Conferencia D'en Richard Stallman A Manresa
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Conferencia D'en Richard Stallman A Manresa
Les dades son:
Títul: "Software Libre en la Ética y en la Práctica"
data i hora: 29 de gener del 2010 a las 19:00h.
Lloc: Sala 2000 del Institut Lacetània de Manresa (Barcelona)
es clar gratuit i obert a tothom.
els informatics ja sabeu qui es aquest guru,oi???
els informatics ja sabeu qui es aquest guru,oi???
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Conferencia D'en Richard Stallman A Manresa
Ostres!!!!DIvendres no puc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="105894"]Les dades son:
els informatics ja sabeu qui es aquest guru,oi???[/quote]
GNU, GPL, copyleft, ...
Diu coses interessant però a vegades penso que és una mica talibà ;)
Per cert, ara que parlem de copyleft, no sé sota quina llicència s'aixopluga mototurisme.cat i si tots els escrits tenen el mateix tractament.
Si jo a la meva signatura hi poso algo semblat a que l'obra té copyleft sota una llicència de Creative Commons (en l'apartit que no es pot fer un us comercial, share-alike, etc) suposo que es pot referir només al missatge del post en qüestió, admins, com ho veieu ?
GNU, GPL, copyleft, ...
Per cert, ara que parlem de copyleft, no sé sota quina llicència s'aixopluga mototurisme.cat i si tots els escrits tenen el mateix tractament.
Si jo a la meva signatura hi poso algo semblat a que l'obra té copyleft sota una llicència de Creative Commons (en l'apartit que no es pot fer un us comercial, share-alike, etc) suposo que es pot referir només al missatge del post en qüestió, admins, com ho veieu ?
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="105907"][quote user="Kpeps" post="105894"]Les dades son:
GNU, GPL, copyleft, ...
Si jo a la meva signatura hi poso algo semblat a que l'obra té copyleft sota una llicència de Creative Commons (en l'apartit que no es pot fer un us comercial, share-alike, etc) suposo que es pot referir només al missatge del post en qüestió, admins, com ho veieu ?[/quote]
recoi Ra-mon,ara si que m'he acollonit :eyes :eyes :eyes :eyes
GNU, GPL, copyleft, ...
Si jo a la meva signatura hi poso algo semblat a que l'obra té copyleft sota una llicència de Creative Commons (en l'apartit que no es pot fer un us comercial, share-alike, etc) suposo que es pot referir només al missatge del post en qüestió, admins, com ho veieu ?[/quote]
recoi Ra-mon,ara si que m'he acollonit :eyes :eyes :eyes :eyes
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo tambe ;)
No en tinc ni idea d´aixo que dius.
Potser el Arbe ens pot iluminar amb aquest aspecte....
No en tinc ni idea d´aixo que dius.
Potser el Arbe ens pot iluminar amb aquest aspecte....
Ex ...moltes coses
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Cullons Ra-mon que has pres avui? :eyes :eyes
Doncs jo veient aquest home diria que es el bateria d'Els Pets. :D

Sembla ser un bon jan de la informàtica ...oi?
Salut!
Doncs jo veient aquest home diria que es el bateria d'Els Pets. :D

Sembla ser un bon jan de la informàtica ...oi?
Salut!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
A mi del Ramon ja no m'acollona res, encara no se que te, perquè te molta cosa amagada, peró de ben segur que bona

