento imaginar la linea verda com si fos l'asfalta i penso que hi manca adherència :twisted:
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 7:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 8:02 pm

[quote user="Kel" post="105739"][quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:

Em sembla complicat tocar amb el cardan amb aquesta moto ;)

Intento imaginar la linea verda com si fos l'asfalta i penso que hi manca adherència :twisted:[/quote]

És que si arriba a tombar i toca a terra amb el cardan, segur que no remunta i se'n va pel terra ;)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 9:20 pm

[quote user="Randy-650" post="105696"][quote user="Kpeps" post="105675"]

[/quote]

És una vigueta de ferro en forma de U collada al xassís, i tapada amb una tapa de plàstic negre. Les Deauville 650 i 700 també ho porten.

Imatge

Aqui es pot veure com està la del OO7 esperant el recanvi despres de la trompada de fa 8 dies:

Imatge[/quote]

es clar,aquesta peça fa de protector,be a ser com las barras pero integrat al carenat,ja esta ben pensat,ja.
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 9:35 pm

[quote user="Kpeps" post="105774"][quote user="Randy-650" post="105696"][quote user="Kpeps" post="105675"]

[/quote]

Imatge

Imatge[/quote]

es clar,aquesta peça fa de protector,be a ser com las barras pero integrat al carenat,ja esta ben pensat,ja.[/quote]

Recorda que és Honda, no BMW :cool:

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. gen. 26, 2010 9:39 pm

Ara no us en foteu, :oops: :oops: , però aquesta nit he somiat amb la VFR, després de molta estona explicant-me el funcionament, just quan em pujava a sobre m´ha sonat el despertador, totalment frustant :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 26, 2010 9:40 pm

[quote user="Ra-mon" post="105780"]

Recorda que és Honda, no BMW :cool:[/quote]

Precisament diumenge en parlava a la barra del bar amb en Jordi Ponsa i amb en Panotxa, que les k no porten cap tipus de protecció, i en Jordi ja ho va tastar quan la va estrenar. :???:

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 10:52 pm

[quote user="Randy-650" post="105783"][quote user="Ra-mon" post="105780"]

Recorda que és Honda, no BMW :cool:[/quote]

Precisament diumenge en parlava a la barra del bar amb en Jordi Ponsa i amb en Panotxa, que les k no porten cap tipus de protecció, i en Jordi ja ho va tastar quan la va estrenar. :???:[/quote]

el que pasa es que la culata de las K no va a la vista com veig en aquestes Pan,per desgracia el resultat es el mateix $$$$$
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 26, 2010 11:03 pm

Bona nit,

[quote user="Kpeps" post="105812"]

el que pasa es que la culata de las K no va a la vista com veig en aquestes Pan,per desgracia el resultat es el mateix $$$$$[/quote]

T’ho pots prendre com vulguis, però si arribo a caure amb una K-GT, la factura de la lliscada pel terra seria molt mes gran que els 15 € que em costarà la tapa de plàstic, per que el ferro encara es a lloc, no he trencat res mes. La culata mai pot picar al terra en una Pan, no es questió de la culata, si no de la resta.

L’any passat vaig fer-me un plantejament per veure si substituïa la Pan per una moto nova, i quan mirava les GT de BMW vaig preguntar si tenien algun protector per el cas de caigudes: es veu que les K no cauen mai, segons la resposta del concessionari.

:roll: :roll: :roll:

Per cert, heu canviat el contingut del fil? que hi fan en el fil de VFR les Pan? Que també els hi surt massa alguna cosa? :shock:
Sort,

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 11:36 pm

tranquil home que no m'ho prenc de cap manera,a mi aquestes pans,gt's i demes d'aquest estil, no em van,a mi em van las com em vaig enterar que els i deien les Fast Bike ;) i et dic que millor no caure de totes maneres.
us poso aixo que no se si ho heu vist,a partir del 1m'30s comensa la vfr en circuit,ara si que dic despres de veure aixo,que es una canya.

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 11:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dc. gen. 27, 2010 9:14 am

[quote user="Kpeps" post="105833"]tranquil home que no m'ho prenc de cap manera,a mi aquestes pans,gt's i demes d'aquest estil, no em van,a mi em van las com em vaig enterar que els i deien les Fast Bike ;) i et dic que millor no caure de totes maneres.
us poso aixo que no se si ho heu vist,a partir del 1m'30s comensa la vfr en circuit,ara si que dic despres de veure aixo,que es una canya.

[/quote]
tranquil home que no m'ho prenc de cap manera,a mi aquestes pans,gt's i demes d'aquest estil, no em van.
Jo tampoc tiro la pedra i amago la má ;) .
Vini :D
.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 27, 2010 9:29 am

Jo ja tinc ganes de que el Ramon la tingui.

Esta clar que si han fet una moto amb el motor suau de la pan, mes potencia,menys pes,....ha de ser una moto bestial!!!
Ex ...moltes coses

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dc. gen. 27, 2010 11:29 am

Dema dia D, ja estaran als concesionarissssssss, :ban :ban :ban jo en se d’un que ja no deu tenir ungles. :lol:
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 27, 2010 11:39 am

[quote user="Albert" post="105818"]

L’any passat vaig fer-me un plantejament per veure si substituïa la Pan per una moto nova, i quan mirava les GT de BMW vaig preguntar si tenien algun protector per el cas de caigudes: es veu que les K no cauen mai, segons la resposta del concessionari.

[/quote]

Albert, espera uns mesos que treguin la Tourer (VFR 1200T) , que serà una cosa semblant a això:

Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 27, 2010 12:49 pm

[quote user="Randy-650" post="105896"]

Albert, espera uns mesos que treguin la Tourer (VFR 1200T) , que serà una cosa semblant a això:

Imatge[/quote]

Que guapa!!!! Pretén ser una possible "substituta" de la Pan? Una màquina així fa venir ganes de canviar-se de moto... :oops: :oops: :oops:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”