BMW GS1200 Vs KTM 990
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Re: BMW GS1200 Vs KTM 990
No hi ha color !!!!! :mrgreen:
:twisted:
:twisted:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ferranga" post="106344"]No hi ha color !!!!! :mrgreen:
:twisted:[/quote]
TEns raó on i hagi el TARONJA, la resta no hi te res a fer ;)
:twisted:[/quote]
TEns raó on i hagi el TARONJA, la resta no hi te res a fer ;)
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Qué bonica que és, la punyetera!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-LA KTM
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-LA KTM
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 29, 2010 5:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Alguna ànima caritativa ho pot traduir? o almenys fer un resum del que diuen :roll:
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
[quote user="Espia" post="106375"]Alguna ànima caritativa ho pot traduir? o almenys fer un resum del que diuen :roll:[/quote]
esta clar, diuen, com Honda no ia res :D :D :D
...V...
esta clar, diuen, com Honda no ia res :D :D :D
...V...
cor V-Twin
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
vaja parell de motos amb carisma,la KTM es una bestia parda,la GS ja se sap el que es,la millor per els que la tenen i la desitjada de tots els que els agrada el mon trail,es digui el que es digui.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="106422"]vaja parell de motos amb carisma,la KTM es una bestia parda,la GS ja se sap el que es,la millor per els que la tenen i la desitjada de tots els que els agrada el mon trail,es digui el que es digui.[/quote]
Sí, la GS és la millor, no t'ho discuteixo, però t'asseguro -i aqui al fòrum, sense anar més lluny- que hi ha gent que té la GS i no la KTM perquè no s'acaba de fiar del servei post-venda i de la fiabilitat d'aquests motors. Què està passant amb les RC-8, que la gent se les ven amb menys de 5.000 km's? :roll:
Fica el buscador de motos.net, segona mà, i fica RC-8. Quedaràs parat. :eyes
Sí, la GS és la millor, no t'ho discuteixo, però t'asseguro -i aqui al fòrum, sense anar més lluny- que hi ha gent que té la GS i no la KTM perquè no s'acaba de fiar del servei post-venda i de la fiabilitat d'aquests motors. Què està passant amb les RC-8, que la gent se les ven amb menys de 5.000 km's? :roll:
Fica el buscador de motos.net, segona mà, i fica RC-8. Quedaràs parat. :eyes

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Amb tó irònic mireu aixó ( si voleu )
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 1264011084
:martell :martell
:martell :martell

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="106434"][quote user="Kpeps" post="106422"]vaja parell de motos amb carisma,la KTM es una bestia parda,la GS ja se sap el que es,la millor per els que la tenen i la desitjada de tots els que els agrada el mon trail,es digui el que es digui.[/quote]
Fica el buscador de motos.net, segona mà, i fica RC-8. Quedaràs parat. :eyes[/quote]
no,Randy,no,la GS no es la millor,es una excelent moto,com es la Varadero i les altres,pero amb els seus manteniments ben fets i la maquina ben tractada,dura molt i te una bona revenda,per lo que es ven de 2ª ma si perd o no si perd depenent del que en vulguis treure,pero el que segur que no et vens amb la mateixa facilitat una KTM (casi imposible si no et surt el que en busca una)que una GS o una Vara,que per la seva fiabilitat i estil tenen un mercat mes ampli.
Fica el buscador de motos.net, segona mà, i fica RC-8. Quedaràs parat. :eyes[/quote]
no,Randy,no,la GS no es la millor,es una excelent moto,com es la Varadero i les altres,pero amb els seus manteniments ben fets i la maquina ben tractada,dura molt i te una bona revenda,per lo que es ven de 2ª ma si perd o no si perd depenent del que en vulguis treure,pero el que segur que no et vens amb la mateixa facilitat una KTM (casi imposible si no et surt el que en busca una)que una GS o una Vara,que per la seva fiabilitat i estil tenen un mercat mes ampli.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="106458"]Amb tó irònic mireu aixó ( si voleu )
:martell :martell[/quote]
Home, :shock: això no si val, en un fòrum de BMW ...... que vols que diguin. :martell :martell :martell
Home, :shock: això no si val, en un fòrum de BMW ...... que vols que diguin. :martell :martell :martell
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
¿Que es un foro de BMW,Mototurisme?.
