Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 31, 2010 4:52 pm

[quote user="Bolero" post="106553"]Be Eva, Pascual i Moncho (a qui no conec), això sembla que ja està aqui mateix!!!
Espero que ho disfruteu molt , i que ens haneu fent-nos cinc centims durant la ruta.
El que crec, Eva, es que caldria que també agafessis a la Mar, perque fes el reportatge grafic, doncs ja ha demostrat que les seves croniques fotografiques son d'alló mes professionals!!

De veritat que us vagi molt be, i estem aqui esperant la vostra tornada. Segur que cansats , però molt satisfets!![/quote]

Josep, moltes gracies. Farem tot el que podrem ;) .

I sobre la Mar...... crec que si ella vingues m´estalviaria molta feina i tant les cróniques com les fotos serien les millors.
<haurem d´esperar unaltre sortida. Aquesta te cole i aixó no li perdono. Ja li he dit que si em treu bones notes aquest any hi haurà sorpresa i sino...... també ;) .
Records a l´Angela i fins el mes de març :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 31, 2010 4:57 pm

Avui ha sigut un dis de relax i despedides.

Com cada any, al matí tenim visita obligada a Monells . Es celebra Sant Antoni i normalment hi vaig amb cavall, però aquest any , m´he limitat a asistir-hi i a fer alguna foto :

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Avui a la tarda preparar la maleta i endreçar a casa i básicament .... no fer res.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 31, 2010 5:04 pm

[quote user="Leclerk" post="106559"]Que tingueu molt bon viatge !!!

Gràcies per compartir a la web aquesta aventura impressionant.

Segur que ho gaudireu amb molta intensitat, això ja és "caça major" jejeje.

Salut.[/quote]

Leclerk, moltes gracies. El fet de compartir els preparatius ha sigut , per a mí, molt i molt enriquidor.
He apres durant aquest temps i gracies a TOTES les aportacions vostres , un munt de coses.
Fins ara no sabia res de res de motos, neumàtics, rutes, equipament, viatjar en moto...... ara no sé molt, però si res més no, sé une mica més que abans.
Si a part de saber une mica més que abans , arribem tots tres a la fita : Usshuaia, de veritat que tindra molt de mèrit.
després deixaré la meva condició de maruja motera i .... ja em buscaré unaltre nom més adeient.
Leclerk, fins el mes de març :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 31, 2010 5:16 pm

Demà toca l´últim entreno amb en Xevi Puigdemont.

Demà tornaré a activar l´Spot i deixaré l´enllaç .

Hi ha una opció a la página de spot aventura i demà la vull probar. S´hi poden insertar imatges . A veure que tal ?????

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. gen. 31, 2010 6:30 pm

Demà tot i que tinc feina intentaré seguir-te
ImatgeImatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. gen. 31, 2010 7:02 pm

Eva,et vui desitjar tota la sort del mon en aquest viatge maravellós,ja saps que ets l`enveja de tot el forum i d`altres que n`estan asaventats.
T`ho dic ara perque tot i que aniré seguint el vostre viatge mentres en tingui,em tenen que cambiar de companya de internet i estaré uns dies sense conexió,i com que no sé quan ho faran,teu dic avui.
Fes que la teva ilusió i la de molts de Mototurisme es dugui a terme i torna sense cap contratemps i amb moltes fotos.
Ja saps:NO FOTOS-NO PATAGONIA. :b9 :b9

:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 31, 2010 8:01 pm

[quote user="Geroni" post="106628"]Eva,et vui desitjar tota la sort del mon en aquest viatge maravellós,ja saps que ets l`enveja de tot el forum i d`altres que n`estan asaventats.
T`ho dic ara perque tot i que aniré seguint el vostre viatge mentres en tingui,em tenen que cambiar de companya de internet i estaré uns dies sense conexió,i com que no sé quan ho faran,teu dic avui.
Fes que la teva ilusió i la de molts de Mototurisme es dugui a terme i torna sense cap contratemps i amb moltes fotos.
Ja saps:NO FOTOS-NO PATAGONIA. :b9 :b9

:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]

Geroni, moltes gracies.
Podriem anar a la Patagonia amb un munt d´autocars, de fet a la senyera hi han més de 250 signatures.
TOTS estareu dins els nostres pensaments i el nostre cor.
Ja veus que amb la paciéncia que heu arribat a tenir i amb tots els super mega consells que m´heu donat, per la meva part intentaré que el que vegin els meus ulls poguin esser fotografiats amb la cámara i poguer-ho transmetre amb la màxima fidelitat.

