ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 i 31 de Gener
Moderador: Airald
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 I 31 De Gener
[quote user="Cristina_tgn" post="106186"].
I PER ESMORÇAR QUE? :eyes :eyes :eyes[/quote]
:eyes sobre la marxa :D :D
I PER ESMORÇAR QUE? :eyes :eyes :eyes[/quote]
:eyes sobre la marxa :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Aquesta sortida podria tenir el nom de JALA-HAMBRE! :D :D :D
Pacs, Espia i tota persona interessada a formar part del CFSN, ja tinc pensada la foto apropiada de la colla ...ja parlarem dissabte. :D :D :D
Salut!
Pacs, Espia i tota persona interessada a formar part del CFSN, ja tinc pensada la foto apropiada de la colla ...ja parlarem dissabte. :D :D :D
Salut!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Panotxa" post="106211"]Pacs, Espia i tota persona interessada a formar part del CFSN, ja tinc pensada la foto apropiada de la colla ...ja parlarem dissabte. :D :D :D
Salut![/quote]
Si, ja sé que no he aconseguit prous mèrits per formar part de CFSN però m'apunto com a aspirant d'aprenent ;)
Salut![/quote]
Si, ja sé que no he aconseguit prous mèrits per formar part de CFSN però m'apunto com a aspirant d'aprenent ;)
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Buenoooo crec que ja tinc preparada la maleta! Crec que no me'n oblido de res, el banyador, les xancles, ....
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
degut a un imprevist laboral de ultima hora no podré venir acompanyar-vos al tros de ruta q volia fer amb vosaltres, per tant no podreu disfrutar la meva immensa presencia.
Q us vagi molt bé.
Salut
degut a un imprevist laboral de ultima hora no podré venir acompanyar-vos al tros de ruta q volia fer amb vosaltres, per tant no podreu disfrutar la meva immensa presencia.
Q us vagi molt bé.
Salut
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ra-mon (això no era un déu egispci? :lol: :lol: ): d'acord ens veiem a la gasolinera de Gurb a 3/4 de 9 ( o era 3/4 de 8?). No et preocupis que jo avalo la teva candidatura per ser membre del CFS :roll: (Vic-Happy)
Panotxa: molt bo el nou nom de ]JALA-HAMBRE, espero la foto del CFS
Pacs: tens el meu vot per ser el 1er president del CFS
Siono: traidor :D :D segur que faràs com a Ligüerre i et presentes a última hora. I SIoNO vens no ens desdirem de fer l'Assemblea constituent del CFS
Cristina: Quants metres quadrats te el teu bungalow? I de l'esmorzar, què?.
Per cert, això és una sortida oficial de Mototurisme? :lol: :lol:
Panotxa: molt bo el nou nom de ]JALA-HAMBRE, espero la foto del CFS
Pacs: tens el meu vot per ser el 1er president del CFS
Siono: traidor :D :D segur que faràs com a Ligüerre i et presentes a última hora. I SIoNO vens no ens desdirem de fer l'Assemblea constituent del CFS
Cristina: Quants metres quadrats te el teu bungalow? I de l'esmorzar, què?.
Per cert, això és una sortida oficial de Mototurisme? :lol: :lol:
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 28, 2010 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="PERARNAU" post="106236"]Buenoooo crec que ja tinc preparada la maleta! Crec que no me'n oblido de res, el banyador, les xancles, ....[/quote]
La crema solar i les ulleres de sol. :b9 :b9 :b9 :b9
La crema solar i les ulleres de sol. :b9 :b9 :b9 :b9
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="STELVIO 00" post="106253"][quote user="PERARNAU" post="106236"]Buenoooo crec que ja tinc preparada la maleta! Crec que no me'n oblido de res, el banyador, les xancles, ....[/quote]
La crema solar i les ulleres de sol. :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ulleres de sol imprescindibles desprès d´una nit.... ;) ;) ;)
La crema solar i les ulleres de sol. :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ulleres de sol imprescindibles desprès d´una nit.... ;) ;) ;)
- Cristina
- Presentats
[quote user="Espia" post="106247"]
Cristina: Quants metres quadrats te el teu bungalow? I de l'esmorzar, què?.[/quote]
Bungalow? Jo? Cuidadin no t´equivoquis d´habitació :lol: :lol: :lol:
L´únic que vaig aconseguir va ser una mini habitació a l´alberg. Tu porta pasta i en parlem :roll: :roll: :roll:
Cristina: Quants metres quadrats te el teu bungalow? I de l'esmorzar, què?.[/quote]
L´únic que vaig aconseguir va ser una mini habitació a l´alberg. Tu porta pasta i en parlem :roll: :roll: :roll:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
[quote user="PERARNAU" post="106069"]
Em fa patir aquesta foto, a mes veient que al peu posa: Les BMW els hi costava pujar una mica mes... :shock: :shock: :shock:
Que algú m'ho expliquiiii[/quote]
bones!!!!!