Culleres.M'he equivocat.Perdó.
¡Que n'ets de despistat,Vini!.
Perdó no amb ficaré mes amb les BMW.Paraula.Per moltes excelencies que diguin.
Una molt bona salutació :shock: :shock: :shock: Vini :D :D :D :D
Pd;Heeeeeeeeeeeee,i sense mala intenció(simplement,!"Paso"! :D
Pd;Heeeeeeeeeeeee,i sense mala intenció(simplement,!"Paso"! :D
.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Vini" post="106491"]¿Que es un foro de BMW,Mototurisme?.
Pd;Heeeeeeeeeeeee,i sense mala intenció(simplement,!"Paso"! :D[/quote]
em semble que pasa no pases,perque es sentir BMW i :tremolant :tremolant :tremolant :enfaduu :enfaduu
fixacio???? :evil: :evil:
de bon rotllo,eh??que som veins....... :lol: :lol: :lol:
Pd;Heeeeeeeeeeeee,i sense mala intenció(simplement,!"Paso"! :D[/quote]
em semble que pasa no pases,perque es sentir BMW i :tremolant :tremolant :tremolant :enfaduu :enfaduu
fixacio???? :evil: :evil:
de bon rotllo,eh??que som veins....... :lol: :lol: :lol:
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Albert G" post="106489"][quote user="Gs12 red" post="106458"]Amb tó irònic mireu aixó ( si voleu )
Home, :shock: això no si val, en un fòrum de BMW ...... que vols que diguin. :martell :martell :martell[/quote]
Hey., que a vegades a un foro de " marca " es allà on pots treure les conclusions més...."imparcials" . :-o
:-o
tot i possar-ho amb "bandeja" heu vist quina má de gent m´aconsella la Yamaha ST 12 o la KTM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
però que voleu que us digui: pensaments arlequinats a banda, la KTM tot i ser una moto amb molta trempera ( vaig provar una 950 Adventure ) filant prim vaig trovar les seguents sensacions:
Diuen que una primera impresió es la que val, em vàren deixar unes hores una KTM 950 fa un parell d´anys:
Condicionants de estètica, carenats , comoditat , i postura de conducció, cadascú hi diu la seva, aqui no m´hi fico
1.- Es molt més nerviosa de motor i l´has de portar en comparació amb la Gs bastant més altet de voltes.
2.- Aquest 20% + de cilindrada de la Gs es nota, en la conducció mes Diesel de la Gs. ( pot agradar més o menys )
3.- Al cambiar d´asfalt a cami o pista rápida de 90/100 Kms/h la KTM s´empasa els sots amb bastant mes solvència que la GS, allà es nota els seus origens Enduro i ja no parlem si a terra hi han xaragalls o uralita en pujada
4.- En condicció per carretera les entrades a curva de la KTM son una mica més violentes i no permet rectificar a dins del viratge.( Aqui la Gs i en general les BMW guanyen )
5.- Motor de la KTM una mica sorollòs ( tot i estar refrigerat per aigua ) m´esperava més silenci
6.- En conducció per carretera ( no deixes d´anar amb una Semi-Enduro ) el tram de pujar de Sant Joan de Vilatorrada -Fonollosa -Castelltallat-tot i ser pla i pujada i després baixada fins a Suria , vaig haver d´afluixar doncs em començava a marejar al enfonsar-se tant la forquilla i també vaig notar el fré de darrera una mica violent, tendint a blocar.
7.- Em vàren desconectar l´ABS doncs a mí aquestes " coses " no m´agraden, doncs no surto quan plou.
8.-Segons em vàren dir alguns alytres companys si " l´apretes " pasa de 10 litres als 100, però això no té massa importancia a una moto, quan no es té per un ús profesional dia a dia.