Imatge

Geroni, fins el mes de març :kiss :kiss :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 31, 2010 8:03 pm

[quote user="Sagal" post="106623"]Demà tot i que tinc feina intentaré seguir-te[/quote]

Val, veuràs aproximadament a les 10 del matí el circuit d´entrenament a Bescano i despres les pistes que farem per les voltants.
La propera vegada ja seràn les pistes de CHILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

L´enllaç :

http://share.findmespot.com/shared/gogl ... AjajtvkpFN

Espero que vagi bé aquesta vegada :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 10:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 5:42 am

Avui falten Imatge dies

4-3-2-1 Ja som fora

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 6:07 am

Ahir a les 14:30 vaig trucar a n en Miquel i en Jordi de Figueres.
Estaven al Aeroport de Perpignan i volaven via París cap a Santiago de Chile i Punta Arenas on hi arrivaràn aquesta tarda.
Els s´hi vaig desitjar molta sort i bona ruta.
Ells desseguida enviaran la foto de Usshuaia, dons fan la ruta de baix a dalt.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 01, 2010 7:23 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 9:58 am

Bueno, ja estic de nou a casa. :( :( :( .

L´asfalt moll , rodes de tacos, temperatures -1,5.
Despres d´un parell de patinades a rotondes de Torroella i al arrivar a Verges m´he parat a fer un café.
He vist una trucada d´en Xevi i m´ha comentat que el lloc previst de fer pistes era impracticable. TOT NEVAT. Alguna altre piste alternativa i a primera hora del matí..... tot esta molt malament......

TOTAL he retornat cap a casa i ja no tornaré a agafar una moto fins que estigui a Xile.

He apagat l´spot, o sigui que encara que em sapigue molt de greu, avui no em podreu seguir.

El posaré en marxa novament el dilluns que agafarem les motos.
Posiblement hi faci algunes proves divendres i dissabte desde Xile, però el dilluns ja estarà preparat per la ruta.

Val a dir que avui entre les patinades, el fang i la 800 que pesa molt, hi habia un bon risc de fer-me mal i aixó no m´ho puc permetre.

A Totes i Tots
:kiss

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. feb. 01, 2010 10:22 am

[quote user="Mareta" post="106741"]Bueno, ja estic de nou a casa. :( :( :( .

L´asfalt moll , rodes de tacos, temperatures -1,5.
Despres d´un parell de patinades a rotondes de Torroella i al arrivar a Verges m´he parat a fer un café.
He vist una trucada d´en Xevi i m´ha comentat que el lloc previst de fer pistes era impracticable. TOT NEVAT. Alguna altre piste alternativa i a primera hora del matí..... tot esta molt malament......

TOTAL he retornat cap a casa i ja no tornaré a agafar una moto fins que estigui a Xile.

He apagat l´spot, o sigui que encara que em sapigue molt de greu, avui no em podreu seguir.

El posaré en marxa novament el dilluns que agafarem les motos.
Posiblement hi faci algunes proves divendres i dissabte desde Xile, però el dilluns ja estarà preparat per la ruta.

Val a dir que avui entre les patinades, el fang i la 800 que pesa molt, hi habia un bon risc de fer-me mal i aixó no m´ho puc permetre.