crec no esta equivocat, aquesta foto es del 2008, si et fixas, al fons es veu on et donaben la Estrella, aquets eran els..............que volian pujar una mica mes
salut
Em fa patir aquesta foto, a mes veient que al peu posa: Les BMW els hi costava pujar una mica mes... :shock: :shock: :shock:
Que algú m'ho expliquiiii[/quote]
bones!!!!!
crec no esta equivocat, aquesta foto es del 2008, si et fixas, al fons es veu on et donaben la Estrella, aquets eran els..............que volian pujar una mica mes
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="106258"][quote user="Espia" post="106247"]
L´únic que vaig aconseguir va ser una mini habitació a l´alberg. Tu porta pasta i en parlem :roll: :roll: :roll:[/quote]
CRISTINA : Els cales a repartir eh! :twisted: :twisted: , la resta t'ho deixo tot per a tú... :sado :sado :sado
L´únic que vaig aconseguir va ser una mini habitació a l´alberg. Tu porta pasta i en parlem :roll: :roll: :roll:[/quote]
CRISTINA : Els cales a repartir eh! :twisted: :twisted: , la resta t'ho deixo tot per a tú... :sado :sado :sado
Es curiós... en moto mai em sento sol
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
QUE GAUDIU D'ALLÒ MÉS!!! :castell
I VIGILEU AMB LES CARRETERES I EL BEURE!!!! :cerv jajajajajajajjajajajajajjajajajaja
PerArnau: t'has oblidat el protector solar???
I VIGILEU AMB LES CARRETERES I EL BEURE!!!! :cerv jajajajajajajjajajajajajjajajajaja
PerArnau: t'has oblidat el protector solar???

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo igual puc enganxar-me a Òdena i anar a esmorzar amb vosaltres, així que si hi sóc m'hi enganxaré i si no hi sóc és que no hi vaig (sí, sóc un informal).
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
[quote user="Electra" post="106307"]QUE GAUDIU D'ALLÒ MÉS!!! :castell
PerArnau: t'has oblidat el protector solar???[/quote]
Ostres siii!! I els patitos que no se nedar en profunditats de + d'un metre i mig!!! :lol: :lol:
:b9 :b9 :b9 Ja ens ensenyaras aquesta disfresa que fas!!! :b9 :b9 :b9
Ostres siii!! I els patitos que no se nedar en profunditats de + d'un metre i mig!!! :lol: :lol:
:b9 :b9 :b9 Ja ens ensenyaras aquesta disfresa que fas!!! :b9 :b9 :b9
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="106037"][quote user="Jordi Ponsa" post="105719"][quote user="Cristina_tgn" post="105426"][quote user="Jordi Ponsa" post="105416"]Segurament faré el mateix que en Ra-mon,.. us acompanyariua en el viatje d'anada.....
així, jo ja sé on soparè??
Salut i Kms.[/quote]
Epp!! Que no trobes la tenda i el sac de dormir? ;)[/quote]
El sac de dormir si que el tinc localitzat,.. però la tenda seria una mica més dificil...
en principi la inteció seria aquesta, fer el dissabte amb vosaltres, dons el diumenge tenia previst amb un colla anar a fer una sortideta per practicar esqui nòrdic, tant mateix, si el tema es tomba potser m'hi apunto...