9.- Resumint: Bona Moto, penca i allà on podria guanyar " que guanya " es per camins, per carretera es molt més agradable la BMW i el seu motor i jo que no em canso mai d´alabar la seva suspensió de davant , que més que suspensió es una asegurança " pasa-revolts"
Però qui es compra una KTM ?
L´Instint em diu que no es moto de fer-hi molts kilometres i dubto que tingui la solvència de durabilitat de la Gs.
a mí el concessionari més aprop es a 50 Kms.( Manresa ) o a Barcelona, això també es important no ?
Veus tantes Gs i anem tant tots com a " niños de uniforme " que penses....no se qué penses, que formes en certa manera un club com ser del Barça o d´alguna altre entitat.
perdoneu el rotllo, que aixó es un forum de Turisme i no Trail ON-OFF
Home, :shock: això no si val, en un fòrum de BMW ...... que vols que diguin. :martell :martell :martell[/quote]
Hey., que a vegades a un foro de " marca " es allà on pots treure les conclusions més...."imparcials" . :-o
:-o
tot i possar-ho amb "bandeja" heu vist quina má de gent m´aconsella la Yamaha ST 12 o la KTM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
però que voleu que us digui: pensaments arlequinats a banda, la KTM tot i ser una moto amb molta trempera ( vaig provar una 950 Adventure ) filant prim vaig trovar les seguents sensacions:
Diuen que una primera impresió es la que val, em vàren deixar unes hores una KTM 950 fa un parell d´anys:
Condicionants de estètica, carenats , comoditat , i postura de conducció, cadascú hi diu la seva, aqui no m´hi fico
1.- Es molt més nerviosa de motor i l´has de portar en comparació amb la Gs bastant més altet de voltes.
2.- Aquest 20% + de cilindrada de la Gs es nota, en la conducció mes Diesel de la Gs. ( pot agradar més o menys )
3.- Al cambiar d´asfalt a cami o pista rápida de 90/100 Kms/h la KTM s´empasa els sots amb bastant mes solvència que la GS, allà es nota els seus origens Enduro i ja no parlem si a terra hi han xaragalls o uralita en pujada
4.- En condicció per carretera les entrades a curva de la KTM son una mica més violentes i no permet rectificar a dins del viratge.( Aqui la Gs i en general les BMW guanyen )
5.- Motor de la KTM una mica sorollòs ( tot i estar refrigerat per aigua ) m´esperava més silenci
6.- En conducció per carretera ( no deixes d´anar amb una Semi-Enduro ) el tram de pujar de Sant Joan de Vilatorrada -Fonollosa -Castelltallat-tot i ser pla i pujada i després baixada fins a Suria , vaig haver d´afluixar doncs em començava a marejar al enfonsar-se tant la forquilla i també vaig notar el fré de darrera una mica violent, tendint a blocar.
7.- Em vàren desconectar l´ABS doncs a mí aquestes " coses " no m´agraden, doncs no surto quan plou.
8.-Segons em vàren dir alguns alytres companys si " l´apretes " pasa de 10 litres als 100, però això no té massa importancia a una moto, quan no es té per un ús profesional dia a dia.
9.- Resumint: Bona Moto, penca i allà on podria guanyar " que guanya " es per camins, per carretera es molt més agradable la BMW i el seu motor i jo que no em canso mai d´alabar la seva suspensió de davant , que més que suspensió es una asegurança " pasa-revolts"
Però qui es compra una KTM ?
L´Instint em diu que no es moto de fer-hi molts kilometres i dubto que tingui la solvència de durabilitat de la Gs.
a mí el concessionari més aprop es a 50 Kms.( Manresa ) o a Barcelona, això també es important no ?
Veus tantes Gs i anem tant tots com a " niños de uniforme " que penses....no se qué penses, que formes en certa manera un club com ser del Barça o d´alguna altre entitat.
perdoneu el rotllo, que aixó es un forum de Turisme i no Trail ON-OFF
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 30, 2010 7:58 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Doncs personalment...
crec que la GS guanya en comoditat en asfalt i en duo a la KTM
Per fiabilitat...avui x avui jo no se quina em quedaria . VUll dir que no seria una questio a tenir en compte pq crec que m´ofereixen les mateixes garanties (si no mes la austriaca)
Per fiabilitat...avui x avui jo no se quina em quedaria . VUll dir que no seria una questio a tenir en compte pq crec que m´ofereixen les mateixes garanties (si no mes la austriaca)
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
vaig poder provar aquest passat estiu una 990, pero era la smt, i la sensacio es que es una moto molt mes lleugera i esvelta comparada amb la gs. A part el tacte de motor era força mes esportiu.