A Totes i Tots
:kiss[/quote]

Jo de tant en tant miraba a veure si marcaba alguna cosa, peró res.
En quant l'entrenament, jo també et diria que aquests dies vigila, és més important mantenir-te sense risc que ho tens aqui mateix ja i estas preparada de sobres.
ImatgeImatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. feb. 01, 2010 10:24 am

Let's ride from hell to anywhere. Yes, you can!!!!!!
:kiss Un petó ben gros i un sac d'ànims enooooorme.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 2:11 pm

[quote user="Cabreta" post="106744"]Let's ride from hell to anywhere. Yes, you can!!!!!!
:kiss .[/quote]

Let´s ride no matter where, but let´s free ride everywhere.
We all sure can ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 2:20 pm

Ostres, ostres.... avui ens ha arribat el teléfon via satel.lit Iridium.

El primer que he fet ha sigut trucar als que ens han llogat el telèfon:

1.- estava brut i llardós i ple de sorra. L´he tingut que netejar amb tovalloletes de netejar el culet als nens petits.

2.- la caixa és groga i ocupa molt d´espai. Sembla que porti PLUTONI a passeig. Total que amb una caixa plena d´estris he trocat per sapiguer si ens ho hem d´emportat tot o no i... m´han confirmat que NO. Menys mal. ( En Pasqual m´el faria retornar) Només hem d´agafar el telèfon, el carregador i el cable per l´ordinador ah i un adaptador per els endolls de l´Argentina i Xile :???: .

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 01, 2010 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 2:29 pm

Aquest matí, m´ha trocat en Joan, amb ell varem fer la Transpirenaica l´estiu passat.
Ell m´anomena correcaminos (mick,mick).
TOTAL que ha trocat per despedir-se i asegurar-se que ho tinc tot.

Ara casi bé está tot i em falta un exercici important:
fer-ho quebre tot dins la "petita maleta".

Com que tinc amics molt freakis, m´han ensenyat com possar roba dins una maleta i que ocupi el menys espai possible. Hem agafat bosses de roba i com aquell que envasa embutits al buit, hem fet el mateix amb les camisetes i els pantalons.
S´estavia molt d´espai, però encara m´en falta :???: :???: :???:

Ja anirem pensant :roll: :roll:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 3:48 pm

En Jordi i en Miquel acaben d´arribar a Xile . Així que agafin la moto directes a Usshuaia i cap el Nord... Osorno

Imatge

En aquesta foto en Jordi sembla el Ministre d´Interior Xilé . Varen sortir ahir a les 15 de Perpignan i acaban d´arribar a Xile. :eyes :eyes 24 hores de viatge :eyes :eyes Quedarem cuadrats dalt l´avió :???: :???:
M´agradaria saber si els han arribat les maletes, espero que sí.
Ells han volat amb Air France desde París i nosaltres amb LAN desde Barcelona.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 01, 2010 4:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. feb. 01, 2010 3:57 pm

Només desitjar-vos que us vagi tot molt bé. I penseu que aquí ens quedem una bona colla morts d'enveja...
Salut!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 01, 2010 4:04 pm

[quote user="Storm" post="106779"]Només desitjar-vos que us vagi tot molt bé. I penseu que aquí ens quedem una bona colla morts d'enveja...
Salut!!![/quote]

Que no....... que tots veniu amb nosaltres ......... visitareu la Patagonia sense moure´s de casa.
Fins i tot nosaltres ho pasarem malament per vosaltres.....
Ja veuràs com el proper any serà un grup de Mototuristes que aniran a la Patagonia :D :D

Storm.- moltes gracies en nom d´en Pasqual i meu :kiss

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. feb. 01, 2010 4:46 pm

[quote user="Mareta" post="106765"]
Ell m´anomena correcaminos (mick,mick).
[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 M'ha fet pensar.... si res li escau poseu-li blau. Peró es que aquest nom es clavat per tu, a partir d'ara jo també et diré mick mick, que bo.
Tela amb telèfon, gaire bé sembla que portis el satèlit. Tinc moltes ganes de començar el viatge on-line, tu juro, perquè estic convençut que deixaràs la pell per tenir-nos informats com si estiguessis aqui. Peró Eva pensa amb tu, ves relaxada i gaudeix de l'aventura que aixó no passa sempre. Tot i aixi mira d'informar-nos tan com puguis.

Mick Mick, siiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”