8 DE MAIG A GINEBRA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: 8 DE MAIG A GINEBRA

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 26, 2010 8:35 am

Segueixo sense saber que faré la propera setmana i el 8 de maig encara menys! però com el 8 de febrer no hi seré, guarda'm un lloc a la tenda d'en Sagal :lol: :lol: i si no pot ser 2 places a l'hotel.

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. gen. 26, 2010 8:35 pm

D'acord, espia, hehehehe

Srs. administradors: al calendari tenim com a ruta el dia 8 de Maig. De fet, son tres dies: 7, 8 i 9.
gràcies
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. gen. 26, 2010 8:56 pm

Doncs cada dia m'entusiasma mes l'idea. Ara be, si vingués, l'anada o la tornada la faré "xino xano" per carreteretes mes estretes, encara que em suposi un dia addicional.

Vaig seguint el fil,

Jordi "Prony"

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dc. gen. 27, 2010 7:20 am

Jordi, benvingut!!!! Ja et posare a la llista!!!

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. gen. 27, 2010 8:37 am

doncs nosaltres encara estem en "stand-by"..........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dc. gen. 27, 2010 8:48 am

[quote user="Xurrumeka" post="105851"]doncs nosaltres encara estem en "stand-by"..........[/quote]
DONCS... A POSAR LA DIRECTA!!!!!

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. gen. 27, 2010 12:18 pm

Jo cada cop ho tinc més complicat per temes de feina, doncs el més segur és que passi de tenir una relativa independència a estar més lligat durant una bona temporada, afegit a un desplaçament llunyà, però per poc que pugui miraré d'apuntar-me.
sergibuda

they called me an accident

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dc. gen. 27, 2010 6:47 pm

Hipoteca Espanya

- Hola, bon dia. Miri, venia perquè he vist que aquest mes m'han cobrat, erròniament, 180 EUR.

- Ah, no! No és cap error. És la comissió per la seva hipoteca Espanya.

- Però si jo no l'he demanada!!!

- No, no cal demanar-la. L'hi assignem automàticament pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.

- Automàticament? Però, i quins avantatges hi tinc, doncs?

- Ui, molts! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidaria. Amb els seus diners es podran, per exemple, regalar ordinadors portàtils als titulars de la targeta Extremadura o bé peatges
d'autopista als propietaris d'un compte Castella.

- Però si jo no en tinc d'ordinador!!! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo!!! I per mi què hi haurà?

- Per mi, per mi... Au, home, no sigui tan egoista! Que a vostè no li ve d'aquests 180 EUR al mes!

- Que no em ve de... però... i doncs?... així ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?

- Sí, sí, és clar. Tots els titulars.

- Però això són més de 700EUR cada mes!!! És una vergonya!!!

- Miri, amb franquesa, entre vostè i jo... sí, és un escàndol! Però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer. Les condicions són així!

- Doncs miri, sap què li dic? Que a la que pugui canviaré de banc!!! Au, que tingui bon dia senyor...

- Bon dia.

Des de fa 300 anys, els catalans hem estat uns imbècils. Es tracta, doncs,
de deixar de ser catalans? No, sinó de deixar de ser imbècils.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dc. gen. 27, 2010 8:40 pm

Molt bé, Frank.... per això, quans més siguem a Ginebra, més força farem. Penseu que el remenament va començar a Brussel-les i cada un que ha vist la manera com ens tracten a ep.panya, hem aportat el nostre granet de sorra. Hem de fer soroll a Ginebra i... qué millor amb les motos,no?.
Encara parlant amb gent que era a Brussel-les, em comentaven que molta gent s'esperava "les motos". Aquesta vegada, farem que se'n parli encara mes!!!
Per cert, per els que vos he fet el comentari:
PODRE ANAR-HI JO TAMBÉ JA QUE M'OPEREN EL 14 DE MAIG
:jump :jump :jump :jump :jump :jump
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 27, 2010 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dc. gen. 27, 2010 11:01 pm

[quote user="JEPPY" post="105997"]Molt bé, Frank.... per això, quans més siguem a Ginebra, més força farem. Penseu que el remenament va començar a Brussel-les i cada un que ha vist la manera com ens tracten a ep.panya, hem aportat el nostre granet de sorra. Hem de fer soroll a Ginebra i... qué millor amb les motos,no?.
Encara parlant amb gent que era a Brussel-les, em comentaven que molta gent s'esperava "les motos". Aquesta vegada, farem que se'n parli encara mes!!!
Per cert, per els que vos he fet el comentari:
PODRE ANAR-HI JO TAMBÉ JA QUE M'OPEREN EL 14 DE MAIG
:jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]