Salut i Kms.[/quote]
Bé, doncs si canvies els plans ja saps, i per la tenda tranqui, algun bon samarità et farà un raconet.[/quote]
Al final, si m'hi voleu, vinc amb vosaltres, ja tinc tenda i l'esquí nordic haurà d'esperar...
Salut i Kms.[/quote]
El sac de dormir si que el tinc localitzat,.. però la tenda seria una mica més dificil...
en principi la inteció seria aquesta, fer el dissabte amb vosaltres, dons el diumenge tenia previst amb un colla anar a fer una sortideta per practicar esqui nòrdic, tant mateix, si el tema es tomba potser m'hi apunto...
Salut i Kms.[/quote]
Bé, doncs si canvies els plans ja saps, i per la tenda tranqui, algun bon samarità et farà un raconet.[/quote]
Al final, si m'hi voleu, vinc amb vosaltres, ja tinc tenda i l'esquí nordic haurà d'esperar...
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be nois aneu amb comptei paseu-ho be ,vaja colla
sou mes perillosos que una caixa de bombes.Que gaudiu i al
tanto amb l´aigua que és dolenta per la vista :twisted:
tanto amb l´aigua que és dolenta per la vista :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Cristina
- Presentats
[quote user="Oscar" post="106342"]Be nois aneu amb comptei paseu-ho be ,vaja colla
tanto amb l´aigua que és dolenta per la vista :twisted:[/quote]
Gràcies Òscar!!! I tranquil que l´aigua ni la veurem ;) ;) ;)
tanto amb l´aigua que és dolenta per la vista :twisted:[/quote]
Gràcies Òscar!!! I tranquil que l´aigua ni la veurem ;) ;) ;)
- Cristina
- Presentats
[quote user="PERARNAU" post="106311"][quote user="Electra" post="106307"]QUE GAUDIU D'ALLÒ MÉS!!! :castell
:b9 :b9 :b9 Ja ens ensenyaras aquesta disfresa que fas!!! :b9 :b9 :b9[/quote]
Electra volem testimonis gràfics de les hores que dedicaras a la costura aquest dissabte :lol: :lol: :lol:
:b9 :b9 :b9 Ja ens ensenyaras aquesta disfresa que fas!!! :b9 :b9 :b9[/quote]
Electra volem testimonis gràfics de les hores que dedicaras a la costura aquest dissabte :lol: :lol: :lol:
- Cristina
- Presentats
[quote user="Jordi Ponsa" post="106313"][quote user="Cristina_tgn" post="106037"][quote user="Jordi Ponsa" post="105719"][quote user="Cristina_tgn" post="105426"][quote user="Jordi Ponsa" post="105416"]Segurament faré el mateix que en Ra-mon,.. us acompanyariua en el viatje d'anada.....
Salut i Kms.[/quote]
Salut i Kms.[/quote]
Bé, doncs si canvies els plans ja saps, i per la tenda tranqui, algun bon samarità et farà un raconet.[/quote]l final, si m'hi voleu, vinc amb vosaltres, ja tinc tenda i l'esquí nordic haurà d'esperar...[/quote]
Benvingut a JALA-HAMBRE!!!
T´afegeixo a la llista del sopar.
Fins demà!!
Salut i Kms.[/quote]
Salut i Kms.[/quote]
Bé, doncs si canvies els plans ja saps, i per la tenda tranqui, algun bon samarità et farà un raconet.[/quote]l final, si m'hi voleu, vinc amb vosaltres, ja tinc tenda i l'esquí nordic haurà d'esperar...[/quote]
Benvingut a JALA-HAMBRE!!!
T´afegeixo a la llista del sopar.
Fins demà!!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Pels que es vulguin afegir a Òdena, nosaltres estarem pels voltants de les 9 al Bar Jordi, al mig del poble, a peu de carretera.
Els que vingueu de Vic, no passeu de llarg !!! ;)
Els que vingueu de Vic, no passeu de llarg !!! ;)