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
En Ra-mon, és un crack
Viquipèdia
Creative Commons és una organització sense ànim de lucre dedicada a reduir les barreres legals per a compartir treballs creatius.
Aquesta organització ofereix diferents llicències que engloben des del sistema tradicional de drets d'autor fins al domini públic. L'objectiu de Creative Commons és donar opcions a aquells creadors que vulguin que terceres persones utilitzin i/o modifiquin la seva obra sota unes condicions determinades, ajudant així a reduir les barreres legals de la creativitat mitjançant la nova legislació i les noves tecnologies. Aquestes condicions les escull el propi autor. Entre una obra amb "tots els drets reservats" o una "sense cap dret reservat", Creative Commons proposa tenir "alguns drets reservats".
Creative Commons va ser fundada l'any 2001 als Estats Units, amb el suport del Centre del Domini Públic, per James Boyle i Lawrence Lessig (experts en propietat intel·lectual i ciberlleis), Hal Abelson (professor del MIT), Eric Saltzman (advocat i expert en ciberlleis) i Eric Eldred (editor web). Estudiants del Berkman Center for Internet & Society a la Harvard Law School han ajudat també en el projecte. Lawrence Lessig n'és l'actual president i és professor de dret a la Universitat de Stanford, que és on s'ubica actualment Creative Commons.
Viquipèdia
Creative Commons és una organització sense ànim de lucre dedicada a reduir les barreres legals per a compartir treballs creatius.
Aquesta organització ofereix diferents llicències que engloben des del sistema tradicional de drets d'autor fins al domini públic. L'objectiu de Creative Commons és donar opcions a aquells creadors que vulguin que terceres persones utilitzin i/o modifiquin la seva obra sota unes condicions determinades, ajudant així a reduir les barreres legals de la creativitat mitjançant la nova legislació i les noves tecnologies. Aquestes condicions les escull el propi autor. Entre una obra amb "tots els drets reservats" o una "sense cap dret reservat", Creative Commons proposa tenir "alguns drets reservats".
Creative Commons va ser fundada l'any 2001 als Estats Units, amb el suport del Centre del Domini Públic, per James Boyle i Lawrence Lessig (experts en propietat intel·lectual i ciberlleis), Hal Abelson (professor del MIT), Eric Saltzman (advocat i expert en ciberlleis) i Eric Eldred (editor web). Estudiants del Berkman Center for Internet & Society a la Harvard Law School han ajudat també en el projecte. Lawrence Lessig n'és l'actual president i és professor de dret a la Universitat de Stanford, que és on s'ubica actualment Creative Commons.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ra-mon
- Presentats
Bàsicament es tracta d'alliberar el coneixement, no posant-hi barreres i facilitant la seva transmissió, copiar, modificar per adaptar-te'l al teu gust, etc.
Hi ha molts moviments i grups que lluiten per el software lliure, documents lliures, música lliure, xarxes lliures, etc.
Lliure no vol dir gratis si no que «pots fer-lo servir, estudiar-lo, modificar-lo i fer-ne còpies», hi ha programari lliure que no és gratis i programari amb drers d'autor que no has de pagar però no pots copiar ni redistribuir.
Aquest paio és un gran gurú, reconegut mundialment i encara no l'he vist ni sentit mai ;)
Hi ha molts moviments i grups que lluiten per el software lliure, documents lliures, música lliure, xarxes lliures, etc.
Lliure no vol dir gratis si no que «pots fer-lo servir, estudiar-lo, modificar-lo i fer-ne còpies», hi ha programari lliure que no és gratis i programari amb drers d'autor que no has de pagar però no pots copiar ni redistribuir.
Aquest paio és un gran gurú, reconegut mundialment i encara no l'he vist ni sentit mai ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="105926"]
Sembla ser un bon jan de la informàtica ...oi?[/quote]
Si és un bon paio, potser una mica massa integrista amb tot el software propietari. ;)
[quote user="Panotxa" post="105926"]Doncs jo veient aquest home diria que es el bateria d'Els Pets. :D [/quote]
No ho sé però canta fatal :b9 :b9 :b9
Adjunto una cançó de per si força rarota i una gravació on la canta ;)
http://www.gnu.org/music/free-software-song.au
Join us now and share the software;
You'll be free, hackers, you'll be free.
x2
Hoarders may get piles of money,
That is true, hackers, that is true.
But they cannot help their neighbors;
That's not good, hackers, that's not good.
When we have enough free software
At our call, hackers, at our call,
We'll throw out those dirty licenses
Ever more, hackers, ever more.
x2
Sembla ser un bon jan de la informàtica ...oi?[/quote]
Si és un bon paio, potser una mica massa integrista amb tot el software propietari. ;)
[quote user="Panotxa" post="105926"]Doncs jo veient aquest home diria que es el bateria d'Els Pets. :D [/quote]
No ho sé però canta fatal :b9 :b9 :b9
Adjunto una cançó de per si força rarota i una gravació on la canta ;)
http://www.gnu.org/music/free-software-song.au
x2
Hoarders may get piles of money,
That is true, hackers, that is true.
But they cannot help their neighbors;
That's not good, hackers, that's not good.
When we have enough free software
At our call, hackers, at our call,
We'll throw out those dirty licenses
Ever more, hackers, ever more.
x2
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ostres Ra-mon tu i les teves cançons ...ja han tornat a saltar els gats.
:D :D :D :D :D
Salut!
:D :D :D :D :D
Salut!
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="105980"]Ostres Ra-mon tu i les teves cançons ...ja han tornat a saltar els gats.[/quote]
Osti Panotxa, em sap moltíssim greu, et prometo que no tinc res en contra dels gats ... bé només quan a quarts de 7 del matí, al llit, trobem un pes a sobre i resulta que son els gats que proven de despertar-nos :enfaduu jo no en faig ni cas però la Muntsa s'aixeca i els dona menjar.
Osti Panotxa, em sap moltíssim greu, et prometo que no tinc res en contra dels gats ... bé només quan a quarts de 7 del matí, al llit, trobem un pes a sobre i resulta que son els gats que proven de despertar-nos :enfaduu jo no en faig ni cas però la Muntsa s'aixeca i els dona menjar.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="105954"]Bàsicament es tracta d'alliberar el coneixement, no posant-hi barreres i facilitant la seva transmissió, copiar, modificar per adaptar-te'l al teu gust, etc.
Aquest paio és un gran gurú, reconegut mundialment i encara no l'he vist ni sentit mai ;)[/quote]
els de l'SGAE :enfaduu :enfaduu estaran a primera fila donç
Aquest paio és un gran gurú, reconegut mundialment i encara no l'he vist ni sentit mai ;)[/quote]
els de l'SGAE :enfaduu :enfaduu estaran a primera fila donç
- Ra-mon
- Presentats
Dons al final ahir vaig anar a escoltar l'Stallman a Manresa, hi havia moltíssima gent.
Va estar explicant tot això del programari lliure, la Free Software Fundation, el projecte GNU, per què cal fer servir el programari lliure per ser lliures, etc.
Més informació a:
Free Software Foundation
Free Software Foundation Europa
És un paio divertit, és genial la transformació que fa al finals convertint-se en Sant Ignucius posant-se una túnica i un plat d'un disc dur de 12" fent d'aureola :b9 :b9 :b9

Va estar explicant tot això del programari lliure, la Free Software Fundation, el projecte GNU, per què cal fer servir el programari lliure per ser lliures, etc.
Més informació a:
Free Software Foundation
Free Software Foundation Europa
És un paio divertit, és genial la transformació que fa al finals convertint-se en Sant Ignucius posant-se una túnica i un plat d'un disc dur de 12" fent d'aureola :b9 :b9 :b9