Ens varen trobar a la Plaça d’Olot on varem fer un bon entrepà,ferem les rutes:
OIX-BEGET: d'Olot a Castellfollit de la Roca; de Castellfollit direcció Oix, d'Oix a Baget de Baget a Sant Pau de Segúries per Rocabruna i Camprodon. De Sant Pau (per Cal Mariner -el rem-) em fet la Vall del Bac i la Vall de Colldecarrera (és el mas amb porxos), em passat per Can Planes (el roure) i Castellfollit.
VIDRA: Dinar a Can Mulleres de Sant Privat de Bas; hem vist el Puigsacalm per darrera, Coll Fred (1360 msnm) el faig que tallaran qualsevol dia, Ciuret i Vidrà. Uns 25 km
Tot molt preciós. Em gaudit en tot moment. Ha estat un bon dia, un dia inoblidable
stromkel ha escrit: Avui Eduard, amb en Ramon, hem pensat diversos cops amb tu; hem vist i fotografiat diversos arbres monumentals (catalogats o no), he abraçat un faig que qualsevol dia tallaran (l'abraço cada cop que hi passo per la pista de Vidrà). Un roure que sortia del bell mig de la pedra amb cinc branques i que és una mena de miracle que pugi al cel en comptes de caure a la riera de la Vall del Bac. Avui ha estat un bon dia que resumint seria: bona companyia, pistes asfaltades i arbres (molts i macos). Espero que en Ramon posi demà les fotos

Les tetes de la Garrotxa

En aquest mateix lloc la tardor pasada vaig agafar un animaló, us en recordeu ?, el pal us pot fer memòria de quin tipus era.

V’sssssss
007