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Steelman" post="106502"]Doncs personalment...
Per fiabilitat...avui x avui jo no se quina em quedaria . VUll dir que no seria una questio a tenir en compte pq crec que m´ofereixen les mateixes garanties (si no mes la austriaca)[/quote]
Tu que fas kilometres: KTM :
Pinyò-Plats-Cadenes
Engreixar cadena cada sortida ?
Cambiar liquid refrigeració cada x kilometres.
Cambiar oli forquilla cada x kilometres.
BMW " 0 "
:twisted: :twisted:
Per fiabilitat...avui x avui jo no se quina em quedaria . VUll dir que no seria una questio a tenir en compte pq crec que m´ofereixen les mateixes garanties (si no mes la austriaca)[/quote]
Tu que fas kilometres: KTM :
Pinyò-Plats-Cadenes
Engreixar cadena cada sortida ?
Cambiar liquid refrigeració cada x kilometres.
Cambiar oli forquilla cada x kilometres.
BMW " 0 "
:twisted: :twisted:

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Albert G" post="106489"][quote user="Gs12 red" post="106458"]Amb tó irònic mireu aixó ( si voleu )
Albert no F*TIS NENNNNNNG !!!, k kuant vas provar la meva GS el primer que vas dir es que anava de meravella ...
...PEASOMADIKITA ... La GS és la moto més relaxada i fàcil de portar que he tingut mai i avui per avui no em plantejo cap
canvi ... ja que no hi ha res que em convenci ... la KTM ( en conec a més d'un que va maleir el dia en que es va comprar una )
la futura Multistrada ...també en conec més d'un DUCATISTA que diu que es com tenir la boca malament ... quant no tens un
empaste per aquí...el tens per allà ... la HONDA està al final del seu cicle i segurament aviat en sortirà una de nova ... al igual
que amb al Suzuki per tant ( tot i que els entessos diuen que la R1150GS es molt millor ... per portar menys electrònica) jo em
quedo amb la R1200GS, que per portar ritmes legals va de cine !!!
Albert no F*TIS NENNNNNNG !!!, k kuant vas provar la meva GS el primer que vas dir es que anava de meravella ...
...PEASOMADIKITA ... La GS és la moto més relaxada i fàcil de portar que he tingut mai i avui per avui no em plantejo cap
canvi ... ja que no hi ha res que em convenci ... la KTM ( en conec a més d'un que va maleir el dia en que es va comprar una )
la futura Multistrada ...també en conec més d'un DUCATISTA que diu que es com tenir la boca malament ... quant no tens un
empaste per aquí...el tens per allà ... la HONDA està al final del seu cicle i segurament aviat en sortirà una de nova ... al igual
que amb al Suzuki per tant ( tot i que els entessos diuen que la R1150GS es molt millor ... per portar menys electrònica) jo em

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 07, 2010 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Jesus GS" post="107659"][quote user="Albert G" post="106489"][quote user="Gs12 red" post="106458"]Amb tó irònic mireu aixó ( si voleu )
[/quote]
Tens raó, la GS, crec que guanya en comparació a la KTM per el que fem nosaltres, de totes maneres jo he provat la KTM i es una maquina de competició que l’han posat comercialment al mercat.

Tens raó, la GS, crec que guanya en comparació a la KTM per el que fem nosaltres, de totes maneres jo he provat la KTM i es una maquina de competició que l’han posat comercialment al mercat.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Albert, no sé, si les has provades les dues ja tens arguments per posicionar-te, pel que fem nosaltres la GS és més que correcte, qui vol una bèstia de competició? Jo no.
V'sss
V'sss
Gas a la burra!!!