Esperem que no sigui res greu :shock:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dj. gen. 28, 2010 7:22 am

Gràcies, Josep973. Només es obrir el peu, netejar l'ós i tornar a tancar. (O sia, artroscopia). Però em portará tres setmanes de descans total i tres mesos de convalescència. Em volien operar el 30 d'Abril, però com que tenim la sortideta, he convenút al metge perque ho faci el 14 de Maig. (tampoc es urgent)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. gen. 28, 2010 8:31 am

[quote user="JEPPY" post="106084"]Gràcies, Josep973. Només es obrir el peu, netejar l'ós i tornar a tancar. (O sia, artroscopia). Però em portará tres setmanes de descans total i tres mesos de convalescència. Em volien operar el 30 d'Abril, però com que tenim la sortideta, he convenút al metge perque ho faci el 14 de Maig. (tampoc es urgent)[/quote]

Jeppy, si només és això cap problema, et recuperaràs aviat.

Està molt bé que hagis pogut aplaçar la operació a pocs dies després de la tornada, sense tu no hi haguéssim pas pogut anar ;)

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dj. gen. 28, 2010 8:52 am

[quote user="Ra-mon" post="106095"][quote user="JEPPY" post="106084"]Gràcies, Josep973. Només es obrir el peu, netejar l'ós i tornar a tancar. (O sia, artroscopia). Però em portará tres setmanes de descans total i tres mesos de convalescència. Em volien operar el 30 d'Abril, però com que tenim la sortideta, he convenút al metge perque ho faci el 14 de Maig. (tampoc es urgent)[/quote]

Jeppy, si només és això cap problema, et recuperaràs aviat.

Està molt bé que hagis pogut aplaçar la operació a pocs dies després de la tornada, sense tu no hi haguéssim pas pogut anar ;)[/quote]

Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dg. gen. 31, 2010 11:01 am

[youtube]IDhttp://www.youtube.com/user/10MilCat&rclk=pc#p ... j7Hdm7o-o0[/youtube]

Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dg. gen. 31, 2010 11:04 am

http://www.youtube.com/user/10MilCat&rc ... j7Hdm7o-o0
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!!
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 11:05 am, en total s’ha editat 4 vegades.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. gen. 31, 2010 3:12 pm

[quote user="JEPPY" post="106100"]Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).[/quote]

Jeppy, hi podriem anar però no seria al mateix, tu ets l'anima d'aquestes sortides ;)

I pensant... pensant, d'alguna manera ets el «culpable» de que estigui a mototurisme.cat ;)
El gener de 2009 encara no us coneixia, tenia ganes d'anar a Brusel·les amb moto i vaig venir a espetegar aquí. I em penso que tu ets el que va fer la proposta d'anar-hi en moto ;)

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dg. gen. 31, 2010 7:39 pm

[quote user="Laiona" post="106566"]http://www.youtube.com/user/10MilCat&rc ... j7Hdm7o-o0
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!![/quote]
Gràcies Laiona per pejar el video.
Ara no tinc a mà els videos i les fotos que es van fer a Brussel.les, però si els veiessis, amb la participació de Mototurisme... encara te'n vindrien més de ganes d'anar-hi.

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dg. gen. 31, 2010 7:41 pm

[quote user="Ra-mon" post="106597"][quote user="JEPPY" post="106100"]Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).[/quote]

Jeppy, hi podriem anar però no seria al mateix, tu ets l'anima d'aquestes sortides ;)

I pensant... pensant, d'alguna manera ets el «culpable» de que estigui a mototurisme.cat ;)
El gener de 2009 encara no us coneixia, tenia ganes d'anar a Brusel·les amb moto i vaig venir a espetegar aquí. I em penso que tu ets el que va fer la proposta d'anar-hi en moto ;)[/quote]
Ra-mon, em fas caure els c....ns per terra, nano!!!. En tot cas si, accepto que en soc el "culpable" i n'assumeixo la responsabilitat de mobilitzar a la gent. I si ets a mototurisme per aixó... em dono per ben pagat, ja que ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. gen. 31, 2010 7:57 pm

[quote user="JEPPY" post="106637"]
Ra-mon, em fas caure els c....ns per terra, nano!!!. En tot cas si, accepto que en soc el "culpable" i n'assumeixo la responsabilitat de mobilitzar a la gent. I si ets a mototurisme per aixó... em dono per ben pagat, ja que ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.[/quote]

+1
ImatgeImatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dg. gen. 31, 2010 10:01 pm

[quote user="JEPPY" post="106637"]Ra-mon ... ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.[/quote]

+1
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 10:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”