Trobada De Tamarit De Llitera.
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dc. des. 16, 2009 12:32 pm
- Ubicació: lleida
Re: Trobada De Tamarit De Llitera.
Jo tambe vindria vestit de mexicà. A que donaria el pego. Pero no puc es festa major al poble. Si algu s'apunta jo ho sap.
Un cubatilla no fa mal a ningu
:D :D :D
:D :D :D
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Xaisa" post="106020"]Jo tambe vindria vestit de mexicà. A que donaria el pego. Pero no puc es festa major al poble. Si algu s'apunta jo ho sap.
:D :D :D[/quote]
En aquella hora del mati, al teu poble no foten res, que tothom estarà dormina la resaca. Així doncs si no vens, és perqué no vols, ho no et deixen.
:twisted:
:D :D :D[/quote]
En aquella hora del mati, al teu poble no foten res, que tothom estarà dormina la resaca. Així doncs si no vens, és perqué no vols, ho no et deixen.
:twisted:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo aquest dissabte i diumenge treballo.
A veure si el proper any puc venir-hi.
Gracies per avisar, Joan :kiss
A veure si el proper any puc venir-hi.
Gracies per avisar, Joan :kiss
- JoanF
- Presentats
Be com ja us vaig dir, ahir era la matinal a Tamarit de Llitera.
En Jesús i jo hi varem assistir. El matí era una mica fresquet, 2º, però la taceta de brou i el bocata que ens esperaba, juntament amb una bona foganya, faria que el fret fos més lleuger.
Com sempre avans de poder gaudir del bocata teniam que fer front a una llarga rua de personal, que esperaben trobar una miqueta d'escalfor a l'abrig del foc.

Però quant ens dirigíam a fer la cua corresponen com persones educades. :shock: Allí estaben ells, sota una pluja finísima de cendres que queia, provinens de la foganya.

Después de fer un bon cafetonet, ens varem separar, perqué els companys de Cervera tenien un dinar de compromis, i no podien fer tard.
En Jesús i un servidor varem empendre camí, cap a un poblet de la província d'Osca anomenat Alquezar. Un lloc molb bonic.

Bé, fins aquí la petita cronica d'una matinal motera. A la tarde, ens esperaba un concert de LED ZEPP un grup anglès que versiona cançons dels mitic LED ZEPPELIN. Varem disfrutar com nans. :ban :ban :ban :ban
En Jesús i jo hi varem assistir. El matí era una mica fresquet, 2º, però la taceta de brou i el bocata que ens esperaba, juntament amb una bona foganya, faria que el fret fos més lleuger.
Com sempre avans de poder gaudir del bocata teniam que fer front a una llarga rua de personal, que esperaben trobar una miqueta d'escalfor a l'abrig del foc.

Però quant ens dirigíam a fer la cua corresponen com persones educades. :shock: Allí estaben ells, sota una pluja finísima de cendres que queia, provinens de la foganya.

Después de fer un bon cafetonet, ens varem separar, perqué els companys de Cervera tenien un dinar de compromis, i no podien fer tard.
En Jesús i un servidor varem empendre camí, cap a un poblet de la província d'Osca anomenat Alquezar. Un lloc molb bonic.

Bé, fins aquí la petita cronica d'una matinal motera. A la tarde, ens esperaba un concert de LED ZEPP un grup anglès que versiona cançons dels mitic LED ZEPPELIN. Varem disfrutar com nans. :ban :ban :ban :ban
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Quina cara de fred que feu, sort que aquesta foguera devia escalfar força ;)
Alquézar, quin poblet més bonic
No teniu fet cap foto del Vero ?
Oi que passa pel voltant del poble ?
Oi que passa pel voltant del poble ?
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Jo vaig arribar dels ultims,la veritat es que feia un dia molt fresquet,sor dels entrepans calens i un trifasic que em vaig pendre per recuperam.A pesar del dia van dir que erem 623 motos,deunido.
- JoanF
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="106802"]Quina cara de fred que feu, sort que aquesta foguera devia escalfar força ;)
Oi que passa pel voltant del poble ?[/quote]
Doncs si que hi passa el riu Vero. D'aquí be en nom d'un poble del costat. Pozán de Vero.
Malauradament no en tinc cap de foto del riu en questió.

Oi que passa pel voltant del poble ?[/quote]
Doncs si que hi passa el riu Vero. D'aquí be en nom d'un poble del costat. Pozán de Vero.
Malauradament no en tinc cap de foto del riu en questió.
- JoanF
- Presentats
[quote user="Saneja" post="106803"]Jo vaig arribar dels ultims,la veritat es que feia un dia molt fresquet,sor dels entrepans calens i un trifasic que em vaig pendre per recuperam.A pesar del dia van dir que erem 623 motos,deunido.[/quote]
Quin greu que em sap de no haguer-nos pogut conèixer. Un altre vegada serà (espero que aviat)
:D :D
Quin greu que em sap de no haguer-nos pogut conèixer. Un altre vegada serà (espero que aviat)
:D :D
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quin llam de foc, gaire bé era impossible tenir foc, haure de demanar a en Jesus si en Joan i va anar, perquè no se si és un que surt que gaire bé no més ensenya els ulls. Es debia estar glaçant, peró ell valent, jajajjajajaja.
Gràcies per les fotos
Gràcies per les fotos

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Que bé que s´ho passaven algusn mentres altres aixecaven el país treballant! JJAJAJ
Gracies JoanF i Jesús per compartir-ho amb nosaltres, aveure si el proxim any...
Gracies JoanF i Jesús per compartir-ho amb nosaltres, aveure si el proxim any...
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!! El sector lleidetà va fer la seva sortida independent ;) ;) ;)
Ja hagués vingut jo però aquest any veig que se m´acumula la feina, això d´estar en dos llocs a la vegada encara no sé com es fa :eyes :eyes :eyes
Bones!! El sector lleidetà va fer la seva sortida independent ;) ;) ;)
Ja hagués vingut jo però aquest any veig que se m´acumula la feina, això d´estar en dos llocs a la vegada encara no sé com es fa :eyes :eyes :eyes